×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/163/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η εταιρία αιτήθηκε την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης του Υπουργού, η οποία απέρριψε την προσφορά της για εξυπηρέτηση διαγωνιστικών γραμμών ναυσιπλοΐας λόγω μη προσκόμισης στοιχείων για το έτος καθέλκυσης του πλοίου και ανεπαρκών στοιχείων δοκιμών ταχύτητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη δημόσια ανάθεση υπηρεσιών ναυλιμένων πλοίων για εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών διάρκειας 1 έτους έως 4 ετών για τη γραμμή ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΜΕΓΑΝΗΣΙ-ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ-ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ, με συνολική προϋπολογιζόμενη αξία 1.549.935,00 ευρώ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/164/2020

Οι προσφεύγουσες εταιρείες με τις προδικαστικές προσφυγές τους (ΓΑΚ 1594/2019 και ΓΑΚ 1599/2019) επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που απέρριψε τις προσφορές τους για συγκεκριμένα δρομολόγια. Η πρώτη προσφεύγουσα θέλει να ανατεθεί η γραμμή ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΜΕΓΑΝΗΣΙ-ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ-ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ με το πλοίο «******», ενώ η δεύτερη προσφεύγουσα διεκδικεί τη γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ-ΣΑΜΟΣ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών για ένα έτος (01/11/2019 έως 31/10/2020) ή τέσσερα έτη (μέχρι 31/10/2023), με συνολική προϋπολογισμένη αξία 1.549.935,00 ευρώ. Ως αιτίες ακυρώσεων αναφέρονται η μη προσκόμιση στοιχείων για το έτος καθέλκυσης του πλοίου και η έλλειψη απόδειξης ταχύτητας πλοίου στο 90% της ισχύος των μηχανών (για την πρώτη προσφυγή), καθώς και η μη συμμόρφωση με τους όρους ονομαστικών μετοχών (για τη δεύτερη προσφυγή).


ΑΕΠΠ/176/2020

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που αφορά την ανάθεση δρομολογιακών γραμμών για τη σύναψη Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με διάρκεια από 01.11.2019 έως 31.10.2020 ή 31.10.2023. Ειδικότερα, η πρώτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης όσον αφορά την απόρριψη της δικής της προσφοράς και την αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας εταιρείας για τη δρομολογιακή γραμμή 18. Η δεύτερη προσφεύγουσα προσβάλλει την απόρριψη της δικής της προσφοράς για την ίδια γραμμή. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με συνολική εκτιμώμενη δαπάνη από 50.995.473,99€ έως 68.843.889,89€ χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/190/2020

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υπο****, η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για τις δρομολογιακές γραμμές 25α, 25β και 26 (Αιγαίου). Ειδικότερα, ισχυρίζεται ότι η παρεμβαίνουσα δεν προσκομίσει επικαιροποιημένα στοιχεία δοκιμών ταχύτητας του πλοίου της λόγω μετασκευής, παράβαση των όρων της προκήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών για πλοία κατηγορίας 1 (ταχύτητα άνω των 19 κόμβων) με σύναψη τετραετούς σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας (01/11/2019-31/10/2023). Η εκτιμώμενη δαπάνη ανέρχεται σε 50-85 εκατ. ευρώ ανάλογα με την κατηγορία πλοίων.


ΝΣΚ/325/2014

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών – Διαγωνιστική διαδικασία.

ΑΕΠΠ/145/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του και έκρινε ως αποδεκτή την προσφορά ενός άλλου οικονομικού φορέα για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 38. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) από 50.995.473,99 έως 66.843.889,99 ευρώ. Οι διάρκειες των συμβάσεων κυμαίνονται από 1 έτος έως 4 έτη, ανάλογα με την κατηγορία του πλοίου.


ΝΣΚ/268/2009

Σύμβαση αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών. Κύρος καταγγελίας αυτής από τον ανάδοχο. Κυρώσεις σε βάρος του τελευταίου σε περίπτωση μη εκπληρώσεως υποχρεώσεών του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση επελήφθη ερωτήματος, το οποίο αφορούσε συγκεκριμένη σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών και με διδόμενο συγκεκριμένο πραγματικό και αποφάνθηκε επί των ζητημάτων: α) του κύρους της καταγγελίας της συμβάσεως στην οποία προέβη ο ανάδοχος, β) των επιβλητέων σε βάρος του αναδόχου κυρώσεων σε περίπτωση μη εκπληρώσεως συγκεκριμένης συμβατικής υποχρεώσεώς του.


ΝΣΚ/110/2009

Σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών. Κύρος καταγγελίας αυτής από τον ανάδοχο. Κυρώσεις σε βάρος του τελευταίου σε περίπτωση μη εκπληρώσεως υποχρεώσεών του.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η γνωμοδότηση επελήφθη ερωτήματος, το οποίο αφορούσε συγκεκριμένη σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών και με διδόμενο συγκεκριμένο πραγματικό και αποφάνθηκε επί των ζητημάτων: α) του κύρους της καταγγελίας της συμβάσεως στην οποία προέβη ο ανάδοχος, β) των επιβλητέων σε βάρος του αναδόχου κυρώσεων σε περίπτωση μη εκπληρώσεως συγκεκριμένης συμβατικής υποχρεώσεώς του.


ΑΕΠΠ/744/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτή την προσφορά της εταιρείας «………………」 για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 («……………………. ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, με διάρκεια μέχρι 31.10.2020 για συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31.10.2023 για συμβάσεις τετραετούς διάρκειας. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι το πλοίο της αντιπάλου εταιρείας δεν πληροί τις απαιτήσεις ασφαλείας, ευστάθειας και νομοθεσίας, ενώ η αναθέτουσα αρχή απέκλεισε τη δική της προσφορά λόγω κατηγορίας του πλοίου της, χωρίς να εξετάσει επαρκώς αυτά τα ζητήματα.


ΑΕΠΠ/1191/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων (ένωση οικονομικών φορέων) ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που κρίνει αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα για τη δρομολογιακή γραμμή 1 του παραρτήματος IV. Η σύμβαση αφορά την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων δρομολογιακών γραμμών για περίοδο έως 31/10/2021 (1 έτος) ή έως 31/10/2023 (3 έτη), με εκτιμώμενη δαπάνη 8.441.232,81€ - 9.469.615,12€ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικρίνει την απόφαση για παράνομη αποδοχή της προσφοράς του παρεμβαίνοντος, η οποία περιελάμβανε πλοίο αντικατάστασης, ενώ η δική του προσφορά δεν περιελάμβανε τέτοιο πλοίο, με αποτέλεσμα να αποκλείεται από τη διαδικασία ανάθεσης.


ΝΣΚ/354/2010

Σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών – Παράταση της συμβάσεως με διάταξη νόμου – Κυρώσεις σε βάρος του αναδόχου σε περίπτωση μη εκπληρώσεως υποχρεώσεών του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση επελήφθη ερωτήματος, το οποίο αφορούσε συγκεκριμένη σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών και με διδόμενο συγκεκριμένο πραγματικό και αποφάνθηκε επί των ζητημάτων: α) της φύσεως και των συνεπειών της παρατάσεως της συμβάσεως με διάταξη νόμου, β) των συνεπειών της μη ανανεώσεως της εγγυητικής επιστολής καλής εκτελέσεως και γ) των επιβλητέων σε βάρος του αναδόχου κυρώσεων σε περίπτωση μη εκπληρώσεως συγκεκριμένης συμβατικής υποχρεώσεώς του.