ΝΣΚ/62/2004
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Υποβολή προς θεώρηση τεχνικής μελέτης του άρθρου 4 του ΚΜΛΕ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 98 και 108 ΚΜΛΕ. Σιωπηρή θεώρηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Σύμφωνα με το διδόμενο ιστορικό και τα έγγραφα του φακέλου, η τεχνική μελέτη του άρθρου 4 του ΚΜΛΕ εκμετάλλευσης του μεταλλευτικού έργου ΝΤ1 Ν. Φωκίδος υπεβλήθη εντός του προβλεπόμενου εννεαμήνου από της ισχύος (1-3-1985) του ΚΜΛΕ και επανυποβλήθηκε διορθωμένη κατά τις υποδείξεις της Υπηρεσίας και συνεπώς, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 98 και 108 α) του ΚΜΛΕ, η Διοίκηση όφειλε να ασκήσει την αρμοδιότητά της και να προβεί στη θεώρηση της μελέτης αυτής εντός της οριζόμενης προθεσμίας των τριάντα ημερών της και πάντως εντός ευλόγου χρόνου από την επανυποβολή της. Η διοίκηση δεν προέβη εντός των προαναφερομένων προθεσμιών σε θεώρηση της μελέτης αυτής, η οποία δεν θεωρείται σιωπηρώς εγκεκριμένη. Ενόψει όμως αυτών και των ειδικών συνθηκών της περιπτώσεως μπορεί και σήμερα να ερευνηθεί από τη διοίκηση η από κάθε άποψη νομιμότητα ή όχι της ως άνω μελέτης και να χωρήσει η θεώρηση (έγκριση) αυτής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
124580/2019
«Μεταφορά προσωπικού αστικής εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Φωκίδος, με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΦΩΚΙΔΑΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΕΤ.Α.Π. ΦΩΚΙΔΑΣ» στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδος, σε εφαρμογή του άρθρου 238 του ν. 4610/2019».
ΝΣΚ/386/2010
Πωλητές λαϊκών αγορών – Θεώρηση των επαγγελματικών τους αδειών – Προσκόμιση βεβαιώσεων φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας – Προθεσμία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι πωλητές λαϊκών αγορών υποχρεούνται να θεωρούν τις επαγγελματικές τους άδειες κάθε τρία χρόνια, εντός προθεσμίας που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς. Εντός της προθεσμίας αυτής πρέπει να προσκομίζονται οι βεβαιώσεις φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας ως αναγκαία προϋπόθεση της θεώρησης κάθε άδειας. Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης προσκόμισης αυτών, είναι δυνατή η προσκόμισή τους το αργότερο μέχρι τη συμπλήρωση εξαμήνου από την εκπνοή της καθοριζόμενης αρχικής προθεσμίας θεώρησης, οπότε και θεωρείται η άδεια χωρίς να επέρχεται η συνέπεια της οριστικής ανάκλησης αυτής. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/457/2002
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο για την θεώρηση τροποποίησης της μελέτης κατασκευής έργου ΟΤΑ Α’ βαθμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αρμόδιο για την θεώρηση της τροποποίησης της μελέτης του έργου «Κατασκευή υποδομών, ανωδομών και κοινοχρήστων χώρων και έργων στις σεισμόπληκτες περιοχές του Δήμου Άνω Λιοσίων», προϋπολογισμού δαπάνης 48,65 δις, είναι το Συμβούλιο Δημοτικών και Κοινοτικών Έργων και Θεώρησης Μελετών του ΥΠΕΣΔΔΑ. (πλειοψ.)
Π.Δ.452/1985
Οργάνωση των Υπηρεσιών του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Φωκίδος.
ΝΣΚ/210/2007
Ενέργειες Διοικήσεως κατόπιν ακυρώσεως της τοποθετήσεως (Βοηθού) Ακολούθου Άμυνας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να συμμορφωθεί προς την δικαστική απόφαση, με την οποία ακυρώθηκε η τοποθέτηση του Βοηθού ΑΚΑΜ Στρατολόγου, β) η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να ανακαλέσει τον ανωτέρω εντός ευλόγου χρόνου, γ) περαιτέρω η Διοίκηση δεν έχει κατ’ αρχήν την υποχρέωση να τοποθετήσει άλλον αξιωματικό προς πλήρωση της κενής θέσεως και δ) εφόσον καθίσταται αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος η πλήρωση αυτής, η επιλογή του αξιωματικού θα γίνει σύμφωνα με τα ορισθησόμενα στο Π.Δ/γμα που πρέπει να εκδοθεί σχετικώς.
ΝΣΚ/210/2013
Δυνατότητα ή μη χορήγησης από τη Διοίκηση σε ιδιώτη, αντιγράφου αρχιτεκτονικής μελέτης αποκατάστασης και στερέωσης του Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου Αχαΐας ως και άλλων εγγράφων, πριν από την εξέταση της υπόθεσης στο αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Διοίκηση έχει τη δυνατότητα να χορηγήσει στον αιτούντα αντίγραφο της ως είρηται μελέτης από τούδε, χωρίς να απαιτείται η ολοκλήρωση της οικείας διοικητικής διαδικασίας. Περαιτέρω, έχει την υποχρέωση να θέσει υπ’ όψιν του ιδίου τα σχετικά στοιχεία του διοικητικού φακέλου, έτσι ώστε να του παρασχεθεί η δυνατότητα επιλογής εκείνων που τον ενδιαφέρουν να λάβει γνώση, υπό την προϋπόθεση ότι νομιμοποιείται προς τούτο, γεγονός το οποίο θα εξεταστεί, κατά περίπτωση, από την έχουσα στη διάθεσή της τα σχετικά έγγραφα Υπηρεσία. Η άσκηση του δικαιώματος του ενδιαφερομένου τελεί υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι ο συντάκτης του εγγράφου της μελέτης δεν προβάλλει και αποδεικνύει ότι έχει νόμιμο δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του περιεχομένου αυτής. (ομοφ.)
ΝΣΚ/352/2006
Έργα Ο.Τ.Α. Αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει για την σύνταξη σύμβασης ανάθεσης συμπληρωματικών εργασιών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν 1418/1984.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στις περιπτώσεις που η θεώρηση της αρχικής μελέτης του έργου, φορέας του οποίου είναι Ο.Τ.Α. Α΄ βαθμού, έχει γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., το Τεχνικό Συμβούλιο που γνωμοδοτεί για την σύναψη της σύμβασης για συμπληρωματικές εργασίες συμφώνως προς το άρθρο 8 παρ.2 Ν 1418/1984 είναι το Συμβούλιο Δημοτικών και Κοινοτικών Έργων και Θεώρησης Μελετών του Υπ. Εσωτερικών. Όταν η θεώρηση της αρχικής μελέτης δεν έχει γίνει από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών, στις περιπτώσεις που η δαπάνη που προκύπτει από το συγκριτικό πίνακα του έργου υπερβαίνει τα 3.000.000 ευρώ, παρότι η θεώρηση των Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. και του ανακεφαλαιωτικού πίνακα γίνεται από το διευθυντή της τεχνικής υπηρεσίας του Υπουργείου αυτού, αρμόδιο Τεχνικό Συμβούλιο παραμένει το Νομαρχιακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων.
ΝΣΚ/405/2003
Εκτέλεση πειθαρχικής αποφάσεως προσωρινής παύσεως υπαλλήλου σε περίπτωση ασκήσεως κατ’ αυτής προσφυγής σε αναρμόδιο διοικητικό δικαστήριο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Διοίκηση εκτελεί την πειθαρχική απόφαση επιβολής ποινής προσωρινής παύσεως υπαλλήλου, εφόσον έχει συμπληρωθεί εξάμηνο από την άσκηση κατ’ αυτής προσφυγής, η οποία δεν έχει εκδικασθεί, εντός της εξάμηνης αυτής προθεσμίας. Τούτο ισχύει και όταν η προσφυγή έχει κατατεθεί σε αναρμόδιο διοικητικό δικαστήριο, το οποίο υποχρεούται κατά νόμο, να την παραπέμψει στο αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο.
ΝΣΚ/60/2024
Εκτέλεση ή μη, αμετακλήτων πρωτοκόλλων κατεδάφισης αυθαιρέτων κτισμάτων εντός αιγιαλού στα Δωδεκάνησα, μετά την κατάργηση των διατάξεων περί αιγιαλού και παραλίας του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου, δυνάμει των οποίων εκδόθηκαν.(...) Στα Δωδεκάνησα, μετά την ουσιαστική κατάργηση των διατάξεων περί αιγιαλού και παραλίας του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου, δυνάμει των διατάξεων του νόμου 5092/2024, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου απέχει από πράξεις εκτέλεσης των αμετακλήτων πρωτοκόλλων κατεδάφισης αυθαιρέτων κτισμάτων εντός αιγιαλού, τα οποία έχουν εκδοθεί με βάση τον Κανονισμό αυτό, λόγω της ως άνω ουσιώδους μεταβολής του νομοθετικού καθεστώτος της περιοχής αυτής και της συνακόλουθης αλλαγής των πραγματικών δεδομένων, στα οποία στηρίχθηκε η έκδοσή τους. Τα πρωτόκολλα αυτά, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου οφείλει να εκτελέσει μόνο εφόσον συνοδεύονται από επικαιροποιημένη έκθεση αυτοψίας της αρμόδιας Κτηματικής Υπηρεσίας Δωδεκανήσων, που τα εξέδωσε, στην οποία θα βεβαιώνεται ότι τα επίμαχα αυθαίρετα κτίσματα εμπίπτουν εντός ζώνης αιγιαλού, όπως αυτή ορίζεται πλέον, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 5092/2024 (ομόφωνα).
Α.1196/2019
Καθορισμός ειδικών θεμάτων και λεπτομερειών εφαρμογής της ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών στη Φορολογική Διοίκηση των άρθρων 98 έως 109 του ν. 4611/2019 (ΦΕΚ 73 Α').