ΝΣΚ/502/2005
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Μετάταξη υπαλλήλου του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων του ΥΠΕΞ στον ανώτερο κλάδο ΔΛΓΥ του ιδίου Υπουργείου - Ισοτιμία πτυχίων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου προς τα πτυχία των λοιπών ΑΕΙ της ημεδαπής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι δυνατή η μετάταξη υπαλλήλου του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων σε προσωποπαγείς θέσεις του ΥΠΕΞ στον ανώτερο κλάδο Διοικητικής Λογιστικής και Γραμματειακής Υποστήριξης του ιδίου Υπουργείου κατά αναλογική εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 69 έως 74 του ισχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα και με τυπικό προσόν πτυχίο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, το οποίο είναι ισότιμο προς τα πτυχία των ΑΕΙ της ημεδαπής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/90/2005
Μετάταξη μονίμου δημοσίου υπαλλήλου Υπουργείου Εξωτερικών στον κλάδο Εμπειρογνωμόνων ως Πολιτιστικού Συμβούλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι δυνατή η εξέταση από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο αιτήσεως μονίμου δημοσίου υπαλλήλου του Υπουργείου Εξωτερικών του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων σε προσωποπαγείς θέσεις, μη κατέχοντος πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής ούτε μεταπτυχιακό τίτλο Α.Ε.Ι. ημεδαπής ή ισότιμο αλλοδαπής, περί μετατάξεώς του στον κλάδο Εμπειρογνωμόνων ως Πολιτιστικού Συμβούλου, σύμφωνα με την περίπτωση γ) της παραγράφου 7 του άρθρου 88 του Οργανισμού του ανωτέρω Υπουργείου.
ΝΣΚ/107/2004
Προσόντα διορισμού εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ16.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στον κλάδο εκπαιδευτικών ΠΕ16 Μουσικής διορίζονται κατ’ αρχήν υποψήφιοι κάτοχοι πτυχίου ΑΕΙ ισότιμου και αντίστοιχου των χορηγούμενων από ΑΕΙ της ημεδαπής.
ΝΣΚ/75/2014
Αίτηση μετάταξης υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από τον κλάδο ΥΕ Επιμελητών σε ανώτερο κλάδο με βάση την ισοτιμία τίτλου σπουδών που έχει καταθέσει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δύναται να γίνει δεκτή η από 4-3-2013 αίτηση του υπαλλήλου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Κ.Ν. κλάδου ΥΕ, με την οποία ζητάει τη μετάταξή του σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας, παρά το γεγονός ότι δεν έχει αποφοιτήσει από το Λύκειο και ελλείπουν τρία χρόνια φοίτησής του σε σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως άλλωστε δέχεται τούτο και το αρμόδιο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αφού ήδη έχει κριθεί η ισοτιμία του πτυχίου του ιδιωτικής σχολής κινηματογράφου του Τμήματος Εικονοληπτών- Φωτογράφων με απόφαση του αρμόδιου φορέα Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. προς τον τίτλο Ανώτερης Εκπαίδευσης και επομένως είναι δυνατή η μετάταξη του υπαλλήλου αυτού στην κατηγορία ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εφόσον στον Οργανισμό του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ο κλάδος αυτός υφίσταται και είναι ανοικτός σε όλα τα πτυχία ή διπλώματα, κατά τα οριζόμενα στο «Προσοντολόγιο», όπως ισχύει.
ΝΣΚ/47/2007
Μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου κλάδου ΔΕ Διοικητικού στον κλάδο ΔΕ 23 της Δημοτικής Αστυνομίας του ίδιου Δήμου.Είναι επιτρεπτή η μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου κλάδου ΔΕ Διοικητικού στον κλάδο ΔΕ 23 της Δημοτικής Αστυνομίας του ίδιου Δήμου, εφ’ όσον ο μετατασσόμενος έχει τα ειδικά προσόντα του κλάδου ΔΕ 23 και συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 134 του Ν 1188/1981.
ΝΣΚ/144/2010
Υπάλληλοι ΟΤΑ – Μετάταξη σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας με εμπειρία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στις διατάξεις των άρθρων 6 και 14 το Π.Δ. 50/2001 «Προσόντα διορισμού σε θέσεις φορέων του Δημοσίου Τομέα», μνημονεύονται τα πτυχία και τα διπλώματα που απαιτούνται ως αναγκαία τυπικά προσόντα για τον διορισμό στον εισαγωγικό βαθμό των Κλάδων ΠΕ Πληροφορικής και ΤΕ Πληροφορικής αντιστοίχως. Και τα δύο αυτά άρθρα έχουν δεύτερη παράγραφο με ίδια ακριβώς διατύπωση, η οποία παρέχει την δυνατότητα, σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η πλήρωση των θέσεων από υποψηφίους με τα παραπάνω προσόντα, να επιτρέπεται ο διορισμός υποψηφίων με πτυχία ή διπλώματα ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμα της αλλοδαπής σε ειδικότητα που ορίζεται κάθε φορά με την προκήρυξη, ύστερα από αίτημα του οικείου φορέα και έγκριση του ΑΣΕΠ, καθώς και εμπειρία δύο τουλάχιστον ετών στο αντικείμενο των θέσεων. Είναι προφανές όμως ότι, οι συγκεκριμένες αυτές προϋποθέσεις, μπορούν να υπάρξουν μόνο κατά τον διορισμό τους και όχι κατά την μετάταξη υπαλλήλου, εφόσον δεν νοείται ανάμειξη του ΑΣΕΠ και ύπαρξη προκηρύξεως στη διαδικασία μετατάξεως. Άλλωστε, οι σχετικές διατάξεις της παραγράφου 2 των εν λόγω άρθρων, αποτελούν εξαιρετικές ρυθμίσεις και ως τέτοιες πρέπει να ερμηνεύονται στενά (βλ. ΣτΕ 1090/2006, ΣτΕ 346/2004).
ΝΣΚ/3/2004
Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το προσωπικό του κλάδου ΔΕ 23, Ειδικής Υπηρεσίας (Δημοτική Αστυνομία), που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, κατά την δημοσίευση του νόμου και κατέχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία (κλάδο, κατά την διατύπωση του νόμου), δυνάμει του άρθρου 6 παρ.4 του Ν. 3146/2003 με τετραετή χρόνο υπηρεσίας, από τον διορισμό του. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/497/2011
Μετάταξη ή μη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, σε ανώτερη κατηγορία (ΠΕ) του αυτού κλάδου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι επιτρεπτή η μετάταξη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, απόφοιτου Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, σε ανώτερη κατηγορία του ιδίου κλάδου, ήτοι στην κατηγορία ΠΕ του κλάδου Εφοριακών, μη θεωρουμένου ως επαρκούς τυπικού προσόντος το πτυχίο της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ηρακλείου Κρήτης. (ομοφ.)
ΝΣΚ/318/2012
Μετάταξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ σε Δήμο παραμεθόριας περιοχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για μετάταξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ σε Δήμο παραμεθόριας περιοχής, απαιτείται σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου του ΥΠΕΞ, κατ’ άρθρο 41 παρ.2 του Ν. 3712/2008. (ομοφ.)
ΝΣΚ/310/2002
Μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Υπάλληλος ΟΤΑ που κατετάγη σε προσωποπαγή θέση προσωρινού κλάδου ΠΕ κατηγορίας, δυνάμει μεταβατικής διατάξεως, μη κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ, δεν μπορεί να μεταταγεί σε κενή οργανική θέση κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού.
ΝΣΚ/436/2000
Δημόσιοι υπάλληλοι. Μετάθεση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι μονιμοποιηθέντες με τους ν.1476/84 και 1829/89 υπάλληλοι του Κλάδου Μεταφραστών ΔΕ της Εξωτερικής Υπηρεσίας του ΥΠΕΞ δεν υπάγονται, όσον αφορά τις μεταθέσεις στις σχετικές με τους λοιπούς υπαλλήλους του ΥΠΕΞ διατάξεις του ν.2594/98 και ιδιαίτερα σ αυτές που αναφέρονται στον Κλάδο των διοικητικών γραμματέων σε προσωποπαγείς θέσεις (άρθρο 108 ν.2594/98). Οι εν λόγω υπάλληλοι, όσον αφορά τις μεταθέσεις, εξακολουθούν να διέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν.1829/89, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις των άρθρων 6 του ν.1933/91 και 23 του ν.2080/92, οι οποίες ως προς το προσωπικό αυτό δεν είναι αντίθετες προς τις διατάξεις του ν.2594/98 και εξακολουθούν, ως μη καταργηθείσες, να ισχύουν (άρθρο 150 παρ.1 γ του ν.2594/98).