×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/47/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1188/1981

Μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου κλάδου ΔΕ Διοικητικού στον κλάδο ΔΕ 23 της Δημοτικής Αστυνομίας του ίδιου Δήμου.Είναι επιτρεπτή η μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου κλάδου ΔΕ Διοικητικού στον κλάδο ΔΕ 23 της Δημοτικής Αστυνομίας του ίδιου Δήμου, εφ’ όσον ο μετατασσόμενος έχει τα ειδικά προσόντα του κλάδου ΔΕ 23 και συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 134 του Ν 1188/1981.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/303/2002

Δημοτική Αστυνομία. Μετάταξη ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ. Εφαρμογή του άρθρου 19 παρ.3 του ΠΔ 23/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση διαδικασίας μετάταξης, υπαλλήλου του ειδικού προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε άλλον ΟΤΑ, μετά την δημοσίευση του ΠΔ 23/2002, (άρθρο 19 παρ.3) όταν δεν έχει συμπληρωθεί δεκαετής χρόνος υπηρεσίας στον ΟΤΑ που προσελήφθη (πλειοψ.). Η ανωτέρω ρύθμιση δεν καταλαμβάνει τις μετατάξεις σε ανώτερο κλάδο.


ΝΣΚ/167/2006

Μετάταξη μονίμου υπαλλήλου Ο.Τ.Α. κλάδου ΠΕ 23 με βαθμό Γ΄, προσληφθέντος πριν από την έναρξη ισχύος του ΠΔ 23/2002, σε άλλον Ο.Τ.Α. με ταυτόχρονη μεταφορά θέσεως. Περιπτώσεις εφαρμογής του άρθρου 132 παρ.9 εδ.β’ του Ν 1188/1981.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η μετάταξη μονίμου υπαλλήλου Ο.Τ.Α. κλάδου ΠΕ 23 με βαθμό Γ΄, προσληφθέντος πριν από την έναρξη ισχύος του ΠΔ 23/2002, σε άλλον Ο.Τ.Α. με ταυτόχρονη μεταφορά θέσεως. Η διάταξη του άρθρου 132 παρ.9 εδ.β’ του Ν 1188/1981 ευρίσκει έδαφος εφαρμογής εφ’ όσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του εδ.α’ της ίδιας παραγράφου, πλην της υπάρξεως κενής οργανικής θέσεως στον Ο.Τ.Α. υποδοχής.


ΝΣΚ/3/2004

Μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό του κλάδου ΔΕ 23, Ειδικής Υπηρεσίας (Δημοτική Αστυνομία), που υπηρετεί στους ΟΤΑ Α΄ βαθμού, κατά την δημοσίευση του νόμου και κατέχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ μετατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία (κλάδο, κατά την διατύπωση του νόμου), δυνάμει του άρθρου 6 παρ.4 του Ν. 3146/2003 με τετραετή χρόνο υπηρεσίας, από τον διορισμό του. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/351/2003

Μετάταξη δημοσίων διοικητικών υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η μετάταξη υπαλλήλων κατηγορίας ΔΕ σε κλάδο κατηγορίας ΠΕ, εφ’ όσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις και ο μετατασσόμενος κατέχει πτυχίο παρεμφερούς ειδικότητας με εκείνη της θέσεως στην οποία θα μεταταγεί. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/497/2011

Μετάταξη ή μη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, σε ανώτερη κατηγορία (ΠΕ) του αυτού κλάδου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι επιτρεπτή η μετάταξη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, απόφοιτου Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, σε ανώτερη κατηγορία του ιδίου κλάδου, ήτοι στην κατηγορία ΠΕ του κλάδου Εφοριακών, μη θεωρουμένου ως επαρκούς τυπικού προσόντος το πτυχίο της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ηρακλείου Κρήτης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/502/2005

Μετάταξη υπαλλήλου του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων του ΥΠΕΞ στον ανώτερο κλάδο ΔΛΓΥ του ιδίου Υπουργείου - Ισοτιμία πτυχίων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου προς τα πτυχία των λοιπών ΑΕΙ της ημεδαπής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η μετάταξη υπαλλήλου του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων σε προσωποπαγείς θέσεις του ΥΠΕΞ στον ανώτερο κλάδο Διοικητικής Λογιστικής και Γραμματειακής Υποστήριξης του ιδίου Υπουργείου κατά αναλογική εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 69 έως 74 του ισχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα και με τυπικό προσόν πτυχίο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, το οποίο είναι ισότιμο προς τα πτυχία των ΑΕΙ της ημεδαπής.


ΝΣΚ/310/2002

Μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπάλληλος ΟΤΑ που κατετάγη σε προσωποπαγή θέση προσωρινού κλάδου ΠΕ κατηγορίας, δυνάμει μεταβατικής διατάξεως, μη κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ, δεν μπορεί να μεταταγεί σε κενή οργανική θέση κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού.


ΝΣΚ/359/2004

Προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας, διατάξεις που το διέπουν, μετατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφαρμόζονται αναλόγως στο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας οι διατάξεις που ισχύουν, για το λοιπό προσωπικό των ΟΤΑ, στο μέτρο που δεν υφίσταται σχετική ειδική ρύθμιση με το ΠΔ 23/2002. Λόγω της ειδικής φύσεως του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, των ειδικών προϋποθέσεων προσλήψεως, προσόντων και εκπαίδευσης, δεν είναι νοητή η ερμηνευτική εκδοχή για μετάταξη από την Δημοτική Αστυνομία προς οργανικές θέσεις εκτός αυτής ή και αντιστρόφως, πλην των ειδικών διατάξεων που προέβλεψαν την δυνατότητα αυτή.


ΣΤΕ/742/2023

Ζητείται η εξαφάνιση της 154/2018 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά. Με την απόφαση αυτή απορρίφθηκε αίτηση ακυρώσεως του εκκαλούντος κατά: α) της …/27.10.2016 απόφασης του Δημάρχου … (…), με την οποία είχε ανακληθεί η …/8.2.2006 απόφασή του περί διορισμού του εκκαλούντος σε οργανική θέση κλάδου ΥΕ 16 Εργατών Πρασίνου του Δήμου (...) Επειδή, η ανάκληση του διορισμού του εκκαλούντος δημοτικού υπαλλήλου εχώρησε δυνάμει της παρατεθείσας διάταξης του άρθρου 27 παρ. 2 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, χωρίς να υπόκειται, κατά τη διάταξη αυτή, στον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. Εξάλλου, της ανακλητικής πράξης του διορισμού του εκκαλούντος δεν προηγήθηκε απόφαση του Α.Σ.Ε.Π., με την οποία να κρίθηκε μη νόμιμος ο εν λόγω διορισμός. Ως εκ τούτου, η εκκαλούμενη απόφαση υπόκειται κατ’ εξαίρεση σε έφεση, κατά την έννοια της παρατεθείσας διάταξης του άρθρου 5Α (εδ. β΄ περ. α΄) του ν. 702/1977, ανεξαρτήτως του ότι ο εκκαλών είχε διοριστεί βάσει διαδικασίας υποκείμενης στον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π.(...) Τούτο, διότι, τόσο η διάταξη του άρθρου 28 παρ. 1 εδ. β´ του ν. 1188/1981, καθώς και εκείνη του άρθρου μόνου του α.ν. 261/1968, όσο και αυτή του άρθρου 27 παρ. 2 εδ. β´ του Κώδικα Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ν. 3584/2007) επιτρέπουν χωρίς χρονικό περιορισμό την ανάκληση του παράνομου διορισμού όλων των υπαλλήλων, στην περίπτωση που ο υπάλληλος προκάλεσε ή υποβοήθησε την παρανομία. Συνεπώς, ο εκκαλών, στη συγκεκριμένη περίπτωση, ουδόλως θα ωφελείτο, από την άποψη αυτή, από την εφαρμογή του ν. 1188/1981 αντί του ν. 3584/2007.(...) Επειδή, με την εκκαλούμενη απόφαση κρίθηκε ότι, κατά την έννοια του άρθρου 27 παρ. 2 του Κώδικα Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, στην περίπτωση που η πράξη διορισμού του δημοτικού υπαλλήλου ανακαλείται μετά τη διετία από τη δημοσίευσή της, απαιτείται η Διοίκηση να εκφέρει κατά νόμιμη διαδικασία και με νόμιμη και επαρκή αιτιολογία κρίση, σύμφωνα με την οποία ο διορισθείς προκάλεσε ή υποβοήθησε δολίως την πλάνη της Διοίκησης σε σχέση με την επιλογή του έναντι των συνυποψηφίων του (...) Διά ταύτα Δέχεται την έφεση.



ΝΣΚ/92/2018

Δυνατότητα ανάκλησης της από το 2001 πράξης μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο σε κλάδο μετά την διαπίστωση ότι δεν συνέτρεχαν οι κατά νόμον προϋποθέσεις για να χωρήσει η εν λόγω μετάταξη.Η ανάκληση της κατά το ιστορικό του ερωτήματος μετάταξης υπαλλήλου από κλάδο σε κλάδο διέπεται από το άρθρ. 20 παρ.2 του Υ.Κ., οι δε προϋποθέσεις ανάκλησης που τάσσει το εν λόγω άρθρο δεν προκύπτει ότι συντρέχουν στην προκείμενη περίπτωση (ομόφ.).