Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

50904/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016, 4412/2016/Α.40, 4412/2016/Α.180, 3329/2005
ΦΕΚ: 4754/Β/08.09.2022

Ορισμός κεντρικών αναθετουσών αρχών κατ’ άρθρο 40 και αποφαινόμενων και γνωμοδοτούντων οργάνων σε θέματα ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων εκτέλεσης έργων κατ’ άρθρο 180 του ν. 4412/2016, από το Υπουργείο Υγείας, τα εποπτευόμενα από αυτό Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

29894/2022

Ορισμός κεντρικών αναθετουσών αρχών κατ’ άρθρο 41 και αποφαινόμενων και γνωμοδοτούντων οργάνων σε θέματα ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών κατ’ άρθρο 199 του ν. 4412/2016, από το Υπουργείο Υγείας, τα εποπτευόμενα από αυτό Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ.


ΕΑΔΔΗΣΥ/770/2021

Υποστήριξη αναθετουσών αρχών / αναθετόντων φορέων και οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων ΑΔΑ:ΩΓΑΩΟΞΤΒ-ΓΧΘ


ΕΑΔΔΗΣΥ/3581/2022

Υπόμνηση υποχρεώσεων αναθετουσών αρχών/αναθετόντων φορέων που σχετίζονται με την προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης (κατ’ άρθρο 26, 32 & 269 ν. 4412/2016) ΑΔΑ:6ΘΣΩΟΞΤΒ-Ν92


ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΥ/273369/24875/2017

Ορισμός επιχειρησιακών μονάδων, υποκείμενων ή υπαγόμενων στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ως Αναθετουσών Αρχών κατά το άρθρο 6, παρ. 2, εδάφιο β΄ του ν. 4412/2016 (ΦΕΚ Α΄ 147).


131046/ΓΔ2/2017

Ορισμός επιχειρησιακών μονάδων, υποκείμενων ή υπαγόμενων στο Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ως Αναθετουσών Αρχών κατά το άρθρο 6, παρ. 2, εδάφιο β΄ του ν. 4412/2016 (ΦΕΚ 147 Α΄)


ΔΙΠΥΔΥ/Φ.1500/30/23689/2018

Ορισμός επιχειρησιακών μονάδων, υποκείμενων ή υπαγόμενων στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης ως Αναθετουσών Αρχών, κατά το άρθρο 6 παρ. 2 εδάφιο β' του ν. 4412/2016 (Α' 147), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.


ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΥ/200191/18849/2017

Ορισμός επιχειρησιακών μονάδων, υποκείμενων ή υπαγόμενων στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ως Αναθετουσών Αρχών κατά το άρθρο 6, παρ. 2, εδάφιο β’ του ν. 4412/2016 (ΦΕΚ Α’/147).(Καταργήθηκε με την υπ'αριθμ.ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΥ/273369/24875/2017, ΦΕΚ 2425/Β/14.7.2017)


Υπόθεση C-171/2015

«Προδικαστική παραπομπή – Δημόσιες συμβάσεις υπηρεσιών – Οδηγία 2004/18/ΕΚ – Άρθρο 45, παράγραφος 2 – Προσωπική κατάσταση του υποψηφίου ή του προσφέροντος – Προαιρετικοί λόγοι αποκλεισμού – Σοβαρό επαγγελματικό παράπτωμα – Εθνική ρύθμιση προβλέπουσα μεμονωμένη εξέταση κάθε περιπτώσεως, κατ’ εφαρμογήν της αρχής της αναλογικότητας – Αποφάσεις των αναθετουσών αρχών – Οδηγία 89/665/ΕΟΚ – Δικαστικός έλεγχος»


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/163/2017

Νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχων και των σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια «Ανταλλακτικά - συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων» (...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και δεδομένου ότι στο πλαίσιο της προκειμένης διαγωνιστικής διαδικασίας δεν εκκρεμούν ενστάσεις ή ένδικα βοηθήματα (βλ. την 19656/3.8.2017 βεβαίωση του Δημάρχου….), δεν κωλύεται η σύναψη των ελεγχόμενων συμβάσεων, υπό τον όρο ότι: α) στο τέλος του πρώτου εδαφίου του άρθρου 12 («Εκχωρήσεις - Μεταβιβάσεις») κάθε σύμβασης θα προστεθεί η φράση «σύμφωνα με το άρθρο 132 του ν. 4412/2016», β) στο άρθρο 6 («Εγγυήσεις») κάθε σύμβασης θα συμπληρωθούν τα ποσά και τα στοιχεία των εγγυητικών επιστολών καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με το άρθρο 4.1 της διακήρυξης. 


ΕΣ/ΤΜ.6/5996/2015

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ (..) ζητείται η ανάκληση της 109/2015 πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης για την ανάθεση από τον αιτούντα Δήμο στην ήδη παρεμβαίνουσα εργοληπτική επιχείρηση της εκτέλεσης του έργου (..) Το Κλιμάκιο με την προσβαλλόμενη πράξη του έκρινε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης με την ανάδοχο και ήδη παρεμβαίνουσα εργοληπτική επιχείρηση «Κ. ... Α.Τ.Ε.» για την εκτέλεση του ως άνω έργου, καθόσον από τα τεύχη δημοπράτησης αυτού δεν μπορεί να διακριβωθεί με σαφήνεια τι περιλαμβάνεται τελικά στο τεχνικό και οικονομικό αντικείμενό του, με συνέπεια να παραβιάζονται οι αρχές της διαφάνειας και του ανταγωνισμού και να υπάρχει κίνδυνος, κατά το στάδιο εκτέλεσης του έργου, να διευρυνθεί ή να μειωθεί το αντικείμενό του, ήτοι να εκτελεσθεί έργο διάφορο πλέον ή έλασσον αυτού που δημοπρατήθηκε.(..) Όμως, όπως βάσιμα προβάλλεται με την κρινόμενη αίτηση, ...τεχνικής περιγραφής οικοδομικών εργασιών, σε συνδυασμό ιδίως με τις αναλυτικές, κατ’ είδος και ποσότητα, περιγραφές των οικοδομικών και Η/Μ εργασιών που εμπεριέχονται στους προαναφερόμενους ...προϋπολογισμούς μελετών οικοδομικών και Η/Μ εργασιών, προκύπτει ανενδοίαστα και με σαφήνεια το τεχνικό και οικονομικό αντικείμενο του επίμαχου έργου και, ως εκ τούτου, δεν γεννάται ζήτημα παραβίασης των αρχών της διαφάνειας και του υγιούς και ελεύθερου ανταγωνισμού, ούτε συντρέχει κίνδυνος εκτέλεσης έργου διάφορου του δημοπρατηθέντος, όπως εσφαλμένα δέχθηκε με την προσβαλλόμενη πράξη του το Κλιμάκιο. Τούτο, άλλωστε, καταδεικνύεται και από το γεγονός ότι στον επίμαχο διαγωνισμό συμμετείχε, κατά τα ανωτέρω, μεγάλος αριθμός εργοληπτικών επιχειρήσεων (15), οι οποίες προσέφεραν ικανοποιητικά ποσοστά έκπτωσης ...., χωρίς να ασκήσουν οιεσδήποτε ενστάσεις κατά των όρων της διακήρυξης ή να ζητήσουν διευκρινίσεις σχετικά με το οικονομικό και τεχνικό αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου. (..) Aνακαλει την 109/2015 πράξη του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.)