×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1199/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης με αρ. 193/14-7-2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ ΑΣΘΕΝΩΝ (EMR)» με εκτιμώμενη αξία 47.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο αποκλεισμός του βασίστηκε στην αποδοκιμασία της προσφοράς του, καθώς, σύμφωνα με την αναθέτουσα αρχή, δεν πληρούσε την προδιαγραφή για ψηφιοποίηση του τρόπου παραγγελίας εξετάσεων και ανάκτησης αποτελεσμάτων μέσω του ίδιου του συστήματος (LIS) και όχι μέσω διασύνδεσης. Ο προσφεύγων αντίκειται σε αυτόν τον αποκλεισμό, υποστηρίζοντας ότι η τεχνική του προσφορά κατέβαλλε τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ενώ η διαφορά στις διατυπώσεις μεταξύ των τμημάτων της σύμβασης δημιουργούσε σύγχυση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/386/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της με αρ. … διακήρυξης για την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για ΑΝΟΙΧΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΩ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΥΟ (2) ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 366.935,48 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 26-1-2022 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ την 28-1-2022 με Μοναδικό ΑΔΑΜ … και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 24-2-2022 Απόψεις της και ο προσφεύγων υποβάλλει το από 1-3-2022 υπόμνημά του.


ΔΕΔ/Θεσ/1159/2025

Η απόφαση 1159/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή κατά πράξης επιβολής προστίμου ύψους 500,00€. Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παράβαση των διατάξεων των παραγράφων 8 και 9 του άρθρου 5 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ), καθώς διαπιστώθηκε μη έκδοση συνοδευτικού φορολογικού στοιχείου για τη διακίνηση υλικών συσκευασίας, κατά τη διάρκεια μερικού επιτόπιου ελέγχου στις 14/11/2024. Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε ότι ο υπάλληλος είχε το απαραίτητο έγγραφο (ΣΔΑ) στο κινητό του, αλλά ο έλεγχος δεν το δέχτηκε, ενώ επικαλέστηκε και αδυναμία διασύνδεσης με το σύστημα Mydata. Η ΔΕΔ απέρριψε τους ισχυρισμούς ως αναπόδεικτους, καθώς δεν προσκομίστηκαν στοιχεία για την ακριβή ώρα έκδοσης του παραστατικού (ώστε να προκύπτει ότι αυτό είχε εκδοθεί πριν τον έλεγχο) ούτε αποδείξεις για την επικαλούμενη αδυναμία διασύνδεσης.


ΔΒ3Α/Φ115/10/οικ.21662/2019

ΕΚΔΟΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΑΡΟΧΩΝ ΥΓΕΙΑΣ(ΦΕΚ/Β/4898/2018).(ΑΔΑ:6ΧΣ7ΟΞ7Μ-Φ6Τ)


ΑΕΠΠ/48/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 382/2020 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά έργο με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) 2.750.000,00 ευρώ. Η αναθέτουσα αρχή απέρριψε την προσφορά του υποψήφιου επειδή υπέβαλε έντυπο οικονομικής προσφοράς για μικτή σύμβαση έργου-προμήθειας, αντί για την απαιτούμενη σύμβαση έργου. Ωστόσο, η ΕΑΔΗΣΥ κρίνει ότι το έντυπο που υποβλήθηκε περιλάμβανε όλα τα απαιτούμενα στοιχεία και δεν δημιουργούσε ασάφειες, οπότε η απόφαση αποκλεισμού κρίθηκε παράνομη.


ΔΕΔ/Θεσ/1259/2025

Η Απόφαση 1259/11-07-2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή του φορολογουμένου, η οποία στρεφόταν κατά της πράξης επιβολής προστίμου ύψους 10.000,00€ της Δ.Ο.Υ. Βόλου για το φορολογικό έτος 2024. Το πρόστιμο επιβλήθηκε για μη διασύνδεση του τερματικού μηχανισμού αποδοχής καρτών (POS) με τον Φορολογικό Ηλεκτρονικό Μηχανισμό (Φ.Η.Μ.), κατά παράβαση του άρθρου 17 παρ. 1 του Ν. 5104/2024, όπως διαπιστώθηκε σε έλεγχο στις 19/10/2024. Ο προσφεύγων επικαλέστηκε έλλειψη ευθύνης, ισχυριζόμενος ότι είχε πληρώσει τεχνικό για την υλοποίηση της διασύνδεσης, η οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκε. Η ΔΕΔ απέρριψε τον λόγο αυτό, κρίνοντας ότι ο ίδιος ο προσφεύγων φέρει την ευθύνη λειτουργίας της επιχείρησής του και ότι για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων (προστίμων) αρκεί η αντικειμενική διαπίστωση της παράβασης, χωρίς να απαιτείται συνδρομή υποκειμενικής υπαιτιότητας.


30091 ΕΞ 2020

Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Διοίκησης Έργου με αντικείμενο την απλούστευση και ψηφιοποίηση της υποβολής αίτησης πιστοποιητικού πολυτεκνικής ιδιότητας και την έκδοση και αποστολή του από την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος, μέσω ΤΠΕ και της χρήσης θυρίδας του πολίτη και των φορέων.


ΑΕΠΠ/1169/2018

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της διακήρυξης για ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Τ.Κ.», με εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξία 141.532,26 ευρώ. Η διακήρυξη δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ και στο ΕΣΗΔΗΣ στις 15-11-2018. Ο πρώτος προσφεύγων ζητάει την ακύρωση της διακήρυξης λόγω της εσφαλμένης επιλογής του νομικού καθεστώτος της προμήθειας αγαθών αντί του έργου, ενώ ο δεύτερος προσφεύγων ισχυρίζεται ασάφεια ως προς τα κριτήρια επιλογής, παράνομη απαίτηση για πιστοποιητικό εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, παράβαση του άρθρου 78 του Ν. 4412/2016 και ασάφεια του άρθρου 2 Παραρτήματος Β. Ο τρίτος προσφεύγων επικαλείται παράνομη απαίτηση ανώτατου ορίου τιμής, παράνομη απαίτηση εκ των προτέρων αγοράς σωλήνων, παράνομη απαίτηση για ιδιότητα κατασκευαστή, παράνομη απαίτηση προτύπου εργαστηριακού ελέγχου άσχετου με το αντικείμενο της προμήθειας, παράνομη απαίτηση για πρότυπο εργαστηριακού ελέγχου χωρίς πρόβλεψη ισοδυνάμου, αντιφατική απαίτηση και αοριστία της διακήρυξης για την τεχνική προσφορά, καθώς και αόριστη απαίτηση για προσκόμιση πρότασης κατασκευής αρδευτικού δικτύου, την οποία θεωρεί ουσιαστικά υδραυλική μελέτη.


ΑΕΠΠ/850/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων (ένωση τριών οικονομικών φορέων) ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που ενέκρινε την τεχνική προσφορά του παρεμβάλλοντος οικονομικού φορέα στον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Ψηφιοποίηση, τεκμηρίωση και πολυκαναλική διάθεση του υλικού της Βιβλιοθήκης» με προϋπολογισμό 150.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η τεχνική προσφορά του παρεμβάλλοντος είναι ελλιπής, αόριστη και δεν πληροί τις προδιαγραφές της διακήρυξης, καθώς δεν προσκομίζει τεχνικά φυλλάδια κατασκευαστή για το προσφερόμενο μοντέλο ψηφιακής διαδραστικής προθήκης, ενώ η ίδια η διακήρυξη όριζε ως απαραίτητη την ανάφορα συγκεκριμένου μοντέλου και τεκμηρίωση των χαρακτηριστικών του.


ΑΕΠΠ/822/2021

Ο προσφεύγων, μέσω της προδικαστικής προσφυγής του, αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία όρισε ως οριστικό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα για την προμήθεια τροφίμων και γάλακτος εργαζομένων για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του, με συνολικό προϋπολογισμό 500.490,25€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η διαδικασία ανάθεσης αφορούσε διάρκεια δύο ετών (2020-2022) και δημοσιεύθηκε στην ΕΕΕΕ και στο ΚΗΜΔΗΣ. Ο προσφεύγων επικεντρώθηκε σε τρεις λόγους: α) τον τρόπο υποβολής των δικαιολογητικών κατακύρωσης μέσω της λειτουργίας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ του ΕΣΗΔΗΣ, β) τη μη υποβολή φορολογικών ενημεροτήτων των εταίρων του παρεμβαίνοντα και γ) τη μη συμμόρφωση των ασφαλιστικών ενημεροτήτων του παρεμβαίνοντα με τις απαιτήσεις της διακήρυξης.


ΔΕΔ/Θεσ/189/2025

Η απόφαση 189/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών αφορά την ενδικοφανή προσφυγή ενός φορολογούμενου κατά δύο πράξεων επιβολής προστίμου, ύψους 100€ η καθεμία, για εκπρόθεσμη υποβολή δηλώσεων απόδοσης τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση για τις φορολογικές περιόδους Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2024. Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε άγνοια για τον νέο ψηφιακό τρόπο υποβολής μέσω myAADE και υπέβαλε αρχικά χειρόγραφα τις δηλώσεις μέσω της εφαρμογής 'Τα Αιτήματά μου'. Η ΔΕΔ προχώρησε σε μερική αποδοχή της προσφυγής. Συγκεκριμένα, ακυρώθηκε το πρόστιμο για τη δήλωση του Φεβρουαρίου, καθώς ο προσφεύγων ενημερώθηκε οριακά εγκαίρως για τον ορθό τρόπο υποβολής. Αντίθετα, επιβεβαιώθηκε το πρόστιμο για τη δήλωση του Μαρτίου, καθώς ο φορολογούμενος είχε ήδη ειδοποιηθεί για τη δέουσα ηλεκτρονική διαδικασία.