×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1295/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης του Συντονιστή με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αποσφράγισης των δικαιολογητικών κατακύρωσης και απορρίφθηκε η προσφορά της ως προσωρινού αναδόχου, καθώς και τη ματαίωση της διαδικασίας λόγω απόρριψης όλων των προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών εκτέλεσης τελεσίδικων αποφάσεων και πρωτοκόλλων κατεδάφισης πολεοδομικών αυθαιρέτων και αυθαιρέτων κτισμάτων σε αναδασωτέες εκτάσεις στις Π.Ε. … και …, με συνολικό προϋπολογισμό 223.200,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν παράνομη, καθώς η αναθέτουσα αρχή δεν έλαβε υπόψη την αίτησή της για παράταση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών και ότι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά διευκρινήσεις υπήρχαν και ήταν έτοιμα για υποβολή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

171990/2351/2012

Συγκρότηση τριμελών επιτροπών κατεδάφισης αυθαιρέτων κατασκευών σε αναδασωτέες εκτάσεις 

ΝΣΚ/60/2024

Εκτέλεση ή μη, αμετακλήτων πρωτοκόλλων κατεδάφισης αυθαιρέτων κτισμάτων εντός αιγιαλού στα Δωδεκάνησα, μετά την κατάργηση των διατάξεων περί αιγιαλού και παραλίας του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου, δυνάμει των οποίων εκδόθηκαν.(...) Στα Δωδεκάνησα, μετά την ουσιαστική κατάργηση των διατάξεων περί αιγιαλού και παραλίας του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου, δυνάμει των διατάξεων του νόμου 5092/2024, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου απέχει από πράξεις εκτέλεσης των αμετακλήτων πρωτοκόλλων κατεδάφισης αυθαιρέτων κτισμάτων εντός αιγιαλού, τα οποία έχουν εκδοθεί με βάση τον Κανονισμό αυτό, λόγω της ως άνω ουσιώδους μεταβολής του νομοθετικού καθεστώτος της περιοχής αυτής και της συνακόλουθης αλλαγής των πραγματικών δεδομένων, στα οποία στηρίχθηκε η έκδοσή τους. Τα πρωτόκολλα αυτά, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου οφείλει να εκτελέσει μόνο εφόσον συνοδεύονται από επικαιροποιημένη έκθεση αυτοψίας της αρμόδιας Κτηματικής Υπηρεσίας Δωδεκανήσων, που τα εξέδωσε, στην οποία θα βεβαιώνεται ότι τα επίμαχα αυθαίρετα κτίσματα εμπίπτουν εντός ζώνης αιγιαλού, όπως αυτή ορίζεται πλέον, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 5092/2024 (ομόφωνα).


ΝΣΚ/64/2004

Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάφισης κτισμάτων εντός του αιγιαλού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η άσκηση αίτησης ακύρωσης κατά πρωτοκόλλων κατεδάφισης που έχουν εκδοθεί επί κτισμάτων ή κατασκευασμάτων εντός του αιγιαλού δεν αναστέλλει την εκτέλεση αυτών. (ομόφωνα) Σε περίπτωση όμως που κοινοποιηθεί στην αρμόδια Υπηρεσία μετά την άσκηση αιτήσεως ακυρώσεως και αίτηση αναστολής τότε η Διοίκηση, κατ’ επίκληση της αρχής της χρηστής Διοίκησης, οφείλει να απέχει από οιαδήποτε ενέργεια εκτελέσεως του πρωτοκόλλου έως ότου εκδοθεί απόφαση, εκτός εάν κατ’ εκτίμηση της Διοίκησης, επιτακτικοί λόγοι υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος επιτάσσουν την άμεση εκτέλεση αυτών. (πλειοψ.)


ΑΕΠΠ/775/2018

Ο προσφέρων (προσφεύγων) επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 65628/3908/31.07.2018 του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, η οποία απέρριψε την προσφορά του στον διαγωνισμό για την εκτέλεση (1) αμετάκλητων πρωτοκόλλων κατεδάφισης σε περιοχές αιγιαλού και παραλίας του Δήμου Αίγινας και (2) κατεδάφισης πολεοδομικών αυθαιρέτων σε κοινόχρηστους χώρους και προστατευόμενες περιοχές της Ανατολικής Αττικής. Ο προσφέρων υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, καθώς θεωρεί ότι το ΤΕΥΔ (Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης) της συνεργαζόμενης εταιρείας δεν απαιτούσε ψηφιακή υπογραφή και ότι η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να θεωρήσει έγκυρη την υποβολή του. Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι η προσφορά του ήταν πλέον συμφέρουσα οικονομικά.


ΑΕΠΠ/1274/2021

Η πρώτη προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης που κρίνει απορριπτέα την προσφορά της για τα Τμήματα Γ', Δ' και Ε' και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής. Η δεύτερη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά της για τα Τμήματα Α', Β' και ΣΤ' και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η εκτέλεση κατεδάφισης πρωτοκόλλων αυθαιρέτων κατασκευών σε αιγιαλούς, παραλίες, ρέματα και δασικές εκτάσεις, με προϋπολογισμό 1.413.600€. Οι προσφείγουσες κατέθεσαν ότι η αναθέτουσα αρχή παραβίασε τις διατάξεις των άρθρων 102 και 103 του ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκαν, καθώς δεν τους έδωσε τη δυνατότητα να συμπληρώσουν ελλείψεις στα δικαιολογητικά κατακύρωσης.


ΑΕΠΠ/1273/2021

Η πρώτη και δεύτερη προσφεύγουσα αιτούνται την ακύρωση της απόφασης υπ' αρ. πρωτ. 67021/04-06-2021 του Συντονιστή της Α.Δ.Α., η οποία απέρριψε τις προσφορές τους καθώς και την κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών που είχαν υποβληθεί. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση κατεδαφίσεων πρωτόκολλων αυθαιρέτων κατασκευών εντός αιγιαλού παραλίας σε συγκεκριμένες Περιφερειακές Ενότητες, καθώς και τη σύνταξη οριστικών εκθέσεων αυτοψίας και αποφάσεων κατεδάφισης σε δασικές και αναδασωτέες εκτάσεις. Η συνολική αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 1.413.600€ και ο διαγωνισμός διεξήχθη ως διεθνής ηλεκτρονικός ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει τιμής.


ΝΣΚ/318/2005

Επανακαθορισμός αιγιαλού – Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλου κατεδάφισης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Όταν κινείται η διαδικασία επανακαθορισμού αιγιαλού και παραλίας δεν κωλύεται η Διοίκηση να αναστείλει την εκτέλεση των πρωτοκόλλων κατεδάφισης.


1090652/6799/Β0010/2005

Πρωτόκολλα κατεδάφισης κτισμάτων, κατασκευών και έργων, σε αιγιαλό, παραλία και θαλάσσιο χώρο.

ΝΣΚ/73/2013

Δυνατότητα κατεδάφισης κτισμάτων που βρίσκονται στη ζώνη αιγιαλού και έχουν κηρυχθεί διατηρητέα από τον Υπουργό Μακεδονίας- Θράκης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη της παραγράφου 2 του Ν. 2971/2001, κατά την οποία εξαιρούνται της κατεδάφισης κτίσματα ευρισκόμενα στη ζώνη αιγιαλού και υπαγόμενα στην προστασία του Υπουργείου Πολιτισμού δεν εφαρμόζεται σε κτίσματα που κηρύχθηκαν ως διατηρητέα από τον Υπουργό Μακεδονίας – Θράκης, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 4 του Ν. 1577/1985, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το άρθρο 3 του Ν. 2831/2000. Κατά την έκδοση πρωτοκόλλου κατεδάφισης οφείλει πάντως η αρμόδια Κτηματική Υπηρεσία να σταθμίσει αν στη συγκεκριμένη περίπτωση προέχει η προστασία του οικοσυστήματος της ακτής το οποίο θίγει η ύπαρξη των διατηρητέων κτισμάτων ή αν προέχει αντιθέτως η διατήρηση των κτισμάτων τα οποία αποτελούν μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς και να αιτιολογήσει σχετικώς την πράξη της. (ομοφ.)


Π.Δ.267/1998

Διαδικασία χαρακτηρισμού και κατεδάφισης νέων αυθαιρέτων κατασκευών, τρόπος εκτίμησης της αξίας και καθορισμός του ύψους των προστίμων αυτών.