Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΤΕ/328/2011

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3072/2002, 3196/2003

Μετατάξεις υπαλλήλων...Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, όπως προκύπτει, από τα στοιχεία του φακέλου, η γνωμοδότηση επί του θέματος της επανεξετάσεως των αιτήσεων μετατάξεως των πρώην υπαλλήλων του ΥΠ.ΟΙΚ.Ο. …. για την ορθή ένταξή τους στους ανώτατους βαθμούς του Κλάδου Εμπειρογνωμόνων, ήτοι του Εμπειρογνώμονα Πρεσβευτή – Συμβούλου Α’ (των 3 πρώτων) και Β’ (του 4ου), όπως πιστοποιείται στα Πρακτικά συνεδρίας της 27ης Μαρτίου 2007, προήλθε αναρμοδίως από το κοινό Υπηρεσιακό Συμβούλιο και όχι, όπως θα έπρεπε κατά νόμο, σύμφωνα με τα ως άνω γενόμενα δεκτά, από το μόνο αρμόδιο Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του άρθρου 24 του Οργαν. ΥΠ.ΕΞ. Επομένως, μη νομίμως ερειδομένη επί της ως άνω γνωμοδοτήσεως του αναρμοδίου Υ.Σ. η προσβαλλόμενη τροποποιητική Κ.Υ.Α., ακυρωτέα αποβαίνει, κατά παραδοχή, ως βασίμου, του αντιστοίχου λόγου ακυρώσεως. Επειδή, μετά την ακύρωση της προσβαλλομένης πράξεως για τον προεκτεθέντα λόγο, παρέλκει ως αλυσιτελής η έρευνα των λοιπών λόγων της αιτήσεως ακυρώσεως, η οποία, συνεπώς, πρέπει να γίνει δεκτή (καθ’ ο μέρος εισάγεται) και ν’ απορριφθούν, ως αβάσιμες, οι παρεμβάσεις, η δε υπόθεση να αναπεμφθεί στη Διοίκηση, για περαιτέρω κρίση.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΣΤΕ/2647/2008

Εκπρόθεσμο αίτησης ακυρώσεως:..Επειδή, η κατά το άρθρο 46 παρ. 1 του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α’ 8) εξηκονθήμερη προθεσμία για την προσβολή με αίτηση ακυρώσεως της αποφάσεως του Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας περί συγκροτήσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του ανωτέρω Ταμείου, η οποία, κατά τις προεκτεθείσες διατάξεις, ήταν δημοσιευτέα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, άρχιζε για τον αιτούντα, ως τρίτο, από τη δημοσίευση της υπουργικής αυτής αποφάσεως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2733/1994, 602/1987 κ.α.). Η προσβαλλόμενη υπουργική δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 14.2.2005 (ΦΕΚ 30, τ. Ν.Π.Δ.Δ.). Επομένως, η υπουργική αυτή απόφαση προσβάλλεται εκπροθέσμως, αφού η κρινόμενη αίτηση ασκήθηκε στις 20.6.2007, δηλαδή μετά την πάροδό της ως άνω εξηκονθήμερης προθεσμίας. Κατά συνέπεια, η υπό κρίση αίτηση είναι απορριπτέα ως απαράδεκτη.


ΝΣΚ/119/2018

Υποχρέωση συμμόρφωσης της Διοίκησης σε απόφαση Διοικητικού Εφετείου, η οποία εκδόθηκε επί τη βάσει εσφαλμένου πραγματικού.Η Διοίκηση δεσμεύεται από την 123/2018 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης, με την οποία γίνεται δεκτή η αίτηση ακυρώσεως κατά της 73102/9-10-2017 αποφάσεως Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καίτοι αυτή εξεδόθη επί τη βάσει εσφαλμένου πραγματικού. Επιπλέον, η Διοίκηση θα πρέπει να προβεί, εκ νέου, σε έκδοση σχετικής απόφασης, με τήρηση της νόμιμης διαδικασίας (εισαγωγή ερωτήματος στο υπηρεσιακό συμβούλιο, προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά, εντός της κατά νόμον προθεσμίας), εφόσον εξακολουθούν να συντρέχουν οι εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες που οδήγησαν στην απόσπαση του εν λόγω υπαλλήλου (ομόφ


ΕΣ/Τ1/115/2007

Υπάλληλος που ορίστηκε μέλος του Πρωτοβάθμιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου κατ’ εφαρμογή των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 11 του ν.3260/2004, μη νόμιμα στη συνέχεια, τοποθετήθηκε σε θέση Προϊσταμένης Διεύθυνσης για μία τριετία χωρίς να έχει προηγηθεί επιλογή της από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κατ’ εφαρμογή του δεύτερου εδαφίου της παρ.2 του άρθρου 37 του ν.2190/1994, που επανήλθε σε ισχύ με την παρ.2 του άρθρου 9 του ν.3260/2004, αφού η εν λόγω διάταξη προϋποθέτει υπαλλήλους που έχουν επιλεγεί βάσει του πρώτου εδαφίου της ίδιας παραγράφου και πληρούν, ως εκ τούτου, τις προϋποθέσεις των παρ. 3 και 6 του άρθρου 36 του ν.2190/1994, που αξιώνουν, μεταξύ άλλων, επιλογή από Υπηρεσιακό Συμβούλιο.


21175/2021

Παράταση της θητείας των αιρετών εκπροσώπων των δικαστικών υπαλλήλων στο Πενταμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Εφετείου Δωδεκανήσου.


ΣΤΕ 4714/2013

Επιλογή προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων:Επειδή, όσον αφορά τη δοθείσα προφορική συνέντευξη, ούτε από το οικείο πρακτικό του Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, ούτε από άλλο στοιχείο του φακέλου προκύπτει ότι το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο συνέταξε, όπως απαιτείται κατά τα ήδη εκτεθέντα, συνοπτικό έστω πρακτικό, είτε αυτοτελές, είτε ενσωματωμένο στην απόφασή του, για την ενώπιόν του διαδικασία της συνέντευξης των υποψηφίων και για τη διαμορφωθείσα από αυτό γνώμη, σχετικά με την προσωπικότητα και την εν γένει ικανότητα κάθε υποψήφιου να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης. Η παράλειψη σύνταξης σχετικού πρακτικού από το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο με το ανωτέρω περιεχόμενο συνιστά, κατά τα ήδη εκτεθέντα, παράβαση ουσιώδους τύπου της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας, είναι δε απορριπτέα τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την έκθεση απόψεων της Διοίκησης, σύμφωνα με τα οποία αρκεί, κατά την έννοια του νόμου, να βεβαιώνεται στην απόφαση του Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, όπως έγινε εν προκειμένω, ότι κατά την προφορική συνέντευξη έγινε συζήτηση των μελών του Συμβουλίου με κάθε υποψήφιο σε συγκεκριμένο κύκλο θεμάτων, πρόσφορων για τη συγκεκριμένη κρίση. Για το λόγο αυτό, βασίμως προβαλλόμενο, πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση, να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση και να αναπεμφθεί η υπόθεση στη Διοίκηση για νέα, νόμιμη, κρίση, μετά από τήρηση του ως άνω ουσιώδους τύπου.


80000/15369/1098/2012

Παράταση προθεσμιών διαδικασίας εκλογής των αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (ΕΤΑΑ).


Φ.10035/18968/2857/2010

Παράταση προθεσμιών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του ΟΑΕΕ.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/2/2017

Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα αναπτύχθηκαν στη μείζονα σκέψη της παρούσας (υπό II), το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι νόμιμη η καταβολή του εν λόγω επιδόματος στην φερόμενη ως δικαιούχο, ορισθείσα αναπληρώτρια Προϊσταμένη του ανωτέρω Τμήματος. Και τούτο, διότι δεν αμφισβητήθηκε η νομιμότητα της τοποθέτησής της ως αναπληρώτριας Προϊσταμένης, ενώ το χρονικό διάστημα, αυτό καθαυτό, της αναπλήρωσης, το οποίο αφορά το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δεν είναι ιδιαίτερα μακρό, ώστε να δύναται να υποστηριχθεί ότι έχει σημειωθεί σημαντική καθυστέρηση στην έναρξη της διαδικασίας επιλογής Προϊσταμένων από το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Πλην όμως, τα αρμόδια όργανα του Δήμου ....., οφείλουν, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, να εκκινήσουν και ολοκληρώσουν την τακτική διαδικασία πλήρωσης της επίμαχης θέσης, ενόψει και του ότι, όπως αναφέρεται στο προμησθέν 24960/23.11.2016 έγγραφο επανυποβολής του Δημάρχου ....., έχουν ήδη από 18.11.2016 αποσταλεί στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο οι πίνακες προακτέων υπαλλήλων του Δήμου, ώστε να εκκινήσει η σχετική διαδικασία.


Πρωτ.2487 Διεκπ.1907/2021

Παράταση της προθεσμίας προκήρυξης και διεξαγωγής εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του άρθρου 90 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β’, Α΄ 51), όπως ισχύει, και παράταση της θητείας των υφιστάμενων αιρετών εκπροσώπων και των αναπληρωτών τους στο Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό Συμβούλιο της Βουλής λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας προς αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19.


Πρωτ.13733 Διεκπ.9507/2020

Παράταση της προθεσμίας προκήρυξης και διεξαγωγής εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του άρθρου 90 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄, Α΄ 51/1997), όπως ισχύει, και παράταση της θητείας των υφιστάμενων αιρετών εκπροσώπων και των αναπληρωτών τους στο Υπηρεσιακό και Πειθαρχικό Συμβούλιο της Βουλής, λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας προς αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19.