×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/95/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Διορισμός τέκνου υπαλλήλου θανόντος κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών του καθηκόντων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή κατά νόμο η πρόσληψη στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) ή στη θυγατρική του εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ γεννηθέντος την 5-12-1967 τέκνου υπαλλήλου του ΟΣΕ, ο οποίος απεβίωσε την 29-10-1972 από έμφραγμα του μυοκαρδίου, διότι η αίτηση προσλήψεως υποβλήθηκε μετά την εκπνοή της ετήσιας προθεσμίας της παρ.2 του άρθρου 18 του Ν 3448/2006.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/60/2008

Εφαρμογή ή μη της διάταξης του άρθρου 18 του Ν. 3448/2006 για την πρόσληψη στο Δημόσιο τέκνου θανόντος εκπαιδευτικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η περίπτωση του Ν.Κ., του οποίου ο πατέρας, (εκπαιδευτικός αποσπασμένος στην πόλη Mannheim της Γερμανίας), απεβίωσε σε Νοσοκομείο της Στουτγάρδης, την 18/5/1986, από έμφραγμα της καρδιάς, δεν υπάγεται στην διάταξη του άρθρου 18 του Ν. 3448/2006: «Πρόσληψη στο Δημόσιο συγγενούς αποβιώσαντος κατά την εκτέλεση υπηρεσιακού καθήκοντος». (πλειοψ.)


ΝΣΚ/42/2011

Συνδρομή ή μη όλων των προϋποθέσεων του Ν 3448/2006, όπως συμπληρώθηκε με το Ν 3731/2008, για το διορισμό τέκνου αποβιώσαντος υπαλλήλου κατά την εκτέλεση υπηρεσιακού του καθήκοντος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τέκνο αποβιώσαντος υπαλλήλου κατά την εκτέλεση υπηρεσιακού του καθήκοντος και εξαιτίας του γεγονότος αυτού δεν καταλαμβάνεται από τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 18 του Ν 3448/2006 σε περίπτωση που συγκέντρωνε τις νόμιμες προϋποθέσεις για το διορισμό πριν από την έναρξη ισχύος της διάταξης αυτής, όπως εν προκειμένω ως κύπριος υπήκοος, ούτε όμως από τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 18 του Ν 3448/2006, όταν υποβάλει την αίτηση μετά την παρέλευση της τασσόμενης από τη διάταξη αυτή ενιαύσιας προθεσμίας, ανεξαρτήτως του χρόνου εκπλήρωσης των στρατιωτικών του υποχρεώσεων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/457/2004

Κατ’ εξαίρεση διορισμός στο Δημόσιο (ΥΠΕΘΑ) τέκνου αποβιώσαντος υπαλλήλου με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι νόμιμο το αίτημα της Α. Π. για τον κατ εξαίρεση -κατ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 13 παρ.3 του Ν 2913/2001- διορισμό της στο Δημόσιο, εξαιτίας του επισυμβάντος, λόγω πνιγμού, θανάτου του πατέρα της Ε. Π., που προήλθε από μέσο των Ενόπλων Δυνάμεων (Ναυάγιο οχηματαγωγού ΜΕΡΛΙΝ την 15-11-1972).


ΝΣΚ/388/2009

Συμμόρφωση Διοικήσεως. Διευκολύνσεις υπαλλήλων μητέρων του μόνιμου ιατρικού και οδοντιατρικού προσωπικού του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με οικογενειακές υποχρεώσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι μόνιμοι ιατροί και οδοντίατροι του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι οποίοι είναι μόνιμοι υπάλληλοι του Ιδρύματος, δεν υπάγονται στον Υπαλληλικό Κώδικα κατά ρητή πρόβλεψη του νόμου και απασχολούνται με ωράριο ίσο με το μειωμένο ωράριο δημοσίου υπαλλήλου γονέα με ανήλικο παιδί, δεν δικαιούνται τις διευκολύνσεις ανατροφής τέκνου που προβλέπει η διάταξη του άρθρου 53 παρ. 2 αυτού. Το αυτό ισχύει και για τους ιατρούς του ΝΔ 1204/1972. Η Διοίκηση δεν έχει υποχρέωση γενικής εφαρμογής αποφάσεως του Σ.τ.Ε., με την οποία ακυρώθηκε η παράλειψη του Ιδρύματος να χορηγήσει εννεάμηνη άδεια ανατροφής τέκνου σε μόνιμη ιατρό του Ιδρύματος.


ΝΣΚ/44/2009

Διορισμός στο Δημόσιο τέκνου στρατιωτικού δικαστή, που απεβίωσε από καρκίνο του παγκρέατος.(...)α) Οι στρατιωτικοί δικαστές εμπίπτουν στην έννοια των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου, σε περίπτωση θανάτου των, να τύχουν εφαρμογής οι διατάξεις περί διορισμού συγγενών τους στο Δημόσιο κατ άρθρο 14 παρ.20 του Ν 2266/1994, ενώ οι τελευταίοι έχουν δικαίωμα επιλογής για το διορισμό τους ως τέκνα αξιωματικών, δυνάμει του άρθρου 19 του Ν 1911/1990. β) Το πόρισμα της ένορκης διοικητικής εξέτασης (Ε.Δ.Ε.) δεν αποτελεί δεσμευτικό στοιχείο για τη Διοίκηση για το διορισμό συγγενούς θανόντος υπαλλήλου, εάν η αιτιολογία της ως προς τη συνδρομή της αιτιώδους συνάφειας μεταξύ της ασθένειας του θανόντος και της εκτέλεσης της υπηρεσίας του είναι ανεπαρκής ή ενδοιαστική.


ΝΣΚ/343/2009

Διορισμός στο Δημόσιο μέλους της οικογένειας υπαλλήλου που απεβίωσε κατά και εξαιτίας της εκτελέσεως του υπηρεσιακού του καθήκοντος. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) α. Για όσους μέχρι τη δημοσίευση του Ν 3448/2006 δεν έχει παρέλθει η πενταετής προθεσμία της παρ. 1 του άρθρου 18 του νόμου αυτού για την υποβολή αιτήσεως διορισμού, εφαρμογή έχει η παραπάνω παρ. 1 ανεξάρτητα από τον χρόνο που έχει επέλθει ο θάνατος και συνεπώς δικαιούνται να υποβάλουν την αίτηση διορισμού εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε ετών από την ημερομηνία του θανάτου ή από τη συμπλήρωση του νομίμου ορίου ηλικίας διορισμού ή από την εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων, ενώ για όσους μέχρι τη δημοσίευση του Ν 3448/2006 έχει παρέλθει η παραπάνω πενταετής προθεσμία, παρέχεται για την υποβολή αιτήσεως διορισμού η ετήσια προθεσμία της παρ. 2 του άρθρου 18 του νόμου αυτού. (ομοφ.) β. Για τη θεμελίωση δικαιώματος διορισμού απαιτείται η ύπαρξη αιτιώδους συνάφειας μεταξύ της εκτελέσεως του υπηρεσιακού καθήκοντος και της επελεύσεως του θανάτου. Η συνδρομή ή μη της προϋποθέσεως αυτής προκύπτει από την εκτίμηση του συνόλου των πραγματικών περιστατικών της υποθέσεως και όχι μόνο από το γεγονός της τυχόν εκτελέσεως του υπηρεσιακού καθήκοντος του θανόντος υπαλλήλου με ευσυνειδησία και υπερβάλλοντα ζήλο, ενώ δεν είναι απαραίτητο το υπηρεσιακό αυτό καθήκον να ενέχει επικινδυνότητα αντικειμενικά λόγω της φύσης του. (ομοφ.) 2) Το πόρισμα της συνταξιοδοτικής διαδικασίας δεν υποκαθιστά την Ένορκη Διοικητική Εξέταση που πρέπει να διενεργείται από την υπηρεσία του θανόντος. (πλειοψ.)