ΝΣΚ/80/2005
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Λήξη της θητείας διευθυντών ινστιτούτων ερευνητικών κέντρων μετά την ισχύ του Ν 3260/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο διευθυντής Ινστιτούτου του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε., του οποίου η θητεία έληξε σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ.2 του Ν 3260/2004 στις 6-8-2004, ενώ σύμφωνα με τον Ν 1514/1985 (άρθρο 10 παρ.5 σε συνδ. με 11 παρ.3) θα έληγε στις 3-9-2004, συνεχίζει να ασκεί νόμιμα τα καθήκοντα του διευθυντή του συγκεκριμένου Ινστιτούτου του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε., μεταξύ των οποίων είναι και η συμμετοχή του στο Δ.Σ. του ερευνητικού κέντρου, μέχρι την αντικατάστασή του (άρθρο 11 παρ.4 Ν 3260/2004) και όχι μέχρι τις 3-9-2004.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/256/2009
Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού. Μετατροπή του σε Ειδικό Ερευνητικό Ινστιτούτο του Ν 1514/1985. Εκκρεμότητα έκδοσης ΠΔ για τα θέματα του προσωπικού. Ένταξη ή μη των εργαζομένων επιστημόνων σε βαθμίδες ερευνητών του Ν 1514/1985. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μέχρι να εκδοθεί το προβλεπόμενο από τις διατάξεις των άρθρων 25 και 31 παρ. 6 του Ν 1514/1985 Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα ρυθμίζει τα θέματα υπαγωγής του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού στις ρυθμίσεις του Ν 1514/1985 κ.λπ., το Ινστιτούτο θα εξακολουθεί να διέπεται από τις διατάξεις του ιδρυτικού του διατάγματος. Επομένως και όλα τα σχετικά με το προσωπικό του ζητήματα, θα συνεχίσουν να ρυθμίζονται από τις διατάξεις αυτές, με αποτέλεσμα το επιστημονικό προσωπικό να μη μπορεί να ενταχθεί σε βαθμίδες ερευνητών του Ν 1514/1985.
ΝΣΚ/36/2008
Επιλογή Προϊσταμένου Διεύθυνσης στις Γενικές Γραμματείες Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η επιλογή Προϊσταμένου Διεύθυνσης στις Γενικές Γραμματείες Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, εφ’ όσον γίνει από 1-1-2008 μέχρι 31-3-2008 θα γίνει βάσει των διατάξεων του Ν 3260/2004.
ΝΣΚ/268/2005
Υπάλληλοι Βουλής. Κατάταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για τους μόνιμους υπαλλήλους της Βουλής δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 38 παρ.2 του Ν 2190/1994, όπως επαναφέρθηκαν σε ισχύ και αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 11 παρ.1 του Ν 3260/2004.
ΕΣ/Τ1/115/2007
Υπάλληλος που ορίστηκε μέλος του Πρωτοβάθμιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου κατ’ εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 11 του ν.3260/2004, μη νόμιμα στη συνέχεια, τοποθετήθηκε σε θέση Προϊσταμένης Διεύθυνσης για μία τριετία χωρίς να έχει προηγηθεί επιλογή της από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κατ’ εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου της παρ.2 του άρθρου 37 του ν.2190/1994, που επανήλθε σε ισχύ με την παρ.2 του άρθρου 9 του ν.3260/2004, αφού η εν λόγω διάταξη προϋποθέτει υπαλλήλους που έχουν επιλεγεί βάσει του πρώτου εδαφίου της ίδιας παραγράφου και πληρούν, ως εκ τούτου, τις προϋποθέσεις των παρ. 3 και 6 του άρθρου 36 του ν.2190/1994, που αξιώνουν, μεταξύ άλλων, επιλογή από Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
ΝΣΚ/285/2006
Η διάταξη του άρθρου 15 παρ. 38 του Ν. 2503/1997 για τη συγκρότηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων εξακολουθεί να ισχύει μετά την ισχύ του Ν. 3260/2004.
Η.Π. 9303/454/E103/2009
Καθορισμός ύψους ανταποδοτικών τελών από ατομικά ή συλλογικά συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών / άλλων προϊόντων για την έκδοση πιστοποιητικού εναλλακτικής διαχείρισης (Π.Ε.Δ) σύμφωνα με το άρθρο 9 (παρ. 3.β) του ν. 2939/2001 (Α 179), το άρθρο 6 (παρ. 3.β) του π.δ. 109/2004 (Α 75), το άρθρο 7 (παρ. 3.β) του π.δ. 82/2004 (Α 64), το άρθρο 6 (παρ. 3.β) του π.δ. 116/2004 (Α 81), το άρθρο 9 (παρ. 3.β) του π.δ. 115/2004 (Α 80), το άρθρο 8 (παρ. 3.β) του π.δ. 117/2004 (Α 82).
17380/ΔΙΔΑΔ/2004
Βαθμολογική κλίμακα - Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων -Υπηρεσιακά συμβούλια. Οδηγίες για την πρώτη εφαρμογή του ν. 3260/2004 (ΦΕΚ 151 Α'/6-8-2004)
ΝΣΚ/93/2006
Επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων ΙΚΑ – Πρώτη εφαρμογή Ν 3260/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την κάλυψη των 25 κενών θέσεων Προϊσταμένων Διευθύνσεων –Υποδ/νσεων, για τις οποίες το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων ΙΚΑ –ΕΤΑΜ, κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου 3260/2004, με την 52/ 12η Συν/22-2-2005 απόφασή του, αφού προέβη στην επιλογή 213 υπαλλήλων ως Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Υποδ/νσεων, ανέβαλε τη σχετική κρίση του προκειμένου να υπάρξει και μια μελέτη και έρευνα γεωγραφική, για να καλυφθούν οι ανάγκες της Υπηρεσίας, χωρίς να δημιουργηθούν κοινωνικά και υπηρεσιακά προβλήματα σε υπαλλήλους, με τις τυχόν μετακινήσεις τους σε μακρινές αποστάσεις εξ αιτίας της επιλογής τους σε θέσεις Προϊσταμένων Δ/νσεων – Υποδ/νσεων, θα τύχουν εφαρμογής οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 11 του Ν 3260/2004 και όχι αυτές της παρ.6 του άρθρου 8 του ίδιου νόμου.
ΔΕΦ Αθ 2396/2009
Επιλ.Προισταμένων.. μετά τη δημοσίευση του ν. 3260/2004 η επιλογή των Προϊσταμένων Διευθύνσεων διέπεται από τις διατάξεις του εν λόγω νόμου, με τις οποίες επαναφέρθηκε σε ισχύ και αντικαταστάθηκε ο ν. 2190/1994, από εκείνες τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα στις οποίες ρητώς παραπέμπει ο ν. 3260/2004, καθώς και από τις λοιπές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, οι οποίες δεν έχουν αντίθετο περιεχόμενο προς αυτές του ν. 3260/2004. Επομένως, μεταξύ των διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα που εξακολουθούν να ισχύουν και διέπουν την επιλογή των Προϊσταμένων Διευθύνσεων περιλαμβάνεται και αυτή της παρ. 5 του άρθρου 83, η οποία ορίζει ότι αιτιολογία απαιτείται μονό στην περίπτωση κατάδηλης υπεροχής υποψηφίου που παραλείπεται...Επειδή, εξάλλου, στο άρθρο 12 παρ. 3 του ν. 2527/1997, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 13 παρ. 1 του ν. 3200/2003 ορίζεται ότι: "Το 20% των θέσεων Προϊσταμένων Τμήματος και το 10% των θέσεων Προϊσταμένων Διεύθυνσης καλύπτεται από αποφοίτηση της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης εφόσον υπηρετεί αντίστοιχος αριθμός αποφοίτων που συγκεντρώνει τις τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις που απαιτούνται. Στην περίπτωση αυτή οι απόφοιτοι κρίνονται αυτοτελώς"...Επειδή στην προκείμενη περίπτωση, ο αιτών, μόνιμος υπάλληλος του ΥΠΕΧΩΔΕ σε οργανική θέση ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών με βαθμό Α, με το υπ' αριθ. 5/17.6.2005 πρακτικό δεν επελέγη στη θέση Προϊσταμένου Τμήματος..Επειδή με το ως άνω περιεχόμενο το προσβαλλόμενο πρακτικό είναι νομίμως και επαρκώς αιτιολογημένο, διότι αναφέρεται σ' αυτό ότι ελήφθηκαν υπόψη όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του αιτούντος όπως προκύπτουν από τα στοιχεία του φακέλου του, και ύστερα από διαλογική συζήτηση, η δε ως άνω κρίση, ως ουσιαστική, διαφεύγει τον ακυρωτικό δικαστικό έλεγχο, γι' αυτό και ο λόγος ακυρώσεως, με τον οποίο αμφισβητείται η ορθότητα της συγκεκριμένης κρίση και επιλογής είναι απορριπτέος, ως απαράδεκτος,
ΝΣΚ/103/2015
Συμμόρφωση διοίκησης σε απόφαση του ΣτΕ – Χρόνος λήξης της θητείας των γενικών διευθυντών του ν. 3260/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η αναδρομική τοποθέτηση συγκεκριμένου υπαλλήλου ως προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Υπουργείου, σε συμμόρφωση προς ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ, για τριετή θητεία από 23-5-2005 έως 23-5-2008, βάσει των διατάξεων του ν. 3260/2004, δεν συνεπάγεται και την αναδρομική παράταση της θητείας αυτής, πέραν της τριετίας, έως την επιλογή και τοποθέτηση των νέων προϊσταμένων γενικών διευθύνσεων που έγινε στις 10-6-2009, ενόψει της ειδικής μεταβατικής διάταξης του άρθρου 169 παρ.1 του ν. 3528/2007 (Υ.Κ.) ως προς τον χρόνο λήξης αυτής. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ