×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

204/13380/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 2067/Β/30.05.2020

Λύση και εκκαθάριση της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Κύμης Αλιβερίου με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Κύμης Αλιβερίου» με δ.τ. «ΔΗ.Κ.Ε.ΠΕ.ΠΟ.ΚΑ» και μεταφορά προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. στο Ν.Π.Δ.Δ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1036/63868/2018

Τροποποίηση της συστατικής πράξης του ΝΠΔΔ -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ του Δήμου Κύμης- Αλιβερίου.


108/2012

Συγχώνευση των νομικών προσώπων με την επωνυμία «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» με διακριτικό τίτλο «Ο ΔΑΦΝΗΦΟΡΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» και «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» με τον διακριτικό τίτλο «Η ΑΜΑΡΥΝΘΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» και την σύσταση νέου νομικού προσώπου με την επωνυμία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ», με τον διακριτικό τίτλο «Ο ΔΑΦΝΗΦΟΡΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ».


42/2011

Συγχώνευση Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Ερέτριας με την Επωνυμία: α) Κ.Α.Π.Η. ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ, β) ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΑΙΔΙ­ΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ, γ) Κ.Α.Π.Η. ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΥΝΘΙΩΝ, δ) ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΥΝΘΙΩΝ και σύσταση Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ» με δια­κριτικό τίτλο «Ο ΔΑΦΝΗΦΟΡΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ», με τομείς αρμοδιοτήτων κοινωνικής προ­στασίας, αλληλεγγύης και παιδείας.


11567/2012

Λύση της κοινωφελούς δημοτικής επιχείρησης με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Τεχνών και Άθλησης Δήμου Θεσσαλονίκης (Κ.Ε.Τ.Α.)» Ν. Θεσ­σαλονίκης.


12420/565/2011

Λύση Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Αμαρυνθίων με την επωνυμία «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΜΑΡΥΝΘΙΩΝ», με δ.τ. «ΔΗ.Κ.Ε.ΑΜ.».


ΑΕΠΠ/175/2018

Ο Οικονομικός Φορέας προσβάλλει το Πρακτικό Νο 3 της 7-2-2018 της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης του Ανοικτού Δημόσιου Ηλεκτρονικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού με τίτλο «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ» ως προς το τμήμα 7 αυτού «ΕΙΔΗ ΟΠΩΡΟΠΩΛΕΙΟΥ», ζητώντας την κήρυξή του ως άκυρου. Η σύμβαση αφορά την προμήθεια τροφίμων και λοιπών αναλωσίμων για τον Δήμο Κέρκυρας και τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Κέρκυρας για το έτος 2017 με συνέχεια στο 2018, με συνολική αξία 403.241,74 ευρώ (άνευ ΦΠΑ), εκ των οποίων το τμήμα 7 αφορά 58.842,54 ευρώ (άνευ ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/357/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αίτεται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που τον απέκλεισε από τη διαδικασία ανάθεσης της σύμβασης «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΕΙΔΩΝ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ – (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2019-2020-2021)». Ειδικότερα, ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι ο αποκλεισμός του βασίστηκε σε μη νόμιμη διευκρίνιση της διακήρυξης που απαγόρευε τη διαφορετική τιμολόγηση για το ίδιο προϊόν σε διαφορετικούς κωδικούς της ίδιας ομάδας (Ομάδα 7 - ΕΙΔΗ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ), χωρίς να έχει δημοσιευθεί κανονικά. Η σύμβαση αφορά προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου με εκτιμώμενη συνολική αξία 1.555.013,77 ευρώ άνευ ΦΠΑ, ενώ η επίδικη Ομάδα 7 είχε επιμέρους αξία 666.794,44 ευρώ άνευ ΦΠΑ.


ΣτΕ/ΤΜ.Γ/2060/2024

Η απόφαση αφορά την αίτηση ακύρωσης του Δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης κατά της σιωπηρής απόρριψης του αιτήματός του για εξαίρεση της Κοινωφελούς Επιχείρησης «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού, Περιβάλλοντος και Αθλητισμού Θέρμης» (Δ.Ε.Π.Π.ΑΘ.) από την αυτοδίκαιη κατάργηση/λύση που προβλέπεται στα άρθρα 27 και 29 του ν. 5056/2023. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι ο νομοθέτης είναι αρμόδιος να καθορίζει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των ΟΤΑ, και ότι οι σχετικές ρυθμίσεις του ν. 5056/2023 δεν αντίκεινται στο άρθρο 102 του Συντάγματος. Ωστόσο, δέχθηκε την αίτηση ακύρωσης της σιωπηρής απόρριψης, καθώς ο Υπουργός Εσωτερικών όφειλε να εκδώσει ρητή και αιτιολογημένη πράξη σχετικά με την πλήρωση των κριτηρίων εξαίρεσης της Δ.Ε.Π.Π.ΑΘ. Η υπόθεση αναπέμπεται στη Διοίκηση για νόμιμη κρίση.