×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΑΠΤΕΙ Ο Ε.Ο.Τ..

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3270/2004

Συμβάσεις μίσθωσης χώρου και χρόνου που συνάπτει ο Ε.Ο.Τ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

12040/2018

Καθορισμός της διαδικασίας και των δικαιολογητικών εκκαθάρισης δαπανών του Δημοσίου για την εκτέλεση συμβάσεων μίσθωσης χώρου και χρόνου που συνάπτει ο Ε.Ο.Τ. με πάσης φύσεως μέσα μαζικής επικοινωνίας στην ημεδαπή και στην αλλοδαπή.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΤΗΣ 4323/2023-ΦΕΚ:1334/Β/08.03.2023.


4323/2023

Καθορισμός της διαδικασίας και των δικαιολογητικών εκκαθάρισης δαπανών του Δημοσίου για την υλοποίηση από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) προγραμμάτων μίσθωσης χώρου και χρόνου σε πάσης φύσεως μέσα μαζικής επικοινωνίας έντυπης, διαδικτυακής ή/και κάθε άλλης μορφής ή μέσω εταιρειών αγοράς μέσων (media shops) στην ημεδαπή και στην αλλοδαπή.


ΝΣΚ/147/2005

Ε.Ο.Τ. – Συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (οκτάμηνης διάρκειας) – Διαδοχικές συμβάσεις – Διαδικασία Α.Σ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρχικές συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οκτάμηνης διάρκειας, θεωρούνται, σύμφωνα με το ΠΔ 164/2004, αυτές που καταρτίζονται το πρώτον υπό την ισχύ του Π.Δ/τος αυτού. Συνεπώς, οι συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου, οκτάμηνης διάρκειας, που θα καταρτισθούν από τον Ε.Ο.Τ., σύμφωνα με το έγγραφο του ερωτήματος, με τους ίδιους εργαζόμενους με την ίδια ή παρεμφερή ειδικότητα και με τους ίδιους ή παρεμφερείς όρους εργασίας, είναι οι πρώτες που θα καταρτισθούν υπό το καθεστώς του ΠΔ 164/2004 και αυτές θεωρούνται ως αρχικές συμβάσεις, για τη σύναψη των οποίων δεν απαιτείται να παρέλθει τρίμηνο χρονικό διάστημα από τη λήξη των προηγούμενων συμβάσεων, που είχαν καταρτισθεί πριν από την ισχύ του Π.Δ/τος αυτού. Για την κατάρτιση των συμβάσεων αυτών θα πρέπει να τηρηθεί η διαδικασία του Α.Σ.Ε.Π., που προβλέπεται από το Ν 2190/1994.


ΕλΣυν/Τμ.4/93/2011

ΕΟΤ-τουριστική προβολή.Περαιτέρω, και ο τρίτος λόγος διαφωνίας με τον οποίο προβάλλεται ότι η οικονομική συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. στις ανωτέρω εκδόσεις με το ποσό των 128.513,00 ευρώ, έναντι αντισταθμιστικών οφελών, υπερβαίνει το από τις περιστάσεις επιβαλλόμενο εύλογο μέτρο πρέπει να απορριφθεί. Και τούτο διότι εν προκειμένω δεν είναι κρίσιμο στοιχείο της σχετικής αξιολογικής κρίσης το κόστος της αποτύπωσης του λογότυπου του Ε.Ο.Τ. στο οπισθόφυλλο των τόμων, αντίστοιχα δε της καταχώρισης διαφήμισης των οδηγών στις εφημερίδες …, ούτε των δύο ολοσέλιδων καταχωρήσεων στην εφημερίδα «…» της διαφήμισης που αφορά το πρόγραμμα «ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ», στοιχείο το οποίο θα ενδιέφερε αν η επίμαχη δαπάνη αποσκοπούσε στη διαφήμιση του έργου του Οργανισμού. Αντίθετα κρίσιμο στοιχείο συνιστά εν προκειμένω το κόστος που αναλαμβάνει να καλύψει ο Ε.Ο.Τ. για την έκδοση των ειδικών τόμων (οδηγών) που θα διανεμηθούν σε πλείονα αντίτυπα σε συνάρτηση με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της προσέλκυσης επισκεπτών των ιστορικών-αρχαιολογικών τόπων. Υπό το πρίσμα δε αυτό η κρίση περί της υπέρβασης ή μη του επιβαλλόμενου από τις περιστάσεις ευλόγου μέτρου προϋποθέτει αφενός την παράθεση συγκριτικών στοιχείων από τα οποία να προκύπτει ότι το ποσό που διατέθηκε για συγκεκριμένο αριθμό αντιτύπων των ως άνω τουριστικών οδηγών είναι υπερβολικό κατά τα συναλλακτικά ήθη. Αφετέρου προϋποθέτει την αξιολόγηση του επιδιωκόμενου με τη διαφήμιση αποτέλματος, που είναι εν προκειμένω η αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος, σε συνάρτηση με το κόστος της διαφήμισης. Δοθέντος όμως ότι η κρίση αυτή ως τεχνική είναι ελεγκτέα μόνο ως προς την υπέρβαση των ακραίων ορίων, πρέπει ο προβαλλόμενος λόγος να απορριφθεί ως αόριστος λόγω ελλείψεως των αναγκαίων εκείνων στοιχείων που αποδεικνύουν την υπέρβαση αυτή.


ΕΣ/ΚΠΕ/Τμ.4/25/2017

Καταβολή μισθοδοσίας σε«συμβασιούχους έργου», που προσλήφθηκαν κατ’ επίκληση του άρθρου 97 του ν. 4368/2016 για την καθαριότητα του κτιριακού χώρου και του εξωτερικού προαύλιου χώρου.(...) Με τα δεδομένα αυτά οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες προεχόντως διότι οι επίμαχες συμβάσεις, αν και χαρακτηρίζονται από το Νοσοκομείο ... «ως συμβάσεις μίσθωσης έργου», κατ’ επίκληση του άρθρου 97 του ν. 4368/2016, στην πραγματικότητα δεν συνιστούν τέτοιες συμβάσεις, αλλά αντίθετα συνιστούν συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας, οι οποίες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Νοσοκομείου ... στον τομέα της καθαριότητας. Με τη σύναψη δε των συμβάσεων αυτών από το εν λόγω Νοσοκομείο καταστρατηγούνται οι προαναφερόμενες διατάξεις του άρθρου 103 του Συντάγματος, που απαγορεύουν την πρόσληψη προσωπικού μέσω συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ή μέσω συμβάσεων έργου προς κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών, χωρίς να καταλαμβάνονται οργανικές θέσεις και χωρίς την τήρηση της διαδικασίας διαγωνισμού ή επιλογής με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και έλεγχο ανεξάρτητης αρχής.


ΝΣΚ/62/2009

Παραχώρηση σε Κ.Α.Ε. Α.Ε. χώρων χερσαίου Συνοριακού Σταθμού. Καταβολή μισθώματος από Κ.Α.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Την πράξη παραχώρησης κατά χρήση σε Κ.Α.Ε. Α.Ε. χώρου του Συνοριακού Σταθμού των Ευζώνων, που ανήκει στην κυριότητα του Ε.Ο.Τ., εκδίδει η Περιφέρεια. Προκειμένου περί Κ.Α.Ε. στο Συνοριακό Σταθμό Ευζώνων που λειτουργούσε πριν την 11-11-1997, ως προς την καταβολή του μισθώματος για τη χρήση αυτή, εφαρμόζεται η διάταξη της παρ.3 του άρθρου 17 του ΠΔ 86/1979, η οποία, καταλαμβάνουσα και την περίπτωση επέκτασης του χώρου του Κ.Α.Ε., καθορίζει και τον τρόπο προσδιορισμού του μισθώματος. Προκειμένου περί Κ.Α.Ε. σε χώρο Συνοριακού Σταθμού, ιδρυθέντος μετά την εφαρμογή του Ν 2647/1998, η μεν πράξη παραχώρησης εκδίδεται από την Περιφέρεια, είτε ο χώρος ανήκει στην κυριότητα του Ε.Ο.Τ. είτε όχι, το δε μίσθωμα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση κατά την παρ.3 του άρθρου 9 του Ν 2647/1998.


ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/39/οικ.28231/2014

ΘΕΜΑ : Αποκλειστική προθεσμία για τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου και για τις συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου


ΝΣΚ/442/2010

Αναγνώριση ή μη του χρόνου που διανύθηκε με συμβάσεις έργου, για τη βαθμολογική κατάταξη υπαλλήλων, σύμφωνα με το Ν 3801/2009 και προσμέτρηση του ιδίου χρόνου για τη συμπλήρωση 35 ετών συνολικής δημόσιας υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στην περίπτωση υπαλλήλου, ο οποίος είχε απασχοληθεί, με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέχρι την κατάταξή του σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με το άρθρο 11 του Π. Δ/τος 164/2004, λογίζεται, για όλες τις συνέπειες, ότι έχει διανυθεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου μόνο το χρονικό διάστημα των είκοσι τεσσάρων (24) ή δεκαοκτώ (18) μηνών αντίστοιχα, που αποτέλεσε και το χρόνο βάσεως για την κατάταξή του. Το διάστημα αυτό αναγνωρίζεται για τη βαθμολογική ένταξη του υπαλλήλου. Το πέραν του ως άνω 24μηνου ή 18μηνου διάστημα απασχόλησης στο Δημόσιο με συμβάσεις μίσθωσης έργου, δεν δύναται να θεωρηθεί πραγματική δημόσια υπηρεσία για τη συμπλήρωση της τριακονταπενταετίας, κατά την έννοια των άρθρων 155 του Ν 3528/2007 και 49 του Π. Δ/τος 410/1988, καθόσον η σχέση σύμβασης έργου, του άρθρου 681 επ. Α.Κ. δεν αποτελεί «σχέση εργασίας».


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/146/2018

Aναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας απασχολούμενου με συμβάσεις μίσθωσης έργου.Με τα δεδομένα αυτά, μη νομίμως προσμετρήθηκε, για την επανακατάταξη του φερομένου ως δικαιούχου σε ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε με συμβάσεις μίσθωσης έργου στο Κ.Ε.Π. 002 της τέως Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ..., συνολικής διάρκειας δύο (2) ετών έξι (6) μηνών και εννέα (9) ημερών. Και τούτο, διότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, υπό την ισχύ των ν. 4354/2015 και 4369/2016, δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση, για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, του χρόνου προγενέστερης απασχόλησής τους σε Κ.Ε.Π., δυνάμει συμβάσεων μίσθωσης έργου, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014... Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη δεν είναι νόμιμη και, ως εκ τούτου, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/469/2001

Αρχαιότητες. Αυτεπιστασία έργων. Σύμβαση μίσθωσης έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Και μετά την εξαίρεση των συμβάσεων έργου, που συνάπτει το Υπουργείο Πολιτισμού στο πλαίσιο της εκτέλεσης αρχαιολογικών έργων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 81 του Ν 1958/1991, με αυτεπιστασία, από τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν 2527/1997, όπως αυτό συμπληρώθηκε με το άρθρο 6 παρ.3 του Ν 2833/2000, δεν επιτρέπεται να συναφθεί σύμβαση μίσθωσης έργου μεταξύ Δημοσίου/ Υπουργείου Πολιτισμού και προσώπου, το οποίο έχει ήδη απασχοληθεί μέσα στο ίδιο έτος με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και έχει εξαντλήσει το προβλεπόμενο από την διάταξη της παρ.3 του άρθρου 81 του Ν 1958/1991 χρονικό όριο των 1390 ωρών.