Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΕΦΚΦ Γ 1181090/2018
Διαδικασία εξαγωγής ή αποστολής ενσήμων ταινιών φορολογίας βιομηχανοποιημένων καπνών σε άλλα Κράτη Μέλη για επικόλληση στις μονάδες συσκευασίας των προϊόντων αυτών, τα οποία παράγονται σε μονάδες παραγωγής προϊόντων καπνού Τρίτων Χωρών ή άλλων Κρατών-Μελών και προορίζονται για κατανάλωση στο εσωτερικό της χώρας».
ΑΕΠΠ/1003/2021
Ο προσφεύγων αιτείται: 1) την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά του για το Τμήμα 4 (Απορρυπαντικά και σαπούνια), με αποτέλεσμα η διαδικασία να κριθεί άγονη και να εγκριθεί νέα διαγωνιστική διαδικασία, και 2) την ακύρωση κάθε σχετικής πράξης ή παράλειψης που επικυρώνεται με την προσβαλλόμενη απόφαση. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού (συμπεριλαμβανομένων απορρυπαντικών, σαπουνιών, χαρτικών ειδίων κ.λπ.) για τον Δήμο και τα Ν.Π.Δ.Δ., με προϋπολογισμό 295.403,40€ (συνολική αξία). Ειδικότερα, το Τμήμα 4, που αφορά απορρυπαντικά και σαπούνια, έχει εκτιμώμενη αξία 83.066,53€ πλέον ΦΠΑ.
Ε.2034/2019
«Κοινοποίηση της αριθ. πρωτ. ΔΕΦΚΦ Γ 1181090 ΕΞ 2018/3.12.2018 (ΑΔΑ: 6Λ5Η46ΜΠ3Ζ-ΠΞΧ) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. «Διαδικασία εξαγωγής ή αποστολής ενσήμων ταινιών φορολογίας βιομηχανοποιημένων καπνών σε άλλα Κράτη Μέλη για επικόλληση στις μονάδες συσκευασίας των προϊόντων αυτών, τα οποία παράγονται σε μονάδες παραγωγής προϊόντων καπνού Τρίτων Χωρών ή άλλων Κρατών-Μελών και προορίζονται για κατανάλωση στο εσωτερικό της χώρας».(Ω8Ν046ΜΠ3Ζ-ΘΝ3)
ΝΣΚ/270/2009
Μεταλλεία. Αρμόδια υπηρεσία για χορήγηση άδειας ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εκτός λατομικού χώρου ευρισκομένου εντός δημοσίου μεταλλείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η αρμοδιότητα των υπηρεσιών για την αδειοδότηση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων επεξεργασίας μεταλλευτικών και λατομικών προϊόντων προσδιορίζεται με κριτήρια τον τόπο εγκατάστασης της περιλαμβάνουσας αυτές μονάδας επεξεργασίας και το είδος των εξορυσόμενων και στη συνέχεια επξεργαζόμενων προϊόντων για την εκμετάλλευση των οποίων εκδίδεται χωριστή ειδική για κάθε ένα άδεια. Έτσι για μεν τις εκτός μεταλλευτικών ή λατομικών χώρων εγκαταστάσεις η αδειοδότηση γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 3325/2005 για δε τις εντός αυτών από τις σχετικές περί μεταλλείων ή λατομείων αντίστοιχα ειδικές διατάξεις, όπως αυτές έχουν στο πλαίσιο της αποκέντρωσης προσδιοριστεί και από τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 του Π.Δ. 92/1993. Τα ίδια ισχύουν και για τις εγκαταστάσεις λατομείων που λειτουργούν εντός ευρύτερου μεταλλευτικού χώρου ή μεταλλείου.
308/126325/2019
Καθορισμός του ακριβούς περιεχομένου και των λεπτομερειών εφαρμογής της δράσης 4.2 "Στήριξη ίδρυσης και λειτουργίας εργαστηρίων ανάλυσης μελιού και λοιπών προϊόντων κυψέλης", στο πλαίσιο του προγράμματος βελτίωσης της παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της μελισσοκομίας 2019.
ΑΕΠΠ/135/2020
Με τις προδικαστικές προσφυγές τους, οι προσφεύγουσες εταιρείες επιδιώκουν την ακύρωση ή τροποποίηση της διακήρυξης του Γ.Ν. ********* με αριθμό *********, η οποία αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση μονάδων παραγωγής αερίου Ο2, καθαρότητας 93±3%, σε δύο νοσοκομεία. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την προμήθεια διπλής γραμμής παραγωγής Ο2, συστοιχιών φιαλών ως εφεδρείας, συστημάτων εξαερισμού, υδραυλικών δικτύων και ηλεκτρικών πινάκων. Οι προσφεύγουσες υποστηρίζουν ότι η διαδικασία παραβιάζει τη νομοθεσία για τα φαρμακευτικά προϊόντα, αφού το οξυγόνο χαρακτηρίζεται ως φάρμακο και απαιτεί ειδική άδεια παραγωγής από τον ΕΟΦ, την οποία δεν διαθέτει το νοσοκομείο. Επίσης, ισχυρίζονται ότι η διαδικασία δημιουργεί άδικο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εταιρείες με μονάδες παραγωγής έναντι εκείνων που προμηθεύουν έτοιμο ιατρικό οξυγόνο.
ΑΕΠΠ/136/2020
Η απόφαση 136/2020 της ΕΑΔΗΣΥ αφορά δύο προδικαστικές προσφυγές εταιριών που ζητούν την ακύρωση ή τροποποίηση διακήρυξης διαγωνισμού για την προμήθεια και εγκατάσταση μονάδων παραγωγής αερίου O2 (καθαρότητα 93±3%) σε δύο νοσοκομεία, συνολικής προϋπολογιζόμενης αξίας 225,000 € χωρίς ΦΠΑ. Οι προσφεύγουσες υποστηρίζουν ότι η διαδικασία παραβιάζει τη νομοθεσία για τα φαρμακευτικά προϊόντα, καθώς το ιατρικό οξυγόνο θεωρείται φάρμακο και απαιτεί ειδική άδεια παραγωγής από τον ΕΟΦ. Η ΑΕΠΠ τις απέρριψε ως απαράδεκτες για έλλειψη εννόμου συμφέροντος, δεχόμενη τις παρεμβάσεις τρίτων που επιδίωκαν τη διατήρηση της διακήρυξης.
Μ07/12/2007
Ειδική άδεια και ρυθµίσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων αιρετών οργάνων που έχουν την υπαλληλική ιδιότητα και β) την επιλογή αποδοχών οργανικής θέσης ή εξόδων παράστασης των αιρετών οργάνων Δήµων και Κοινοτήτων, στα οποία χορηγείται ειδική άδεια για όλο το διάστηµα της θητείας τους.
ΑΕΠΠ/936/2020
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 185/2020 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία κρίνει αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και την ανέδειξε ως προσωρινή ανάδοχο. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Σίτιση μαθητών του καλλιτεχνικού σχολείου ****** για το σχολικό έτος 2020-2021», με προϋπολογισθείσα δαπάνη 183.366,00 € (πλέον ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληροί τους όρους της Διακήρυξης, καθώς υπάρχουν ελλείψεις στον προσκομιζόμενο ΤΕΥΔ και τα τεχνικά δικαιολογητικά, ιδίως σχετικά με τη δήλωση της οικονομικής επάρκειας, την προέλευση των τυριών και την άδεια λειτουργίας της μονάδας παραγωγής.
ΑΕΠΠ/452/2018
Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της διακήρυξης για τη σύμβαση κατασκευής και λειτουργίας Μονάδας Επεξεργασίας Αστικών Αποβλήτων στην Αλεξανδρούπολη, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 28.214.384,16€, επικαλούμενη λόγους όπως: 1) εσφαλμένο καθεστώς (έργο αντί υπηρεσιών), 2) υπερβολική διάρκεια προαίρεσης (19,5 έτη), 3) ελλιπής οριστική μελέτη, 4) παραβίαση περιβαλλοντικών όρων, 5) ασάφειες/αντιφάσεις στα τεχνικά τεύχη, 6) έλλειψη γεωτεχνικής μελέτης και 7) ακανόνιστες διαδικασίες κλήρωσης. Το αντικείμενο περιλαμβάνει κατασκευή Μονάδας Επεξεργασίας Αποβλήτων (ΜΕΑ), Μονάδας Παραγωγής Ενέργειας (ΜΠΕ) και 5ετή λειτουργία.