×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

505/75289/2019

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3852/2010, 4071/2012, 142/2017, 4024/2011

Επικαιροποίηση Υποδείγματος Απόφασης «Συγκρότησης Επιτροπής διενέργειας Δημοπρασίας για την εκμίσθωση ιχθυοτρόφων υδάτων»(ΑΔΑ:78ΤΣ4653ΠΓ-7Ρ3)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/198/2005

Εκμίσθωση ιχθυοτρόφων υδάτων - Δημοπρασία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μη νόμιμα επιλέχθηκε με την υπ αριθ. 4280/21.9.2004 απόφαση της Γενικής Γραμματέως της Περιφέρειας Πελοποννήσου ο αλιευτικός συνεταιρισμός Γαργαλιάνων για την απ ευθείας εκμίσθωση της λιμνοθάλασσας της Γιάλοβας Μεσσηνίας, γιατί ο μισθωτής αλιευτικός συνεταιρισμός έπρεπε να αναδειχτεί κατόπιν δημοπρασίας μεταξύ όλων των αλιευτικών συνεταιρισμών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.


247/78581/2020

Τροποποίηση της διάταξης της παραγράφου 1 του άρθρου 51 του ν.δ. 420/1970 (Α΄27), «Αλιευτικός Κώδικας», σχετικά με το ετήσιο μίσθωμα για την εκμίσθωση δημόσιων ιχθυοτρόφων υδάτων, με τον νόμο 4646/2019 (Α΄201) «Φορολογική μεταρρύθμιση με αναπτυξιακή διάσταση για την Ελλάδα του αύριο». ΑΔΑ: 9ΩΛΙ4653ΠΓ-ΒΧΒ


ΥΠ.ΕΣ/96599/2021

Διαδικασία Συγκρότησης και Εκλογής των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής» ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 932/2021 ΑΔΑ:6ΝΣΙ46ΜΤΛ6-ΣΩΜ


ΥΠ.ΕΣ/110575/2023

Διαδικασία εκλογής μελών και συγκρότησης της δημοτικής επιτροπής ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 1328/203 ΑΔΑ:9ΖΕΓ46ΜΤΛ6-ΙΜ7


ΝΣΚ/285/2011

Λατομεία – Εκμίσθωση με απευθείας σύμβαση ή με πλειοδοτική δημοπρασία – Προϋποθέσεις – Αρμοδιότητα οργάνων Διοικήσεως επί αίτησης θεραπείας ενδιαφερόμενης εταιρείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η εκμίσθωση του επίμαχου λατομικού χώρου μπορεί να γίνει μόνον κατόπιν δημοπρασίας, β) Ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης αναρμοδίως επιλήφθηκε της ασκηθείσης την 26-1-2011 αίτησης θεραπείας της ενδιαφερομένης εταιρείας κατά της 3034/17-6-2009 απορριπτικής απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. (ομοφ.)


Δ1(δ)/ΓΠ οικ.94070/2018

Κοινοποίηση νέου υποδείγματος Σχεδίου Βεβαίωσης πληρότητας φακέλου μετά την έκδοση της Δ1(δ)/ΓΠοικ.86851/12.11.2018 (ΦΕΚ 5132/Β/2018) Υπουργικής Απόφασης.(ΑΔΑ:ΨΞΩΟ465ΦΥΟ-66Ι)


Α.Π. 44800/2015

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση της υπ. αρ. 12546/3.6.2015 (ΑΔΑ: Ω7ΖΘ465ΦΘΕ-2ΝΔ) Απόφασης Συγκρότησης των Πειθαρχικών Συμβουλίων στις Περιφέρειες»


ΝΣΚ/29/2010

Κοινωφελείς σκοποί – Εκμίσθωση ακινήτων άνευ δημοπρασίας – Ειδικοί εξαιρετικοί λόγοι.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η δυνατότητα απ’ ευθείας εκμισθώσεως των ακινήτων κοινωφελούς σκοπού σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, συντρέχει στην περίπτωση της διενέργειας κατ’ ελάχιστον τεσσάρων ατελέσφορων - άγονων δημοπρασιών υπό την προϋπόθεση ότι, οι χρόνοι διενεργείας τους απέχουν μεταξύ τους μεγάλο διάστημα και είναι επίκαιρες αναφορικά με το χρόνο λήψεως της αποφάσεως για τη μη διενέργεια δημοπρασίας και ότι επιπλέον για τις ατελέσφορες αυτές δημοπρασίες έχουν τηρηθεί οι ουσιαστικές και τυπικές διατυπώσεις δημοσιότητας, που προβλέπονται από τις οικείες διατάξεις του Β.Δ/τος της 30-11/4-12-1939. Το γεγονός αυτό όμως, αυτοτελώς, δεν συνεπάγεται άνευ ετέρου την προσφυγή στη διαδικασία του άρθρου 94, του αρμοδίου γνωμοδοτικού οργάνου, οφείλοντος να συνεκτιμά πάντοτε τα δεδομένα της συγκεκριμένης περιπτώσεως και άλλες ενδεχομένως συντρέχουσες περιστάσεις. (ομοφ.) Προϋπόθεση για την απ’ ευθείας εκμίσθωση ακινήτων κοινωφελούς σκοπού στην περίπτωση αυτή, είναι η επίτευξη μισθώματος ανταποκρινόμενου στην αγοραία μισθωτική αξία του ακινήτου. (πλειοψ.) Η άνευ δημοπρασίας εκμίσθωση ακινήτου ανήκοντος κατά ποσοστό εξ’ αδιαιρέτου σε ίδρυμα, είναι δυνατή μόνο κατά τις προϋποθέσεις του άρθρου 94 του ΑΝ 2039/1939. Λόγω της φύσεως των διατάξεων των άρθρων 72, 74 και 94 του ΑΝ 2039/1939, που αφορούν την διαχείριση και εκμίσθωση της υπέρ κοινωφελών σκοπών περιουσίας ως διατάξεων μη δημοσίας τάξεως, υπερισχύει η βούληση του διαθέτη για τον τρόπο εκτελέσεως των διατάξεων της διαθήκης του, περιοριζόμενου του κατά το άρθρο 2 παρ.3 του ως άνω ΑΝ 2039/1939 ελέγχου του Κράτους και της εν γένει εποπτείας του Υπουργού Οικονομικών ήδη Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, στην τήρηση των διατάξεων του νόμου, της διαθήκης και της συστατικής εν γένει πράξεως. (ομοφ.)


706/2010

Καθορισμός των Λεκανών Απορροής Ποταμών της χώρας και ορισμού των αρμόδιων Περιφερειών για τη διαχείριση και προστασία τους

ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ-ΦΕΚ 1572/28.9.2010: Στην υπ’ αριθμ. οικ 706/16.07.10 απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1383/Β’/02.09.2010, το εσφαλμένο Παράρτημα II,(Πίνακας Λεκανών Απορροής Ποταμών και αρμόδιων Περιφερειών) αντικαθίσταται με το ορθό, το οποίο σας επισυνάπτουμε συνημμένα.


Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ: οικ.ΥΠΕΝ/ΔΠΔΥΠ/28011/316/2025-ΦΕΚ:1246/Β/13.03.2025:Καθορισμός των Λεκανών Απορροής Ποταμών της χώρας, υπαγωγή τους σε Υδατικά Διαμερίσματα και ορισμός των αρμόδιων Διευθύνσεων Υδάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων για τη διαχείριση και προστασία τους. Αντικατάσταση της υπ’ αρ. οικ.706/2010 απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων (Β’ 1383).




ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/45/2018

Αποζημίωση απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης:..Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει των προδιαληφθεισών νομικών παραδοχών, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν είναι νόμιμη η πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου, από τους φερόμενους ως δικαιούχους των ΧΕ υπαλλήλους, για το συνολικό χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017. Και τούτο, διότι τόσον η 649/20.12.2016 απόφαση καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 25.5.2017, όσο και οι αποφάσεις συγκρότησης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης, οι οποίες αναρτήθηκαν στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» στις 14.9.2017, δεν δύνανται να αποτελέσουν νόμιμο έρεισμα για την πραγματοποίηση από το προσωπικό, στο οποίο αφορούν, υπερωριακής εργασίας και, συνακόλουθα, για την καταβολή της αναλογούσας αποζημίωσης, για το προηγούμενο της δημοσίευσής τους χρονικό διάστημα. Στο 8927/29.11.2017 έγγραφο επανυποβολής προβάλλεται ότι η μη έγκαιρη δημοσίευση της 649/20.12.2016 απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οφείλεται στην, λόγω της υπηρεσιακής υποστελέχωσης του Δήμου, καθυστέρηση διεκπεραίωσης της διαδικασίας απόκτησης ηλεκτρονικής υπογραφής από αυτόν, αναγκαίας προϋπόθεσης για την αποστολή δημοσιεύσεων στο ΦΕΚ, η οποία (καθυστέρηση) οδήγησε περαιτέρω και στη μη έγκαιρη ανάρτηση των αποφάσεων συγκρότησης συνεργείου στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ». Ο ισχυρισμός, όμως, αυτός είναι απορριπτέος ως αλυσιτελώς προβαλλόμενος, καθόσον, όπως ορθώς επεσήμανε ο Επίτροπος, η έλλειψη υπαλλήλων με εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής δεν δικαιολογεί την καθυστέρηση αποστολής της 649/20.12.2016 απόφασης προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αφού για την απόκτηση ηλεκτρονικής υπογραφής δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις ή διαδικασίες, ούτε και την ακόμη μεγαλύτερη καθυστέρηση ανάρτησης στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» των αποφάσεων συγκρότησης συνεργείου (...)Κατ’ ακολουθίαν αυτών, τα υπό έλεγχο χρηματικά εντάλματα πληρωμής περιέχουν μη νόμιμη και μη κανονική δαπάνη και, για το λόγο αυτό, δεν πρέπει να θεωρηθούν.