×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΔ 246/2004

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1091/1980
ΦΕΚ: 235/Α/30.11.2004

Παράταση της προθεσμίας του άρθρου 20, παρ. 1 του Νόμου 1091/1980 «περί διοικήσεως και διαχειρίσεως των Βακουφίων της Μουσουλμανικής Μειονότητος εις την Δυτικήν Θράκην και των περιουσιών αυτών».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.Δ. 497/1974

Περί καθορισμού των ζωνών καταλήψεως των αρδευτικών, στραγγιστικών και αντιπλημμυρικών έργων της Χώρας και της διοικήσεως, διαχειρίσεως και εκμεταλλεύσεως αυτών.


Ν.Δ. 416/1974

Περί αντικαταστάσεως της παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν.Δ. 1154/72 "περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως των διατάξεων περί διοικήσεως και διαχειρίσεως των δημοσίων κτημάτων" και ρυθμίσεως θέματος εκποιήσεως αυτών


ΝΣΚ/484/2004

Λήψη μέτρων διασφαλίσεως των συμφερόντων του Δημοσίου κατά της φοροδιαφυγής, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14 και 20 του Ν 2523/1997.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Κατ άρθρο 14 του Ν 2523/97 σε συνδυασμό με το άρθρο 20 του ίδιου νόμου, αφού ο νόμος αναφέρεται αδιαστίκτως στους προέδρους των διοικητικών συμβουλίων ημεδαπών ΑΕ, έπεται ότι νοεί όλους τους προέδρους άνευ διακρίσεως, έστω και αν αυτοί δεν ασκούν καθήκοντα εκπροσωπήσεως της εταιρείας και διαχειρίσεως της εταιρικής περιουσίας. (ομόφωνα) β) Στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ΑΕ που αναπληρώνουν στα καθήκοντά τους ένα από τα πρόσωπα που αναφέρονται στο εδάφιο α της περιπτώσεως α της παρ.1 του άρθρου 20 του Ν 2523/97 επιβάλλονται τα ίδια μέτρα που προβλέπονται γι αυτά, χωρίς ν απαιτείται περαιτέρω η απόδειξη της In concreto αναπληρώσεως. (πλειοψ.) γ) Εφόσον ο νόμος διαλαμβάνει ρητώς ότι υπάγονται στις ρυθμίσεις του και τα πρόσωπα τα εντεταλμένα με δικαστική απόφαση στη διοίκηση ή διαχείριση ΑΕ, και στο μέτρο που η δικαστική απόφαση διαλαμβάνει περί τοιαύτης διοικήσεως ή διαχειρίσεως παρέπεται ότι και στα πρόσωπα αυτά επιβάλλονται τα άνω μέτρα. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/398/2000

Μεσεγγύηση εχθρικών περιουσιών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εφόσον δεν προκύπτει απώλεια της αλβανικής ιθαγένειας από τους, εις το ερώτημα η συνέχισις υπαγωγής της φερομένης (ως κληρονομιαίας) περιουσίας τους, υπό μεσεγγύησιν είναι σύμφωνος με τις διατάξεις του ΑΝ 2636/1940, χωρίς εις τούτο να επηρεάζει α) η κτήσις παρ αυτών ιθαγενείας και ετέρων χωρών εν αις και Κρατών Μελών της ΕΕ, αφού η προκειμένη περίπτωσις της ΜΕΠ δεν (προκύπτει ότι) συνδέεται καθ οιονδήποτε τρόπον με κατάστασιν προστατευομένην υπό του δικαίου της ΕΕ, άλλως είναι ανεκτή η απόκλισις απ αυτού δια λόγους δημοσίου συμφέροντος β) οπωσδήποτε, δια των δημοσίας τάξεως διατάξεων του ΑΝ 2636/1940, εν συνδρομή πολλαπλής ιθαγενείας επικρατεί η εχθρική. Μέτρα, ως το της μεσεγγυήσεως εχθρικών περιουσιών, κατά τα εν αρχή, απαγγελθέντα πάντοτε δια νόμων υπό ουσιαστικήν έννοιαν -πράξεων της νομοθετικής εξουσίας- (ορ. Ν 1073/1917, Ν 2023/1920, ΑΝ 2636/1940, Ν 13/1944), μόνον δια τυπικού νόμου δύνανται να τροποποιηθούν, ή καταργηθούν και βεβαίως, να ορισθή η λήξις τους κατά νομοθετικήν εξουσιοδότησιν (ως ορίζεται εις παρ.2 άρθρου 21 του ΑΝ 2636/1940 ως αντικατεστάθη δι άρθρου 38 ΝΔ 1138/1949).


ΝΣΚ/219/2008

Δημοσίευση ή μη αποφάσεων ορισμού μελών συλλογικών οργάνων.Πρέπει να δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως οι πράξεις ορισμού μελών και εις περίπτωσιν τροποποιήσεως των αποφάσεων συγκροτήσεως συλλογικού οργάνου, ο ορισμός των νέων μελών υπό της διοικήσεως υποδεικνυομένων ή και εκ του νόμου προβλεπομένων.

ΝΣΚ/326/2000

Ιχθυόσκαλες. Εκτέλεση έργων επέκτασης και εκσυγχρονισμού των ιχθυοσκαλών του Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Τα έργα επεκτάσεως και εκσυγχρονισμού των δημοσίων ιχθυοσκαλών, υλοποιούνται μεν υπό του φορέως διοικήσεως και διαχειρίσεως των ιχθυοσκαλών, δαπάναις όμως πάντοτε του Δημοσίου και συνεπώς η κυριότης των έργων αυτών ανήκει στο Δημόσιο. 2) Δεν απαιτείται χρηματοδοτική συμμετοχή του φορέως διοίκησης και διαχείρισης των δημοσίων ιχθυοσκαλών των έργων εκσυγχρονισμού αυτών (ιχθυοσκαλών) όταν αυτά ενταχθούν σε σχετικά Κοινοτικά Προγράμματα.


ΥΠ.ΕΣ/68749/2019

Παράταση χρονικής προθεσμίας υπαγωγής οφειλών σε ΟΤΑ πρώτου βαθμού και Νομικά Πρόσωπα αυτών, σε ρύθμιση 


ΠΟΛ.1166/2017

«Κοινοποίηση διατάξεων του κατατεθέντος σχεδίου νόμου «Ρυθμίσεις για την αγορά παιγνίων», για την παράταση της προθεσμίας οικειοθελούς αποκάλυψης φορολογητέας ύλης ν. 4446/2016 »(ΑΔΑ:673Η46ΜΠ3Ζ-ΤΞΥ)


ΝΣΚ/490/2002

Δημόσιος τομέας. Διορισμός υπαλλήλων. Νομιμότητα ατομικών διοικητικών πράξεων. Διενέργεια δημοσιονομικού ελέγχου.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
Ι. Δια της ρυθμίσεως της διατάξεως του άρθρου 14 παρ.20 του Ν 2266/94 (ως αντικατεστάθη δια του άρθρου 5 παρ.1 του Ν 2839/2000), ευεργετικής και, προδήλως, κοινωνικού χαρακτήρος, ο νομοθέτης απέβλεψε στην προστασία της οικογενείας των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα, γενικώς, όχι μόνον των επί σχέσει δημοσίου, αλλά και των με σχέση ιδιωτικού δικαίου (Γν. ΝΣΚ 141/2002 ΙΙ. Α1). ΙΙ. 1) Δια των δ/ξεων των άρθρων 8,62,66,67,69 του ΠΔ 30/96 ρητώς ορίζεται ότι, οι ατομικές διοικητικές πράξεις του Νομάρχου είναι εκτελεστές αφότου εκδοθούν, υποκείμενες σε προσφυγή ενώπιον του Γεν.Γραμ. Περιφερείας εντός αποκλειστικής προθεσμίας –από δημοσιεύσεώς των, μεθ ο καθίστανται αμετάκλητες. 2) Κατά γενικήν δε αρχήν του διοικητικού δικαίου, οι διοικητικές αρχές, μεταξύ δε αυτών και οι πάρεδροι και οι επίτροποι του Ελεγ.Συνεδρίου κατά την διενέργειαν του προληπτικού ελέγχου των δαπανών του Κράτους, των ΟΤΑ και των ΝΠΔΔ (άρθρα 17 παρ.1 εδ.β’, 14 παρ.2, 21 του Ορ. Του Ελ.Σ. (ΠΔ 774/1980) δεν μπορούν να ελέγξουν παρεμπιπτόντως, την νομιμότητα των ατομικών διοικητικών πράξεων, (ιδία που στηρίζουν το χρηματικό ένταλμα ή άλλον τίτλον πληρωμής) οι οποίες και αν ακόμη δεν είναι σύννομες, παράγουν όλες τις έννομες συνέπειές τους και θεωρούνται ως έγκυρες, εφ όσον δεν ανεκλήθησαν από την Διοίκησι ή δεν ηκυρώθησαν με δικαστικήν απόφασι. 3) Συνεπώς, εις το τιθέμενον ερώτημα προσήκει κατά πλειοψηφίαν απάντησις ότι: 1) Ο εις το ιστορικόν διορισμός, παρά του Νομάρχου Τρικάλων, δημοσιευθείς εις ΦΕΚ και, μετά την πάροδον της αποκλειστικής προθεσμίας του νόμου μη αμφισβητηθείς, ουδέ ανακληθείς ή ακυρωθείς έχει το τεκμήριον της νομιμότητος και παράγει όλα τα έννομα αποτελέσματα νομίμου πράξεως. 2) Εν όψει δε τούτου οι διοικητικές αρχές, εν αις και ΥΔΕ, δεν μπορούν να ελέγξουν παρεμπιπτόντως, την νομιμότητά του. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ ως προς το 1ο ερώτημα - ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ως προς το 2ο ερώτημα.


44347/2016

Παράταση προθεσμίας διεξαγωγής των εκλογών των Επιμελητηρίων του Ν. 2081/1992 όπως ισχύει.Καταργήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 27 του νόμου 4456/2017,ΦΕΚ-24/Α/1.3.2017