×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1097/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία εγκρίνει τα αποτελέσματα αξιολόγησης των αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το Α΄ στάδιο προεπιλογής του διαγωνισμού υπ΄ αριθ. 906/19/ΔΠ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Επιλογή ναυπηγείου για την κατασκευή πλοίου τροφοδοσίας Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) για ναυτιλιακή χρήση», με στόχο την κατασκευή δύο (2) πλοίων τροφοδοσίας, ένα για κάθε αναθέτοντα φορέα (ελληνικό και κυπριακό). Η διαδικασία διεξάγεται σε δύο στάδια (Α΄ και Β΄) σύμφωνα με την οδηγία 2014/25/ΕΕ και αφορά μικτή σύμβαση υπηρεσιών και προμήθειας άνω του ενωσιακού ορίου (1.000.000 ευρώ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1040/2021

Με τις κρινόμενες προσφυγές ζητείται να ακυρωθεί η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, με την οποία εγκρίθηκε το Πρώτο (Ι) Πρακτικό της Επιτροπής του Διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου κατασκευής του έργου: «Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) ...», τον οποίο ο καθ’ ου Δήμος διενεργεί, για τους λόγους και με τα ειδικότερα αιτήματα που διαλαμβάνονται σε κάθε προσφυγή. Η δημοπρατούμενη σύμβαση είναι μικτή σύμβαση που περιλαμβάνει δύο διακριτά τμήματα, την κατασκευή του έργου της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) και την υπηρεσία λειτουργίας για δύο (2) έτη.


ΝΣΚ/336/1989

Δημοπρασία επί δημοσίων έργων. Μία μόνο προσφορά. Μη εγκριση αποτελέσματος. Μελέτη-κατασκευή με καταποκοπή εργολαβικό αντάλλαγμα. Μη κατάπτωση των κατά την φάση προεπιλογής εγγυητικών επιστολών αν δεν επακολούθησε προσφορά. α)Το αποτέλεσμα της δημοπρασίας για την εκτέλεση του δημόσιου έργου ακυρώνεται αν υποβληθεί προσφορά μόνο από έναν ενδιαφερόμενο.β)Σε περίπτωση μη έγκρισης του αποτελέσματος της δημοπρασίας οι διαγωνισθέντες δεν δικαιούνται αποζημίωσης εκτός αν προβλέπεται το αντίθετο με τη διακήρυξη. γ)Σε περίπτωση δημοπράτησης έργου με το σύστημα μελέτη-κατασκευή με κατ αποκοπή εργολαβικό αντάλλαγμα, στην οποία προσήλθε μόνο ένας ενδιαφερόμενος, δεν δίνεται βραβείο αξιολογότερης μελέτης. δ)Δεν είναι νόμιμη η κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών που προσκόμισαν οι ενδιαφερόμενοι, κατά τη φάση της προεπιλογής για τα έργα εκτροπής Αχελώου, οι οποίοι στη συνέχεια δεν υπέβαλαν προσφορές.

ΕΣ/ΤΜ.6/122/2020

Εγκατάσταση αφαλάτωσης- συμπληρωματική σύμβαση...ζητείται η ανάκληση της 906/2019 Πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ερμηνευτικώς δεκτά ανωτέρω (βλ. σκέψη υπό στοιχ. 2), το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι οι προτεινόμενες εργασίες, ανεξαρτήτως της συνδρομής ή μη απρόβλεπτων περιστάσεων, δεν δύνανται να αποτελέσουν νομίμως αντικείμενο συμπληρωματικής σύμβασης, απορριπτομένων των περί του αντιθέτου προβαλλομένων με την κρινόμενη αίτηση. Και τούτο, διότι αυτές συνιστούν, όπως ορθώς κρίθηκε με την προσβαλλόμενη Πράξη, επέκταση του τεχνικού αντικειμένου του αρχικού έργου και συνεπώς ελλείπει εν προκειμένω η πρώτη προϋπόθεση, που απαιτείται κατά νόμο, για τη σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης, ήτοι να συνδέονται οι εργασίες αυτής αρρήκτως και να είναι απολύτως αναγκαίες για την ολοκλήρωση του τεχνικού αντικειμένου της αρχικής σύμβασης. Ειδικότερα, αντικείμενο του αρχικού έργου είναι η κατασκευή εγκατάστασης αφαλάτωσης για την παραγωγή 5.000 m3/d πόσιμου νερού, με την επιλογή κατασκευής δύο (2) παράλληλων γραμμών επεξεργασίας νερού, δυναμικότητας 2.500 m3/d η κάθε μία, και με πρόβλεψη για μελλοντική επέκταση αυτού σε Β΄ Φάση, κατόπιν νέας διαγωνιστικής διαδικασίας. Εξ ετέρου, αντικείμενο της συμπληρωματικής σύμβασης είναι η επέκταση της δυναμικότητας της υπό κατασκευή εγκατάστασης – για την οποία σημειωτέον δεν έχουν ακόμη εγκριθεί, όπως προαναφέρθηκε, περιβαλλοντικοί όροι - με την προσθήκη δύο (2) ακόμη γραμμών επεξεργασίας νερού (εκ των οποίων μίας στις προβλεπόμενες υποδομές της υπό κατασκευή εγκατάστασης, της δε δεύτερης σε παρακείμενο χώρο), προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες υδατοκατανάλωσης, που προέκυψαν, κατά την αιτούσα, μετά τη σύναψη της αρχικής σύμβασης.(..)Δεν ανακαλεί την 906/2019 πράξη του Ε’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.1215/2020


ΝΣΚ/71/2002

Δημόσια έργα. Αποκλεισμός ή μη υποψηφίων, λόγω σύγκρουσης συμφερόντων, από την περαιτέρω διαδικασία της προεπιλογής διαγωνισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν συντρέχει λόγος αποκλεισμού των ομίλων ΕΛΑΦΟΣ, ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΟΔΟΣ, AEGEAN MOTORWAY και ΑΠΟΛΛΩΝ από την περαιτέρω διαδικασία της προεπιλογής του εν θέματι διαγωνισμού, επειδή δεν τίθεται θέμα σύγκρουσης συμφερόντων, μετά την αποχώρηση, από τη σύνθεση των δύο πρώτων, της εταιρείας SCETAUROUTE SA και την παραίτηση του Γ. Καλλιμόπουλου (ήδη παρέχοντος τις υπηρεσίες του δυνάμει σχετικής συμβάσεως, ως Εξειδικευμένου Νομικού Συμβούλου στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας) από τη θέση του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας LAMDA SA, η οποία μετέχει στη σύνθεση του 3ου και 4ου εκ των ως άνω ομίλων.


ΕΑΔΗΣΥ/1554/2023

Η προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία επικύρωσε το Πρακτικό της Επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού, ιδίως στο μέρος που έγινε δεκτή η προσφορά της αντιδιαδίκου εταιρείας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή έργου με τίτλο «...», το οποίο περιλαμβάνει δύο διακριτά μέρη: ένα μέρος αφορά ... και το δεύτερο μέρος αφορά ... Η σύμβαση είναι μικτή (έργου, προμήθειας και υπηρεσίας) με προϋπολογισμό δημοπράτησης 44.348.843,27 € χωρίς ΦΠΑ. Ως κριτήριο ανάθεσης ορίστηκε η πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής. Η προσφυγή εστιάζει σε υποτιθέμενες παρανομίες στην αξιολόγηση της τεχνικής προσφοράς της αντιπάλου, ιδίως σε θέματα τεχνικών προδιαγραφών, πυρασφάλειας, στατικών μελετών, και προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες.


ΕΑΔΗΣΥ/1553/2023

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με την οποία έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και δεν αποκλείστηκε η προσφορά της ένωσης οικονομικών φορέων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή έργου που χαρακτηρίζεται ως μικτή σύμβαση έργου, προμήθειας και υπηρεσίας, περιλαμβάνοντας την αποσφράγιση και αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών, με προϋπολογισμό χωρίς ΦΠΑ 44.348.843,27€. Η διαδικασία βασίστηκε στο κριτήριο της πλέον συμφέρουσας προσφοράς ως προς τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής.


ΑΕΠΠ/379/2020

Η προσφυγή ζητεί την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό Β/Ε4/Φ1.2/482/23.01.2020 του Υπουργού, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό της Α΄ Φάσης του διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης 'Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής'. Η σύμβαση αφορά έργο οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμένη αξία έως 50 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή και 251,8 εκατομμύρια ευρώ για τη λειτουργία. Ο διαγωνισμός διεξάγεται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, και η προσφυγή επικεντρώνεται στο σκέλος της απόφασης που προκρίνει στη Β΄ Φάση τον ιδιωτικό φορέα και την ένωση προσώπων, κατηγορώντας ότι δεν πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής.


ΑΕΠΠ/165/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση ή τροποποίηση της Απόφασης 380/2019 της Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό 1Β της Επιτροπής Διαγωνισμού ως συμπροσβαλλόμενο και αναγκαίως συνεχόμενο. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη «Μελέτη, κατασκευή έργων για την α' φάση αποκατάστασης της … και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων» με προϋπολογισμό 31.292.562,30 ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ). Η σύμβαση είναι μικτή και περιλαμβάνει 4 φάσεις: Α) Σύνταξη μελετών, Β) Εκτέλεση έργων, Γ) Λειτουργία χώρου και Δ) Μέτρα/υπηρεσίες μεταβατικής διαχείρισης.


ΔΕΔ/Θεσ/361/2025

Η απόφαση 361/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής ιδιοκτήτη ιδιωτικού σκάφους αναψυχής. Ο προσφεύγων ζητούσε την ακύρωση δύο πράξεων διοικητικού προσδιορισμού φόρου πλοίων Δεύτερης Κατηγορίας (Ν.27/1975) για τις φορολογικές περιόδους 2021 και 2022, συνολικού ύψους 400€ (200€ ανά έτος). Ο βασικός ισχυρισμός του ήταν ότι το σκάφος βρισκόταν σε καθεστώς πλήρους αποδεδειγμένης αργίας. Η Δ.Ε.Δ. απέρριψε την προσφυγή, επικυρώνοντας τις πράξεις της Δ.Ο.Υ., καθώς έκρινε ότι, βάσει των διατάξεων του Ν.27/1975, η πρόβλεψη για μείωση φόρου λόγω αργίας εφαρμόζεται μόνο σε πλοία που ασκούν ναυτιλιακή επιχείρηση και έχουν επαγγελματικό χαρακτήρα, εξαιρώντας ρητά τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής.


ΑΕΠΠ/177/2020

Η προσφεύγουσα ένωση εταιρειών ζητάει με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης 380/2019 της Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την αίτηση συμμετοχής της και έκανε δεκτές τις αιτήσεις συμμετοχής των τριών παρεμβαινουσών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη «Μελέτη, κατασκευή έργων για την α' φάση αποκατάστασης της … και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων» με προϋπολογισμό 31.292.562,30 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η σύμβαση είναι μικτή και περιλαμβάνει τέσσερα στάδια: (α) εκπόνηση μελετών, (β) εκτέλεση έργων, (γ) υποστήριξη λειτουργίας χώρου και (δ) μέτρα μεταβατικής διαχείρισης. Οι κύριοι κωδικοί CPV αφορούν κατασκευαστικές εργασίες χώρων απόθεσης απορριμμάτων, τεχνικές μελέτες και υπηρεσίες διάθεσης αποβλήτων.