Τ/1436/2001
Τύπος: Αποφάσεις
ΦΕΚ: 613/Β/20.03.2001
Έγκριση της απόφασης της 14ης/21.12.2000 συνεδρίασης του Δ.Σ. της “Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.”.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/12/2005
Δυνατότητα αγοράς του ξενοδοχείου «ΞΕΝΙΑ ΧΙΟΥ» από τον Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Σ. μέσω της εταιρείας «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.» απευθείας και άνευ μειοδοτικού διαγωνισμού, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 50 παρ.3 του ΠΔ 715/1979.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για να εφαρμοσθεί η διάταξη του άρθρου 50 του ΠΔ 715/1979 απαιτείται ο αγοραστής να είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου. Ο Ειδικός Κλάδος Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού (Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Σ.) δεν είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να προβεί στην αγορά του ξενοδοχείου «ΞΕΝΙΑ ΧΙΟΥ» από την εταιρεία «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.» απευθείας χωρίς την διενέργεια μειοδοτικού διαγωνισμού.
ΝΣΚ/419/2004
Ανάκληση της υπ αριθ. 11025/29-12-2003 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης και Πολιτισμού. Δυνατότητα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Διοίκηση, ως εκ του γεγονότος ότι η «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Ανώνυμη Εταιρεία» δεν τήρησε τον όρο υπ αριθ. 5 της άνω Κ.Υ.Α., μπορεί να επικαλεσθεί τούτο και να εκδώσει, τόσο ενόψει των διατάξεων του όρου 7 της ίδιας Κ.Υ.Α., όσο και για λόγους ασφαλείας του δικαίου, νεότερη Κ.Υ.Α. με την οποία θα ανακαλείται η παραπάνω Κ.Υ.Α. και ότι η εκδοθησομένη, στην περίπτωση αυτή, Κ.Υ.Α. θα έχει την έννοια της διαπίστωσης της αποβολής της ισχύος της άνω αρχικής Κ.Υ.Α.
ΝΣΚ/16/2007
Υπόχρεως προς επιστροφή, μετά την έκδοση σχετικής απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της ως παράνομης κριθείσης κρατικής ενίσχυσης προς την πωληθείσα ανώνυμη εταιρεία «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Υπόχρεως προς επιστροφή, μετά την έκδοση σχετικής απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της ως παράνομης κριθείσης κρατικής ενίσχυσης προς την πωληθείσα ανώνυμη εταιρεία «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» είναι ο πωλητής αυτής.
ΝΣΚ/264/2002
α) Αιγιαλός. Τουριστικά δημόσια κτήματα. Αρμοδιότης έκδοσης αδείας για εκτέλεση έργων στον αιγιαλό που αποτελεί τουριστικό δημόσιο κτήμα. β) Αρμοδιότης έκδοσης αδείας για εκτέλεση έργων στον αιγιαλό επί παραχωρήσεώς του στην ΓΓΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Μετά την υπαγωγή με τον Ν 2837/2000 της διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της περιουσίας του ΕΟΤ στα «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα ΑΕ» αρμόδιος για να εκδώσει άδεια εκτέλεσης έργων στον αιγιαλό, που αποτελεί τουριστικό δημόσιο κτήμα, είναι ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (πλειοψ.). β) Με το άρθρο 9 του Ν 719/77 δεν μπορεί να παραχωρηθεί αιγιαλός στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, διότι ο νόμος αυτός αφορά την ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου και όχι την δημόσια κτήση, όπως ο αιγιαλός. Επομένως αρμόδιος για την χορήγηση άδειας εκτέλεσης έργων στον αιγιαλό στην ΓΓΑ για σκοπούς, που προβλέπονται στις κείμενες διατάξεις, είναι ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών (πλειοψ.).
ΝΣΚ/219/2006
Νομιμότητα σύμβασης ανάθεσης υπηρεσιών συνολικού ποσού 1,8 εκατομμυρίων €, που συνήψε στις αρχές του παρελθόντος έτους η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης Α.Ε. (ΕΤΑ ΑΕ) με διεθνή εταιρία με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων (δηλ. χωρίς διαγωνισμό).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Από τις διατάξεις του άρθρου 21 του Κανονισμού ανάθεσης και εκτέλεσης προμηθειών, εργασιών και παροχής υπηρεσιών της εταιρίας «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.» και του άρθρου 9 του ΠΔ 346/1998 συνάγεται, ότι για λόγους δημοσίου συμφέροντος θεσπίσθηκε ο κανόνας, ότι για κάθε σύμβαση παροχής υπηρεσιών, που συνεπάγεται δαπάνη σε βάρος της Ε.Τ.Α. Α.Ε., επιβάλλεται η διενέργεια διαγωνισμού. Λόγοι επίσης δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν σε ορισμένες περιπτώσεις, η άνω αρχή να μην είναι άκαμπτη, όπως π.χ. σε περιπτώσεις κατεπείγουσας ανάγκης. Συνεπώς, και η ύπαρξη ή όχι λόγων κατεπείγουσας ανάγκης θα πρέπει, να ερευνάται υπό το πρίσμα του δημοσίου συμφέροντος. Εάν διαπιστωθεί από την νέα Διοίκηση, όπως στην προκείμενη περίπτωση ιστορείται, αποδιοργάνωση και μακροχρόνια απραξία της Ε.Τ.Α. Α.Ε. και επιτακτική ανάγκη σε πολύπλευρη αναδιάρθρωση της εταιρίας, εφόσον η ανάγκη αναστροφής του όλου κλίματος και της σωστής λειτουργίας της εταιρίας επιβάλλουν άμεσες λύσεις, δικαιολογείται η κάμψη της αρχής της διενέργειας διαγωνισμού και η απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών, δεδομένου ότι το κύριο στοιχείο της κρισιμότητας του βιώσιμου της εταιρίας διαπιστώθηκε από τη νέα διοίκηση και είναι αποτέλεσμα προβλημάτων που συσσωρεύτηκαν σταδιακά σε μακρά διαδρομή του χρόνου υπό διάφορο νομικό καθεστώς λειτουργίας και τρόπο διοικήσεως. (πλειοψ.)
ΕΑΔΗΣΥ/1456/2022
Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 7-9-2022 κοινοποιηθεισών υπ’αριθ. πρωτ. .../27.07.2022 απόφασης – αποσπάσματος της 10ης συνεδρίασης από 26.07.2022 του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής και της απόφασης του αποσπάσματος της 14ης συνεδρίασης από 01.09.2022 του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, κατά το μέρος που έγινε δεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος για το Τμήμα 1 & 2 της σύμβασης και ως εκ τούτου αυτός αναδείχθηκε ανάδοχος των εν λόγω Τμήματων, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την επιλογή αναδόχου για Σύμβαση Υπηρεσιών Επισκευής και Συντήρησης Μηχανολογικών εγκαταστάσεων, συνολικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 225.264,53 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 31-5-2022 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ ... την 7-6-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α .... Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 3-10-2022 Απόψεις της και ο προσφεύγων το από 7-10-2022 υπόμνημά του
ΕΑΔΗΣΥ/640/2023
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 8 Συνεδρίασης/23ο θέμα/23-02-2023 Απόφασης του Δ.Σ του «…», με την οποία αποφασίστηκε η έγκριση πρακτικών επιτροπής ελέγχου των δικαιολογητικών κατακύρωσης και η οριστική κατακύρωση, των υπηρεσιών «…» στον μειοδότη " …" του υπ’ αριθμ. «…» διεθνή διαγωνισμού, με αντικείμενο «…».
Μ.Α.Δ.Κ.Α 0000657/2016
Παράταση της προθεσμίας για την έκδοση και καταχώριση της προβλεπόμενης στην παράγραφο 6 του άρθρου 2 του Ν. 3986/2011 απόφασης του Δ.Σ. της εταιρείας με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.», αναφορικά με τα ακίνητα που περιήλθαν σε αυτή με τις υπ αριθμ. 243/7.11.2013 (Β΄ 2883/14.11.2013), 244/19.11.2013 (Β΄ 3025/28.11.2013), 247/4.3.2014 (Β΄ 571/7.3.2014) και 253/21.7.2014 (Β΄ 2001/22.7.2014) αποφάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (Δ.Ε.Α.Α.), καθώς και αναφορικά με τα ακίνητα κυριότητας της υπό εκκαθάριση δημόσιας επιχείρησης «ΔΕΠΟΣ» που περιήλθαν στην ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ δυνάμει του Ν. 4254/2014 (ΦΕΚ Α΄ 85/7.4.2014).
ΕΑΔΗΣΥ/1782/2022
Με την ανωτέρω προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση (α) Της απόφασης της υπ’ αριθ. 28ης/25-08-2022 (θέμα 70ο) τακτικής συνεδρίασης του Δ.Σ. του … «…» και (β) Της απόφασης της υπ’ αριθ. 31ης/03.10.2022 (θέμα 57ο) τακτικής συνεδρίασης του Δ.Σ. του …. «…» (εφ’ εξής «οι προσβαλλόμενες»), καθ’ ο μέρος έγινε δεκτή η προσφορά της εταιρείας «…» στο τμήμα της … … … … … και περαιτέρω αυτή ανακηρύχθηκε ανάδοχος.
ΔΠ/ 13515/2013
Απόφαση της υπ’ αρ. 65/24.05.2013 Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. θέμα 20 :«Λοιπά Θέματα» B) Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Β/2387/17.01.2013 Απόφασης της 47ης /15.01.2013 Συνεδρίασης – Θέμα 15ο «Εξειδίκευση Μεθοδολογίας για την Πιστοποίηση της Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης ΑΔΑ: ΒΛ4ΞΟΡΗΛ-Υ6Υ