Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

474/92444/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Π.Δ. 79/2007
ΦΕΚ: 1195/Β/07.04.2020

Μεθοδολογία προγραμματισμού επίσημων ελέγχων σε εγκαταστάσεις επιχειρήσεων τροφίμων και σε επιχειρήσεις πρωτογενούς παραγωγής της περίπτ. α της παρ. 2 του άρθρου 3 του π.δ. 79/ 2007 (Α΄ 95) Αξιολόγηση κινδύνου και κατάταξή τους σε βαθμό επικινδυνότητας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

8484 οικ. Φ.708.2/2024

Αξιολόγηση Κινδύνου και Κατάταξη των οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων σε επίπεδα επικινδυνότητας - μεθοδολογία σχεδιασμού, προγραμματισμού και συχνότητα ελέγχων στο πλαίσιο της εποπτείας οικονομικών δραστηριοτήτων/εγκαταστάσεων στις διατάξεις πυροπροστασίας αρμοδιότητας Πυροσβεστικού Σώματος


ΥΠΕΝ/ΣΕΝΕ/13582/952/2021

Μεθοδολογία προγραμματισμού των τακτικών περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων - Αξιολόγηση κινδύνου και κατάταξη σε βαθμούς επικινδυνότητας των οικονομικών δραστηριοτήτων που υπάγονται στις Κατηγορίες Α και Β του άρθρου 1 του ν. 4014/2011, όπως ισχύει.


Π.Δ. 291/1996

Υγειονομικοί όροι για την παραγωγή και εμπορία νωπού κρέατος πουλερικών, σε συμμόρφωση προς την Οδηγία 92/116/ΕΟΚ του Συμβουλίου.(Καταργήθηκε με το Π.Δ. 79/2007, ΦΕΚ-95 Α)


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)335/2015

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε υπαλλήλους Δημοτικής Επιχείρησης με σύμβαση ιδ.ο.χ., που προέκυψε από την νέα κατάταξή τους στον βαθμό Δ της κατηγορίας ΤΕ και ΠΕ, αντίστοιχα, και κλιμάκιο ΜΚ0 αντί του βαθμού Ε΄ και του κλιμακίου ΜΚ2, στο οποίο είχαν καταταχθεί κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, καθόσον μη νομίμως έγινε κατάταξη των ανωτέρω υπαλλήλων, συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, στο βαθμό Δ, διότι οι υπάλληλοι με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ. εντάσσονται βαθμολογικά στον εισαγωγικό βαθμό (ΣΤ΄) της κατηγορίας στην οποία ανήκουν, η δε προϋπηρεσία τους λαμβάνεται υπόψη μόνο για την ένταξή τους στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο (άρθρο 6 παρ.1, 3 και 4 του ν. 4024/2011, ΦΕΚ Α 226/2011).


ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/316/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος κατατάχθηκε σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση του Δήμου ...... σε κατηγορία ΤΕ, ήτοι ανώτερη αυτής της καταργηθείσας θέσης (ΔΕ) της Δημοτικής Αστυνομίας, από την οποία προήλθε, κατ’ εφαρμογήν της διάταξης του άρθρου 19 παρ. 3β του ν. 4325/2015, δεδομένου ότι η κατάταξή του δεν ήταν επιτρεπτό, κατά τα προβλεπόμενα στην εφαρμοστέα διάταξη, να διενεργηθεί σε ανώτερη κατηγορία. Διαφορετικό, πάντως, είναι το ζήτημα μετάταξης του υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία, εφόσον συντρέξουν οι όροι που διέπουν τις μετατάξεις κατά τα προβλεπόμενα στα άρθρα 76 και 79 του ν. 3584/2007, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από το Δήμο ....... 


Π.Δ.52/2016

Τροποποίηση του Π.δ. 347/1998 «Εξοπλισμός των πλοίων σύμφωνα με την Οδηγία 96/98/ΕΚ του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 1996» (Α΄ 231), όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με τα Π.δ. 158/1999 (Α΄ 156), 137/2002 (Α΄ 112), 294/2003 (Α΄ 251), 194/2009 (Α΄ 239), 39/2010 (Α΄ 79), 128/2011 (Α΄ 259), 121/2012 (Α΄ 214), 156/2013 (Α΄ 248), 33/2015 (Α΄ 46) και 81/2015 (Α΄ 158) σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2015/559/ΕΕ της Επιτροπής της 9ης Απριλίου 2015 (L 95/1/10.04.2015


ΕΣ/Κλ.Τμ.1/3/2017

Καταβολή ποσού ως διαφορά αποδοχών μετά από τη χορήγηση σε αυτή ανώτερου μισθολογικού κλιμακίου.(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, για λόγο που ανάγεται στο νόμιμο έρεισμα της δαπάνης και αποτελεί νομικά προγενέστερο ζήτημα αναφορικά προς τον προβαλλόμενο λόγο άρνησης θεώρησης του χρηματικού εντάλματος και αυτεπαγγέλτως, ως εκ τούτου, εξεταζόμενο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως βάσει του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών της η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος εξελίχθηκε μισθολογικά κατά κλιμάκιο, δεδομένου ότι σύμφωνα με τα εκτιθέμενα ανωτέρω, στη σκέψη 3, και τις εφαρμοστέες διατάξεις του ν. 4024/2011, η απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ασκεί επίδραση στη βαθμολογική και μόνο εξέλιξη των υπαλλήλων που τον αποκτούν, μειώνοντας κατά δύο έτη το χρόνο που απαιτείται για να εξελιχθούν στον επόμενο βαθμό, ενώ δεν ασκεί επιρροή στην κατάταξή τους σε μισθολογικό κλιμάκιο. Συνεπώς, η εντελλόμενη με το χρηματικό ένταλμα δαπάνη, που αντιστοιχεί στη διαφορά από την εξέλιξη της υπαλλήλου στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο, χωρίς έρεισμα σε βαθμολογική εξέλιξη, δεν είναι νόμιμη.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/268/2018

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ-Προγραμματική σύμβαση, με αντικείμενο την υποστήριξη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού - Οργάνωσης - Πληροφορικής - Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής στη σύνταξη φακέλων ωρίμανσης συγκεκριμένων έργωνΜε δεδομένα τα ανωτέρω η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, δεδομένου ότι τόσο από το σκοπό σύστασης της ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΠΟΛΗΣ, ήτοι την υποστήριξη των μελών της, μεταξύ των οποίων και του Δήμου....., για την προετοιμασία και υλοποίηση έργων χρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και από το άρθρο 79 του ν. 4483/2017 σε συνδυασμό με τα άρθρα 100 και 101 του ν. 3852/2010, επιτρέπεται η σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου..... και της ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΠΟΛΗΣ με αντικείμενο την ωρίμανση έργων του Δήμου αυτού προς ένταξη σε ευρωπαϊκά προγράμματα και χρησιμοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων. 


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/170/2019

Παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης: Με αυτά τα δεδομένα, το αντικείμενο της υπηρεσίας, εκτιμητέο συνολικά και όχι ανά φάση, λόγω του λειτουργικά ενιαίου αυτής, προϋποθέτει για την παροχή του γνώσεις σε ειδικά πληροφοριακά συστήματα, βάσεις δεδομένων και σύγχρονες πλατφόρμες σχεδιασμού και προγραμματισμού, προκειμένου να δημιουργηθεί λογισμικό με μεγάλο βαθμό παραμετρικότητας και ευελιξίας, ώστε να μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα όλες τις ανάγκες των οχημάτων του Δήμου που περιγράφηκαν στην προηγούμενη σκέψη. Κατά συνέπεια η παροχή των υπηρεσιών απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, την οποία δεν διαθέτουν οι – αριθμητικώς ελλιπείς σε κάθε περίπτωση – δύο υπάλληλοι που υπηρετούν στη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας του Δήμου. Περαιτέρω, στον πίνακα υπολογισμού κόστους υλοποίησης των υπηρεσιών, ο οποίος προσκομίστηκε με το έγγραφο επανυποβολής του εντάλματος αλλά, κατά τους ισχυρισμούς του Δήμου, προϋπήρχε και εκτιμήθηκε για τη διαμόρφωση του προϋπολογισμού της σύμβασης, αναφέρονται όλα τα στοιχεία (ημέρες απασχόλησης ανά ειδικότητα και εργασία, μηνιαία κόστη τεχνικών ανά κατηγορία, χωριστός προϋπολογισμός κάθε φάσης), που καθιστούν σε κάθε περίπτωση ελεγκτό και ορισμένο το προϋπολογισθέν ποσό. Τέλος, η οριοθέτηση του προσήκοντος μέτρου της δαπάνης δεν είναι ορθή, διότι θα έπρεπε να λάβει χώρα βάσει πρόσφορων κριτηρίων (π.χ.άλλων παρόμοιου αντικειμένου συμβάσεων) και όχι σε σχέση με το - μη συναφές και συγκρίσιμο –προβαλλόμενο μηνιαίο μισθοδοτικό κόστος (3.000,00 ευρώ περίπου) των δύο υπαλλήλων που υπηρετούν στην οικεία Διεύθυνση του Δήμου. Εξάλλου δεν προκύπτει αν ο αριθμός των υπαλλήλων είναι επαρκής για την έγκαιρη διεκπεραίωση των υπηρεσιών, ούτε ο χρόνος που απαιτείται να εργασθούν αυτοί. Κατά ταύτα, νομίμως ανατέθηκε η υπηρεσία σε ιδιώτη ανάδοχο, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/76/2019

Υποχρέωση του Δημοσίου για καταβολή διαφοράς αποδοχών σε συμμόρφωση προς αμετάκλητη απόφαση πολιτικού δικαστηρίου – Διακοπή παραγραφής απαιτήσεων υπαλλήλου κατά του Δημοσίου(..)α) Σε συμμόρφωση προς αμετάκλητη απόφαση πολιτικού δικαστηρίου με την οποία αναγνωρίζεται η συνδρομή των προϋποθέσεων της διάταξης του άρθρου 17 του ν. 2839/2000, στην περίπτωση εργαζομένης στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, δημιουργείται υποχρέωση κατάταξής της σε προσωρινή θέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όχι δε και καταβολής αναδρομικών αποδοχών, ελλείψει σχετικής διάταξης στην απόφαση. β) Οι απαιτήσεις της υπαλλήλου για καταβολή αναδρομικών αποδοχών που αντιστοιχούν σε οποιοδήποτε χρονικό διάστημα πριν την κατάταξή της, υπέπεσαν στην προβλεπόμενη από τη διάταξη του άρθρου 90 παρ. 3 του ν. 2362/1995 διετή παραγραφή, δεδομένου ότι η διακοπείσα με την υποβολή της από 19-07-2011 αίτησής της προς την αρμόδια υπηρεσία του Δημοσίου για την καταβολή τους, παραγραφή, άρχισε εκ νέου μετά την πάροδο έξι μηνών από την υποβολή της αίτησης και συμπληρώθηκε την 20-1-2014, χωρίς να μεσολαβήσει εν τω μεταξύ άλλο διακοπτικό του χρόνου της γεγονός. γ) Οι πράξεις της Διοίκησης σε συμμόρφωση προς την ανωτέρω δικαστική απόφαση, σύμφωνα με τα άρθρα 95 παρ. 5 του Συντάγματος και 1 του ν. 3068/2002, έχουν εκδοθεί κατ’ ορθή εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 17 του ν. 2839/2000, των νόμων 3528/2007 και 3205/2003 και της υπ’ αριθμ. 2/7093/0022/05-02-2004 Κ.Υ.Α. (ομόφ.).