ΑΕΠΠ/1252/2020
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’αριθμ. 193/14-07-2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, με την οποία απορρίφθηκε η τεχνική της προσφορά στον ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό για την Προμήθεια Λογισμικών Υποσυστημάτων για τη Διαχείριση των Εργαστηριακών Εξετάσεων (LIS) και τον Ηλεκτρονικό Ιατρικό Φάκελο Ασθενών (EMR). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 107.880,00€, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1447/2019
Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση του τμήματος 1 της διακήρυξης που αφορά την Προμήθεια Υποσυστήματος για τη Διαχείριση των Εργαστηριακών Εξετάσεων (LIS), με εκτιμώμενη αξία 40.000€ χωρίς ΦΠΑ. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια λογισμικών υποσυστημάτων για τη διαχείριση εργαστηριακών εξετάσεων και ηλεκτρονικού φακέλου ασθενών (EMR). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η διακήρυξη παραβιάζει αρχές της ΕΕ και εθνικής νομοθεσίας, καθώς περιλαμβάνει αθέμιτους όρους τεχνικής ικανότητας (π.χ. απαίτηση μη εκκρεμών ζητημάτων διάρκειας >1 έτους σε προηγούμενες συμβάσεις), οι οποίοι κρίνονται ως διακριτικοί και μη αναλογικοί.
Γ.Π.οικ.68677/2022
Σύσταση Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη - Ηλεκτρονική συνταγογράφηση των αντιρετροϊκών φαρμάκων, των εργαστηριακών εξετάσεων ποσοτικού προσδιορισμού HIV-1 RNA και άλλων εξετάσεων παρακολούθησης της HIV λοίμωξης.
41000/5283/2007
Τροποποίηση ορισμένων διατάξεων της υπ’αριθμ. Φ.7/οικ.15/7.1.1997 υπουργικής απόφασης «Νοσηλεία στο εξωτερικό ασθενών ασφαλισμένων ασφαλιστικών οργανισμών αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Β-22).
Γ.Π.οικ.4675/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.68677/29-11-2022 απόφασης του Υπουργού Υγείας «Σύσταση Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη - Ηλεκτρονική συνταγογράφηση των αντιρετροϊκών φαρμάκων, των εργαστηριακών εξετάσεων ποσοτικού προσδιορισμού HIV-1 RNA και άλλων εξετάσεων παρακολούθησης της HIV λοίμωξης» (Β’ 6110) - Μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης παραγωγικής λειτουργίας του Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη και της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης για την αντιμετώπιση της HIV λοίμωξης από την 01η/02/2023 για την 15η/03/2023.
1100/2023
«Έναρξη Παραγωγικής Λειτουργίας Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη – Συστήματος Ηλεκτρονικής συνταγογράφησης των αντιρετροϊκών φαρμάκων, των εργαστηριακών εξετάσεων ποσοτικού προσδιορισμού HIV-1 RNA και άλλων εξετάσεων παρακολούθησης της HIV λοίμωξης» ΑΔΑ:9Δ5Τ465ΦΥΟ-Η57
Γ.Π.οικ.15392/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Γ.Π.οικ.68677/29.11.2022 απόφασης του Υπουργού Υγείας «Σύσταση Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη - Ηλεκτρονική συνταγογράφηση των αντιρετροϊκών φαρμάκων, των εργαστηριακών εξετάσεων ποσοτικού προσδιορισμού HIV-1 RNA και άλλων εξετάσεων παρακολούθησης της HIV λοίμωξης» (Β’ 6110), ως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Γ.Π. οικ. 4675/23.01.2023 απόφαση του Υπουργού Υγείας (Β’ 339) - Εκ νέου μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης παραγωγικής λειτουργίας του Εθνικού Μητρώου Ασθενών με HIV λοίμωξη και της Ηλεκτρονική Συνταγογράφησης για την αντιμετώπιση της HIV λοίμωξης από την 15η.03.2023 για την 05η.04.2023.
ΑΕΠΠ/1821/2021
Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκρινε δεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα «...» (προσβαλλόμενη), καθώς θεωρεί ότι δεν πληρούνταν το κριτήριο της απαιτούμενης τριετούς εμπειρίας σε υπηρεσίες φύλαξης νοσηλευτικών ιδρυμάτων με μεγάλο αριθμό κλινών (άνω των 500), όπως ορίζει η διακήρυξη (άρθρο 2.2.4). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επιλογή αναδόχου για υπηρεσίες φύλαξης κτιριακών εγκαταστάσεων, ασφάλειας προσωπικού και νοσηλευομένων ασθενών στο Γ.Ν. «...» για τρία έτη με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η αναθέτουσα αρχή παραβίασε τους όρους της διακήρυξης, ζητώντας διευκρινίσεις εκ των υστέρων και δεχόμενη μη τεκμηριωμένη εμπειρία του παρεμβαίνοντος.
ΑΕΠΠ/1722/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθούν η 11ης/25ης.06.2020/Θέμα 4ο Τακτικής Συνεδρίασης απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής και η 19ης/08-10-2020/Θέμα 1ο Τακτικής Συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου απόφαση της αναθέτουσας αρχής, καθ΄ ο μέρος έγινε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και προκρίθηκε στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, ήτοι στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι «Υπηρεσίες παροχής γευμάτων για την σίτιση των ασθενών και του εφημερεύοντος προσωπικού του Νοσοκομείου για δύο (2) έτη», με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής, προϋπολογισμού 5.881.000,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η σύμβαση αφορά συγκεκριμένα στην παροχή υπηρεσιών σίτισης με την μέθοδο cook & chill και cook & freeze.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/9/2017
Υπηρεσίες Λογισμικού-απευθείας ανάθεση.(..)Με δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο, εκτιμώντας το αντικείμενο τόσο της από 16.7.2013 σύμβασης, η οποία παρατάθηκε έως και 15.7.2015, όσο και της επίμαχης 61/2015, άγεται στην κρίση ότι οι παρασχεθείσες υπηρεσίες στα πλαίσια των δύο αυτών συμβάσεων είναι όμοιες ή ομοειδείς, αφού σχετίζονται με την εν γένει υποστήριξη της λειτουργίας των πληροφορικών υποσυστημάτων (ιατρονοσηλευτικό υποσύστημα και λογιστήριο ασθενών και εργαστηριακό υποσύστημα) του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος του Νοσοκομείου...Κατόπιν τούτων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, αφού, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, ερείδεται σε μη νόμιμη απευθείας ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών...η σύμβαση δεν βρίσκει νόμιμο έρεισμα ούτε στις διατάξεις περί αποκλειστικότητας της αναδόχου λόγω δικαιωμάτων της πνευματικής ιδιοκτησίας επί των πληροφορικών εφαρμογών του Νοσοκομείου, όπως αβασίμως προβάλλει το τελευταίο, αφού, όπως ήδη αναφέρθηκε ανωτέρω (σκ. IV), με την αρχική 504/2007 σύμβαση είχαν ήδη μεταβιβαστεί τα πνευματικά δικαιώματα στη .. Δ.Υ.Πε. (κατ’ επέκταση και στο Νοσοκομείο), ενώ γινόταν ρητή αναφορά περί δυνατότητας ανάθεσης της συντήρησης και αναβάθμισης της λειτουργικότητας του λογισμικού σε τρίτο οργανισμό. (..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΑΔΗΣΥ/802/2023
Με τη δεύτερη προδικαστική προσφυγή, ο οικονομικός φορέας με την επωνυμία «A...MON. IKE» αιτείται την ακύρωση α) της υπ’αριθμ. …/18/28.02.2023 απόφασης του Δ.Σ. της … (…), με την οποία εγκρίθηκαν τα υπ’αριθμ. 2/31.1.2023 και 3/22.2.2023 πρακτικά της Επιτροπής Διαγωνισμών …, καθ’ ό μέρος έγινε δεκτή η οικονομική προσφορά του οικονομικού φορέα «E… S… OE» και ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος του διαγωνισμού, β) της υπ’ αρ. …/24/21.03.2023 απόφασης (…) του Δ.Σ. της αναθέτουσας (πρακτικό 24/21.03.2023 Θέμα 58ο ), με την οποία εγκρίθηκε το υπ’αριθμ. 4/15.3.2023 πρακτικό της επιτροπής διαγωνισμών της ΠΔ …, καθ’ ο μέρος έγινε δεκτή η προσφορά και τα δικαιολογητικά κατακύρωσης του ως άνω οικονομικού φορέα και ανακηρύχθηκε αυτός οριστικός ανάδοχος της διαγωνιστικής διαδικασίας.