×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1254/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου για το τμήμα Νο.350 της οικονομικής προσφοράς της, με ποσό 3.420,00€ πλέον ΦΠΑ, στον διαγωνισμό για την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού (ΤΔ-...). Το συγκεκριμένο τμήμα αφορά την προμήθεια του είδους 'PTC THERMISTOR TRIPPING UNIT' (15 τεμάχια), με προϋπολογιζόμενη τιμή τεμαχίου 37€ και συνολική αξία τμήματος 5.400€. Η προσφυγή ασκείται κατά της απόφασης με την οποία αποκλείσθηκε η προσφορά της για το εν λόγω τμήμα και ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος άλλος διαγωνιζόμενος.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1313/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης που εγκρίνει τα πρακτικά του διαγωνισμού για την προμήθεια λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού. Συγκεκριμένα, ζητεί την απόρριψη της προσφοράς της ανταγωνίστριας εταιρείας για το Τμήμα 2 (Λαμπτήρες) και την ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια νέων λαμπτήρων τεχνολογίας LED, φωτιστικών σωμάτων και ηλεκτρολογικού υλικού για συντήρηση και αποκατάσταση βλαβών στον δημοτικό φωτισμό και τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του Δήμου. Η προσφυγή βασίζεται σε υποτιθέμενες παραβιάσεις των τεχνικών προδιαγραφών, όπως έλλειψη κατάλληλων πιστοποιητικών ISO, μη συμμόρφωση με προδιαγραφές φωτεινής ροής και έλλειψη απαραίτητων εγγράφων τεκμηρίωσης για ορισμένα είδη.


ΑΕΠΠ/359/2021

Η πρώτη προσφεύγουσα εταιρία αιτείται την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά της για τα Τμήματα 1 και 2 της σύμβασης 'Προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού και λαμπτήρων' (εκτιμώμενη αξία 220.096,55€). Η δεύτερη προσφεύγουσα ζητά ακύρωση της ίδιας απόφασης για το Τμήμα 2 (λαμπτήρες), όπου κρίθηκε ανάδοχος άλλος φορέας. Και οι δύο επικαλούνται εσφαλμένη ερμηνεία των απαντήσεων στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) σχετικά με τη δυνατότητα προσκόμισης βεβαιώσεων ασφαλιστικών εισφορών και φόρων, ισχυριζόμενες ότι η αρνητική απάντησή τους ερμηνεύτηκε λανθασμένα ως λόγος αποκλεισμού.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/770/2024

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΦΡΕΑΤΙΑ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΑ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΜΟΥΦΕΣ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΣΩΛΗΝΕΣ PVC, ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΡΟΥΝΟΥ :ζητεί την ανάκληση της 110/2024 Πράξης του ΣΤ′ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 4 της παρούσας, και εν όψει των προσκομισθέντων, τόσο ενώπιον του Κλιμακίου όσο και με την ένδικη προσφυγή, στοιχείων, το Δικαστήριο διαπιστώνει ότι η προσφεύγουσα εταιρεία ανάπτυξε μια γνωστή από προηγούμενες όμοιες συμβάσεις μεθοδολογία κατάρτισης του προϋπολογισμού της ένδικης προμήθειας με ποσοτικό προσδιορισμό της προϋπολογισθείσας δαπάνης επί τη βάσει ορισμένης τιμής μονάδας και εν όψει της ανέλεγκτης από το Δικαστήριο εκτίμησης των αναγκών της. Ειδικότερα, δε, αναφορικά με τις προς προμήθεια ποσότητες, λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) όπως προκύπτει από την 20974/2022 απόφαση του Δ.Σ. της προσφεύγουσας, τις προηγηθείσες της απόφασης αυτής εισηγήσεις, καθώς και το από 1.2.2024 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δικτύου Ύδρευσης και αναπτύσσεται με την ένδικη προσφυγή, αυτές καθορίστηκαν με βάση τις ανάγκες ζήτησης του Δικτύου Ύδρευσης για χρονικό διάστημα τριών (3), και όχι δύο (2), ετών, όπως εσφαλμένως υπέλαβε το Κλιμάκιο, προκειμένου, όχι μόνο να καλυφθούν οι τρέχουσες ανάγκες σε επισκευές και έργα συντήρησης του Δικτύου Ύδρευσης, καθώς και εκείνες από εν εξελίξει ή επικείμενες εργολαβίες, αλλά και με σκοπό τη δημιουργία επαρκούς αποθέματος, για την κάλυψη τυχόν έκτακτων λειτουργικών και διαχειριστικών αναγκών της προσφεύγουσας και την εξασφάλισης συνεχούς και αδιάλειπτης λειτουργίας του Δικτύου Ύδρευσης, β) το υφιστάμενο, στις 30.11.2021, απόθεμα, αποσκοπεί, κατά κανόνα, στην κάλυψη των αναγκών του Δικτύου Ύδρευσης κατά το ενδιάμεσο διάστημα, από τη λήξη των προηγούμενων συναφών συμβάσεων μέχρι τη συμβασιοποίηση της ένδικης διαγωνιστικής διαδικασίας, και όχι στην κάλυψη των αναγκών αυτών για το χρονικό διάστημα ισχύος των νέων (υπό σύναψη) συμβάσεων, δεδομένου, άλλωστε, ότι, από τις 30.11.2021 μέχρι την έκδοση της εν προκειμένω κατακυρωτικής απόφασης (18.10.2023), έχουν παρέλθει περίπου δύο (2) έτη, γ) αναφορικά με το Τμήμα 4, η ζητούμενη ποσότητα των 140.000 τεμαχίων τεκμηριώνεται, με βάση τα επικαλούμενα στοιχεία σχετικά με τις αναλώσεις των προηγούμενων ετών [3.646,91 τεμάχια μέση μηνιαία κατανάλωση των προηγούμενων ετών Χ36 μήνες= 131.288,76 τεμάχια για τρία (3) έτη], δ) ως προς τα Τμήματα 7 και 8, οι ποσότητες των 50.000 και 150.000 τεμαχίων, αντίστοιχα, δικαιολογούνται από τα ίδια ως άνω προσκομιζόμενα στοιχεία [για τα έτη 2021-2022 μέση μηνιαία κατανάλωση - Τμήμα 7: 462,70 τεμάχια Χ 36 μήνες=16.657,20 τεμάχια για τρία (3) έτη, Τμήμα 8: 2.988,78 τεμάχια Χ36 μήνες=107.596,08 τεμάχια για τρία (3) έτη, και για τα έτη 2023-2024 μέση μηνιαία κατανάλωση - Τμήμα 7: 547,20 τεμάχια Χ 36 μήνες= 19.699,20 τεμάχια για τρία (3) έτη, Τμήμα 8: 1.883,93 τεμάχια Χ 36 μήνες= 67.821,48 τεμάχια για τρία (3) έτη], λαμβάνοντας, επιπλέον, υπόψη ότι τμήμα των ποσοτήτων αυτών θα καλύψουν μέρος των αναγκών της εργολαβίας Ε-903, με τίτλο «Έργα Υλοποίησης Τεχνικών Ενεργειών Διεύθυνσης Δικτύου Ύδρευσης», στο φυσικό αντικείμενο της οποίας περιλαμβάνεται, πλην άλλων, η αντικατάσταση 180.000 υδρομετρητών, με παράλληλη αντικατάσταση του διακόπτη σύνδεσης των υδρομετρητών με το δίκτυο της προσφεύγουσας ή του ορειχάλκινου ρακόρ ή και των δύο αυτών υλικών ταυτόχρονα, και δ) σε ό,τι αφορά τα Τμήματα 11 και 12, οι ζητούμενες ποσότητες των 300 και 1.500 τεμαχίων, αντίστοιχα, μαζί με το υφιστάμενο απόθεμα από τη σχετικώς συναφθείσα σύμβαση του διαγωνισμού Δ6840/2020 (περίπου 1.000 τεμάχια για το Τμήμα 11 και 2.500 τεμάχια για το Τμήμα 12) -το οποίο, εν όψει του ότι τα είδη των ως άνω Τμημάτων χρησιμοποιούνται πλέον μόνο σε έργα επενδυτικού ενδιαφέροντος, δεν έχει αναλωθεί στο σύνολό του- και λαμβάνοντας υπόψη και τα λοιπά προσκομιζόμενα στοιχεία σχετικά με τις αναλώσεις των ετών 2021-2022 και 2023-2024, από τα οποία προκύπτει σταδιακή μείωση της ροής ανάλωσης των αντίστοιχων υλικών (Τμήμα 11 - μέση μηνιαία κατανάλωση: 37,64 τεμάχια, για τα έτη 2021-2022, και 30,53 τεμάχια, για τα έτη 2023-2024, και Τμήμα 12 - μέση μηνιαία κατανάλωση: 100,36 τεμάχια, για τα έτη 2021-2022, και 74,00 τεμάχια, για τα έτη 2023-2024), οι προς προμήθεια ποσότητες παρίστανται εύλογες για την κάλυψη των αναγκών της προσφεύγουσας σε βάθος τριετίας (περίπου 1.355,04 τεμάχια για το Τμήμα 11 και 3.612,96 τεμάχια για το Τμήμα 12).

Ανακαλεί την 110/2024 Πράξη του ΣΤ′ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΑΕΠΠ/200/2017

Η προσφεύγουσα αίτησε την ακύρωση της απόφασης που την απέκλεισε από τον διαγωνισμό για την προμήθεια προϊόντων διατροφής (Ομάδα Γ΄: Διάφορα Είδη Διατροφής), λόγω μη υποβολής υπεύθυνης δήλωσης για μη παρακολούθηση των ειδών από το παρατηρητήριο τιμών. Ισχυρίστηκε ότι η διευκρίνιση αυτή δεν δημοσιεύτηκε σωστά και ότι έπρεπε να αποκλειστεί και άλλος διαγωνιζόμενος για παρόμοια παράλειψη. Η ΕΑΔΗΣΥ έκρινε τον αποκλεισμό παράνομο λόγω έλλειψης διαφάνειας στις διευκρινίσεις.


ΑΕΠΠ/916/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμ. 162/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απορρίπτει στο σύνολό της την προσφορά της για το Τμήμα 4 του διαγωνισμού σχετικά με την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού. Συγκεκριμένα, η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της υπερκαλύπτει τις τεχνικές προδιαγραφές του διαγωνισμού, προσφέροντας υλικά ανωτέρων προδιαγραφών για τα είδη Νο 10 και 11 (καλώδιο παροχής μεγαλύτερης αντοχής και λάμπα νήματος με ευρύτερη τάση λειτουργίας). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού συνολικής εκτιμώμενης αξίας 169.727,48 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/132/2021

Η προσφεύγουσα επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης 1478/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, όσον αφορά την απόρριψή της για το είδος με α/α 9, την ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου για τα επίμαχα τμήματα (9,12) και την επιστροφή του κατατεθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ηλεκτρικών συσσωρευτών οχημάτων και μοτοσυκλετών για τις ανάγκες των Διευθύνσεων Καθαριότητας-Ανακύκλωσης, Μηχανολογικού & Ηλεκτρολογικού, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά βάσει τιμής και διάρκειας 12 μηνών.


ΑΕΠΠ/118/2017

Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που ενέκρινε τη συμμετοχή του άλλου διαγωνιζομένου στον διαγωνισμό για την προμήθεια και τοποθέτηση συνθετικού χλοοτάπητα στο γήπεδο της Κληματαριάς, καθώς και του συναφούς πρακτικού επιτροπής. Αιτιολογεί ότι ο άλλος διαγωνιζόμενος προσέφερε ελλιπή πιστοποιητικό ISO 14001, μη ισχύουσα εγγύηση κατασκευαστή και δεν δήλωσε προηγούμενη έκπτωση από δημόσια σύμβαση. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εγκατάσταση συνθετικού χλοοτάπητα με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, όπως συγκόλληση, πλήρωση με ειδικά υλικά και πιστοποίηση σύμφωνα με τα πρότυπα της FIFA.


ΑΕΠΠ/1324/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 260/2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρεθύμνης, η οποία αφορούσε την αποδοχή της προσφοράς της έτερης διαγωνιζόμενης εταιρείας («…Ο.Ε.») ως προσωρινής ανάδοχου στον διαγωνισμό για την «Προμήθεια Ηλεκτρολογικού Υλικού». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε την προμήθεια ηλεκτρολογικών υλικών για την εύρυθμη λειτουργία των ηλεκτρολογικών συνεργείων του Δήμου, με προϋπολογισμό 79.989,83 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικαλείται πολυάριθμες παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, ελλείψεις τεκμηρίωσης και αποκλίσεις από τις τεχνικές προδιαγραφές, ιδίως ως προς τα απαιτούμενα πιστοποιητικά (π.χ. ISO 9001, CE), τη μη συμμόρφωση των προσφερόμενων προϊόντων και τη μη τήρηση της διαδικασίας επικύρωσης εγγράφων. Η προσφεύγουσα ζητά την ανάδειξή της ως νόμιμης αναδόχου.


ΑΕΠΠ/674/2020

Η προσφεύγουσα ένωση οικονομικών φορέων, αποτελούμενη από δύο εταιρείες, ζητά την ακύρωση της απόφασης με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της και αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος ο άλλος διαγωνιζόμενος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια 32 μη επανδρωμένων ιπτάμενων μέσων επιτήρησης τύπου Ι για την υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων στην αντιμετώπιση της μεταναστευτικής κρίσης, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης για τουλάχιστον 4 έτη. Η προσφυγή επικαλείται παράνομη απόρριψη λόγω μη υποβολής ξεχωριστού Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ) για κάθε μέλος της ένωσης, καταγγέλλοντας παράλειψη αιτήματος διευκρινίσεων από την αναθέτουσα αρχή πριν τον αποκλεισμό.


ΑΕΠΠ/374/2020

Η προσφεύγουσα αιτείται: (ι) την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 20/2020 απόφασης της αναθέτουσας αρχής με την οποία απορρίφθηκαν τα δικαιολογητικά κατακύρωσης και η προσφορά της για το Τμήμα Β του διαγωνισμού για την Προμήθεια λαμπτήρων, ηλεκτρολογικού υλικού, φωτιστικών σωμάτων και εορταστικού φωτισμού, (ιι) την επιστροφή της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής, και (ιιι) χρονική παράταση για προσκόμιση ελλιπών στοιχείων και επανεξέταση.