474/92444/2020
Τύπος: Αποφάσεις
Μεθοδολογία προγραμματισμού επίσημων ελέγχων σε εγκαταστάσεις επιχειρήσεων τροφίμων και σε επιχειρήσεις πρωτογενούς παραγωγής της περίπτ. α της παρ. 2 του άρθρου 3 του π.δ. 79/ 2007 (Α΄ 95) Αξιολόγηση κινδύνου και κατάταξή τους σε βαθμό επικινδυνότητας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
8484 οικ. Φ.708.2/2024
Αξιολόγηση Κινδύνου και Κατάταξη των οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων σε επίπεδα επικινδυνότητας - μεθοδολογία σχεδιασμού, προγραμματισμού και συχνότητα ελέγχων στο πλαίσιο της εποπτείας οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων στις διατάξεις πυροπροστασίας αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος
ΥΠΕΝ/ΣΕΝΕ/13582/952/2021
Μεθοδολογία προγραμματισμού των τακτικών περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων - Αξιολόγηση κινδύνου και κατάταξη σε βαθμούς επικινδυνότητας των οικονομικών δραστηριοτήτων που υπάγονται στις Κατηγορίες Α και Β του άρθρου 1 του ν. 4014/2011, όπως ισχύει.
Π.Δ. 291/1996
Υγειονομικοί όροι για την παραγωγή και εμπορία νωπού κρέατος πουλερικών, σε συμμόρφωση προς την Οδηγία 92/116/ΕΟΚ του Συμβουλίου.(Καταργήθηκε με το Π.Δ. 79/2007, ΦΕΚ-95 Α)
ΝΣΚ/15/2000
Ελεγκτές Δημόσιας Διοικήσεως. Κατάταξη Επιθεωρητή - Ελεγκτή (του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.), που προήχθη στο βαθμό του Διευθυντή.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Η διαρκούσης της αποσπάσεώς του στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης προαγωγή στο βαθμό του Διευθυντή Επιθεωρητή - Ελεγκτή δεν αποτελεί κώλυμα για την κατάταξή του σε θέση Επιθεωρητή - Ελεγκτή, περαιτέρω δε και λόγο ανακλήσεως της αποσπάσεώς του στο Σώμα, κατ άρθρο 6 παρ.8 περίπτ.β του Ν.2477/1997, όπως η διάταξη αυτή ισχύει μετά το άρθρο 24 παρ.3 του Ν.2738/1999. (πλειοψ.)
ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)335/2015
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε υπαλλήλους Δημοτικής Επιχείρησης με σύμβαση ιδ.ο.χ., που προέκυψε από την νέα κατάταξή τους στον βαθμό Δ της κατηγορίας ΤΕ και ΠΕ, αντίστοιχα, και κλιμάκιο ΜΚ0 αντί του βαθμού Ε΄ και του κλιμακίου ΜΚ2, στο οποίο είχαν καταταχθεί κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, καθόσον μη νομίμως έγινε κατάταξη των ανωτέρω υπαλλήλων, συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, στο βαθμό Δ, διότι οι υπάλληλοι με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ. εντάσσονται βαθμολογικά στον εισαγωγικό βαθμό (ΣΤ΄) της κατηγορίας στην οποία ανήκουν, η δε προϋπηρεσία τους λαμβάνεται υπόψη μόνο για την ένταξή τους στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο (άρθρο 6 παρ.1, 3 και 4 του ν. 4024/2011, ΦΕΚ Α 226/2011).
ΝΣΚ/194/2002
Δημόσιοι υπάλληλοι. Ανάθεση καθηκόντων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Από τον συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 79 παρ.3 και 82 παρ.4 και 6 του Ν 2683/1999 προκύπτει ότι δεν είναι σύννομη η ανάθεση καθηκόντων Δ/ντού ΝΠΔΔ σε υπάλληλο ΔΕ, στην περίπτωση που δεν υπάρχουν υπάλληλοι με τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, για να προαχθούν στον βαθμό αυτό, εάν τούτο δεν προβλέπεται από τον Οργανισμό του ΝΠΔΔ.
ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/316/2015
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος κατατάχθηκε σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση του Δήμου ...... σε κατηγορία ΤΕ, ήτοι ανώτερη αυτής της καταργηθείσας θέσης (ΔΕ) της Δημοτικής Αστυνομίας, από την οποία προήλθε, κατ’ εφαρμογήν της διάταξης του άρθρου 19 παρ. 3β του ν. 4325/2015, δεδομένου ότι η κατάταξή του δεν ήταν επιτρεπτό, κατά τα προβλεπόμενα στην εφαρμοστέα διάταξη, να διενεργηθεί σε ανώτερη κατηγορία. Διαφορετικό, πάντως, είναι το ζήτημα μετάταξης του υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία, εφόσον συντρέξουν οι όροι που διέπουν τις μετατάξεις κατά τα προβλεπόμενα στα άρθρα 76 και 79 του ν. 3584/2007, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από το Δήμο .......
Π.Δ.52/2016
Τροποποίηση του Π.δ. 347/1998 «Εξοπλισμός των πλοίων σύμφωνα με την Οδηγία 96/98/ΕΚ του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 1996» (Α΄ 231), όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με τα Π.δ. 158/1999 (Α΄ 156), 137/2002 (Α΄ 112), 294/2003 (Α΄ 251), 194/2009 (Α΄ 239), 39/2010 (Α΄ 79), 128/2011 (Α΄ 259), 121/2012 (Α΄ 214), 156/2013 (Α΄ 248), 33/2015 (Α΄ 46) και 81/2015 (Α΄ 158) σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2015/559/ΕΕ της Επιτροπής της 9ης Απριλίου 2015 (L 95/1/10.04.2015
ΝΣΚ/69/2013
Διαγωνισμός υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας ΥΠΕΞ – Μη συμμετοχή εγκύου στην επαγγελματική της εκπαίδευση στη Διπλωματική Ακαδημία του ΥΠΕΞ – Σχετική αξιολόγηση της επιτυχούσας – Συμμετοχή στις εξιτήριες εξετάσεις σε μεταγενέστερη ημερομηνία – Ζήτημα κατάταξής της σε σχέση με τους υπόλοιπους υποψηφίους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Από τις συνδυασμένες διατάξεις των άρθρων 21 του ισχύοντος Συντάγματος, 1,3,4 του Π.Δ. 129/2012, 52 παρ.1 του Ν. 3528/2007, 15 παρ.9 και 92 παρ.1 του Ν. 3566/2007, προκύπτει ότι η απουσία λόγω αδείας κυήσεως από τη Διπλωματική Ακαδημία, δεν αποτελεί λόγο οποιασδήποτε δυσμενούς επιπτώσεως στην υπηρεσιακή εξέλιξη της επιτυχούσας στον διαγωνισμό Ακολούθου Πρεσβείας. Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι η στην Διπλωματική Ακαδημία παρεχομένη εκπαίδευση δεν πρέπει ν’ αναπληρώνεται με άλλες μεθόδους συμβατές με την κατάσταση της εγκυμοσύνης, λοχείας κ.λπ., ως η αποστολή εκπαιδευτικού υλικού με e-mail ή και με άλλους τρόπους στην ενδιαφερόμενη και η αντίστοιχη συμμετοχή αυτής δια των ιδίων μέσων στην καθόλο εκπαιδευτική διαδικασία. Η σχετική αξιολόγηση θα αφορά το συνολικό τρίμηνο διάστημα της εκπαίδευσής της. 2) Η κατάταξή της θα γίνει με βάση το βαθμό της τυχόν επιτυχίας της, ασχέτως του ότι αυτή θα υποβληθεί στις εξιτήριες εξετάσεις της Διπλωματικής Ακαδημίας σε ημερομηνία μεταγενέστερη από τους υπόλοιπους υποψηφίους. Εντεύθεν με βάση την κατάταξή της θα χωρήσει τροποποίηση ή συμπλήρωση της επετηρίδας. (ομοφ.)
ΝΣΚ/431/2000
Μουσεία. Δυνατότητα ή μη διάνοιξης εξόδου κινδύνου του κινηματοθεάτρου "Διονύσια" Αθηνών δια μέσου του αύλειου χώρου του μεγάρου "Ιλίου Μέλαθρον" στην οδό Πανεπιστημίου στην Αθήνα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι νόμιμη η επικαλούμενη από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων δουλεία διόδου του κινηματοθεάτρου "Διονύσια" Αθηνών από τον αύλειο χώρο του μεγάρου "Ιλίου Μέλαθρον" στην οδό Πανεπιστημίου στην Αθήνα, διότι δεν υφίσταται νόμιμη σύστασή της. Το σχετικό αίτημα του άνω Πατριαρχείου πρέπει να εισαχθεί ως εκ της ιδιότητας του άνω μεγάρου "Ιλίου Μέλαθρον" διατηρητέου (ν.1469/50) και ως μουσείου στα αρμόδια Κεντρικά Αρχαιολογικά Συμβούλια του ΥΠΠΟ για να γνωμοδοτήσουν επί του αιτήματος τούτου και, σε περίπτωση καταφατικής γνωμοδότησης, να υποβληθεί το σχετικό αίτημα στην αρμόδια προς τούτο (ν.973/79) Κ.Ε.Δ.