ΑΕΠΠ/1159/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την Προδικαστική Προσφυγή, η προσφύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθ. 7885οικ./28-04-2021 απόφασης του Γενικού Καταστήματος Κράτησης, η οποία αφορά την επιλογή αναδόχου της σύμβασης «Προμήθειας ειδών αρτοτροφοδοσίας του Καταστήματος Κράτησης για το χρονικό διάστημα από 01-01-2021 έως 31-10-2021». Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσφορά του οικονομικού φορέα «...» έπρεπε να απορριφθεί, καθώς η εγγυητική επιστολή συμμετοχής δεν περιελάμβανε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία σύμφωνα με τη Διακήρυξη, όπως ο αριθμός της Διακήρυξης, η ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού και τα σχετικά με τις ομάδες για τις οποίες λαμβάνει μέρος ο φορέας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών αρτοτροφοδοσίας για το Κατάστημα Κράτησης, με προϋπολογιζόμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 190.013,31 ευρώ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/51977/0026/2018
Παροχή απόψεων αναφορικα με το αν «η σύμβαση παροχής υπηρεσιών του Καταστήματος Κράτησης με ιδιώτη οδοντίατρο περιλαμβάνεται στο πεδίο εφαρμογής του ν. 4412/2016 και εάν ο Προϊστάμενος του Καταστήματος μπορεί να υπογράψει σύμβαση παροχής υπηρεσιών, χωρίς να έχει χαρακτηρισθεί με διαπιστωτική πράξη του καθ΄ ύλην αρμόδιου υπουργού, το Κατάστημα Κράτησης ΙΙΙ (Νιγρίτας), ως Ανεξάρτητη Επιχειρησιακή Μονάδα (παρ. 2 άρθρου 6 ν. 4412/16)».
ΑΕΠΠ/694/2019
Η προσφεύγουσα στην προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 31796/25.04.2019 απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάδειξης προμηθευτών ειδών αρτοτροφοδοσίας για τη Γενική Διεύθυνση Κράτησης Κομοτηνής. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την προμήθεια ποικίλων ειδών τροφίμων, όπως αυγά, τυροκομικά, γαλακτοκομικά, ζαχαροπλαστικής, αρτοποιείου, παντοπωλείου, ρύζι, όσπρια, ζυμαρικά, σαλάτες, οπωρολαχανικά, κατεψυγμένα λαχανικά και ψάρια, κρέατα, πουλερικά, ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, μπαχαρικά και αναψυκτικά. Η προσφυγή εστιάζει στον ισχυρισμό ότι η αναθέτουσα αρχή παρέβη τις διαδικαστικές απαιτήσεις της διακήρυξης, καθώς η παρεμβαίνουσα δεν προσέφερε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συμμετοχή της στη διαγωνιστική διαδικασία, με συνέπεια η απόφαση ανάθεσης να κηρυχθεί μη νόμιμη.
ΑΕΠΠ/1401/2021
Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης με αριθ. 9351ΟΙΚ/31-5-2021 της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε τα δικαιολογητικά κατακύρωσης και απέκλεισε την προσφορά της από τον διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάδειξη προμηθευτών ειδών αρτοτροφοδοσίας με συνολικό προϋπολογισμό 475.019,76 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ειδικότερα, η προσφυγή ασκείται για τα τρόφιμα στα οποία η προσφεύγουσα είχε αναδειχθεί προσωρινή μειοδότρια, αλλά απορρίφθηκαν λόγω έλλειψης ΚΑΔ λιανικού εμπορίου, παρά το γεγονός ότι η διακήρυξη δεν περιελάμβανε τέτοια απαίτηση. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι ο αποκλεισμός της παραβίασε τις αρχές ισότητας, τυπικότητας και διαφάνειας, αφού προσκόμισε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, συμπεριλαμβανομένου πιστοποιητικού Επιμελητηρίου.
ΑΕΠΠ/1260/2021
Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που απορρίπτει την οικονομική της προσφορά για το Τμήμα 15 (Κατεψυγμένα Λαχανικά) στον ηλεκτρονικό ανοικτό διεθνή διαγωνισμό (αρ. 05/2020). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων για το συσσίτιο των κρατουμένων σε καταστήματα κράτησης για την περίοδο 01-01-2021 έως 31-10-2021. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψή της έγινε παράνομα, αφού η διακήρυξη όριζε ως κριτήριο το ποσοστό έκπτωσης για το συγκεκριμένο τμήμα, ενώ η επιτροπή διέγραψε την προσφορά της επειδή κατέθεσε 'ποσοστό έκπτωσης αντί για χαμηλότερη σταθερή τιμή', παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης και τις αρχές της ίσης μεταχείρισης.
ΝΣΚ/28/2021
Δυνατότητα εφαρμογής της ειδικής διάταξης του άρθρου 8 του ν. 692/1977 για την απόσπαση υγειονομικού προσωπικού από οποιοδήποτε Κατάστημα Κράτησης στο Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (Ε.Κ.Υ.Κ.Κ.).(...)Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της ειδικής διάταξης του άρθρου 8 του ν. 692/1977 για την απόσπαση υγειονομικού προσωπικού από οποιοδήποτε Κατάστημα Κράτησης στο Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (Ε.Κ.Υ.Κ.Κ.), διότι με αυτή προβλέπεται η διενεργούμενη με απόφαση μόνο του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη απόσπαση προσωπικού σε περιπτώσεις εξαιρετικών υπηρεσιακών αναγκών, σχετικών με τη διατήρηση όρων τάξης και ασφάλειας στα καταστήματα αυτά και όχι με την παροχή υγειονομικών υπηρεσιών (ομόφωνα).
ΑΕΠΠ/1267/2019
Η προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης υπ’ αριθμ. πρωτ. 40526/9.9.2019, με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της προσφεύγουσας και ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος η παρεμβαίνουσα εταιρεία για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης προμήθειας τροφίμων, ειδών ατομικής υγιεινής και χαρτικών για τους κρατούμενους του Καταστήματος Κράτησης. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε όλα τα είδη τροφίμων, ατομικής υγιεινής και χαρτικά που πωλούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των κρατουμένων. Η διάρκεια της σύμβασης ήταν ένα έτος με δυνατότητα παράτασης για ένα ακόμη έτος.
ΝΣΚ/50/2021
Εάν είναι νόμιμη η χορήγηση σε υπάλληλο Καταστήματος Κράτησης (Κ.Κ.), των αιτηθέντων από αυτόν εγγράφων, που αφορούν στα δικαιολογητικά τα οποία προσκόμισε ο επιλεγείς συνυποψήφιός του για τη θέση μετάταξης άλλου κλάδου του ιδίου Κ.Κ., στην πράξη μετάταξης αυτού, και το ΦΕΚ δημοσίευσής της και περαιτέρω των εγγράφων, τα οποία αυτεπαγγέλτως αναζήτησε το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης από άλλη αρμόδια Υπηρεσία, προς διαμόρφωση της κρίσης του.(....)Η Υπηρεσία δύναται νόμιμα να χορηγήσει σε υπάλληλο Καταστήματος Κράτησης (Κ.Κ.), αφενός τα αιτηθέντα από αυτόν έγγραφα, που αφορούν στα δικαιολογητικά τα οποία προσκόμισε ο επιλεγείς συνυποψήφιός του για τη θέση μετάταξης άλλου κλάδου του ιδίου Κ.Κ. και στην πράξη μετάταξης αυτού, καθώς και το ΦΕΚ δημοσίευσής της και αφετέρου τα έγγραφα, τα οποία αυτεπαγγέλτως αναζήτησε το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης από άλλη αρμόδια Υπηρεσία, προς διαμόρφωση της κρίσης του (ομόφωνα).
ΝΣΚ/91/2022
Τρόπος συμμόρφωσης της Διοίκησης προς απόφαση Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Ακυρωτικού Σχηματισμού), με την οποία το Δικαστήριο δέχθηκε αίτηση ακύρωσης υπαλλήλου κατά πράξης της Διοίκησης, που είχε απορρίψει αίτημα μετάταξής της σε μοναδική κενή οργανική θέση κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων, στην οποία μετατάχθηκε άλλος υπάλληλος και ανέπεμψε την υπόθεση στη Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση.(...)Η Διοίκηση συμμορφούμενη με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Σχηματισμού Ακυρωτικής Διαδικασίας), με την οποία έγινε δεκτή αίτηση ακύρωσης υπαλλήλου κατά πράξης της Διοίκησης με την οποία είχε απορριφθεί αίτημα μετάταξής της, οφείλει να ανακαλέσει αρχικά την απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με την οποία μετατάχθηκε άλλος υπάλληλος στην μοναδική κενή οργανική θέση του Κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων του Καταστήματος Κράτησης Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια να αναπέμψει τόσο την αίτηση της επιτυχούσας την ακύρωση της ως άνω απόφασης όσο και του μεταταχθέντος στη θέση αυτή υπαλλήλου ενώπιον του αρμοδίου Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Καταστημάτων Κράτησης, προκειμένου αυτό να γνωμοδοτήσει για την κάλυψη της μοναδικής κενής οργανικής θέσης κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων στο Κατάστημα Κράτησης Θεσσαλονίκης (ομόφωνα).
ΑΕΠΠ/59/2019
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης 488/2018 της Οικονομικής Επιτροπής ως προς: α) την απόρριψη της προσφοράς της, β) την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής και γ) την άρση του εμπιστευτικού χαρακτήρα της τεχνικής έκθεσης της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ανταλλακτικών οχημάτων (7 ομάδες ειδών) με συνολικό προϋπολογισμό 613.375,92€. Η προσφύγουσα κατατέθηκε στις 29/11/2018 με αριθμό 1262/29/11/2018, επικαλούμενη σφάλματα στην αξιολόγηση των δικαιολογητικών και στη διαδικασία αποκλεισμού της.
ΝΣΚ/109/2023
Δυνατότητα εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 4 παρ.10α του ν. 4151/2013 στην περίπτωση παραιτηθέντος υπαλλήλου, ο οποίος υπέβαλε σχετικό αίτημα, ισχυριζόμενος ότι η παραίτησή του ήταν προϊόν πλάνης.(....)Η διάταξη του άρθρου 4 παρ.10α του ν. 4151/2013 στερείται πεδίου εφαρμογής στην περίπτωση του εν λόγω τέως υπαλλήλου Καταστήματος Κράτησης (ομόφωνα).