28893/2023
Τύπος: Αποφάσεις
Διάταξη περί εθνικών κανόνων κατανομής του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (slots) στους ελληνικούς αερολιμένες.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ 9329/2024,ΦΕΚ-1784/Β/19.3.2024
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
10649/2024
Καθορισμός ύψους προστίμων και διαδικασία επιβολής αυτών επί παραβάσεων διατάξεων περί εθνικών κανόνων κατανομής του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (slots) στους ελληνικούς αερολιμένες.
9329/2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α.Π.Α./28893/ 30-10-2023 απόφασης του Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας «Διάταξη περί εθνικών κανόνων κατανομής του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (slots) στους ελληνικούς αερολιμένες» (Β’ 6288).
N.3534/2007
Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες και άλλες διατάξεις.
Δ11/Β/5175/2071/2010
Διαδικασίες χρέωσης, είσπραξης, κατάθεσης και ελέγχου Τελών Χρήσης Αερολιμένων - Τ.Χ.Α. (Τελών Προσγείωσης και Παραμονής Αεροσκαφών) και Τ.Ε.Α.Α. (Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων) στους Κρατικούς - Δημοτικούς Αερολιμένες.
ΝΣΚ/286/2017
Φορείς επίγειας εξυπηρέτησης στους ελληνικούς αερολιμένες - Ζητήματα συγκέντρωσης επιχειρήσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η ύπαρξη κοινού ιδιοκτησιακού καθεστώτος (υπό όλες τις μορφές που αυτό διαπιστώνεται στο ιστορικό του ερωτήματος) δεν αποτελεί λόγο εξαίρεσης από την απαγόρευση της από κοινού χρήσης των επίγειων μέσων, που προβλέπεται στο άρθρο 14 παρ.5 του Βασικού Κανονισμού Επίγειας Εξυπηρέτησης (ΒΚΕΕ) και κάθε δραστηριοποιούμενος επίγειος φορέας θα πρέπει να διαθέτει ο ίδιος τις ελάχιστες προϋποθέσεις σε μέσα και προσωπικό, τόσο για να αποκτήσει όσο και για να διατηρήσει την άδειά του, ανεξαρτήτως από το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, χωρίς να παρέχεται η δυνατότητα χρήσης μέσων άλλου αυτοτελώς δραστηριοποιούμενου φορέα, με τον οποίο συνδέεται σε επίπεδο ιδιοκτησιακού καθεστώτος καθ’ οιονδήποτε από τους αναφερόμενους, στο ιστορικό του ερωτήματος, τρόπους. β) Εφόσον η ερωτώσα υπηρεσία έχει λόγους να θεωρεί ότι πλήττεται ο ανταγωνισμός από τις συνθήκες, που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά των επίγειων υπηρεσιών σε ελληνικούς αερολιμένες, λόγω των συγκεντρώσεων που περιγράφονται στο ιστορικό ή ότι αυτές έχουν γίνει κατά παράβαση των ως άνω διατάξεων των άρθρων 6, 7 και 8 του ν. 3959/2011, οφείλει να απευθύνει σχετικό αίτημα προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, προκειμένου αυτή να προχωρήσει σε ειδική έρευνα εντός των αρμοδιοτήτων της και να λάβει εν συνεχεία τα μέτρα που θα προκρίνει. Στην περίπτωση δε που διαπιστωθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι πέραν της κοινής χρήσης παραβιάζονται και άλλες περιπτώσεις του άρθρου 14 παρ.1.1. του ΒΚΕΕ, θα πρέπει να ενεργήσει τα νόμιμα σε σχέση προς την έγκριση των ενεχόμενων φορέων. (ομόφ.)
4040/14806/1998
"Αυστηρός έλεγχος και επιβολή ποινών στους παραβάτες των κανόνων χρήσης, κίνησης και κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α.(α' και β' βαθμού), των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ν.Π.Ι.Δ. του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα"
Κ.Γ/Δ11/Γ 13868/2020
Καθιέρωση παραβόλου για την έκδοση ή επανέκδοση δελτίου ταυτότητας αερολιμένα (ΔΤΑ) προσωπικού εταιρειών και φορέων απασχολουμένου σε αερολιμένες στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.)
Γ.25871/1963
Περί αριθμήσεως Εθνικών Οδών.
Ν.4563/2018/ΠΑΡΑΡΤΗΜΤΑ
Πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας και άλλες διατάξεις.
Τροποποιείται με την οικ. 33025 ΕΞ 2022 ΦΕΚ: 4439/Β/22.08.2022
ΝΣΚ/211/2011
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας – Παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους αερολιμένες της χώρας που δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του ΠΔ 285/1998.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ενόψει των διατάξεων του άρθρου 91 του Ν 3842/2010 και της κατ εφαρμογή αυτών εκδοθείσης υπ αριθ. Δ3/Β/13279/3720/26-4-2010 Πρόσκλησης του Διοικητή της Υ.Π.Α. προς ορισμένες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους κρατικούς αερολιμένες (Handling Servicing), δύναται η Υ.Π.Α. να εισηγηθεί προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τη δραστηριοποίηση της εταιρείας GOLDAIR HANDLING σε συγκεκριμένους περιφερειακούς αερολιμένες για παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης των κατηγοριών 3 και 5 (διαχείρισης αποσκευών και εξυπηρέτησης στην πίστα) του Παραρτήματος του ΠΔ 285/1998, για τους οποίους αυτή εκδήλωσε μεν ενδιαφέρον με την υποβολή σχετικής αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, χωρίς όμως να προσκομίσει, συγχρόνως, σ' αυτούς τα προβλεπόμενα στην Πρόσκληση εφόδια κ.λπ. (ομοφ.)