×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Τ/4006/68/Β0019/2008

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1020/1980
ΦΕΚ: 1764/Β/03.09.2008

Έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας για τελωνειακή σφράγιση βυτιοφόρων και χορήγηση αριθμού μητρώου «Διακινητή Πετρελαίου Ναυτιλίας και Αφορολογήτων Καυσίμων»


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/309/2006

Ανανέωση άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Ε ως άδειες εμπορίας αφορολογήτων ναυτιλιακών (Β1) και αεροπορικών (Β2) καυσίμων σύμφωνα με το Ν 3054/2002 – Ποινικό μητρώο μέλους Δ.Σ. Α.Ε.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αναφερόμενη στο ερώτημα περίπτωση αφορά αίτημα χορήγησης δύο χωριστών αδειών εμπορίας αφορολογήτων α) ναυτιλιακών καυσίμων (Β1) και αεροπορικών καυσίμων (Β2) του άρθρου 6 του Ν 3054/2002, τη χορήγηση των οποίων μπορεί νόμιμα ν’ αρνηθεί η Αδειοδοτούσα Αρχή, εφόσον η αιτούσα εταιρεία δεν αντικαταστήσει το μέλος του Δ.Σ. της, στο ποινικό μητρώο του οποίου έχουν κατά το χρόνο υποβολής της αιτήσεως καταχωρηθεί αμετάκλητες καταδίκες για διάπραξη αδικημάτων από τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 παρ.3 του Κανονισμού Αδειών.


Α.1151/2024

Όροι, προϋποθέσεις, υπόχρεοι, στοιχεία που καταχωρίζονται και διαδικασία ηλεκτρονικής απογραφής των δεξαμενών υγρών καυσίμων και υγραερίου καθώς και λοιπών στοιχείων που αφορούν τα πρατήρια παροχής καυσίμων της παρ. 7 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 και τις εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης, στο Μητρώο Δεξαμενών Πρατηρίων Παροχής Καυσίμων Δημόσιας Χρήσης και Εγκαταστάσεων Πωλητών Πετρελαίου Θέρμανσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, καθώς και το ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής και η πρόσβαση των υπηρεσιών στα δεδομένα του μητρώου.


Ε.2071/2024-29.11.2024:Παροχή οδηγιών για την έναρξη λειτουργίας της νέας ψηφιακής εφαρμογής του Μητρώου Δεξαμενών Πρατηρίων Παροχής Καυσίμων Δημόσιας Χρήσης και Εγκαταστάσεων Πωλητών Πετρελαίου Θέρμανσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία Α.1151/15-10-2024 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών, Ανάπτυξης, του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β΄5991). ΑΔΑ:9ΝΜΕ46ΜΠ3Ζ-86Ξ


1027411/842/ΔΜ/1998

Υποχρεωτική χορήγηση Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και διαδικασίες απόδοσής του.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την  ΥΑ 1006/2014 - ΦΕΚ: 19/Β/2014 -Διαδικασία και δικαιολογητικά Απόδοσης Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) / Μεταβολής Στοιχείων και Έναρξης / Μεταβολής και Διακοπής Επιχειρηματικής Δραστηριότητας. από 1/1/2014.


ΑΕΠΠ/1474/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης του Δήμου που απέρριψε την προσφορά της για την ανάδειξη αναδόχου στην προμήθεια υγρών καυσίμων (πετρελαίου κίνησης, πετρελαίου θέρμανσης και βενζίνης αμόλυβδης) για τον Δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα για τα έτη 2020-2021 με δικαίωμα προαίρεσης για το 2022. Η απόρριψη έγινε λόγω μη προσκόμισης πιστοποιητικού περί μη υπαγωγής σε διαδικασία εξυγίανσης. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει έξι τμήματα συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας 1.442.529€ (άνευ ΦΠΑ), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι το πιστοποιητικό εκδόθηκε με σφάλμα και ότι πληροί τους όρους.


Ε.2071/2024

Παροχή οδηγιών για την έναρξη λειτουργίας της νέας ψηφιακής εφαρμογής του Μητρώου Δεξαμενών Πρατηρίων Παροχής Καυσίμων Δημόσιας Χρήσης και Εγκαταστάσεων Πωλητών Πετρελαίου Θέρμανσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία Α.1151/15-10-2024 κοινή απόφαση των Υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών, Ανάπτυξης, του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β΄5991). ΑΔΑ:9ΝΜΕ46ΜΠ3Ζ-86Ξ


ΝΣΚ/129/2012

Πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (Diesel) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης – Μέλη Μητρώου ΔΙΠΕΘΕ που δικαιούνται να το διακινούν.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από τα μέλη του Μητρώου Διακινητών Πετρελαίου Θέρμανσης (ΔΙΠΕΘΕ) δικαιούνται να διακινούν το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (Diesel) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης οι κάτοχοι άδειας εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων κατηγορίας Α, σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ.4 στοιχ.Α του Ν.3054/2002 και οι κάτοχοι άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων, σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ.3 στοιχ.α’ και 8 του αυτού νόμου, σε συνδυασμό προς την απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών ΠΟΛ 1012. Δεν δικαιούνται να διακινούν το προϊόν αυτό οι εκ των μελών του ΔΙΠΕΘΕ πωλητές πετρελαίου θέρμανσης, οι οποίοι προμηθεύονται και διακινούν βάσει της άδειάς τους αποκλειστικά και μόνο πετρέλαιο θέρμανσης και φωτιστικό πετρέλαιο, μη επιτρεπομένης και ρητά χαρακτηριζόμενης ως παράνομης, σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ.8 του Ν.3054/2002, το άρθρο 316 παρ.4.1. της Αγορανομικής Διάταξης 7/2009 και το άρθρο 21 παρ.1 του Κανονισμού Αδειών, της εκ μέρους τους διακίνησης άλλων πετρελαιοειδών προϊόντων, του πετρελαίου κίνησης για σκοπούς θέρμανσης περιλαμβανομένου, επ’ απειλή των προβλεπόμενων στα άρθρα 16 και 17 του νόμου αυτού ποινικών και διοικητικών κυρώσεων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/343/2012

Χορήγηση αντιγράφων στοιχείων του προσωπικού μητρώου δημοσίων υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση έκρινε με βάση το συγκεκριμένο πραγματικό ότι είναι επιτρεπτή η χορήγηση αντιγράφων εγγράφων στοιχείων, που βρίσκονται στο μητρώο των υπαλλήλων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, οι οποίοι αναφέρονται ονομαστικά στη σχετική αίτηση της υπαλλήλου του ίδιου Υπουργείου και συνυποψήφιας των υπαλλήλων αυτών για την επιλογή προϊσταμένων Διεύθυνσης, υπό τον όρο ότι οι υπάλληλοι τους οποίους αφορούν τα εν λόγω στοιχεία θα ενημερωθούν πριν από τη χορήγησή τους. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/1694/2021

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό … της 23-9-2021, καθώς αποκλείστηκε από τη διαδικασία κατακύρωσης και κρίθηκε αποδεκτός ο παρεμβαίνων για το τμήμα του Πλοηγικού Σταθμού …, το οποίο αφορούσε προμήθεια υγρών καυσίμων (ειδικότερα πετρελαίου κίνησης) για τις ανάγκες των Πλοηγικών Σταθμών της αναθέτουσας. Η σύμβαση είχε εκτιμώμενη αξία 2.955.052,80 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) και διήρκες για τα έτη 2022 και 2023 με δικαίωμα παράτασης 2 επιπλέον ετών. Ο αποκλεισμός του προσφεύγοντα έγινε λόγω μη υποβολής της απαιτούμενης εκτύπωσης της καρτέλας 'Στοιχεία Μητρώου/Επιχείρησης' για απόδειξη μη αναστολής δραστηριότητας, ενώ αμφισβητήθηκε η νομιμότητα της αποδοχής του παρεμβαίνοντος λόγω ελλιπών δικαιολογητικών.


ΕΣ/ΤΜ.6/453/2018

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ. (..) ζητείται η ανάκληση της 7/2018 Πράξης του Στ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης για την «Προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης για την εγκατάσταση τηλεθέρμανσης ...» της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης ...,(..)Με την προσβαλλόμενη Πράξη το Στ΄ Κλιμάκιο έκρινε ότι η προσφορά της αναδόχου εταιρείας .... είναι αντίθετη με τους όρους της διακήρυξης, διότι: α) δεν περιέχει πιστοποιητικό ISO 9001:2008 ή ISO 9001:2015 που να καλύπτει τις διαδικασίες διακίνησης, αποθήκευσης, μεταφοράς και εμπορίας υγρών καυσίμων, κατά παράβαση των άρθρων 2.2.6 περ. γ΄ και 2.2.9.2 περ. Β.5 και του Παραρτήματος Η΄ της διακήρυξης, β) δεν περιέχει πιστοποιητικά ορθής εκτέλεσης των επικαλούμενων από αυτή συμβάσεων προμήθειας, κατά παράβαση των άρθρων 2.2.6 περ. β΄ και 2.2.9.2 περ. Β.4.α΄ της διακήρυξης και γ) περιλαμβάνει όρους παράδοσης και ελέγχου των καυσίμων που αποκλίνουν από τους όρους της διακήρυξης, ως προς τις προθεσμίες ελέγχου (άμεσος έλεγχος κατά την παράδοση των καυσίμων, αντί του προβλεπόμενου 15νθήμερου μακροσκοπικού και 30νθήμερου ποιοτικού ελέγχου), τη σύνταξη των πρωτοκόλλων ελέγχου (άμεση αναγραφή των παρατηρήσεων της αναθέτουσας αρχής στο δελτίο αποστολής - τιμολόγιο μετά την παράδοση, αντί της σύνταξης προσωρινού και οριστικού πρωτοκόλλου παραλαβής εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών ελέγχου) και την απαλλαγή της εταιρείας από την ευθύνη αποζημίωσης, σε περίπτωση μη τήρησης της, αναφερόμενης στην προσφορά της, διαδικασίας παραλαβής και ελέγχου των καυσίμων (βλ. άρθρο 6.2 - 6.4, Παράρτημα Γ΄, άρθρο 7 και Παράρτημα Δ΄, άρθρα 3 - 5 της διακήρυξης)...(..)Με τα δεδομένα αυτά, το Τμήμα κρίνει, ότι η προσφορά της αναδόχου εταιρείας .... είναι αντίθετη με τους όρους της διακήρυξης καθόσον έπρεπε, να προσκομίσει με τα δικαιολογητικά κατακύρωσης, αφενός πιστοποιητικό ISO 9001:2008 ή ISO 9001:2015 που να καλύπτει τις διαδικασίες διακίνησης, αποθήκευσης, μεταφοράς και εμπορίας υγρών καυσίμων (άρθρα 2.2.6 περ. γ΄ και 2.2.9.2 περ. Β.5 και του Παραρτήματος Η΄ της διακήρυξης), αφετέρου, πιστοποιητικά ορθής εκτέλεσης των επικαλούμενων από αυτή συμβάσεων προμήθειας (άρθρα 2.2.6 περ. β΄ και 2.2.9.2 περ. Β.4.α΄ της διακήρυξης)...Εξάλλου, η προσκόμιση του πιστοποιητικού ISO 9001:2008 ή ISO 9001:2015 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση της ποιότητας της προμήθειας και πρόκειται για ουσιώδη πλημμέλεια, ο οποία δεν δύναται να θεραπευθεί με την επίκληση λόγων δημοσίου συμφέροντος που αφορούν στην κάλυψη της ανελαστικής δαπάνης προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης για την ΔΕΥΑ ....Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, η κρινόμενη αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί για τις αναδειχθείσες, πρώτη και δεύτερη, πλημμέλειες με την προσβαλλόμενη Πράξη, ήτοι για τη μη προσκόμιση από την ανάδοχο εταιρεία, με τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της, του πιστοποιητικού ΙSΟ 9001 : 2008 ή ΙSO 9001 : 2015 που να καλύπτει τις διαδικασίες διακίνησης, αποθήκευσης, μεταφοράς και εμπορίας υγρών καυσίμων, καθώς και της μη προσκόμισης των πιστοποιητικών ορθής εκτέλεσης των επικαλουμένων από αυτή όμοιων συμβάσεων προμήθειας....Απορρίπτει την αίτηση ανάκλησης της ΔΕΥΑ ... κατά της 7/2018 Πράξης του Στ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΝΣΚ/31/2024

α) Εάν επί αιτήσεως έγκρισης τροποποίησης της άδειας λειτουργίας ιδιωτικού ωδείου σύμφωνα τις διατάξεις του β.δ. 16/1966, οι προθεσμίες που προβλέπονται, αφενός μεν για την υποβολή από τον αιτούντα των δικαιολογητικών που ορίζονται στη με αριθμό 38573/1216/31-03-2011 κ.υ.α. προς τον αρμόδιο Δήμο, αφετέρου δε για την έκδοση απόφασης από το Δήμο, είναι αποκλειστικές ή ενδεικτικές και επί τη βάσει ποιών κριτηρίων, β) εάν η Διεύθυνση Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Πολιτισμού, κατόπιν υπόδειξης της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας Κτιριακών Εγκαταστάσεων Μουσικών Εκπαιδευτηρίων, δύναται να ζητήσει να προσκομισθούν από τον αιτούντα ελλείποντα δικαιολογητικά, απαραίτητα για τον κτιριολογικό έλεγχο, σε μεταγενέστερη από την οριζόμενη στην ως άνω κ.υ.α. προθεσμία, γ) ειδικότερα, εάν δύναται να ζητήσει τα εγκεκριμένα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία στοιχεία (ήτοι: μελέτη, καθώς και τα σχέδια πυροπροστασίας) επιπλέον του πιστοποιητικού πυροπροστασίας που προβλέπεται στην ως άνω κ.υ.α., προκειμένου να διαμορφώσει πλήρη εικόνα επί του ζητήματος και δ) εάν δύναται η Επιτροπή, σε περίπτωση που κρίνει ότι ελλείπουν δικαιολογητικά που είναι απαραίτητα για τη χορήγηση της άδειας ή ότι αυτά που προσκομίζονται δεν έχουν υποβληθεί εμπρόθεσμα, να μην διενεργήσει αυτοψία ή αν υποχρεούται να διενεργεί αυτοψία σε κάθε περίπτωση που της διαβιβάζεται από τον αρμόδιο Δήμο σχετικός φάκελος. (...) α) Aλυσιτελώς υποβάλλεται το πρώτο υποερώτημα και παρέλκει η έκδοση γνωμοδότησης επ’ αυτού. β) Η Διεύθυνση Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Πολιτισμού δεν έχει αρμοδιότητα να ζητήσει, κατόπιν υπόδειξης της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας Κτιριακών Εγκαταστάσεων Μουσικών Εκπαιδευτηρίων, να προσκομισθούν από τον αιτούντα ελλείποντα δικαιολογητικά, απαραίτητα για τον κτιριολογικό έλεγχο. γ) Ειδικότερα, δεν δύναται να ζητήσει τα εγκεκριμένα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία στοιχεία (ήτοι: μελέτη, καθώς και τα σχέδια πυροπροστασίας) επιπλέον της βεβαίωσης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που προβλέπεται στην κ.υ.α. ΥΠΠΟΤ/οικ.38573/1216/2011 (υπό Β), προκειμένου να διαμορφώσει πλήρη εικόνα επί του ζητήματος, ούτε μπορεί να ελέγξει την νομιμότητα του με Α/Α πράξης 710767/09-06-2023 πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας που έχει προσκομισθεί. δ) Η Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας Κτιριακών Εγκαταστάσεων Μουσικών Εκπαιδευτηρίων δεν έχει αρμοδιότητα ελέγχου του εμπροθέσμου της αίτησης και των δικαιολογητικών του φακέλου που της διαβιβάζεται από τον οικείο Δήμο, ούτε αποδοχής ή απόρριψης αυτού. Σε κάθε περίπτωση διαβίβασης σε αυτή αίτησης χορήγησης ή τροποποίησης άδειας ιδρύσεως ή λειτουργίας ωδείου από τον αρμόδιο για τη χορήγηση της άδειας Δήμο οφείλει να διενεργήσει άμεσα, και πάντως εντός ευλόγου χρόνου από τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών του φακέλου, την αυτοψία του κτιρίου στο οποίο θα στεγασθεί το μουσικό ίδρυμα, να συντάξει την έκθεση καταλληλότητας με τυχόν παρατηρήσεις και να την υποβάλλει στον Δήμο (ομόφωνα).