×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/77/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: νσκ/77/2008

Απευθείας ανάθεση κατόπιν διαπραγμάτευσης για την παραγωγή ενός (1) ντοκιμαντέρ. Είναι νόμιμη, βάσει του άρθρου 83 παρ.3 περ.β’ Ν 2362/1995, λόγω ύπαρξης καλλιτεχνικών λόγων, η απευθείας ανάθεση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης για την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ για την ανάδειξη της Ιστορίας, του Πολιτισμού, καθώς και της γεωφυσικής ποικιλίας εθνικής σημασίας περιοχών της χώρας, με σκοπό την προβολή του σε ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς της αλλοδαπής ή της ημεδαπής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

10469/2007

Καθορισμός ορίου προϋπολογισμού δαπάνης καλλιτεχνικών έργων που εκτελούνται με απευθείας ανάθεση.


1319/2007

Καθορισμός ορίου προϋπολογισμού δαπάνης καλλιτεχνικών έργων που εκτελούνται με απευθείας ανάθεση.


ΝΣΚ/135/2003

Σύναψη των συμβάσεων με απευθείας ανάθεση, όπως προβλέπονται ευθέως από την εξουσιοδοτική διάταξη του ν.2621/1998, αρ. 2 παρ. 24 περ.β' είναι σύννομες όταν υπερβαίνουν τη μέγιστη αποζημίωση


ΕΣ/Τ7/37/2006

Απευθείας ανάθεση σε συνθέτη για δισκογραφική παραγωγή συμφωνικύ έργου.Μη νόμιμη.Αόριστη αναφορά σε καλλιτεχνικούς λόγους που σχετίζινται με την προστασία δικαιωμάτων αποκλειστικότητας.Συγγνωστή πλάνη.


ΕλΣυν/Τμ.7/31/2011

Πολιτιστικέςεκδηλώσεις.Απευθείας ανάθεση.Το Τμήμα, μετά από νέα έρευνα της υπόθεσης, κρίνει ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα στην κρινόμενη αίτηση ανάκλησης, η εν λόγω σύμβαση με απευθείας ανάθεση στην ως άνω δημοτική επιχείρηση της διοργάνωσης των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του Π.Ο.Δ.Α. είναι νόμιμη, καθόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της Κοινοτικής Οδηγίας (άρθρο 25 παρ.1β΄ του π.δ/τος 60/2007), δεδομένης της ιδιομορφίας και της ιδιαίτερης φύσης των παρεχομένων υπηρεσιών (καλλιτεχνικών) και λαμβανομένου υπόψιν του γεγονότος της δυσχέρειας αναζήτησης εκ μέρους του Π.Ο.Δ.Α. δεκάδων καλλιτεχνών, διαφορετικών ειδικοτήτων (που θα συμμετείχαν σε πάνω από 430 καλλιτεχνικές εκδηλώσεις σε διάφορες περιοχές της Αθήνας), της ιδιαιτερότητας καθορισμού της αμοιβής ανάλογα με τον καλλιτέχνη, την παραχώρηση δικαιώματος αποκλειστικής εκπροσώπησης του καλλιτέχνη από συγκεκριμένο φορέα, καθώς και την ιδιαίτερη υλικοτεχνική υποδομή που απαιτούνταν για κάθε καλλιτεχνική εκδήλωση, περιλαμβανομένων και των ιδιαιτέρων τεχνικών απαιτήσεων εκάστου καλλιτέχνη κατά την διάρκεια της εκδήλωσης που συμμετείχε. Στο πλαίσιο αυτό η πρόταση της δημοτικής επιχείρησης, που ήδη διέθετε την αποκλειστικότητα εκπροσώπησης μεγάλου αριθμού καλλιτεχνών και ποικιλίας δεξιοτήτων, που κάλυπταν απόλυτα τις απαιτήσεις της αναθέτουσας αρχής, ήταν η πλέον ενδεδειγμένη και αποτελούσε τη μοναδική διέξοδο για την ομαλή διεξαγωγή των εν λόγω καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, δεδομένης και της μη δυνατότητας εκ μέρους της τελευταίας για δέσμευση των καλλιτεχνών προ πολλού χρόνου.Συνεπώς, σαφώς συνάγεται ότι, στην κρινόμενη περίπτωση, πληρούνταν οι προϋποθέσεις εφαρμογής της ανωτέρω διάταξης της Κοινοτικής Οδηγίας, ως προς την απευθείας ανάθεση, για καλλιτεχνικούς λόγους, στην ως άνω δημοτική επιχείρηση της διοργάνωσης των εν λόγω εκδηλώσεων και ως εκ τούτου πρέπει, κατά την κρίση του Τμήματος, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη Πράξη (190/2010) ως προς την κρίση περί μη νομιμότητας της εντελλόμενης με το ..., οικονομικού έτους 2010, χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνης.


840/150442/2021

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον γεωργικό τομέα και ειδικότερα σε αιγοπροβατοτρόφους της νήσου Λέσβου, που διατηρούσαν ζωική εκμετάλλευση κατά τα έτη 2016, 2017 και 2018, με τουλάχιστον 20 ενήλικα θηλυκά (τουλάχιστον ενός έτους) αιγοπρόβατα και των οποίων οι εκμεταλλεύσεις επλήγησαν από την νόσο ευλογιά, των παραγωγών επιτραπέζιων σταφυλιών ποικιλίας grimson στις Π.Ε. Ημαθίας και Πέλλας και των παραγωγών σταφίδας ποικιλίας «σουλτανίνα» στην Π.Ε. Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο του Κανονισμού (ΕΕ) 1408/2013 της Επιτροπής (L 352)


ΑΕΠΠ/1671/2020

Οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της Απόφασης 266/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ όσον αφορά την πρώτη προσφυγή, για τον άδικο αποκλεισμό του πρώτου προσφεύγοντα και την μη επιβολή πρόσθετων βάσεων αποκλεισμού κατά της δεύτερης προσφεύγουσας, ενώ για τη δεύτερη προσφυγή, αμφισβητείται ο αποκλεισμός της δεύτερης προσφεύγουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκτέλεση του Υποέργου 1 με τίτλο «...» στο πλαίσιο ενός ευρύτερου έργου, το οποίο αφορά την ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης με βάση δεδομένων για τη διαχείριση πολιτιστικού-τουριστικού υλικού, με εκτιμώμενη αξία 201.500 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Αναλυτικότερα, περιλαμβάνει συλλογή υλικού, σχεδιασμό ψηφιακών εφαρμογών, και δημιουργία συστήματος που θα συνδυάζει πολυμεσικά στοιχεία για την προβολή της ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς.


ΑΕΠΠ/156/2018

Η προσφεύγουσα ασκεί Προδικαστική Προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας […] με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της και έγιναν δεκτές οι προσφορές άλλων συμμετεχόντων στον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Δημιουργία, παραγωγή τουριστικού εντύπου και δημιουργία εφαρμογής για κινητά και tablets». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει δύο ομάδες έργων: την Ομάδα Α (σχεδιασμό και παραγωγή 60-σέλιδου Τουριστικού Οδηγού σε 15.000 αντίτυπα) και την Ομάδα Β (δημιουργία εφαρμογής Panoramic View 360° για κινητά και tablets για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι αποδεκτές προσφορές παραβιάζουν τη νομοθεσία για δημόσιες συμβάσεις και ότι η απόρριψη της δικής της προσφοράς ήταν άδικη και αβάσιμη.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/265/2018

Παροχή Υπηρεσίων:Με τα δεδομένα αυτά, συντρέχει κατεπείγουσα ανάγκη που δικαιολογεί την απευθείας ανάθεση παροχής των επίμαχων υπηρεσιών για σύντομο χρονικό διάστημα, που συνίσταται στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών καθαριότητας στο Δήμο ....., ενόψει και της επερχόμενης εορταστικής περιόδου του Πάσχα, όπου αυξάνεται ιδιαίτερα η τουριστική επισκεψιμότητα του Δήμου και συνακόλουθα η παραγωγή των απορριμμάτων του. Η κατεπείγουσα δε αυτή ανάγκη δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Δήμου αλλά σε απρόβλεπτες περιστάσεις, καθόσον τα αρμόδια όργανά του δεν καθυστέρησαν να εγκρίνουν τη διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού, ο οποίος κατά την έγκριση της απευθείας ανάθεσης, είχε ήδη ολοκληρωθεί και εκκρεμούσε ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου για προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας. Συνεπώς, η απευθείας ανάθεση της παροχής των υπηρεσιών αυτών και, κατ’ επέκταση, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμες.


ΝΣΚ/164/2007

Αρμοδιότητα της Δημαρχιακής Επιτροπής σε περιπτώσεις απευθείας ανάθεσης έργου ή προμήθειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Δημαρχιακή Επιτροπή με τη διάταξη του άρθρου 103 παρ.2 εδαφ.γ’ του νέου Δ.Κ.Κ. (Ν 3463/2006) καθίσταται κατ’ εξαίρεση αρμόδια, εφόσον συντρέχει εξαιρετικά επείγουσα περίπτωση να αποφασίζει για την απευθείας ανάθεση έργων σε εργοληπτική επιχείρηση, συμφώνως προς τις διατάξεις της παρ.2 περ.β’ του άρθρου 9 του Π.Δ/τος 171/1987 καθώς και προμηθειών του άρθρου 23 παρ.1 του ΕΚΠΟΤΑ όπως ισχύει, εκτός αν το Δημοτικό Συμβούλιο έχει διακρατήσει τη σχετική αρμοδιότητα με ειδική απόφασή του ή η Δημαρχιακή Επιτροπή έχει παραπέμψει τη λήψη της σχετικής απόφασης στο Δημοτικό Συμβούλιο.