Π3α/124095/2002
Τύπος: Αποφάσεις
Επέκταση και τροποποίηση επιδόματος Τετραπληγίας Παραπληγίας (Ν. 2646/98, άρθρο 22, παρ. 1 και 5), σε ασφαλισμένους του Δημοσίου και ανασφαλίστους.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΉΘΗΚΕ με την Αριθμ. Π3α/Φ.18/ΓΠ/οικ.63731/2008- ΦΕΚ 931/Β/21.5.2008
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Γ4α/849/1988
Χορήγηση επιδόματος καυσίμων στα άτομα με πλήρη παράλυση των κάτω άκρων ή ακρωτηριασμό και των δυο ποδιών.Καταργήθηκε από την Αριθμ. Π3α/Φ.15/Γ.Π.οικ.88483/27.6.2008 - ΦΕΚ B 1313/7.7.2008 Χορήγηση επιδόματος κίνησης.
61384/1638/1983
Αριθμ. 61384/1638/83 (ΦΕΚ 324/Β/1983) Καθορισμός μηνιαίας κοινωνικής εξωϊδρυματικής παροχής στους πάσχοντες από τετραπληγία ή παραπληγία ασφαλισμένους του Δημοσίου.
Όπως τροποποιήθηκε με τις Υ.Α. 59015/1578/84., Ζ4α/Φ227/οικ1587-ΦΕΚ 504Β/16.9.1987, Αριθ. Γ4α/Φ. 227/104-ΦΕΚ 236/1990, Αριθ. Π3α/Φ.27/Γ.Π. οικ.124095 (ΦΕΚ Β 1594/23.12.2002)
Υ1/Γ.Π.οικ.38764/2012
Επέκταση και τροποποίηση της χορήγησης του διατροφικού επιδόματος των νεφροπαθών.
Φ.14/ΚΓ/205456/Δ1/2020
Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.14/ΦΜ/126841/Δ1/09-08-2019 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 3210Β΄/22-08-2019) «Yλοποίηση και επέκταση του προγράμματος “Σχολικά Γεύματα” στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2019-2020».
218/8241/2017
Τεχνικός Κανονισμός σε συμμόρφωση προς την εκτελεστική οδηγία 2014/98/ΕΕ της Επιτροπής, της 15ης Οκτωβρίου 2014, για την εφαρμογή της οδηγίας 2008/90/ΕΚ του Συμβουλίου όσον αφορά τις ειδικές απαιτήσεις για τα γένη και είδη οπωροφόρων φυτών που αναφέρονται στο παράρτημα Ι, τις ειδικές απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται από τους προμηθευτές, καθώς και λεπτομερείς κανόνες για τις επίσημες επιθεωρήσεις (ΕΕ L 298/16-10-2014, σ. 22).
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/105/2012
Παροχές επιδόματος γάλακτος και θερινής εξοχής-Ταμείου Αλληλοβοηθείας.(..) καταβολή στα μέλη του Ταμείου .., συνταξιούχους και εν ενεργεία υπαλλήλους του ..., επιδόματος γάλακτος και θερινής εξοχής.(..)Υπό τα δεδομένα αυτά και συμφώνως προς όσα έγιναν δεκτά σε προηγούμενες νομικές σκέψεις, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι μη νομίμως χορηγούνται τα επιδόματα γάλακτος και θερινής εξοχής στους ασφαλισμένους του .... Και τούτο, διότι τα επιδόματα αυτά δεν ευρίσκουν ευθέως νόμιμο έρεισμα, λόγω της ακυρώσεως με την 3007/2010 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ημ/νία δημ/σεως 27.9.2010) της Φ.40433/18821/1279/3.12.2003 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, διά της οποίας εγκρίθηκε ο τελευταίος Κανονισμός του ... που προέβλεπε την καταβολή των επίμαχων επιδομάτων σε όλους τους ασφαλισμένους του Ταμείου, που συνιστά και το νόμιμο έρεισμα της αποφάσεως του Δ.Σ. περί καταβολής και προσδιορισμού των εν λόγω παροχών στο νυν εντελλόμενο ύψος..(..)Κατ’ ακολουθίαν αυτών, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες και, ως εκ τούτου, τα εντάλματα αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΝΣΚ/284/2011
Προϋποθέσεις καταβολής επιδόματος απόλυτης αναπηρίας, σε συνταξιούχους και (παλαιούς) ασφαλισμένους του πρώην ΤΑΠ - ΟΤΕ, μετά την ένταξη του Κλάδου Σύνταξης του Ταμείου τούτου, στον αντίστοιχο Κλάδο του ΙΚΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για τη καταβολή του επιδόματος απόλυτης αναπηρίας στους προερχόμενους από το ΤΑΠ – ΟΤΕ ασφαλισμένους, θα εφαρμοσθούν, μετά την (κατ’ άρθρο 1 του Ν. 3655/2008) ένταξη τούτου στο ΙΚΑ, οι διέπουσες και τους λοιπούς ασφαλισμένους του Ιδρύματος διατάξεις του άρθρου 60 του Ν. 3518/2006 και της παρ. 3 του άρθρου 42 του Ν. 1140/1981. Τούτο δε, διότι, το εν λόγω επίδομα είναι ιδιόμορφου χαρακτήρα παροχή και δεν αποτελεί ούτε ταυτίζεται εννοιολογικά με “σύνταξη”, και πάντως δεν έχει σχέση με “προϋποθέσεις” και “τρόπο υπολογισμού” σύνταξης, που είναι τα μόνα ζητήματα για τα οποία διατηρήθηκε, με το άρθρο 2 παρ.1 εδάφ. β΄ του ως άνω νόμου της ένταξης, ως προς τα πρόσωπα αυτά, η νομοθεσία του ΤΑΠ – ΟΤΕ, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η διάταξη του άρθρου 19 παρ. 6 (7) του καταστατικού του Ταμείου αυτού. Οι συνταξιούχοι (όχι μόνο οι λόγω αναπηρίας, αλλά και οι λόγω γήρατος που δεν είναι καν τυφλοί) του πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ, οι οποίοι είχαν κριθεί απολύτως ανάπηροι εφ’ όρου ζωής, και ελάμβαναν τέτοιο επίδομα και πριν την ένταξη, θα συνεχίσουν να το λαμβάνουν και μετά την ένταξη, ήτοι μέχρι το θάνατό τους (έστω, δηλαδή, και εάν στους δικούς του συνταξιούχους λόγω γήρατος, το ΙΚΑ, δεν μπορεί να χορηγήσει, με βάση τη νομοθεσία του, τέτοιο επίδομα, αν αυτοί δεν είναι τυφλοί). Αντιθέτως, οι συνταξιούχοι του τ. ΤΑΠ – ΟΤΕ που είχαν κριθεί απολύτως ανάπηροι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα συνεχίσουν και μετά την ένταξη να το λαμβάνουν μέχρι τη λήξη του διαστήματος αυτού, στη συνέχεια όμως, αυτοί θα πρέπει να επανακριθούν από το ΙΚΑ, επί τη βάσει των κριτηρίων της διέπουσας και τους λοιπούς συνταξιούχους του Ιδρύματος, νομοθεσίας και όχι εκείνης του τ. ΤΑΠ – ΟΤΕ. Τα δικαιοδόχα μέλη της οικογένειας θανόντος ασφαλισμένου ή συνταξιούχου, δικαιούνται επιδόματος απόλυτης αναπηρίας, είτε αυτά κατέστησαν συνταξιούχοι (λόγω θανάτου) πριν, είτε μετά την ένταξη. Το ποσοστό του εν λόγω επιδόματος, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπερνά το 20πλάσιο του κάθε φορά ισχύοντος ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη. (ομοφ.)
Οικ. Φ9.2/29362/1957/2005
Αντικατάσταση της υπ’ αριθ. οικ. 3899/253/Φ9.2 (ΦΕΚ Β/291/8.3.2002) κοινής υπουργικής απόφασης με την οποία συμπληρώθηκαν οι διατάξεις της υπ’ αριθμ. Φ9.2/οικ. 32803/1308 (ΦΕΚ 815/B/11.9.1997) κοινής υπουργικής απόφασης σχετικά με την εγκατάσταση, λειτουργία και ασφάλεια των ανελκυστήρων. ΤΡΟΠΟΠΟΙΉΘΗΚΕ με τις Φ.Α.9.2/7543/40320/2007 (ΦΕΚ 696 Β/3-5-2007) Φ.Α/9.2/οικ.14143/720/2007 (ΦΕΚ 1111 Β/4-7-2007) και ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την οικ. Φ.Α/9.2/OIK.28425/2008 (ΦΕΚ 2604 Β/22-12-2008) ΚΥΑ στην οποία ορίζεται : «Από την έναρξη ισχύος του παρούσας κοινής υπουργικής απόφασης, καταργούνται οι διατάξεις της υπ’ αριθμ. Οίκ. Φ.9.2/29362/1957/2005 (ΦΕΚ 1797/Β/2005) κοινή υπουργική απόφαση. Τα παραρτήματα της υπ’ αριθμ. Οίκ. Φ.9.2/29362/1957/(ΦΕΚ 1797/Β/2005) κοινής υπουργικής απόφασης, παραμένουν σε ισχύ εκτός από το Παράρτημα ΙΙΙ το οποίο αντικαθίσταται ως εξής:…..
ΝΣΚ/89/2010
Ταμείο Νομικών (τέως). Νομιμότητα της υπ’ αριθμ. 4295/30-09-2008 απόφασης του Δ.Σ. του τέως Ταμείου Νομικών περί έντοκης επιστροφής καταβληθεισών εισφορών στους έμμισθους ασφαλισμένους μετά την 01-01-1993 του τέως Ταμείου Νομικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η ως άνω απόφαση του Δ.Σ. του τ. Ταμείου Νομικών περί επιστροφής των εισφορών είναι μη σύννομη ως αντικειμένη στις διατάξεις των άρθρων 17 παρ. 4, 39 παρ. 2 εδ. τελ. και 22 παρ. 1 εδ. α΄ του Ν 2084/1992. Επίσης και το σκέλος αυτής για την μη αναζήτηση της διαφοράς εισφορών είναι μη σύννομο ως ερχόμενο σε αντίθεση με την διάταξη του άρθρου 22 παρ. 1 του Ν 2084/1992. Τέλος και το σκέλος της απόφασης για έντοκη επιστροφή των εισφορών που έχουν οι μετά την 01-01-1993 έμμισθοι ασφαλισμένοι καταβάλει, είναι μη σύννομο ως ερχόμενο σε αντίθεση με την διάταξη του άρθρου 28 παρ. 1 του ΝΔ 4114/1960.
ΝΣΚ/49/2021
1) Εάν εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 1 του ν.δ. 65/1968, όπως έχουν αντικατασταθεί με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3648/2008 και των με αριθμούς 2012186/1255/0022/15-7-1993 και Φ.840/3/128672/Σ.574/31-3-2014 Αποφάσεων των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, με τις οποίες προβλέπεται η καταβολή αποζημίωσης εκπαίδευσης και μηνιαίου επιδόματος στους δημόσιους υπαλλήλους και στους στρατιωτικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, σπουδαστές της Σχολής Εθνικής Άμυνας και της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου και καθορίζονται τα σχετικά με την καταβολή των παροχών αυτών ζητήματα. 2) Σε καταφατική περίπτωση ποια θα είναι η βάση υπολογισμού των παραπάνω παροχών.(....)1) Για τους δημόσιους υπαλλήλους, σπουδαστές της Σχολής Εθνικής Αμύνης, οι διατάξεις του άρθρου 1 του ν.δ. 65/1968, όπως έχουν αντικατασταθεί με το άρθρο 16 ν. 3648/2008, καθώς και η κ.υ.α. με αριθμό 2012186/1255/0022/15-7-1993 έχουν καταργηθεί με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Δ9 του Μέρους Β΄ του ν. 4336/2015, στο ρυθμιστικό πεδίο του οποίου και υπάγονται (ομόφωνα). 2) Οι παραπάνω διατάξεις εξακολουθούν να ισχύουν για τους στρατιωτικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, σπουδαστές της Σχολής Εθνικής Αμύνης και της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου και επομένως αυτοί δικαιούνται αποζημίωσης εκπαίδευσης ή μηνιαίου επιδόματος, με τις προϋποθέσεις που οι διατάξεις αυτές προβλέπουν και στα οριζόμενα, κατά περίπτωση, ποσοστά (κατά πλειοψηφία). 3) Βάση υπολογισμού των παραπάνω παροχών αποτελεί ο μηνιαίος βασικός μισθός των βαθμών της κλίμακας της ιεραρχίας κάθε σπουδαστή, όπως αυτός προσδιοριζόταν στο άρθρο 50 του ν. 3205/2003 και ίσχυε μετά την αναπροσαρμογή του με το άρθρο 5 περ. β του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 3670/2008 (κατά πλειοψηφία).