ΑΕΠΠ/1303/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 552/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία ενέκρινε την κατακύρωση της προμήθειας για το Τμήμα 1 (Τρόφιμα): Είδη Παντοπωλείου στον ανταγωνιστή της (παρεμβαίνουσα εταιρεία). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια τροφίμων και βασικής υλικής συνδρομής για το πρόγραμμα του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους απόρους (Τ.Ε.Β.Α.), με συνολικό προϋπολογισμό 1.425.520,00 € χωρίς ΦΠΑ. Οι λόγοι της προσφυγής περιλαμβάνουν την κατάληψη ότι ο ανταγωνιστής δεν πληρούσε τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές, ιδίως για συγκεκριμένα προϊόντα όπως το συγκεκριμένο τυρί και το συμπυκνωμένο γάλα, τα οποία απαιτούσαν ειδικές πιστοποιήσεις και γεωγραφικές προϋποθέσεις παραγωγής που δεν αποδείχθηκαν με τα κατατεθέντα δικαιολογητικά.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/642/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την αναθεώρηση της απόρριψης της προσφοράς της για την ομάδα Α΄ του Φορέα Γ΄, η οποία αφορούσε την προμήθεια τροφίμων για το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε διάφορα προϊόντα διατροφής όπως ζυμαρικά, ρύζι, γάλα εβαπορέ, αλεύρι, όσπρια, ζάχαρη, συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας, φρυγανιές και ελαιόλαδο, με προϋπολογισμένη δαπάνη 334.704,00€ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι πληροί τις προϋποθέσεις τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας, καθώς έχει εκτελέσει συμβάσεις συνολικής αξίας 372.903,70€, υπερβαίνωντας το απαιτούμενο όριο.
ΑΕΠΠ/1236/2019
Ο πρώτος προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης που τον απέκλεισε από την Ομάδα Β Λιπαντικών λόγω έλλειψης πιστοποιητικού ISO 14001/2015, υποστηρίζοντας ότι υπέβαλε λανθασμένο αρχείο με τεχνικό φυλλάδιο αντί του πιστοποιητικού. Επίσης, ζήτησε τον αποκλεισμό του μόνου αποδεκτού διαγωνιζομένου επειδή το προσφερόμενο λιπαντικό δεν πληροί τις προδιαγραφές API GL-4 και GL-5. Ο δεύτερος προσφεύγων ζήτησε την ακύρωση της απόφασης που τον απέκλεισε από την ίδια Ομάδα Β επειδή το προσφερόμενο αντιψυκτικό ήταν έτοιμο προς χρήση και όχι συμπυκνωμένο, υποστηρίζοντας ότι οι όροι της διακήρυξης δεν απαιτούσαν ρητά αυστηρή συμπύκνωση.
ΑΕΠΠ/1068/2019
Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αρ. 220/15.7.2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, η οποία απέρριψε την προσφορά της για τις Ομάδες 1 (προμήθεια συσκευασμένων τροφίμων) και 4 (προμήθεια κατεψυγμένων ψαρικών) του διαγωνισμού για προμήθεια τροφίμων για τους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς του Δήμου. Προσβάλλει τον αποκλεισμό της λόγω: α) υποβολής δείγματος φασολιών πλακέ αντί μέτριων, β) δήλωσης εργοστασίου και χώρας προέλευσης για τυρί gouda/edam, γ) χαρακτηρισμού εγγράφων ως εμπιστευτικών χωρίς νόμιμη αιτιολογία, δ) υποβολής επιπλέον στοιχείων για γάλα και ε) μη δήλωσης χώρας προέλευσης για βακαλάο και πέρκα. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια τροφίμων (7 ομάδες) με προϋπολογισμό 300.000€ για διάστημα 2 ετών.
ΑΕΠΠ/122/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η αιτούσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της Απόφασης 297/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Μαραθώνα, η οποία έκρινε αποδεκτές τις προσφορές δύο ανταγωνιστών της για το Τμήμα 4 (Ομάδα Δ – Λιπαντικά) του δημόσιου διαγωνισμού «Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών». Ισχυρίζεται ότι το λιπαντικό που προσέφερε ένας ανταγωνιστής δεν πληροί τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές (ACEA E7, API CI-4, GL-4), ενώ ο άλλος ανταγωνιστής δεν προσέθεσε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως δήλωση συμμόρφωσης από τον προμηθευτή και πιστοποιητικό έγκρισης κυκλοφορίας από το Γενικό Χημείο του Κράτους. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια λιπαντικών για τον Δήμο Μαραθώνα με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη €33.566,90 (συν ΦΠΑ) για διάρκεια 12 μηνών.
ΕΑΔΗΣΥ/6/2022
Οι προσφέροντες ασκούν προδικαστικές προσφυγές ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που ενέκρινε τα πρακτικά αξιολόγησης των προσφορών και ανέδειξε τον οικονομικό φορέα «...» ως προσωρινό ανάδοχο για την παραγωγή και παράδοση 6 προϊόντων (Λευκό Αρτίδιο με τυρί τύπου γκούντα και διάφορα συνοδευτικά, Κρουασάν με καπνιστή γαλοπούλα και τυρί, κρουασάν με γέμιση πραλίνα και μαρμελάδα) στην περιοχή Α. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών κυλικείου για τα κυλικεία μονάδων και υπηρεσιών του ..., με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 212.000€ χωρίς ΦΠΑ για 18 μήνες, βάσει κριτηρίου της πλέον συμφέρουσας προσφοράς. Οι προσφεύγοντες επικεντρώνονται στα δικαιολογητικά κατακύρωσης, ιδίως στις υπεύθυνες δηλώσεις που απαιτούνταν να συντάσσονται μετά την πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών.
ΑΕΠΠ/1548/2020
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης Α.Δ.Σ. 14/17-9-2020 της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά της για τις Ομάδες Β' και Δ' του διαγωνισμού για την προμήθεια ειδών διατροφής. Ειδικότερα, για την Ομάδα Β', η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι κατέβαλε τις απαιτούμενες άδειες από την Κτηνιατρική Υπηρεσία για τα οχήματα μεταφοράς, οι οποίες καλύπτουν και άλλα τρόφιμα εκτός ζωικής προέλευσης, καθιστώντας την απόρριψη αβάσιμη. Για την Ομάδα Δ', υποστηρίζει ότι το προσφερόμενο τυρί ΕΝΤΑΜ ανήκει στην κατηγορία των ημίσκληρων τυριών και πληροί τις απαιτήσεις της διακήρυξης, παρά το ότι απαιτούνταν τυρί τύπου κασέρι, θεωρώντας ότι υπάρχει ασάφεια στους όρους της διακήρυξης. Συνεπώς, η προσφυγή αμφισβητεί τη νομιμότητα της απόρριψης της προσφοράς της.
ΑΕΠΠ/838/2020
Η προσφεύγουσα εταιρεία «******» ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης με αριθμ. 628/25-5-2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ******, η οποία απέρριψε την προσφορά της και αποδέχθηκε τις προσφορές των εταιριών «*******» και «*******». Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Ανάδειξη χορηγητών-προμηθευτών τροφίμων για τον Δήμο ****** και τα εποπτευόμενα από αυτόν νομικά πρόσωπα», με συγκεκριμένη εστίαση στην Ομάδα 10 του Τμήματος 4 (Είδη παντοπωλείου – Γαλακτοκομικά). Η προσφυγή επικαλείται πλημμελή αξιολόγηση των υποβληθέντων πιστοποιητικών ποιότητας (ISO 22000, ISO 9001) για συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. ημίσκληρο τυρί μπαστούνι, τυρί regato), υποστηρίζοντας παραβίαση της αρχής της ίσης μεταχείρισης. Η ΑΕΠΠ απορρίπτει τελικά την προσφυγή, δεχόμενη τις αντιρρήσεις των παρεμβαινουσών εταιριών για έλλειψη νομίμου συμφέροντος της προσφεύγουσας.
Π.Δ 236/1992
Άσκηση τηλεοπτικών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα σε συμμόρφωση προς την οδηγία 89/552/ΕΟΚ του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων της 3.10.89".(Kαταργήθηκε με το άρθρο 11,παρ.4 του Π.Δ. 100/2000, ΦΕΚ-98 Α'.)
604/2015
Σύστημα Διαχείρισης, Αξιολόγησης, Παρακολούθησης και Ελέγχου ενεργειών που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (Τ.Ε.Β.Α.).
Δ13/οικ. 47713/1029/2020- ΦΕΚ: 5310/Β/3.12.2020:Τροποποίηση και κωδικοποίηση της υπ' αρ. 604/24-4-2015 κοινής υπουργικής απόφασης «Σύστημα Διαχείρισης, Αξιολόγησης, Παρακολούθησης και Ελέγχου ενεργειών που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (Τ.Ε.Β.Α.)» (Β' 770) όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Δ23/ οικ/48512/3922/27-10-2016 (Β' 3459) και την υπό στοιχεία Δ13/οικ/48838/2486/14-9-2018 (Β' 4290) και ισχύει» .
296113/2006
Μέτρα για τον έλεγχο της παραγωγής, αξιοποίησης, μεταποίησης, τυποποίησης, διακίνησης και εμπορίας για το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 75180/2011 ΦΕΚ 1721 Β/2-8-2011