×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1142/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε την ακύρωση ή τροποποίηση της προσβαλλόμενης απόφασης του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του φορέα, με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της και αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος η παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια 530 συσσωρευτών λεωφορείων, συγκεκριμένα: 30 συσσωρευτές μηδενικής συντήρησης, 12V, 180-190Ah, διαστάσεων 513x223x223 mm, και 500 συσσωρευτές μηδενικής συντήρησης, 12V, 225-240Ah, διαστάσεων 518x273x240 mm, με προϋπολογισμό 100.500€ (χωρίς ΦΠΑ). Η σύμβαση είχε διάρκεια 12 μηνών και προέβλεπε δυνατότητα αύξησης της ποσότητας έως 30% ετησίως.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1007/2022

«Προμήθεια 4.500 τεμαχίων έτοιμων συσσωρευτών μολύβδου κλειστού τύπου (μηδενικής συντήρησης/maintenance free) της ….»


ΑΕΠΠ/1228/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής (ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ) με την οποία ανακηρύχθηκε η εταιρεία ... ως προσωρινή ανάδοχος για την προμήθεια τριών συγκεκριμένων ειδών (1. Βελόνες αιμόστασης άνω και κάτω πεπτικού μιας χρήσεως, 2. Βρόγχοι πολυποδεκτομής διαμέτρου βρόγχου 15 mm, 3. Βρόγχοι πολυποδεκτομής διαμέτρου βρόγχου 25 mm) της κατηγορίας Δ (ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ), στον πλαίσιο του διαγωνισμού για την προμήθεια «ΜΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΥΛΙΚΩΝ». Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι προσέφερε τις χαμηλότερες τιμές για τα εν λόγω είδη και ότι η αναθέτουσα αρχή παραβίασε τους όρους της διακήρυξης και τη νομοθεσία λαμβάνοντας υπόψη τον ΦΠΑ κατά την αξιολόγηση των προσφορών.


ΑΕΠΠ/321/2021

Η προσφεύγουσα Εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ’ αριθμ. Φ.600.1/29/422806/Σ.3942/09.12.2020, η οποία αποδέχτηκε τις τεχνικές προσφορές των δύο παρεμβαινουσών εταιρειών και απέρριψε τη δική της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια 290.000 κιλών α’ υλών συσσωρευτών (μολύβδου σε ράβδους)» για την κάλυψη αναγκών του προγράμματος κατασκευής συσσωρευτών έτους 2021. Η προσφυγή προσβάλλει την απόφαση της επιτροπής, ισχυριζόμενη ότι αδίκως απερρίφθη η τεχνική της προσφορά, ενώ οι άλλες δύο εταιρείες έλαβαν άδικη ευνοϊκή μεταχείριση. Συνολικός προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται σε 971.500,00 €.


ΑΕΠΠ/1035/2019

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού Τυπικής και Τεχνικής Αξιολόγησης (ΔΕΑ/22706/09.07.2019) που αφορά τη σύμβαση 'ΑΥΤΟΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ 280 MVA, 400/157,5/30 kV'. Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση του τμήματος που κρίνει αποδεκτές τις προσφορές των εταιρειών «…………..» και «…………..», καθώς και η αναίρεση του Πρακτικού Οικονομικής Αξιολόγησης (ΔΕΑ/22791/15.07.2019) που προέβλεπε την ανάθεση της σύμβασης στην προσωρινή μειοδότρια «…………..» με τιμήμα 11.408.600,00 € συν 5.704.300,00 € για προαιρέσεις. Η προσφυγή κατατέθηκε λόγω θεωρούμενων παραβιάσεων της διαδικασίας αξιολόγησης και των όρων της διακήρυξης.


ΝΣΚ/330/2010

Συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης συσσωρευτών – Υποχρέωση παροχής στοιχείων και πληροφοριών – Απαγόρευση ανταγωνισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η υπηρεσία έχει υποχρέωση γνωστοποίησης στην Α.Ε. με την επωνυμία «ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΩΝ- Ανώνυμος Εταιρεία» (ΣΥΔΕΣΥΣ ΑΕ) των ονομάτων – επωνυμιών των φυσικών ή νομικών προσώπων που έχουν υποβάλει αίτηση και φάκελο για την έγκριση νέων συστημάτων εναλλακτικής διαχείρισης συσσωρευτών. (ομοφ.) 2) Η υποβολή φακέλου προς αξιολόγηση για έγκριση συστήματος εναλλακτικής διαχείρισης, εφόσον βεβαίως ο αιτούμενος την έγκριση είναι μέλος του Δ.Σ., συμμετέχει με οποιοδήποτε τρόπο στη Διεύθυνση της ΣΥΔΕΣΥΣ ΑΕ και δεν έχει χορηγηθεί σ’ αυτόν άδεια από τη Γενική Συνέλευση, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 23 του Ν.2190/1920, συνιστά ασυμβίβαστο ως προς τη συμμετοχή του στο Δ.Σ. της εταιρείας αυτής. (πλειοψ.)


ΑΕΠΠ/1229/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή ζητώντας τη μερική ακύρωση της Διακήρυξης υπ’ αριθ. 02/2021, ειδικότερα για τα Τμήματα 3 και 4 της σύμβασης που αφορούν την προμήθεια και εγκατάσταση διαγνωστικού ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για δομές Α΄βάθμιας Φροντίδας Υγείας. Συγκεκριμένα, ζητείται τροποποίηση: (α) της προδιαγραφής 3.4.4. του Παραρτήματος Ι για το Ψηφιακό Ακτινολογικό Συγκρότημα (αλλαγή μεγέθους pixel από 145μm σε 150μm), (β) της προδιαγραφής Γ1 για την ακτινολογική λυχνία του Ψηφιακού Μαστογράφου (μείωση θερμοχωρητικότητας ανόδου από 300KHU σε 160KHU), και (γ) της προδιαγραφής Ε2 για τον ψηφιακό ανιχνευτή του Μαστογράφου (μείωση του ελάχιστου resolution από 7lp/mm σε 5lp/mm). Οι αιτήσεις βασίζονται στο επιχείρημα ότι οι υπάρχουσες προδιαγραφές περιορίζουν τον υγιή ανταγωνισμό και δεν ανταποκρίνονται σε τεχνικά απαιτήσεις.


ΑΕΠΠ/1362/2021

Η προσφεύγουσα μονοπρόσωπη ανώνυμη εταιρεία, με την Προδικαστική Προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση, τροποποίηση ή τροποποίηση συγκεκριμένων όρων του Παραρτήματος Ι (Ομάδα Α «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ») της Διακήρυξης υπ’ αριθμ. Δ634/2021, η οποία αφορά στον δημόσιο ανοικτό ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την «Προμήθεια Αξονικού Τομογράφου CT τουλάχιστον 16 τομών» με προϋπολογισμό 250.000,00 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α 24%. Συγκεκριμένα, η προσφεύγουσα προσβάλλει όρους που αφορούν: (1) την ασάφεια μεταξύ του εύρους πάχους τομής (0,75-5 mm) και του ελάχιστου πάχους τομής (≤0,625 mm), (2) τον περιορισμό του ανταγωνισμού λόγω μη αποδοχής μηχανημάτων σύγχρονης τεχνολογίας με ισοδύναμο αποτέλεσμα (απόδοση γεννήτριας ≥40 kW χωρίς λογισμικό), και (3) την αυθαίρετη διατύπωση της τεχνικής προδιαγραφής για το εύρος τιμών υψηλής τάσης (70-130 kV), η οποία, κατά την προσφεύγουσα, αντιστοιχεί σε συστήματα υψηλότερης κατηγορίας (64-128 τομών) και όχι σε συστήματα 16 τομών που ζητούνται. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι όροι αυτοί περιορίζουν τον ανταγωνισμό και εμποδίζουν την υποβολή παραδεκτών προσφορών, παραβιάζοντας τις αρχές της ίσης μεταχείρισης και του ελεύθερου ανταγωνισμού.


Ν.5244/2025

Κύρωση της από 30 Οκτωβρίου 2024 Σύμβασης Υποπαραχώρησης μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου, της εταιρείας «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» και της εταιρείας «Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε.», και αφετέρου της εταιρείας «Lamda Corfu Marina Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Ανάπτυξης και Αξιοποίησης Μαρίνας Κέρκυρας» και της εταιρείας «Lamda Marinas Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών και Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων» αναφορικά με το δικαίωμα κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Τουριστικού Λιμένα Μεγάλων Σκαφών Κέρκυρας (Megayacht Marina).


ΑΕΠΠ/72/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή επιδιώκοντας την ακύρωση της διακήρυξης διαγωνισμού για τις 'Εργασίες επισκευής και συντήρησης δηζελοκίνητων μηχανημάτων του Ορυχείου Αμυνταίου'. Ισχυρίζεται ότι η διαδικασία είναι παράνομη λόγω έλλειψης απαίτησης για άδεια λειτουργίας Σ.Ε.Σ.Μ.Ε. (Συνεργεία Επισκευής και Συντήρησης Μηχανημάτων Έργου) από τους συμμετέχοντες, όπως προβλέπει η Υπουργική Απόφαση Δ.Μ./οικ.765/11-01-2017. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εργασίες συντήρησης με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 104.640,00€, χωρίς ΦΠΑ.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΣΤ/238/2025

Η Πράξη 238/2025 του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης και του σχεδίου σύμβασης για το Είδος Α΄ («Προμήθεια πιστολιών 9Χ19 mm») της συνολικής προμήθειας «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» του Υπουργείου Ναυτιλίας. Η αρχική κατακύρωση στην εταιρεία .. ΕΠΕ ακυρώθηκε με την 741/2025 απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ, μετά από προδικαστική προσφυγή της έτερης συμμετέχουσας, .. Α.Ε., λόγω πλημμελειών στην τεχνική προσφορά της πρώτης. Σε συμμόρφωση με την ΕΑΔΗΣΥ, η αναθέτουσα Αρχή ανακάλεσε την αρχική της απόφαση και κατακύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην εταιρεία .. Α.Ε. για 1.793 τεμάχια, συνολικής αξίας 907.258,00€ πλέον ΦΠΑ. Το Κλιμάκιο, αφού εξέτασε τα στοιχεία, απεφάνθη ότι δεν διαπιστώνονται ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Υπουργείου και της νέας αναδόχου.