Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ.69/2017

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 99/Α/20.07.2017

Τροποποίηση του Κανονισμού «περί μεταφοράς ζώντων ζώων δια πλοίων» που εγκρίθηκε με το β.δ. 752/1970 και τροποποιήθηκε με το π.δ. 260/1976.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Β.Δ 752/1970

Περί εγκρίσεως και θέσεως εις εφαρμογήν Κανονισμού περί μεταφοράς ζώντων ζώων δια πλοίων.


Β.Δ 653/1969

Περί εγκρίσεως τροποποιήσεως του δια του υπ’ αριθμ.36/1967 Β.Δ, εγκριθέντος Κανονισμού «περί σωστικών μέσων των πλοίων».


ΠΔ 134/2014

Κατάργηση του β.δ. 756/1965 «Περί όρων μεταφοράς και εισαγωγής εσφαγμένων ζώων» (Α΄ 187) και του π.δ. 568/1988 «Σφαγή και Κτηνιατρική Επιθεώρηση των αμνών και εριφίων γάλακτος» (Α΄ 264).


Β.Δ.475/1968

Περί εγκρίσεως και  θέσεως εις εφαρμογήν Κανονισμού "περί τροποποιήσεως του δια του υπ`αριθ.135135/1968 Β.Δ/τος εγκριθέντος Κανονισμού "περί παρακολουθήσεως ναυπηγήσεων , μετασκευών και επισκευών πλοίων".


ΝΣΚ/597/2012

Υποχρέωση ή μη εγγραφής εισφοράς ποσοστού 5% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου στον ετήσιο προϋπολογισμό του Ιδρύματος. Η υποχρέωση εγγραφής εισφοράς ποσοστού 5% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου στον ετήσιο προϋπολογισμό του Ιδρύματος, που προβλέπεται στο άρθρο 142 του β.δ. της 14/19-1-1939, σε συνδυασμό με το τρίτο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 13, του Κανονισμού 8/1970 της Δ.Ι.Σ., που διατηρήθηκε σε ισχύ με το άρθρο 7 παρ.β’ περ.4 του ν. 349 της 12/19-6-1976, έπαυσε υφισταμένη μετά την κατάργηση, (δια συγχωνεύσεως), του αρχικού δικαιούχου, Λιμενικού Ταμείου Τήνου και δεν αναβιώνει υπέρ του νυν υφισταμένου δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Τήνου-Άνδρου, άνευ ρητής νομοθετικής ρύθμισης που να αφορά το τελευταίο. (ομοφ.)

Ε.27960/1655/1970

Περί εγκρίσεως προδιαγραφών περί Αρχιτεκτονικών Διαγωνισμών και όρων διενεργείας αυτών,οπως τροποποιήθηκε με τις αριθμ.Ε.16164/807 της 4/16 Ιουν.1971 (ΦΕΚ Β`459)και Ε. 22734/970 της 5/6 Ιουλ.1976 (ΦΕΚ Β`/887) Αποφ.Υπ. Δημ. Εργων.

26804/2011, 1427/Β/16.06.2011άρθρο 18 παρ.7:Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η με υπ' αριθμ. 27960/1665/1970 (684 Β') απόφαση Υπουργού Δημοσίων Έργων «περί εγκρίσεως προδιαγραφών περίΑρχιτεκτονικών Διαγωνισμών και όρων διενέργειας αυτών» και το εδάφιο (γ) της παρ 1 της με υπ' αριθμ. 60471/980/10-3-1986 «Διαγωνισμοί Αρχιτεκτονικής και Περιβαλλοντικής Παρέμβασης» (ΦΕΚ 931 Β')

Π.Δ.66/2004

Καθορισμός, εναρμονισμένων απαιτήσεων και διαδικασιών για την ασφαλή φόρτωση και εκφόρτωση των Φ/Γ πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίων, σε συμμόρφωση προς την Οδηγία 2001/96/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 4ης Δεκεμβρίου 2001, όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 2002/84/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Νοεμβρίου 2002.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)265/2014

Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης από Νοσοκομείο σε υπάλληλο Αποκεντρωμένης Διοίκησης για τη σύμπραξή της σε δημοπρασία εκμίσθωσης κυλικείου που βρίσκεται στο Νοσοκομείο, καθόσον: α) η ως άνω αποζημίωση, βαρύνει το κοινωφελές ίδρυμα ή την περιουσία, ακίνητο της οποίας εκμισθώνεται δια δημοπρασίας (άρθρο 73 παρ. 1 του αν.ν. 2039/1939, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του π.δ. 755/1976, ΦΕΚ Α΄ 273/1976), β) νομίμως η ανωτέρω δημοπρασία διεξήχθη ενώπιον δημοσίου υπαλλήλου που ορίστηκε με απόφαση του Τμήματος Εποπτείας της Διεύθυνσης Εθνικών Κληροδοτημάτων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, εφόσον, η αρμοδιότητα αυτή έχει μεταβιβασθεί από 1.1.2011 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και γ) η καταβολή της ανωτέρω αποζημίωσης δεν υπόκειται στους περιορισμούς του άρθρου 21 του ν. 4024/2012, δεδομένου ότι ο υπάλληλος που συμπράττει στη διενέργεια της δημοπρασίας δεν αποτελεί μέλος του συλλογικού οργάνου, που διενήργησε την ως άνω δημοπρασία


2263.1-7/27102/2025

Αποδοχή τροποποιήσεων επί του παραρτήματος του Πρωτοκόλλου του 1997 περί τροποποίησης της Διεθνούς Σύμβασης για πρόληψη ρύπανσης από πλοία, 1973, όπως τροποποιήθηκε από το Πρωτόκολλο του 1978 σχετικά με αυτή [Καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης και άλλα θέματα που έχουν σχέση με το καύσιμο πετρελαίου, κινητήρες πετρελαίου ναυτικού τύπου που αντικαθιστούν συστήματα ατμού, πρόσβαση στα δεδομένα και συμπερίληψη δεδομένων των εργασιών μεταφοράς και ενισχυμένο επίπεδο ακρίβειας στην Βάση Δεδομένων Κατανάλωσης Καυσίμου Πλοίων του IMO (IMO DCS)]».


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/236/2019

Καταβολή αποζημίωσης υπερωριακής εργασίας...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγινα δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η 70/27.1.2017 απόφαση καθιέρωσης υπερωριακής  εργασίας, όπως συμπληρώνεται από την 2812/27.1.2017 απόφαση  και τις 8106/4.4.2017, 11257/22.5.2017, 17688/30.8.2017 22808/3.11.2017 αποφάσεις συγκρότησης συνεργείων, δεν  διαλαμβάνει πλήρη και ειδική αιτιολογία, με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών), που δικαιολογούν κατά νόμο την επίμαχη υπερωριακή απασχόληση. Αντιθέτως, στις αποφάσεις αυτές περιγράφονται οι  πάγιες αρμοδιότητες  του  Τμήματος Κτηνιατρικής της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. ... (κτηνιατρικοί έλεγχοι καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και οχημάτων μεταφοράς ζώων), όπως  αυτές προκύπτουν από τον οικείο Ο.Ε.Υ.,  ενώ και τα επικαλούμενα στο έγγραφο επανυποβολής των ενταλμάτων γεγονότα ότι τα ελεγχόμενα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος δεν λειτουργούν τις πρωινές ώρες  και ότι η διέλευση των οχημάτων διεθνούς μεταφοράς ζώντων ζώων και η άφιξη τους στις εκτροφές γίνεται κυρίως τις απογευματινές ώρες είναι γεγονότα γνωστά εκ των προτέρων και ανάγονται εξ ορισμού  στη συνήθη λειτουργική αρμοδιότητα της υπηρεσίας. Εξάλλου, δεν αιτιολογείται για ποιό λόγο δεν ήταν δυνατός ο χρονικός προγραμματισμός και η παροχή της επίμαχης απασχόλησης από τους υπηρετούντες υπαλλήλους  εντός του υποχρεωτικού ωραρίου εργασίας και κατόπιν προγραμματισμού  τακτικών βαρδιών,  λαμβανομένου υπόψη ότι η ανωτέρω υπηρεσία λειτουργεί  σε 24ωρη βάση ακριβώς λόγω της φύσης του αντικειμένου των αρμοδιοτήτων της. Η δε επικαλούμενη το πρώτον στο έγγραφο επανυποβολής ανεπάρκεια του υπηρετούντος προσωπικού,  το οποίο κατά την Περιφέρεια δεν επαρκεί για την καθιέρωση εργασίας κατά βάρδιες, προβάλλεται αορίστως και πάντως δεν στοιχειοθετεί έκτακτη, εποχική ή απρόβλεπτη ανάγκη που δικαιολογεί την παροχή εργασίας καθ’ υπέρβαση του νομίμου ωραρίου (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 15/2017, ΚΠΕΔ Ι Τμ. 41/2019).Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες και τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.