×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/14/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Έννοια «υλοποίηση επένδυσης» για την εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 5 παρ.2 εδ.γ’ του ν. 3851/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως «υλοποίηση επένδυσης» για την εφαρμογή του άρθρου 5 παρ.2 εδ.γ’ του ν. 3851/2010, θεωρούνται μόνον τα έργα της αρχικής επένδυσης που υλοποιούνται χωρίς την χρήση δημόσιας επιχορήγησης, για την εγκατάσταση και λειτουργία ενός νέου σταθμού Α.Π.Ε. (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας) και όχι αυτά που μπορούν να ενισχυθούν με δημόσια επιχορήγηση για την βελτίωση ενός ήδη λειτουργούντος σταθμού. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/245/2012

Μίσθωση ακινήτου για την εγκατάσταση και λειτουργία σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.) – Διάρκεια, τύπος μισθωτηρίου και συναφή ζητήματα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση πραγματεύεται ζητήματα που ανακύπτουν σε περίπτωση μισθώσεως ακινήτου για την εγκατάσταση και λειτουργία σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. και σχετίζονται με την απαιτούμενη χρονική διάρκειά της, τον απαιτούμενο τύπο μισθωτηρίου (ιδιωτικό ή συμβολαιογραφικό έγγραφο), τους όρους αυτού και άλλα συναφή ζητήματα. (ομοφ.)


Υ.Α.Π.Ε/Φ1/οικ.26928/2010

ΘΕΜΑ: Εφαρμογή των διατάξεων του ν.3851/2010 σχετικών με την εξέταση αιτημάτων για την εγκατάσταση σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. σε γεωργική γη υψηλής παραγωγικότητας, συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας των επαγγελματιών αγροτών.


814736/2025

Διαδικασία ελέγχων/επαληθεύσεων στα «Προγράμματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης σε κλάδους αιχμής» που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Έργου «Επιχορήγηση της Δ.ΥΠ.Α. για την υλοποίηση των προγραμμάτων κατάρτισης σε κλάδους αιχμής» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5223464 -Δράση 16792) ΑΔΑ:Ρ95Β4691Ω2-ΤΞΕ


ΑΕΠΠ/289/2020

Η πρώτη προσφυγή της εταιρείας «……» ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της δεύτερης εταιρείας «……» για τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό ανάθεσης της σύμβασης παροχής γενικών υπηρεσιών με τίτλο «……», συνολικού προϋπολογισμού 180.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η δεύτερη προσφυγή της εταιρείας «……» ζητά την ακύρωση της ίδιας απόφασης, καθώς και την αναβαθμολόγηση της τεχνικής της προσφοράς. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός συστήματος μετεωρολογικού σταθμού και διαδικτυακής πλατφόρμας για την παρακολούθηση και προβολή μετεωρολογικών δεδομένων.


1138/2024

Έγκριση χορήγησης κινήτρων στον επενδυτικό φορέα «Microsoft Operations 4733 Hellas Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία» με δ.τ. «Microsoft Operations 4733» για την υλοποίηση επένδυσης, η οποία χαρακτηρίσθηκε ως Στρατηγική Επένδυση κατά την έννοια του ν. 4864/2021 (Α’ 237).


ΑΕΠΠ/1559/2021

Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά του και αποφάσισε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής του. Παράλληλα, ζητά την ακύρωση του σκέλους της απόφασης που δέχθηκε την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης, για την οποία διεξήχθη ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός, αφορά «ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΡΟΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΡΔΕΥΣΗΣ». Περιλαμβάνει την εγκατάσταση και λειτουργία πέντε (5) Τοπικών Σταθμών Ελέγχου Άρδευσης (Τ.Σ.Ε.Α.), ενός (1) Σημείου Μέτρησης Παροχής (Σ.Μ.Π.), ενός (1) Κεντρικού Σταθμού Ελέγχου (Κ.Σ.Ε.) και ενός (1) τηλεμετρικού αγρο-μετεωρολογικού σταθμού δικτύου. Επιπλέον, προβλέπεται δοκιμαστική λειτουργία τριών (3) μηνών και εκπαίδευση του προσωπικού της Τεχνικής Υπηρεσίας του δικαιούχου. Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 2.199.786,71 ευρώ με ΦΠΑ (1.774.021,54 ευρώ χωρίς ΦΠΑ), και η σύμβαση χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2014-2020», με συγχρηματοδότηση από το Ε.Γ.Τ.Α.Α. και εθνικούς πόρους μέσω ΠΔΕ. Η ανάθεση βασίζεται στο κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής, αξιολογώντας τεχνικές και οικονομικές προσφορές.


ΝΣΚ/390/2009

Όρια του ελέγχου νομιμότητας, που ασκείται από το δημόσιο φορέα εφαρμογής των επενδυτικών νόμων για κρατικές ενισχύσεις, όσον αφορά τα υποβαλλόμενα από το φορέα της ιδιωτικής επένδυσης δικαιολογητικά και στοιχεία, δημόσια και ιδιωτικά έγγραφα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για την έκδοση απόφασης υπαγωγής επενδυτικού σχεδίου στο Ν 3299/2004 ή απόφασης ολοκλήρωσης και ένταξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης, η αρμόδια υπηρεσία στηρίζεται στα έγγραφα δικαιολογητικά που επικαλείται και προσκομίζει ο φορέας της επένδυσης και δη τα μεν αποτελούντα δημόσια έγγραφα, εφόσον ελέγξει την εξωτερική νομιμότητα αυτών, τα δε ιδιωτικά, εφόσον έχουν αποδεικτική δύναμη, μη δικαιούμενη να ερευνήσει την εγκυρότητά τους, ειμή μόνον αν έχει αναγνωριστεί η ακυρότητά τους δικαστικώς. Τούτο ισχύει ειδικώς και για την απαιτούμενη, προκειμένης επενδύσεως υπαγόμενης στο Ν 3299/2004 για την ίδρυση σταθμού επιβατηγών αυτοκινήτων, σύμβαση πολυετούς μισθώσεως του ακινήτου, στο οποίο θα ιδρυθεί ο σταθμός, την εγκυρότητα της οποίας δεν δικαιούται να ερευνήσει, ειμή μόνον στην περίπτωση που ήθελε αναγνωριστεί δικαστικώς η ακυρότητά της.


ΝΣΚ/360/2013

Εγγραφή εμπράγματου βάρους σε ακίνητο επιχείρησης, που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του επενδυτικού ν. 3299/2004 και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και από κοινοτικά κονδύλια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η εγγραφή εμπράγματου βάρους σε ακίνητο επιχείρησης που έχει υπαχθεί στον επενδυτικό νόμο 3299/2004 και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και από κοινοτικά κονδύλια, το οποίο έχει εγγραφεί προς εξασφάλιση δανείου που δεν έχει χορηγηθεί για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης, δεν αντίκειται στο κοινοτικό και εθνικό δίκαιο, με δεδομένο δε ότι ο επενδυτικός νόμος 3299/2004 στο άρθρο 10 αυτού, το οποίο καθορίζει τις υποχρεώσεις του φορέα της επένδυσης, δεν προβλέπει και απαγόρευση εγγραφής εμπράγματου βάρους στο ακίνητο της επένδυσης, η εγγραφή τούτου στο ακίνητο της επένδυσης, μη συνιστώσα παράβαση υποχρέωσης, δεν επιφέρει τις συνέπειες της παραγράφου 2Α του ίδιου άρθρου και νόμου (ανάκληση απόφασης υπαγωγής κ.λπ). (πλειοψ.)


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/299/2016

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως καταβάλλεται στη συγκεκριμένη υπάλληλο μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης ποσού 290,00 ευρώ, καθόσον η εν λόγω υπάλληλος δεν ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου ενός μόνο παιδικού σταθμού, που, σύμφωνα με τον οικείο Ο.Ε.Υ., λειτουργεί σε επίπεδο γραφείου, αλλά καθήκοντα Προϊσταμένου Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ήτοι έχει ευρύτερα καθήκοντα, δεδομένου ότι στο Τμήμα αυτό ανήκουν περισσότερα γραφεία και συγκεκριμένα το γραφείο γραμματειακής υποστήριξης, το γραφείο ιατρικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης, τα γραφεία Α΄ Παιδικού Σταθμού ....., Β΄ Παιδικού Σταθμού …και Παιδικού Σταθμού …., καθώς και το γραφείο Προγραμμάτων για το Παιδί, την Οικογένεια και τη Νεολαία.


ΔΕΚ/C-448/2001

«Οδηγία 93/36/ΕOΚ – Δημόσιες συμβάσεις κρατικών προμηθειών – Έννοια της οικονομικά συμφερότερης προσφοράς – Κριτήριο αναθέσεως που προκρίνει την παραγόμενη από ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρική ενέργεια – Οδηγία 89/665/ΕΟΚ – Ένδικες προσφυγές στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων – Παράνομες αποφάσεις – Δυνατότητα ακυρώσεως αποκλειστικά σε περιπτώσεις ουσιώδους επιρροής στην έκβαση της διαδικασίας συνάψεως της συμβάσεως – Έλλειψη νομιμότητας ενός κριτηρίου αναθέσεως – Υποχρέωση ανακλήσεως της προκηρύξεως διαγωνισμού»