92624/2021
Τύπος: Αποφάσεις
Επιχορήγηση του Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Φορέας Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ”» με ποσό 696.000,00 € για την κάλυψη λειτουργικών του εξόδων και την επίτευξη των σκοπών του. ΑΔΑ: 6Λ5Β46ΜΤΛ6-Π7Δ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
53130/2024
Επιχορήγηση του Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Φορέας Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας “ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ”» με ποσό 696.000,00 € για την κάλυψη λειτουργικών του εξόδων και την επίτευξη των σκοπών του. ΑΔΑ:ΨΔΡΛ46ΜΤΛ6-6Δ8
5711/2017
Καθορισμός ύψους και διαδικασίας απόδοσης προσόδου στον «Φορέα Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και ανάπτυξης κοινωνικής οικονομίας "Αντώνης Τρίτσης"».
92513/2022
Καθορισμός ύψους αποζημίωσης για τη συμμετοχή εκάστου μέλους στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου Φορέα Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας «Αντώνης Τρίτσης».
216925/2024
Καθορισμός ύψους αποζημίωσης για τη συμμετοχή εκάστου μέλους στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου Φορέα Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας «Αντώνης Τρίτσης».
93620 ΕΞ 2019
Έγκριση χωρικής οργάνωσης της Ζώνης Ανάπτυξης Α-A1 «Γειτονιά Τουρισμού-Αναψυχής και Επιχειρηματικού Πάρκου» του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά και των περιβαλλοντικών όρων αυτής.
ΥΠΕΝ/ΑΓΕ/127739/522/2024
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 93620 ΕΞ 2019/28.8.2019 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Πολιτισμού και Αθλητισμού «Έγκριση χωρικής οργάνωσης της Ζώνης Ανάπτυξης Α-A1 “Γειτονιά Τουρισμού-Αναψυχής και Επιχειρηματικού Πάρκου” του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά και των περιβαλλοντικών όρων αυτής» (Β’ 3347).
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/195/2022
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:. Δανειακή σύμβαση Δήμου με Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι και πρόγραμμα ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ. Ύψος επιτοκίων. Κρίσιμος χρόνος για την οριστικοποίηση των όρων της σύμβασης.
ΕΣ/Τ7/0032/2008
Η καταβολή της αύξησης του εταιρικού κεφαλαίου επιχείρησης για την κάλυψη αποκλειστικά λειτουργικών δαπανών αυτής και την ταμειακή της διευκόλυνση προκειμένου να εκπληρώσει τις οικονομικές της υποχρεώσεις προς τρίτους, χωρίς επέκταση των καταστατικών σκοπών και δραστηριοτήτων της, συνιστά ανεπίτρεπτη κατά νόμο οικονομική επιχορήγηση αυτής.Ανεπίτρεπτη οικονομική ενίσχυση, προσκρούουσα στο άρθρ. 87 παρ. 1 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Κοινότητα.
ΝΣΚ/110/2003
Φιλανθρωπικά Σωματεία. Επιχορήγηση, από το καθαρό προϊόν του Ειδικού Κρατικού Λαχείου, του «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ – ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» για την αγορά ακινήτου. Δυνατότητα εκμίσθωσης αυτού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν δύνανται να εκμισθωθούν τα ακίνητα, ιδιοκτησίας του Ειδικώς Ανεγνωρισμένου Φιλανθρωπικού Σωματείου με την επωνυμία «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ – ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ», προκειμένου να εξοικονομήσει αυτό τα απαραίτητα έσοδα προς κάλυψη των τρεχουσών λειτουργικών αναγκών και εξόδων των λοιπών δραστηριοτήτων του, αφού, με τον τρόπο αυτό, καθίσταται ανέφικτη η επιδίωξη και υλοποίηση του σκοπού, στον οποίο το Σωματείο τούτο αποβλέπει και που είναι, κυρίως, η λειτουργία των μονάδων που έχουν κατασκευασθεί, σύμφωνα με τον προορισμό τους. (ομοφ.)
ΕλΣυνΚλ.Τμ.7/319/2016
Επιχορήγηση εταιρείας για διοργάνωση κινηματογραφικού φεστιβάλ:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις για την επιχορήγηση της φερόμενης ως δικαιούχου του εντάλματος εταιρείας από το Δήμο. Ειδικότερα, κατά την κατάθεση της αίτησής της η ως άνω εταιρεία δεν προσκόμισε τον αναλυτικό προϋπολογισμό της προς επιχορήγηση πολιτιστικής δραστηριότητας (διοργάνωση φεστιβάλ κινηματογράφου), ώστε αφενός ο Δήμος να έχει τη δυνατότητα να διαγνώσει την ανάγκη για την επιχορήγηση της αιτούσας και να καθορίσει το ύψος αυτής, αφετέρου ο Αναπληρωτής Επίτροπος να κρίνει εάν συντρέχει υπέρβαση ή μη των άκρων ορίων της ασκούμενης διακριτικής ευχέρειας. Πλην όμως, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο Δήμος συγγνωστώς και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, υπέλαβε ότι η εταιρεία δικαιούτο επιχορήγησης, ενόψει της προηγούμενης πολιτιστικής δράσης της (μεταξύ άλλων, διοργάνωση φεστιβάλ στην πόλη επί επτά έτη). Δεδομένου, μάλιστα, ότι η εταιρεία προσκόμισε με το έγγραφο επανυποβολής του εντάλματος αναλυτικό προϋπολογισμό και πρόγραμμα του φεστιβάλ, ενώ παράλληλα συνδέει το ποσό της επιχορήγησης με συγκεκριμένες δαπάνες στις οποίες υπεβλήθη, κρίνεται ότι, έστω και εκ των υστέρων, αποδεικνύεται ότι το συνολικό ποσό της επιχορήγησης προοριζόταν για την κάλυψη εξόδων διοργάνωσης κινηματογραφικού φεστιβάλ. Εξάλλου, απορριπτέος ως ερειδόμενος επί εσφαλμένης προϋπόθεσης τυγχάνει ο δεύτερος λόγος διαφωνίας του Αναπληρωτή Επιτρόπου, καθόσον ο ισολογισμός από τον οποίο, κατά την 16/2016 πράξη διαφωνίας, προκύπτει ότι το ποσό της επιχορήγησης αφορά στην κάλυψη λειτουργικών δαπανών της φερόμενης ως δικαιούχου του εντάλματος, αφορά στο προηγούμενο έτος (2015). Τούτο δε, ανεξαρτήτως του ότι σε κάθε περίπτωση δεν είναι δυνατή, εν προκειμένω, η κάλυψη και λειτουργικών δαπανών με το ποσό της επίμαχης επιχορήγησης, το οποίο, δεδομένου ότι είναι μικρότερο από το προϋπολογισθέν για την κάλυψη των πολιτιστικών εκδηλώσεων ποσό (15.589,00 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, έναντι 2.000,00 ευρώ), εξαντλείται στο σύνολό του για την κάλυψη των εν λόγω εξόδων.