ΑΕΠΠ/1559/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά του και αποφάσισε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής του. Παράλληλα, ζητά την ακύρωση του σκέλους της απόφασης που δέχθηκε την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης, για την οποία διεξήχθη ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός, αφορά «ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΡΟΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ». Περιλαμβάνει την εγκατάσταση και λειτουργία πέντε (5) Τοπικών Σταθμών Ελέγχου Άρδευσης (Τ.Σ.Ε.Α.), ενός (1) Σημείου Μέτρησης Παροχής (Σ.Μ.Π.), ενός (1) Κεντρικού Σταθμού Ελέγχου (Κ.Σ.Ε.) και ενός (1) τηλεμετρικού αγρο-μετεωρολογικού σταθμού δικτύου. Επιπλέον, προβλέπεται δοκιμαστική λειτουργία τριών (3) μηνών και εκπαίδευση του προσωπικού της Τεχνικής Υπηρεσίας του δικαιούχου. Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 2.199.786,71 ευρώ με ΦΠΑ (1.774.021,54 ευρώ χωρίς ΦΠΑ), και η σύμβαση χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2014-2020», με συγχρηματοδότηση από το Ε.Γ.Τ.Α.Α. και εθνικούς πόρους μέσω ΠΔΕ. Η ανάθεση βασίζεται στο κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής, αξιολογώντας τεχνικές και οικονομικές προσφορές.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/684/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης ματαίωσης του διαγωνισμού για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία ενός (1) Φωτοβολταϊκού Σταθμού επί γηπέδου ισχύος 500 kWp, που θα συνδεθεί στο δίκτυο Μέσης Τάσης του αναθέτοντος φορέα με χρήση του μηχανισμού Virtual net metering». Αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάπτυξη, εγκατάσταση και λειτουργία ενός φωτοβολταϊκού συστήματος αυτοπαραγωγής ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών, με προϋπολογισμό 500.000€ (συμπεριλαμβανομένης διετούς συντήρησης). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η ματαίωση έγινε χωρίς νόμιμη αιτιολογία, παραβιάζοντας αρχές όπως η χρηστή διοίκηση και η εύλογη εμπιστοσύνη, ενώ επισημαίνει ότι οι επικαλούμενες «τεχνικές και οικονομικές μεταβολές» (όπως η αύξηση του ορίου ισχύος σε 1 MW) δεν δικαιολογούν τη διακοπή της διαδικασίας, καθώς οι δυνατότητες αυτές ήταν ήδη γνωστές κατά την έκδοση της διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/289/2020
Η πρώτη προσφυγή της εταιρείας «……» ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της δεύτερης εταιρείας «……» για τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό ανάθεσης της σύμβασης παροχής γενικών υπηρεσιών με τίτλο «……», συνολικού προϋπολογισμού 180.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η δεύτερη προσφυγή της εταιρείας «……» ζητά την ακύρωση της ίδιας απόφασης, καθώς και την αναβαθμολόγηση της τεχνικής της προσφοράς. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός συστήματος μετεωρολογικού σταθμού και διαδικτυακής πλατφόρμας για την παρακολούθηση και προβολή μετεωρολογικών δεδομένων.
ΝΣΚ/14/2014
Έννοια «υλοποίηση επένδυσης» για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 5 παρ.2 εδ.γ’ του ν. 3851/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ως «υλοποίηση επένδυσης» για την εφαρμογή του άρθρου 5 παρ.2 εδ.γ’ του ν. 3851/2010, θεωρούνται μόνον τα έργα της αρχικής επένδυσης που υλοποιούνται χωρίς την χρήση δημόσιας επιχορήγησης, για την εγκατάσταση και λειτουργία ενός νέου σταθμού Α.Π.Ε. (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας) και όχι αυτά που μπορούν να ενισχυθούν με δημόσια επιχορήγηση για την βελτίωση ενός ήδη λειτουργούντος σταθμού. (ομοφ.)
ΕΑΔΗΣΥ/803/2023
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά να ακυρωθεί η απόφαση της αναθέτουσας αρχής, η οποία ελήφθη κατά την 4η Τακτική Συνεδρίαση της 9ης-03-2023 του Διοικητικού Συμβουλίου της Αναθέτουσας Αρχής με Θέμα: «Κατάθεση του υπ’ αριθ. πρωτ. 9782/03.03.2023 πρακτικού της επιτροπής αξιολόγησης των δικαιολογητικών κατακύρωσης που κατατέθηκαν στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού δημόσιου ανοικτού διαγωνισμού (συστημικός αριθμός …) για την για την «…» CPV …), με δικαίωμα παράτασης μέχρι την εξάντληση των ποσοτήτων και όχι πέραν του ενός (1) έτους, ή/και δυνατότητα ενεργοποίησης δικαιώματος προαίρεσης μέχρι και το 50% της συνολικής προκηρυχθείσας ποσότητας ανά είδος.– Αριθ. Διακήρυξης …/2022)», κατά το μέρος αυτής με το οποίο κρίθηκε ως τεχνικά αποδεκτή η οικονομική προσφορά της εταιρείας «…» για το είδος με α/α 9 «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΦΙΛΤΡΑ ΛΕΥΚΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΥΣΗΣ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΩΝ ΕΡΥΘΡΩΝ 516735 ΗΜΙΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΓΙΑ ΛΕΥΚΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΛΥΣΗ ΜΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΥΜΠΥΚΩΜΕΝΩΝ ΕΡΥΘΡΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ»
Π.Δ.386/2001
Κατάργηση Πυροσβεστικού Σταθμού, ίδρυση δύο Πυροσβεστικών Σταθμών και ενός Υποσταθμού.
Π.Δ.50/2022
Τροποποίηση του π.δ. 386/2001 (Α΄ 253) «Κατάργηση Πυροσβεστικού Σταθμού, ίδρυση δύο Πυροσβεστικών Σταθμών και ενός Υποσταθμού»
14813/2011
Λεπτομέρειες εφαρμογής του Μέτρου 132 «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΕΩΡΓΩΝ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ» του άξονα 1 «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΑΣΟΚΟΜΙΑΣ» του προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013 «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΛΤΑΤΖΗΣ» (ΠΑΑ), σε ότι αφορά τους ελέγχους και την πληρωμή των δικαιούχων.
ΑΕΠΠ/449/2019
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της πράξης που εγκρίνει τα πρακτικά ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικής αξιολόγησης, καθώς και την απόρριψη της τεχνικής προσφοράς της. Συγκεκριμένα, ζητεί να ανακληθεί η απόφαση που την απορρίπτει λόγω μη προσκόμισης πιστοποιητικού ENISO 13485:16 για τον ηλεκτρονικό υπολογιστή Dell 3268, ενώ ταυτόχρονα καταγγέλλει ότι η παρεμβαίνουσα εταιρεία κρίθηκε εσφαλμένα ως πληρούσα όλες τις τεχνικές προδιαγραφές. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ενός πλήρους συστήματος παρακολούθησης (monitor) και ενός κεντρικού σταθμού-κονσόλας για τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (CPV 33195200-5), με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει τιμής. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η τεχνική της προσφορά πληροί τις απαιτήσεις και ζητά να εξεταστεί και να αξιολογηθεί η οικονομική της προσφορά.
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/299/2016
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως καταβάλλεται στη συγκεκριμένη υπάλληλο μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης ποσού 290,00 ευρώ, καθόσον η εν λόγω υπάλληλος δεν ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου ενός μόνο παιδικού σταθμού, που, σύμφωνα με τον οικείο Ο.Ε.Υ., λειτουργεί σε επίπεδο γραφείου, αλλά καθήκοντα Προϊσταμένου Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ήτοι έχει ευρύτερα καθήκοντα, δεδομένου ότι στο Τμήμα αυτό ανήκουν περισσότερα γραφεία και συγκεκριμένα το γραφείο γραμματειακής υποστήριξης, το γραφείο ιατρικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης, τα γραφεία Α΄ Παιδικού Σταθμού ....., Β΄ Παιδικού Σταθμού …και Παιδικού Σταθμού …., καθώς και το γραφείο Προγραμμάτων για το Παιδί, την Οικογένεια και τη Νεολαία.
51545/2017
Εγκύκλιος -Διαδικασία ελέγχων εποπτείας εξουσιοδοτημένων φορέων σε καθεστώτα ενίσχυσης του Ε.ΓΤ.Ε. εκτός ΟΣΔΕ και Ε.Γ.Τ.Α.Α.(ΑΔΑ:Ψ13Φ46ΨΧΞΧ-ΠΜΖ)