Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1717/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με την οποία έγινε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και αναδείχθηκε αυτή προσωρινή ανάδοχος του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η 'ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ', με προϋπολογισμό 239.516,13 € (χωρίς ΦΠΑ). Ο κύριος λόγος προσφυγής ήταν ότι η παρεμβαίνουσα δεν απέδειξε την απαιτούμενη τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, καθώς οι συμβάσεις που προσκόμισε δεν έφταναν τον απαιτούμενο μέσο όρο αξίας 297.000 € για την τελευταία τριετία (2017-2018-2019), όπως ορίζει η διακήρυξη.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1435/2019

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση της εκτελεστής πράξης του Δήμου, η οποία ενέκρινε την κατακύρωση του διαγωνισμού για την προμήθεια τροφίμων σε ομάδες Δ΄ (Είδη Κρεοπωλείου) και Ε΄ (Διάφορα Είδη Διατροφής). Κατηγορούν ότι ο οριστικός ανάδοχος δεν προσκόμισε νόμιμα το απαιτούμενο πιστοποιητικό HACCP για πλαστικά πιάτα και ότι τα δικαιολογητικά μη θέσης σε αναγκαστική εκκαθάριση ήταν ελλιπή, παραβιάζοντας τη διακήρυξη και το δίκαιο των δημοσίων συμβάσεων.


ΑΕΠΠ/1127/2018

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (υπ' αριθ. 332/2018) που επέλεξε ως προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα, υποστηρίζοντας ότι: (1) Δεν αναφέρθηκε στην υπεύθυνη δήλωση η συγκεκριμένη υποομάδα Α1 (Σάκοι Απορριμμάτων), (2) τα δείγματα του δεν φέρουν το απαιτούμενο λογότυπο, και (3) δεν προσκόμισε πιστοποιητικό παραγωγού σύμφωνα με τον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια ειδών καθαριότητας και υγιεινής, με εστίαση στην υποομάδα Α1 (αξίας 72.566 ευρώ).


ΑΕΠΠ/880/2018

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (Δήμος Πειραιά) με αριθμό 506/31-7-2018, με την οποία κατακυρώθηκε η προμήθεια του διαγωνισμού (αριθμός Διακήρυξης 342/2018) στην εταιρεία «…». Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «παροχή υπηρεσίας: Μεταφορά μελών Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης (τρίτης ηλικίας)» (CPV: 60172000-4) για δύο έτη, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά και εκτιμώμενη αξία 128.440,00 € χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η ανάδοχος δεν προσκόμισε το απαιτούμενο πιστοποιητικό ποιότητας ISO ή ισοδύναμο για την ποιότητα και την οδική ασφάλεια, παρά το ότι αυτό ήταν απαραίτητο σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης και επομένως η απόφαση κατακύρωσης πρέπει να ακυρωθεί.


ΕΣ/Ε ΚΛ/297/2023

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις 1 και 2, το σχέδιο σύμβασης του έργου της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. με τίτλο “ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Δ.Ε.Υ.Α. ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΡΓΟΥ «Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ Ι/Κ ΤΕΡΨΙΘΕΑΣ ΕΩΣ Α/Κ ΡΑΧΟΥΛΑΣ»” απαραδέκτως υποβάλλεται στον έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι αφορά σε συγχρηματοδοτούμενο από ενωσιακούς πόρους έργο, του οποίου η προϋπολογιζόμενη δαπάνη, χωρίς Φ.Π.Α., υπολείπεται του ορίου των 5.000.000,00 ευρώ.


ΝΣΚ/521/2011

Η αναθέτουσα αρχή, στο πλαίσιο της διενέργειας πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού, που διεξάγεται συμπληρωματικά με τις διατάξεις του π.δ. 118/2007, έχει διακριτική ευχέρεια να ορίζει στην αρχική προκήρυξη τους απαράβατους όρους αυτής. Σε κάθε, πάντως, περίπτωση, οι όροι, που περιλαμβάνονται στην τεχνική προδιαγραφή προκήρυξης του πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού, διεξαγόμενου συμπληρωματικά με τις διατάξεις του π.δ. 118/2007, νοούνται ως απαράβατοι, ανεξαρτήτως του χαρακτηρισμού τους, ως τέτοιων από την αναθέτουσα αρχή. Τούτου παρέπεται ότι στην προκειμένη περίπτωση η κατακύρωση του αποτελέσματος στην μειοδότρια εταιρεία, που δεν προσκόμισε δικαιολογητικό, που αναφερόταν στην τεχνική προδιαγραφή, παρίσταται μη νόμιμη. Εξάλλου, η προσφορά της εταιρείας G…. , που δεν προσκόμισε το απαιτούμενο από την διακήρυξη δικαιολογητικό, θα έπρεπε να απορριφθεί ως απαράδεκτη. Τέλος, δεν συντρέχει αρμοδιότητα του Ν.Σ.Κ. να γνωμοδοτήσει επί αορίστως υποβαλλομένου ερωτήματος, σε κάθε δε περίπτωση το διδόμενο ιστορικό, το οποίο αναφέρεται σε μη υποβολή (άλλου περιεχομένου) δικαιολογητικών, που έχουν συμπεριληφθεί στην τεχνική προδιαγραφή, δεν συνδέεται αιτιωδώς με τον προβληματισμό της ερωτώσας υπηρεσίας. (ομοφ.)

ΑΕΠΠ/1157/2019

Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, με την οποία έγινε δεκτή η προσφορά του προσωρινού αναδόχου για τα είδη με αριθμούς 51, 52 και 78. Ισχυρίζεται ότι η προσφορά του προσωρινού αναδόχου δεν πληρούς τις απαιτήσεις της διακήρυξης, καθώς για το είδος 78 δεν προσκόμισε το απαιτούμενο πιστοποιητικό ISO 13485, ενώ για τα είδη 51 και 52 οι μεταφράσεις των πιστοποιητικών ISO και CE δεν ήταν νόμιμες. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια υγειονομικού υλικού για τις ανάγκες των Κέντρων Υγείας, με συνολικό προϋπολογισμό 574.594,46€ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης και την επιστροφή του παράβολου.


ΑΕΠΠ/945/2021

Ο προσφεύγων, μελέτη, επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμ. 61/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά στον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την 'ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΤΕΓΗΣ ΤΟΥ … ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΓΗΣ ΤΟΥ …' με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 265.161,29 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Υποστηρίζει ότι η προσωρινή ανάδοχος, η κοινοπραξία 'ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ... - ... - ...', δεν προσκόμισε αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας εργοδότη για ένα από τα μέλη της, όπως απαιτείτο από τους όρους της διακήρυξης, γεγονός που κατά τη γνώμη του οδηγεί στην ακυρότητα της κατακύρωσης.


ΕΑΔΗΣΥ/1550/2023

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, με την οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας και της κατακυρώθηκε το τμήμα 6 του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «…» (δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στο κείμενο), με συνολική εκτιμώμενη αξία €382.990,91 (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν ήταν νόμιμη, καθώς υπέβαλε εκπρόθεσμα το απαιτούμενο πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης και δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις του όρου 2.2.3.1 της διακήρυξης σχετικά με το ποινικό μητρώο του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της. Επίσης, ισχυρίζεται ότι η παρεμβαίνουσα δεν προσκόμισε πιστοποιητικό ή ένορκη βεβαίωση περί μη υπαγωγής σε πτωχευτικό συμβιβασμό, όπως απαιτεί ο όρος 2.2.3.4 της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/226/2019

Οι προσφεύγοντες οικονομικοί φορείς αιτούνται να γίνει δεκτή η συμμετοχή τους στον διαγωνισμό για την ανάθεση της σύμβασης «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΕΕΛ» και να απορριφθεί η προσφορά του αντιπάλου τους, με την αιτιολογία ότι η εγγυητική επιστολή τους ήταν ηλεκτρονικής μορφής και δεν απαιτούνταν έντυπη υποβολή. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η αντικατάσταση της περίφραξης του γηπέδου ΕΕΛ, με προϋπολογισμένη αξία 119.295,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/1340/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης του Διευθύνοντος Συμβούλου του αναθέτοντος φορέα, με την οποία έγινε αποδεκτή η τεχνική προσφορά της εταιρείας [...] και αναδείχθηκε ως προσωρινή ανάδοχος για την προμήθεια έξι (6) τριφασικών μετασχηματιστών ισχύος για τις ανάγκες της Εταιρείας Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως. Η συνολική αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 179.800,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσβαλλόμενη απόφαση παραβιάζει τους όρους της διακήρυξης, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία δεν πληρούσε τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας (έλλειψη αποδεδειγμένης εμπειρίας στην Ελλάδα την τελευταία τριετία) και δεν υποβλήθηκε απαιτούμενο πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001:2008.