×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/62/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση προμήθειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την προμήθεια υλικού που έχει χαρακτηρισθεί απόρρητο. Ως εκ τούτου δεν υπάγεται στις διατάξεις του Π.Δ.370/95 αλλά διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 83 του Ν.2362/95, που προβλέπουν την σύναψη συμβάσεως κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού εφ όσον η δαπάνη υπερβαίνει το ποσό των δρχ. 4.000.000.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/63/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση προμήθειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την συμπληρωματική προμήθεια αγαθών και ως εκ τούτου διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 83 παρ.3 εδ.ε και 4 του Ν.2362/95 και 2 παρ.13 εδ.VI του Ν.2286/95, που προβλέπουν την σύναψη συμβάσεως με απ ευθείας ανάθεση παρά το γεγονός ότι η δαπάνη υπερβαίνει το ποσό των δρχ. 4.000.000. Εφ όσον δε η προμήθεια αυτή έχει χαρακτηρισθεί ως απόρρητη δεν υπάγεται στις διατάξεις του Π.Δ.370/95.


ΝΣΚ/54/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση προμήθειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την προμήθεια ειδών από το Δημόσιο αξίας κατώτερης των 200.000 Ευρωπαϊκών Νομισματικών Μονάδων και ως εκ τούτου διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.13 εδ.V του Ν.2286/95 και του άρθρου 83 του Ν.2362/95, που προβλέπουν σύναψη συμβάσεως με απ ευθείας ανάθεση παρά το γεγονός ότι η δαπάνη υπερβαίνει το ποσό των δρχ.4.000.000, εφ όσον υπάρχει περίπτωση επείγουσας ανάγκης που οφείλεται σε αυταπόδεικτα απρόβλεπτες καταστάσεις. Καίτοι οι όροι που διαλαμβάνονται στη σύμβαση δεν αποτελούν αντικείμενο ελέγχου νομιμότητος, επισημαίνονται τα ακόλουθα σημεία τα οποία πρέπει να συμπληρωθούν α) Προσδιορισμός χρόνου παραδόσεως των ειδών, β) Κατάθεση εγγυήσεως για την καλή εκτέλεση της συμβάσεως.


ΝΣΚ/55/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Συμβάσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την παροχή υπηρεσιών προς το Δημόσιο αξίας κατώτερης των δρχ. 1.500.000 ετησίως και ως εκ τούτου διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 83 παρ.1 του Ν.2362/95, που προβλέπουν την σύναψη συμβάσεως με απ ευθείας ανάθεση.


ΝΣΚ/61/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση προμήθειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την προμήθεια από το Δημόσιο ειδών τα οποία έχουν χαρακτηρισθεί ως απόρρητα. Κατόπιν τούτου διέπεται μόνο από τις διατάξεις του άρθρου 83 του Ν.2362/95, που προβλέπουν σύναψη συμβάσεως κατόπιν διενεργείας μειοδοτικού διαγωνισμού.


ΝΣΚ/60/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση προμήθειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ανωτέρω σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον ΣΤ Γενικό Διευθυντή Προσωπικού Διοικητικής Οργάνωσης και Οικονομικής Διαχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη υπό στοιχ.Γ του Π.Δ.148/1999 (ΦΕΚ 147 Α ). Η σύμβαση αφορά την προμήθεια από το Δημόσιο ειδών τα οποία έχουν χαρακτηρισθεί ως απόρρητα. Κατόπιν τούτου διέπεται μόνο από τις διατάξεις του άρθρου 83 του Ν.2362/95, που προβλέπουν σύναψη συμβάσεως κατόπιν διενεργείας μειοδοτικού διαγωνισμού. Καίτοι οι όροι που διαλαμβάνονται στη σύμβαση δεν αποτελούν αντικείμενο ελέγχου νομιμότητος, επισημαίνεται ότι πρέπει να συμπληρωθεί ο όρος για την κατάθεση εγγυήσεως για την καλή εκτέλεση της συμβάσεως.


ΝΣΚ/153/2000

Υπουργείο Εξωτερικών. Σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Νομιμότητα. Απευθείας ανάθεση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αναφερομένη σύμβαση νόμιμα υπογράφεται από τον Γενικό Γραμματέα Διοίκησης και Οργάνωσης, σύμφωνα με το άρθρο 81 του ν.2362/1995, διότι αφορά την ανάληψη λειτουργικών δαπανών, για τις οποίες έχει ορισθεί διατάκτης κατά την έννοια του άρθρου 20 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό με την διάταξη του άρθρου Β8 του ΠΔ 148/1999. Η σύμβαση αφορά την παροχή υπηρεσιών προς το Δημόσιο, κατεπείγοντος χαρακτήρα, αξίας κατώτερης των 200.000 Ευρωπαϊκών Νομισματικών Μονάδων, για την οποία έχει προηγηθεί διαπραγμάτευση. Ως εκ τούτου διέπεται από την διάταξη του άρθρου 83 παρ.3 εδ.δ , του Ν.2362/95, που επιτρέπει τη σύναψη συμβάσεως με απ ευθείας ανάθεση - διαπραγμάτευση, χωρίς δημοσίευση προκηρύξεως, στην περίπτωση έκτακτης κατεπείγουσας ανάγκης, πλήρως αιτιολογημένης από την αρμοδία υπηρεσία, η οποία καθιστά αδύνατη την τήρηση των διατάξεων που αφορούν τη διενέργεια διαγωνισμού, με την προϋπόθεση ότι το επείγον δεν απορρέει από δική της ευθύνη.


ΠΔ 104/2004

Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας περί Δημοσίων Συμβάσεων προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2001/78/ ΕΚ της 13ης Σεπτεμβρίου 2001 και τροποποίηση των Π.Δ. 370/95 (ΦΕΚ 199/Α’/14.9.1995) και 57/2000 (ΦΕΚ 45/Α’/2.3.2000).

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με το άρθρο 77 ,παρ.2α Π.Δ. 60/07 , ΦΕΚ-64 Α’


ΝΣΚ/564/1991

Δήμοι-Κοινότητες. Δημοτικές Επιχειρήσεις. Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Α.Ε. (Ε.Ε.Τ.Α.Α.). Ανάθεση μελετών.Η ανάθεση μελετών κατά το Ν.1418/1984 εκ μέρους των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως, είναι δυνατή στις επιχειρήσεις ΟΤΑ, όταν αυτές είναι εγγεγραμμένες στο Μητρώο εργολαβικών Επιχειρήσεων και πρόκειται για έργο δαπάνης μέχρι 4.000.000 δρχ. που θ ανατεθεί σε κατασκευαστικές επιχειρήσεις ΟΤΑ του νομού, ή για έργο δαπάνης μέχρι 8.000.000 δρχ. που θ ανατεθεί σε κατασκευαστικές επιχειρήσεις που έχει συστήσει ή μετέχει ο ίδιος Ο.Τ.Α. Ως προς την ετειρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Α.Ε. (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) ισχύουν τα αυτά για ανάθεση μελετών των Ο.Τ.Α., που την συνέστησαν ή μετέχουν σ αυτήν.

ΝΣΚ/451/2000

Κοινοτικό Δίκαιο - Κτηνοτροφία. Δωρεάν διανομή συμπυκνωμένου γάλακτος στους απόρους της χώρας. Κριτήρια ποιοτικής επιλογής προμηθευτών. Εννοια σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος κατ άρθρο 14 παρ.1 στοιχ.δ π.δ.370/95.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η έννοια του, αποτελούντος κριτήριο της ποιοτικής επιλογής προμηθευτών κατ άρθρο 14 παρ.1 π.δ.370/95, "σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος", προσδιορίζεται από στοιχεία όπως η σοβαρότητα του προστατευομένου δια της παραβιασθείσης διατάξεως εννόμου αγαθού, η έκταση της προξενηθείσης σ αυτό βλάβης ή ο κίνδυνος που απειλήθηκε, ο βαθμός και η ένταση της υπαιτιότητας του δράστη, και οι λοιπές περιστάσεις χρόνου, τόπου, μέσων και τρόπου, υπό τις οποίες εκτελέσθη το επαγγελματικό παράπτωμα. Στην επιτροπή του διαγωνισμού εναπόκειται η εκτίμηση της σοβαρότητας του επαγγελματικού παραπτώματος εταιρίας που συμμετέχει στον ανωτέρω διαγωνισμό, κατά την συστατική εν προκειμένω κρίση της, περί της συνδρομής των στοιχείων εκείνων, που πληρούν τα προαναφερθέντα κριτήρια.


2017458/413/0026/1995

ΘΕΜΑ: Εφαρμογή αρθ. 82 και 83 του Ν. 2362/95 σε συνδυασμό με το αρθ. 2 του Ν. 2286/95.