ΝΣΚ/89/2022
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ερωτάται εάν η Βουλή των Ελλήνων, μετά την παρέλευση μεγάλου χρονικού διαστήματος (τρεισήμισι [3,5] έτη) από την υποβολή της με αριθ. πρωτ. 2549/11.2.2019 αίτησης του αποσπασμένου υπαλλήλου Χ* Π*, με την οποία ζητούσε τη μετάταξή του στη Βουλή των Ελλήνων, δύναται, νομίμως, να προβεί στην εξέταση της με αριθ. πρωτ. 4649/3.5.2022 αίτησης για τη μετάταξή του, εκλαμβάνοντάς την είτε ως συνέχεια της πρώτης, κατά τα ανωτέρω, υποβληθείσης αίτησης, είτε ως νέα αίτηση, και να ολοκληρώσει τη σχετική διαδικασία, με την έκδοση κοινής απόφασης του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων και του αρμόδιου Υπουργού, μετά τη διατύπωση σύμφωνης γνώμης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου για τους υπαλλήλους της Βουλής.(...)Η από 3.5.2022 (4649/3.5.2022) αίτηση του Χ* Π* δεν δύναται να χαρακτηρισθεί ως συνέχεια της από 2.11.2019 (2549/11.2.2019) αίτησης, διότι η τελευταία δεν είναι πλέον εκκρεμής, αλλά έχει σιωπηρά απορριφθεί με την παρέλευση του τριμήνου από την υποβολή της, δεδομένου ότι ο αιτών δεν άσκησε αίτηση ακύρωσης κατά της σιωπηρής απόρριψης, ενώ, εξάλλου, δεν δύναται να εξετασθεί από τα αρμόδια όργανα της Βουλής ως νέα αίτηση μετάταξης, διότι έχει λήξει η μεταβατική διάταξη του άρθρου 111 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄), βάσει της οποίας χορηγήθηκε η δυνατότητα για την υποβολή αίτησης μετάταξης στους αποσπασμένους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων και ο αιτών δεν έχει την ιδιότητα του αποσπασμένου υπαλλήλου της Βουλής των Ελλήνων (ομόφωνα).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/157/2013
Νομιμότητα ή μη του υπολογισμού της υπερβάλλουσας μείωσης του άρθρου 164Δ παρ. 5 του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων, όπως ισχύει, από 1.3.2013, για τους υπηρετούντες στη Βουλή των Ελλήνων αποσπασμένους υπαλλήλους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο υπολογισμός της υπερβάλλουσας μείωσης, που αναφέρεται στις διατάξεις του άρθρου 164Δ παρ.5 του Κανονισμού της Βουλής των Ελλήνων, για τους αποσπασμένους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων, ανεξαρτήτως του χρόνου συντέλεσης της αποσπάσεώς τους, με βάση τις αποδοχές, που ελάμβανε το προσωπικό της Βουλής των Ελλήνων την 31.10.2011 και μάλιστα από 1.1.2013, που ίσχυσαν οι διατάξεις αυτές, είναι σύμφωνος με την αναφερόμενη περί τροποποίησης του Κανονισμού απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής.
ΒΟΥΛΗ/12564/2013
Ανάρτηση στη Διαδικτυακή Πύλη της Βουλής των Ελλήνων πράξεων και αποφάσεων της Υπηρεσίας Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, της Υπηρεσίας Διάθεσης Ευρωπαϊκών και Λοιπών Πιστώσεων και του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή
Πρωτ.3550/Διεκπ.2548/2023
Έγκριση χορήγησης στους δημοσιογράφους που απασχολούνται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στη Βουλή των Ελλήνων και αμείβονται σύμφωνα με την υπ’ αρ. 9930/26.06.2019 (Β’ 2703) απόφαση του Προέδρου της Βουλής μη μισθολογικών παροχών.
ΣτΕ/ΤΜ.ΣΤ/2250/2024
Η απόφαση ΣτΕ 2250/2024 απορρίπτει την αίτηση αναιρέσεως του Ελληνικού Δημοσίου και της Βουλής των Ελλήνων κατά της υπ’ αριθμ. 2475/2020 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. Το αντικείμενο της διαφοράς αφορά την άρνηση συνυπολογισμού διετούς προϋπηρεσίας του αναιρεσιβλήτου, μονίμου υπαλλήλου της Βουλής, σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου (ΝΠΙΔ/ΕΛΠΑ) για τη μισθολογική του εξέλιξη. Το Δικαστήριο έκρινε ότι ο χρόνος αυτός προϋπηρεσίας συνυπολογίζεται νομίμως, καθώς είχε ληφθεί υπόψη ως προσόν για τον αρχικό του διορισμό σε οργανική θέση του Δημοσίου το 1983. Κρίσιμος χρόνος για τον συνυπολογισμό προϋπηρεσίας σε ΝΠΙΔ (μέχρι 8 έτη για υπαλλήλους που υπηρετούσαν πριν τις 31/12/1996), σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ. 1 περ. η’ του ν. 3205/2003, θεωρείται ο χρόνος του αρχικού διορισμού και όχι ο μεταγενέστερος χρόνος της μετατάξεως στη Βουλή των Ελλήνων.
Πρωτ. 12216 Διεκπ. 8240/2023
Ρύθμιση ειδικότερου ζητήματος αναφορικά με την εφαρμογή της κατά τη ΜΕ’ Συνεδρίαση της 15ης Δεκεμβρίου 1994 ομόφωνης απόφασης της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων «“περί μισθώσεως από τη Βουλή αναλόγου αριθμού δωματίων για τη διαμονή των στερουμένων ιδιοκτήτου ή μισθωμένης κατοικίας στην περιοχή τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης, βουλευτών επαρχίας” (A’ 234)».
ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/177/2017
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως εντέλλεται με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα το ποσό των 218,22 ευρώ, ως προσωπική διαφορά, καθόσον, όπως προκύπτει από το 2329/1602/21.2.2017 έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών της ......., το ποσό αυτό δεν αντιστοιχεί στην υπερβάλλουσα μείωση που ενδεχομένως δικαιούνταν η εν λόγω υπάλληλος μετά την απόσπασή της στη Βουλή των Ελλήνων, αφού δεν είχε υπολογιστεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό της Βουλής, αλλά συνέχισε να καταβάλλεται σε αυτήν, ως ένα είδος πρόσθετης παροχής, στο ύψος που είχε διαμορφωθεί κατά τον χρόνο που υπηρετούσε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, πριν την μετάταξή της στη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων
ΝΣΚ/467/2005
Πόρος Ταμείου Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής (Τ.Α.Υ.Β.), σε περίπτωση επιβολής της πειθαρχικής ποινής της «προσωρινής παύσης».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Βουλή των Ελλήνων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 5 περ.8 του Οργανισμού του Ταμείου Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής (Τ.Α.Υ.Β.), υποχρεούται να καταβάλει στο Ταμείο αυτό, το καθαρό ποσό των μισθών και άλλων αποδοχών που θα ελάμβανε υπάλληλός της κατά το χρονικό διάστημα για το οποίο επιβλήθηκε σ’ αυτόν η πειθαρχική ποινή της «προσωρινής παύσης», εάν η τελευταία δεν του είχε επιβληθεί.
ΝΣΚ/21/2009
Διορισμός στη Βουλή μετακλητού υπαλλήλου και συνταξιούχου εξ ιδίου δικαιώματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετακλητός υπάλληλος της Βουλής και συνταξιούχος εξ ιδίου δικαιώματος, δεν μπορεί να διορισθεί στη Βουλή σύμφωνα με το άρθρο 39 της, από 25-6-2008, αποφάσεως της Ολομέλειας της Βουλής.
3590/2862/1998
Διαδικασία και λοιπές προϋποθέσεις και λεπτομέρειες εκλογής των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων.
ΣτΕ ΕΑ 1187/2009
ΣΤΕ –αίτηση ασφαλιστικών μέτρων – –διακήρυξη –διαγωνισμός .Σύμφωνα με τα δεδομένα της απόφασης η δαπάνη του έργου ανέρχεται σε ποσόν κατώτερο από εκείνο που προβλέπεται στον οδηγία 2004/18 . Επομένως, η επίδικη διαφορά δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του νόμου 2522/97 . Επίσης, δεν ασκήθηκε αίτηση ακυρώσεως πριν από την άσκηση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων . Για τους λόγους αυτούς η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων απορρίπτεται ως απαράδεκτη.