×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

O ΔΕΦΚΦ Γ 1005752 ΕΞ 2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

«Οδηγίες για τη διακίνηση του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού στα πλαίσια εφαρμογής της νέας δασμολογικής κλάσης για τα νέα προϊόντα καπνού».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΕΦΚΦΓ 1188211/ΕΞ2018

Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία διάθεσης του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού στο εργατοτεχνικό προσωπικό των καπνοβιομηχανιών.


E.2030/2019

Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 65 του ν.4557/18 (Α΄139) και της αριθμ. ΔΕΦΚΦΓ1188211ΕΞ2018/17.12.2018 ΑΥΟ (Β΄ 5866) «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία διάθεσης του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού στο εργατοτεχνικό προσωπικό των καπνοβιομηχανιών».(ΑΔΑ: Ω96Ο46ΜΠ3Ζ-ΣΛΖ)


ΔΕΦΚΦ Β 1120050 ΕΞ 2016

Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων για την παραλαβή από άλλο Κράτος-Μέλος από εγκεκριμένους αποθηκευτές βιομηχανοποιημένων καπνών, του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού, της περίπτωσης στ) της παραγράφου του άρθρου 53Α του N. 2960/2001, την επιβολή φόρου κατανάλωσης και ΦΠΑ, την παρακολούθηση και τον έλεγχο αυτού.

KAΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΦΚΦ1119744ΕΞ2017,ΦΕΚ-2889/Β/21.8.2017


Α.1277/2020

Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασιών για τη χορήγηση της απαλλαγής από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και κάθε ειδική εισφορά υπέρ τρίτων των βιομηχανοποιημένων καπνών καθώς και της απαλλαγής από τον Φόρο Κατανάλωσης του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 1 του άρθρου 102 σε συνδυασμό με το άρθρο 53Α του ν. 2960/2001.

Ε.2039/2021«Κοινοποίηση της αρ.πρ.Α.1277/14.12.2020 Απόφασης Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασιών για τη χορήγηση της απαλλαγής από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και κάθε ειδική εισφορά υπέρ τρίτων των βιομηχανοποιημένων καπνών καθώς και της απαλλαγής από τον Φόρο Κατανάλωσης του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 1 του άρθρου 102 σε συνδυασμό με το άρθρο 53Α του ν.2960/2001».ΑΔΑ:Ψ5ΕΦ46ΜΠ3Ζ-6ΛΕ


Ο ΔΕΦΚΦ Γ 1060646 ΕΞ 2021

«Συμπληρωματικές οδηγίες αναφορικά με τη δυνατότητα μεταβίβασης υποκείμενων σε Φ.Κ. ηλεκτρικά θερμαινόμενων προϊόντων καπνού σε εγκεκριμένο αποθηκευτή υποκείμενων σε Ε.Φ.Κ. προϊόντων με σκοπό την εξαγωγή αυτών ή τον εφοδιασμό πλοίων χωρίς φυσική διακίνηση μεταξύ φορολογικών αποθηκών».


Ε.2039/2021

«Κοινοποίηση της αρ.πρ.Α.1277/14.12.2020 Απόφασης Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασιών για τη χορήγηση της απαλλαγής από τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και κάθε ειδική εισφορά υπέρ τρίτων των βιομηχανοποιημένων καπνών καθώς και της απαλλαγής από τον Φόρο Κατανάλωσης του ηλεκτρικά θερμαινόμενου προϊόντος καπνού σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 1 του άρθρου 102 σε συνδυασμό με το άρθρο 53Α του ν.2960/2001».ΑΔΑ:Ψ5ΕΦ46ΜΠ3Ζ-6ΛΕ


Δ2β/Γ.Π.οικ. 73854/2019

Πληροφορίες για την πληρωμή των ηλεκτρονικών παραβόλων του Ν. 4419/2016 για την κοινοποίηση των προϊόντων καπνού και των ηλεκτρονικών τσιγάρων και την αξιολόγηση του τεχνικού φακέλου για τα νέα προϊόντα καπνού ΑΔΑ:Ψ6ΚΞ465ΦΥΟ-8Λ2


ΝΣΚ/206/2012

Προστασία πρόσθετων μελετών για την δραστική ουσία φυτοπροστατευτικού προϊόντος και επιστημονικών δεδομένων για το σκεύασμα βάσει της Οδηγίας 91/414/ΕΟΚ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως προς την προστασία έναντι τρίτων των πρόσθετων μελετών για τη δραστική ουσία, αυτές θα πρέπει να προστατεύονται για ορισμένη περίοδο και εφόσον περιλαμβάνουν νέα, ουσιώδη στοιχεία ικανά να επηρεάσουν την καταχώριση της δραστικής ουσίας στο Παράρτημα Ι της Οδηγίας 91/414/ΕΟΚ, ούτως ώστε να μην τίθενται εμπόδια στο εμπόριο και την εγκαθίδρυση και λειτουργία της εσωτερικής αγοράς. Εφόσον, εξάλλου, οι εν λόγω μελέτες συνιστούν απλώς επικύρωση των μεθόδων προσδιορισμού υπολειμμάτων της δραστικής ουσίας σε καλλιεργούμενα φυτά, ζωικούς ιστούς και ζωικά προϊόντα, δεν τυγχάνουν νέας περιόδου προστασίας. Ως προς την προστασία επιστημονικών δεδομένων για το σκεύασμα, αυτά απολαμβάνουν δεκαετούς προστασίας από την ημερομηνία της πρώτης έγκρισης του φυτοπροστατευτικού προϊόντος από το κράτος μέλος, αν η εν λόγω έγκριση χορηγήθηκε μετά την καταχώριση της δραστικής ουσίας στο Παράρτημα Ι της Οδηγίας. Ωστόσο δεν εμποδίζεται η χρήση δεδομένων που είχαν υποβληθεί για τη χορήγηση εγκρίσεων σύμφωνα με τις προϊσχύσασες εθνικές διατάξεις και για τα οποία έχει ήδη παρέλθει η δεκαετία, ως ανώτατη περίοδος προστασίας. (ομοφ.)


ΝΣΚ/450/2004

Νέο Πρόγραμμα Μείωσης Νιτρορύπανσης Γεωργικής Προέλευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1. Παραγωγοί μπορούν να υπογράψουν συμβάσεις μεσούσης της καλλιεργητικής περιόδου 2004, να εφαρμόσουν τις δεσμεύσεις του Προγράμματος αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης και να κριθούν δικαιούχοι ενισχύσεων για την καλλιεργητική αυτή περίοδο, υπό την προϋπόθεση ότι αποδεδειγμένα θα ελεγχθούν τουλάχιστον με τους προβλεπόμενους στα άρθρα 59-61 του Καν. 445/02 ελέγχους για την τήρηση των αναληφθεισών δεσμεύσεων. 2. Παλαιοί δικαιούχοι που πληρούν τις προϋποθέσεις της νέας ΚΥΑ 570/125759/6.2.04, δύνανται οποτεδήποτε, πριν λήξει η πενταετία της αρχικής σύμβασης, να θεωρηθούν δικαιούχοι και να ενταχθούν στο Νέο Πρόγραμμα Μείωσης της Νιτρορύπανσης Γεωργικής Προέλευσης με νέα σύμβαση για μια νέα πενταετία με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις ρυθμίσεις της νέας ΚΥΑ και να ενισχυθούν με τα νέα ποσά που προβλέπονται υπό τον όρο, όμως, ότι δεν έχουν εκκρεμότητες με αχρεωστήτως ληφθείσες ενισχύσεις και ότι θα αυξήσουν τις δεσμεύσεις που θα αναλάβουν για τη νέα πενταετία σε σύγκριση με την αρχική. 3. Δεν είναι δυνατόν αν δεν υπογραφούν νέες συμβάσεις, να θεωρηθούν αυτοί ως δικαιούχοι του νέου Προγράμματος και ταυτόχρονα να ελέγχονται οι αναληφθείσες δεσμεύσεις στα πλαίσια του παλαιού Προγράμματος. Κατά συνέπεια, είτε θα ισχύει η παλαιά σύμβαση, είτε θα ισχύει η νέα, μόλις υπογραφεί, είτε καμμία. Επιλεκτική εφαρμογή διαφόρων ρυθμίσεων, όρων, προϋποθέσεων κλπ του παλαιού και του νέου Προγράμματος, της παλαιάς και της προς υπογραφή νέας σύμβασης, κατά τη κρίση της Διοίκησης ή του διοικούμενου, δεν είναι νοητή, ούτε προβλέπεται ή συνάγεται από τις ισχύουσες διατάξεις. Είναι όμως δυνατόν, παλαιοί δικαιούχοι, παρότι ζήτησαν να διακόψουν την παλαιά τους σύμβαση και τη διέκοψαν, προκειμένου να συνάψουν νέα σύμβαση, η οποία σύμβαση όμως, για οποιουσδήποτε λόγους δεν υπεγράφη ακόμη, να συνεχίζουν να ελέγχονται στα πλαίσια της παλαιάς τους σύμβασης για τις συγκεκριμένες δεσμεύσεις που είχαν αναλάβει, θεωρουμένων των αποτελεσμάτων, της διακοπής, ως επερχομένων ευθύς ως συναφθεί η νέα σύμβαση και υπαχθούν στο νέο ΠΜΝΓΠ για μία νέα πενταετία.


ΑΕΠΠ/1203/2019

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος και τον όρισε προσωρινό ανάδοχο της Ομάδας '......' για τη δημόσια σύμβαση με αντικείμενο '......' και εκτιμώμενη αξία 166.282,60 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Επικαλέστηκε παραβάσεις της διακήρυξης, όπως μη υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του πραγματικού παραγωγού, έλλειψη ISO 14001/2015, ανακριβή δήλωση τόπου εγκατάστασης, μη συμμόρφωση με προδιαγραφές για συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. μη συνθετικό λιπαντικό για το είδος 13). Το κλιμάκιο έκρινε εν μέρει δεκτή την προσφυγή, ακυρώνοντας την απόφαση της Επιτροπής για το ζήτημα του μη πλήρως συνθετικού προϊόντος και ανέθεσε νέα εξέταση στην αναθέτουσα αρχή.