×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1011/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης 1627/2019 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ακύρωσε τις προηγούμενες αποφάσεις 27/2019 και 417/2019 και απέκλεισε την προσφεύγουσα από τη διαγωνιστική διαδικασία, αναδεικνύοντας ως προσωρινό μειοδότη τον άλλο συμμετέχοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Προμήθεια, Εγκατάσταση και Λειτουργία Ρυθμιστών Εγκαταστάσεων Φωτεινής Σηματοδότησης' με εκτιμώμενη αξία 177.180,00€ και διάρκεια 24 μήνες. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι ο αποκλεισμός της ήταν παράνομος, καθώς ο άλλος συμμετέχων δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις χρηματοοικονομικής επάρκειας κατά την υποβολή της προσφοράς του.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/457/2018

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της Διακήρυξης του διαγωνισμού για τον εκσυγχρονισμό συστήματος φωτεινής σηματοδότησης στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αποτιμούμενου σε 1.463.709,68€ (χωρίς ΦΠΑ). Αιτιολογεί ότι η Διακήρυξη περιέχει ανακρίβειες και ασάφειες ως προς: (α) τον ακριβή προσδιορισμό των τοποθεσιών των 195 ρυθμιστών προς αντικατάσταση/αναβάθμιση, (β) την έλλειψη πλήρους περιγραφής των τεχνικών προδιαγραφών, (γ) την αόριστη διατύπωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών συμμετοχής και (δ) την αδυναμία γνώσης των τεχνικών παραμέτρων των υφιστάμενων ρυθμιστών. Ισχυρίζεται ότι αυτές οι ελλείψεις παραβιάζουν τις αρχές διαφάνειας, ισότητας και ελεύθερου ανταγωνισμού, καθιστώντας δύσκολη ή αδύνατη τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό.


ΑΕΠΠ/5/2019

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που έκανε δεκτή την προσφορά του συμμετέχοντος στον διαγωνισμό, τον οποίο επιδιώκει να αποκλειστεί από τη περαιτέρω διαγωνιστική διαδικασία, καθώς θεωρεί ότι η προσφορά του δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία ρυθμιστών Εγκαταστάσεων Φωτεινής Σηματοδότησης» με εκτιμώμενη αξία 219.727,80€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Επίσης, επιδιώκει να ανακηρυχθεί ως προσωρινή ανάδοχος, καθώς προσέφερε την πρώτη σε σειρά μειοδοσίας και πλήρως έγκυρη προσφορά.


ΑΕΠΠ/268/2020

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει: (α) την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας που εγκρίνει το Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού και οριστικοποιεί την ανάθεση της σύμβασης στον προσωρινό μειοδότη, (β) την απόρριψη της προσφοράς του μειοδότη, (γ) την ανακήρυξή της ως ανάδοχου, και (δ) την ακύρωση κάθε συναφούς πράξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία ρυθμιστών Εγκαταστάσεων Φωτεινής Σηματοδότησης» (CPV XXXXX), με εκτιμώμενη αξία 177.180€ (χωρίς ΦΠΑ) και διάρκεια 24 μηνών. Η διαδικασία κρίθηκε παράνομη λόγω έλλειψης υποχρεωτικών τραπεζικών εγγράφων του μειοδότη κατά την υποβολή της προσφοράς, όπως απαιτούσε η διακήρυξη.


ΑΕΠΠ/40/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της Διακήρυξης Ανοικτού Ηλεκτρονικού Μεσοπρόθεσμου Διαγωνισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τον 'Εκσυγχρονισμό Συστήματος Φωτεινής Σηματοδότησης' (Κωδικός ΟΠΣ5002678, προϋπολογισμός 1.815.000 €). Αιτείται την ακύρωση συγκεκριμένων τεχνικών προδιαγραφών της διακήρυξης, καθώς αυτές (α) αποκλίνουν από τις αναγκαίες εθνικές τεχνικές απαιτήσεις (ΦΕΚ Β΄1321/2014 και ΦΕΚ Β΄3007/2013), (β) τίθενται χωρίς τη διαδικασία ενημέρωσης της ΕΕ και (γ) καθιστούν την προσφορά της ασύμβατη. Οι πλημμελείες αφορούν παραλείψεις κεφαλαίων, πρόσθετες/αλλοιωμένες απαιτήσεις (π.χ. φορτία 400VA αντί 300VA, ακρίβεια ωρολογιακής μονάδας) και απόκλιση από τα κανονιστικά πρότυπα στη λειτουργία ρυθμιστών και φωτεινών σηματοδοτών. Η προσφυγή τεκμηριώνει 16 σημεία παραβίασης του νομικού πλαισίου.


ΕΑΔΗΣΥ/55/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. …. απόφαση της οικονομικής επιτροπής της αναθέτουσας αρχής κατά το μέρος με το οποίο κατακυρώθηκε το 4ο τμήμα της σύμβασης παροχής της υπηρεσίας με τίτλο «Υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης ….» στην παρεμβαίνουσα.


ΕΣ/ΤΜ.6/1307/2019

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων...ζητείται η ανάκληση της 531/2019 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου (Δ΄Διακοπών)..Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει των προσκομισθέντων από την αιτούσα νέων στοιχείων, η διαπιστωθείσα με την προσβαλλόμενη πράξη του Κλιμακίου πλημμέλεια έχει αρθεί. Συνεπώς, πρέπει να γίνει δεκτή η υπό κρίση αίτηση, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη, κατά το μέρος που με αυτήν κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ της αιτούσας και της εταιρείας «...» που αφορά στην εκτέλεση του πρώτου τμήματος των υπηρεσιών συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης Ν. ... για τα έτη 2019-2020 και να κριθεί ότι δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος από την αιτούσα νέου σχεδίου σύμβασης.Ανακαλεί την 531/2019 πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου (Δ΄ Διακοπών) του Ελεγκτικού Συνεδρίου,


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/155/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα τριών σχεδίων 2ων συμπληρωματικών συμβάσεων της Περιφέρειας ... για τα τμήματα 1, 2 και 3 των υπηρεσιών με τίτλο «Υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης Ν. ... για τα έτη 2019 - 2020».(....)Εξάλλου, ο διαλαμβανόμενος στο άρθρο 6.2 της διακήρυξης όρος για τη δυνατότητα παράτασης της αρχικής σύμβασης για χρονικό διάστημα έως το 50% της διάρκειάς της, δεν περιλαμβάνει και δυνατότητα για την προσαύξηση του οικονομικού αντικειμένου της.Κατ’ ακολουθίαν, τα επίμαχα σχέδια συμβάσεων, ποσού 258.390,96 ευρώ, 86.950,35 ευρώ και 138.520,49 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), απαραδέκτως εισάγονται για έλεγχο ενώπιον του παρόντος Κλιμακίου, δεδομένου ότι το οικονομικό αντικείμενο καθενός από αυτά (...), δεν υπερβαίνει αυτοτελώς το όριο υπαγωγής στον προσυμβατικό έλεγχο. 

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣ/ΚΛ.Ζ/531/2019 ΚΑΙ ΕΣ/ΤΜ.6/1307/2019.


ΑΕΠΠ/87/2020

(a) η με αριθμό 256/2019 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου …, με την οποία αποκλείστηκε η προσφεύγουσα και αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης ο έτερος συμμετέχων και (b) η με αρ. 164/2019 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την «Προμήθεια Φρέσκου Γάλακτος» για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών του προσώπων δημοσίου δικαίου, καθώς και την «Προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας» για δύο χρόνια (2019-2020), με συνολικό προϋπολογισμό 335.083,32€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η προσφυγή επιδιώκει τον αποκλεισμό του προσωρινού αναδόχου και επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.


ΑΕΠΠ/851/2019

Η προσφεύγουσα με την Προδικαστική Προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού 35/12-6-2019 του Πρυτανικού Συμβουλίου, με το οποίο απορρίφθηκε η συμμετοχή της από τη διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών φύλαξης των χώρων του φορέα με προϋπολογισμό 157.258,06€ πλέον ΦΠΑ. Επιπλέον, ζητεί η αξιολόγηση των μέτρων αυτοκάθαρσής της και την αποδοχή της συμμετοχής της, ισχυριζόμενη ότι η προσφορά της ήταν σύμφωνη με τους όρους της διακήρυξης και ότι ο αποκλεισμός της ήταν παράνομος.


ΑΕΠΠ/684/2019

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα, η οποία έγκρινε το πρακτικό ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού για την «Προμήθεια Υλικών Ύδρευσης και Αποχέτευσης». Η προσβαλλόμενη απόφαση αφορά την αποδοχή του οικονομικού φορέα «…» ως συμμετέχοντα στον διαγωνισμό, αν και η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι δεν πληρούσε τους όρους της διακήρυξης, ιδιαίτερα ως προς την υποχρεωτική προσκόμιση νομίμων εγγράφων και τεκμηρίωσης. Η προσφυγή ασκήθηκε στις 30/04/2019 και αφορά την ομάδα 1 ποσού 42.332,42 ευρώ, την ομάδα 4 ποσού 16.238,92 ευρώ και την ομάδα 6 ποσού 14.072,12 ευρώ.