ΑΕΠΠ/1550/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα ζήτησε την ακύρωση: 1) του αποσπάσματος πρακτικού της έκτακτης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής σχετικά με την έγκριση του πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης, 2) της σύμβασης που υπογράφηκε μεταξύ του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου και της παρεμβαίνουσας στις 29/7/2021, και 3) κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παραλείψεως. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια υπηρεσιών συντήρησης για τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις του νοσοκομείου, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 105.846,78 ευρώ. Η προσφεύγουσα επέκρινε τον αποκλεισμό της από τον διαγωνισμό ενώ έκανε λόγο για παράβαση αρχής ασφάλειας δικαίου και προστατευόμενης εμπιστοσύνης, καθώς τα δικαιολογητικά που είχε υποβάλει για τους εργαζομένους της είχαν γίνει αποδεκτά σε προηγούμενο διαγωνισμό.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1476/2020
Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση: (α) της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό ***** (απόσπασμα πρακτικού 22/2020), με την οποία εγκρίθηκαν τα πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας, απορρίφθηκε η οικονομική της προσφορά και ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος η εταιρεία «*****», και (β) οποιασδήποτε άλλης συναφούς πράξης ή παραλείψεως της αναθέτουσας αρχής σχετικά με τον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για την υπηρεσία «αποκομιδής αστικών απορριμμάτων» με προϋπολογισμό 220.000,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), όπου ο ανάδοχος θα απασχολεί κατάλληλο μηχανολογικό εξοπλισμό και προσωπικό για εργασίες αποκομιδής, μεταφοράς, οδοκαθαρισμού και συντήρησης πρασίνου στους οικισμούς του ******.
ΕΑΔΗΣΥ/1197/2022
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθ. 675/2022 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (αριθμός Πρακτικού 14/3-6-2022), κατά το μέρος της με το οποίο αποκλείστηκε η προσφεύγουσα από τον διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου εκπόνησης της «Μελέτης αποπεράτωσης … Δημοτικού Νοσοκομείου του … (1ο Υποέργο)».
ΑΕΠΠ/1074/2020
Η προσφεύγουσα ζητάει την ακύρωση: α) της απόφασης του Δ.Σ. του νοσοκομείου υπ' αριθ. 13/25.06.2020 που ενέκρινε το πρακτικό αξιολόγησης προσφορών και την κατακύρωση σύμβασης με την εταιρεία παρεμβαίνουσα για παροχή υπηρεσιών καθαριότητας του κτιρίου του νοσοκομείου, με μηνιαίο τίμημα 29.638,88 € (συν ΦΠΑ) έως 13.09.2020, β) της υπ' αρ. 072/2020 σύμβασης που συνάφθηκε στις 08.07.2020 μεταξύ του νοσοκομείου και της παρεμβαίνουσας, γ) κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παραλείψεως της αναθέτουσας αρχής. Επίσης ζητεί επιπλέον, σε περίπτωση μη ακυρώσεως, επιβολή προστίμου ίσου με 10% της αξίας της συμβασεώς υπέρ της.
ΕλΣυν/Τμ.4(ΚΠΕ)118/2014
Διαγωνισμός καθαριότητας.α) Μη νομίμως, δεν προηγήθηκε έγκριση σκοπιμότητας της ανάθεσης των επίμαχων υπηρεσιών από το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου κατ΄ άρθρο 7 παρ. 6 περ. 9 του ν. 3329/2005, καθόσον η προϋπολογισθείσα αξία των παρεχομένων υπηρεσιών (29.000,00 ευρώ) υπερβαίνει σε ετήσια βάση το ποσό των 15.000 ευρώ, άνω του οποίου απαιτείται προηγούμενη σχετική έγκριση από το ανωτέρω αρμόδιο αποφασιστικό όργανο. Ο ισχυρισμός του Νοσοκομείου ότι της 12322/5.11.2013 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προηγήθηκε η 20/31.10.2013 απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον από το κείμενο της συγκεκριμένης απόφασης προκύπτει σαφώς ότι η συγκεκριμένη έγκριση χορηγήθηκε για άλλο διαγωνισμό και συγκεκριμένα για διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά, προϋπολογισμού 365.107,86 ευρώ. β) Περαιτέρω, σύμφωνα με τα όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκέψη ΙΙ Β), το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου παρεκκλίνοντας από το αποτέλεσμα της αξιολόγησης των προσφορών και κατακυρώνοντας το διαγωνισμό στην φερόμενη ως δικαιούχο του χρηματικού εντάλματος, παραβίασε ουσιώδη όρο της διακήρυξης που καθόριζε ως κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού τη χαμηλότερη τιμή, συνεπώς, η απόφαση κατακύρωσης και η σύμβαση που υπογράφηκε βάσει αυτής είναι πλημμελείς. γ) Τέλος, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκ. ΙΙ.Γ) η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, και για τον λόγο ότι οι αποφάσεις ανάληψής της (δημοσιονομική δέσμευση), εκδόθηκαν στις 23.12.2013 και 3012.2013 ήτοι σε χρόνο μεταγενέστερο όχι μόνο της απόφασης ανάθεσης των σχετικών υπηρεσιών (19.11.2013), αλλά και της συμβατικής δέσμευσης του Νοσοκομείου (25.11.2013) για την παροχή των υπηρεσιών αυτών
ΑΕΠΠ/1527/2020
Η προσφυγή αίτησε την ακύρωση, ανάκληση ή μεταρρύθμιση: (α) του πρακτικού συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, όπου αποφασίστηκε η αποδοχή των δικαιολογητικών κατακύρωσης και η κατακύρωση του Τμήματος 2 της σύμβασης στην εταιρεία «****», (β) του πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης που κρίνει αποδεκτά τα δικαιολογητικά της εταιρείας, και (γ) κάθε άλλης σχετικής πράξης ή παράλειψης. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια αντιδραστηρίων αιμοδοσίας με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.
ΕΑΔΗΣΥ/104/2023
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση κατακύρωσης «ΠΡΑΞΗ .. της … ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ» από 06.06.2022 «ΘΕΜΑ ..°: Λήψη απόφασης για την έγκριση του από 01.06.2022 4ου Πρακτικού – Γνωμοδότηση» και η συμπροσβαλλόμενη με την απόφαση πράξη με αριθμ. … κατά το μέρος που έγιναν αποδεκτά τα δικαιολογητικά συμμετοχής και η τεχνική προσφορά των εταιρειών «…», «…», «…», «…», «…»,
ΑΕΠΠ/489/2018
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση: 1) της απόφασης 66/Θ.3/12-3-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ», η οποία αιτιολογεί την ύπαρξη απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για πρόσληψη προσωπικού βάσει άρθρου 63 του Ν.4430/2016, 2) της ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2018 για πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για φύλαξη κτιρίων του νοσοκομείου, και 3) της παραλείψεως δημοσίου διαγωνισμού για ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών φύλαξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των χώρων του νοσοκομείου, με ισχυρισμούς παραβίασης κοινοτικών οδηγιών, αρχής της διάκρισης εξουσιών και χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης.
ΑΕΠΠ/611/2018
Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση δύο όρων της διακήρυξης για τον διαγωνισμό υπηρεσιών καθαρισμού του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου «Αχιλλοπούλειο». Συγγκεκριμένα, ζήτησε την ακύρωση του όρου που αφορά την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια (απαίτηση για ειδικό ετήσιο κύκλο εργασιών ίσο ή μεγαλύτερο του 1/2 της προϋπολογισθείσας δαπάνης για τα τρία προηγούμενα έτη) και του όρου περί τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας (απαίτηση για δύο παρόμοιες συμβάσεις με νοσοκομεία εν ισχύ). Επιπλέον, ζήτησε ματαίωση του διαγωνισμού και επαναπρόκυψή του με τροποποιημένους όρους. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών καθαρισμού σε εμβαδόν 49.594 τ.μ. με προϋπολογισμό 456.682,60 ευρώ και διάρκεια 1 έτους με δυνατότητα παράτασης.
ΑΕΠΠ/88/2021
Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης με αριθμ. πρωτ. 53632/19.11.2020 της Διοικήτριας της αναθέτουσας αρχής, ως προς το μέρος που έκρινε μη αποδεκτή την προσφορά του για τα είδη με Α/Α 1, 2 και 3 και την αποδοχή της προσφοράς της εταιρείας «...» για το είδος με Α/Α 3. Ζήτησε επιπλέον να αναδειχθεί προσωρινός μειοδότης του συνόλου των τμημάτων με α/α 1 έως 3 και την ακύρωση κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παραλείψεως της αναθέτουσας αρχής για τα εν λόγω είδη. Επίσης, επέκρινε την απόρριψη της προσφοράς του χωρίς τη διαδικασία διασφάλισης και ισχυρίσθηκε ότι η προσφορά της ανταγωνίστριας εταιρείας για το είδος 3 δεν συμμορφωνόταν με τον Κανονισμό ΕΕ 2016/425.
ΑΕΠΠ/751/2018
Οι προσφεύγουσες ζητούν την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 27/9-8-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου, η οποία απέρριψε τις τεχνικές τους προσφορές για τον διαγωνισμό «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΙΑΤΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ-Γ.Ν.ΒΟΛΟΥ». Συγκεκριμένα, η πρώτη προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι λόγοι απόρριψης της προσφοράς της ήταν εσφαλμένοι, ιδίως όσον αφορά την πλήρωση των τεχνικών προδιαγραφών για το σύστημα προστασίας ιατρικών δεδομένων και τη συμβατότητα της γεννήτριας ακτίνων Χ. Η δεύτερη προσφεύγουσα επικεντρώνεται στην ανακύρωση της απόφασης, ισχυριζόμενη ότι η επιτροπή αξιολόγησης δεν εξέτασε σωστά την τεκμηρίωση της προσφοράς της, όπως τα φίλτρα και το σύστημα προστασίας της τράπεζας. Και οι δύο προσφεύγουσες επιδιώκουν την επανεξέταση των προσφορών τους και την επιστροφή των κατατεθέντων παραβόλων.