×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1306/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της απόφασης 434/08.10.2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά στον ανταγωνιστικό διαγωνισμό για την 'Προμήθεια τροφίμων για την κάλυψη αναγκών του Δήμου'. Ειδικότερα, επικαλείται παράβαση των όρων της Διακήρυξης, καθώς η παρεμβαίνουσα εταιρεία δεν προσέφερε πιστοποιητικό HACCP ή ισοδύναμο για τη συνεργαζόμενη εταιρεία που θα αναλάμβανε τη διακίνηση των ειδών (Τμήμα 4Β), παραβιάζοντας τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει προμήθεια ειδών παντοπωλείου (συνολικής προϋπολογιζόμενης αξίας 161.296,77€ με ΦΠΑ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1300/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθ. 272/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά στη διακήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σύμβασης προμήθειας ειδών όπως γάλα για το προσωπικό του δήμου, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής, καθώς και ελαιόλαδο και άλλα είδη παντοπωλείου. Ο προσφεύγων καταγγέλλει ότι η προσωρινή μειοδότης εταιρεία δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα (έλλειψη τεχνικού εξοπλισμού, άδειας λειτουργίας και πιστοποίησης HACCP). Παράλληλα, ζητεί τη διατήρηση της προσβαλλόμενης απόφασης και την οριστική κατακύρωση του διαγωνισμού στην εταιρεία.


ΑΕΠΠ/508/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας, επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Νεαπόλεως-Συκεών, η οποία ενέκρινε το πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού, στο σκέλος που αφορά την κατακύρωση της υποομάδας 3Γα – Οπωρολαχανικά στην εταιρεία «................. ΕΕ». Το αντικείμενο του διαγωνισμού αφορά την προμήθεια ειδών κρεοπωλείου, γαλακτοκομικών, οπωρολαχανικών, παντοπωλείου και άρτου για τις ανάγκες του Δήμου Νεάπολης-Συκεών και των νομικών προσώπων του, για δύο (2) έτη, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 3.366.027,71 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσωρινή ανάδοχος δεν υπέβαλε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως πιστοποιητικά ISO ή HACCP και βεβαίωση της Διεύθυνσης Υγιεινής για τη νόμιμη κυκλοφορία του επαγγελματικού οχήματος διακίνησης των τροφίμων, όπως απαιτεί η διακήρυξη.


ΑΕΠΠ/218/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η αιτούσα επιχείρηση επιδιώκει τη μεταρρύθμιση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Γαλατσίου αριθμ. 22/2018, η οποία απορρίπτει τη συμμετοχή της για την ομάδα Β1 του διαγωνισμού προμήθειας ειδών διατροφής και ατομικής προστασίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια φρέσκου γάλακτος, έτοιμων γευμάτων, ειδών παντοπωλείου, ελαιόλαδου, κατεψυγμένων λαχανικών, ιχθυοπωλείου, κρεοπωλείου, αρτών και ζαχαροπλαστικής για τις ανάγκες του Δήμου Γαλατσίου και των εποπτευόμενων νομικών του προσώπων για τα έτη 2018-2019, με συνολικό προϋπολογισμό 1.399.025,88 ευρώ συν ΦΠΑ. Η προσφυγή επικεντρώνεται στον αποκλεισμό της αιτούσας λόγω έλλειψης υποβολής απαιτούμενου πιστοποιητικού HACCP ή ISO 22000 για το προϊόν «βούτυρο μαργαρίνη».


ΑΕΠΠ/1000/2020

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε τα πρακτικά ελέγχου και αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό για την προμήθεια τροφίμων και λοιπών ειδών παντοπωλείου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του Δήμου (Παιδικές Κατασκηνώσεις, Κοινωνικό Παντοπωλείο), των Ν.Π.Δ.Δ. (Παιδικοί Σταθμοί, Κ.Α.Π.Η. κλπ) και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου. Η σύμβαση υποδιαιρείται σε τμήματα και ομάδες ειδών με εκτιμώμενη συνολική αξία 187.932,16 € (συμπερ. ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει στον αποκλεισμό ορισμένων προσφορών και την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/87/2020

Προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων:να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και τεσσάρων (4) σχεδίων συμβάσεων για τις ομάδες Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε΄ του διαγωνισμού «Ανάδειξη προμηθευτών – χορηγητών για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων για τις ανάγκες των Υπηρεσιών, των Νομικών Προσώπων και των σχολείων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου ……», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 566.141,40 ευρώ (702.015,33 ευρώ, με Φ.Π.Α.) και συνολικής συμβατικής δαπάνης 151.839,52 ευρώ (188.281,01 ευρώ με Φ.Π.Α.)(....)Δεν κωλύεται η υπογραφή των τεσσάρων (4) σχεδίων συμβάσεων για τις ομάδες Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε΄ της προμήθειας αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων για τις ανάγκες των Υπηρεσιών, των Νομικών Προσώπων και των σχολείων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου …


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/223/2017

Νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχων και των σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου (υλικών καθαριότητας), για τις ανάγκες του Δήμου Αθηναίων και των νομικών προσώπων αυτού.(...)Με τα δεδομένα αυτά, από τον έλεγχο των υποβληθέντων στο Κλιμάκιο στοιχείων δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάθεσης των ελεγχόμενων συμβάσεων προμήθειας και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή των οικείων σχεδίων.Δια ταύτα Δεν κωλύεται η υπογραφή των δώδεκα (12) σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου (υλικών καθαριότητας), για τις ανάγκες του Δήμου Αθηναίων και των νομικών προσώπων αυτού, για το χρονικό διάστημα έως τις 31.12.2017.


ΑΕΠΠ/618/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (Δήμου Αγίου Δημητρίου) που τον απέκλεισε από την Ομάδα 7 (Είδη Παντοπωλείου) της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την 'Προμήθεια Τροφίμων - Ειδών Παντοπωλείου για τις ανάγκες του Δήμου και του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (Οργανισμού Παιδείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προστασίας) για τα έτη 2019-2021'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου, με εκτιμώμενη συνολική αξία 1.555.013,77 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και επιμέρους αξία για την Ομάδα 7 (σχετική με την προσφυγή) 666.794,44 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόφαση της αναθέτουσας απέκλεισε άδικα τον ίδιο και ανέδειξε ως προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα, ενώ η προσφορά του παρεμβαίνοντος δεν συμμορφωνόταν με τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης.


ΕλΣυν.Τμ.4/37/2016

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ – ΑΓΟΡΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ν.π.δ.δ. Δήμου σε ιδιωτική εταιρεία για την προμήθεια ειδών παντοπωλείου διότι εχώρησε κατακύρωση με μείωση των προκηρυχθεισών  ποσοτήτων επειδή η προσφορά ήταν υψηλότερη από τη σύμφωνα με τη διακήρυξη προϋπολογισθείσα δαπάνη. (π.δ. 118/2007, Α΄ 150, άρθρο 2 παρ. 4 και Π1/3305/3.11.2010 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ,ΦΕΚ Β΄ 112). (ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ)


ΑΕΠΠ/58/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε: α) να γίνει δεκτή η προσφυγή της, β) να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. 436/2017 πράξη της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας που απέρριψε την προσφορά της, γ) χορήγηση αναστολής εκτέλεσης της προσβαλλόμενης πράξης και λήψη κατάλληλων προσωρινών μέτρων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε διεθνή ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για προμήθεια τροφίμων μακράς διαρκείας για κοινωνικό παντοπωλείο (συσσίτιο) και προμήθεια τροφίμων & λοιπών αναλωσίμων ειδών παντοπωλείου (συνολικός προϋπολογισμός 307.991,44€) με κριτήρια κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή και το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης για συγκεκριμένα είδη όπως ελαιόλαδο.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/313/2019

Προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.(...)Εξ αιτίας των ουσιωδών αυτών ελλείψεων, το Κλιμάκιο δεν δύναται να σχηματίσει ασφαλή κρίση σχετικώς με την νομιμότητα της επίμαχης συμβάσεως και για τον λόγο αυτό, αναβάλλει την έκδοση οριστικής πράξεως, έως ότου συμπληρωθεί αρμοδίως ο φάκελος με τα προεκτεθέντα στοιχεία εντός δεκαπενθημέρου από της κοινοποιήσεως της παρούσας στην Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Προμηθειών και Δημοπρασιών του Δήμου Πατρέων.Αναβάλλει την έκδοση οριστικής πράξεως επί της νομιμότητας της διαδικασίας αναθέσεως και των σχεδίων συμβάσεων, με αντικείμενο την προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων κατά τα έτη 2018 και 2019 και Διατάσσει τη συμπλήρωση του φακέλου με τα αναφερόμενα στο σκεπτικό της παρούσας στοιχεία εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίησή της.