×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/189/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση, άλλως οίκοθεν ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής Γ.Ν.Α. «ΚΑΤ» υπ’ αριθμ. 35/12.12.2018, η οποία αφορά την αποδοχή των προσφορών και την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου στον Ανοιχτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για «Υπηρεσίες Καθαρισμού Κτηρίων». Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των χώρων του ΓΝΑ ΚΑΤ για ένα έτος, με συνολικό προϋπολογισμό 1.500.000,00€ (συμπεριλ. ΦΠΑ), υπαγόμενο στον κωδικό CPV 90911200-8. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν καθαρισμό χώρων κατόπιν ειδικών απαιτήσεων, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/36/2017

Η Προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση ή τροποποίηση της Διακήρυξης υπ’ αριθμ. 6/2017, η οποία αφορά Ηλεκτρονικό Ανοιχτό Δημόσιο Διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας (CPV 90911200-8) των χώρων του Γενικού Νοσοκομείου Ν. Ιωνίας Κωνσταντοπούλειο-Πατησίων. Ειδικότερα, προσβάλλει όρους της Διακήρυξης που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές για την ανάδειξη αναδόχου, ισχυριζόμενη ότι το ύψος της προϋπολογισθείσας δαπάνης (676.500 ευρώ ετησίως) δεν καλύπτει τις ελάχιστες νόμιμες απαιτήσεις για εργατικό κόστος και αποδοχές, παραβιάζοντας το άρθρο 49 του Ν. 4412/2016. Επίσης, επικρίνει ασάφειες σχετικά με τη σύνθεση του προσωπικού καθαριότητας, ιδιαίτερα για τη δυνατότητα πρόσληψης επιπλέον υπαλλήλων χωρίς σαφή κριτήρια ή τρόπο υπολογισμού του κόστους (άρθρο 54 Ν. 4412/2016). Τελικώς, ζητεί ακύρωση των προσβαλλόμενων όρων και συναφών πράξεων της Αναθέτουσας Αρχής.


ΑΕΠΠ/115/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της πράξης της Διαχειριστικής Επιτροπής της Γενικής Επιτροπείας της Επικρατείας των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων, με αριθμό 370/31-01-2018, η οποία τον απέκλεισε από τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση του καθαρισμού των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων της Γενικής Επιτροπείας και των Διοικητικών Δικαστηρίων Αθηνών (CPV 90911200-8). Ο διαγωνισμός αφορά υπηρεσίες καθαρισμού με εκτιμώμενη αξία 108.871,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο αποκλεισμός του δεν ήταν νόμιμος, καθώς η οικονομική προσφορά του, που υποβάλλεται ηλεκτρονικά με ψηφιακή υπογραφή, δεν απαιτείται να κατατίθεται και σε έντυπη μορφή, όπως εσφαλμένα κρίθηκε.


ΑΕΠΠ/855/2018

Η προσφεύγουσα με την επωνυμία «…» ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διενέργειας του ανοιχτού ηλεκτρονικού δημόσιου διαγωνισμού (πρωτ. 4032/27.09.2018), με την οποία απορρίφθηκε η Οικονομική Προσφορά της ως απαράδεκτη, παρά το ότι προσέφερε τη χαμηλότερη τιμή, και αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος η δεύτερη κατά σειρά μειοδοσίας ανταγωνίστριά της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαριότητας των χώρων του «…» (Κωδικός CPV: 90911200-8) με αρχική εκτιμώμενη αξία €100.000 (χωρίς ΦΠΑ) και δυνατότητα παράτασης για 1 έτος, οπότε η τελική εκτιμώμενη αξία ανέρχεται σε €200.000. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι ο υπολογισμός των εργοδοτικών εισφορών στην προσφορά της ήταν σωστός, καθώς η νομοθεσία επιτρέπει σε ορισμένες περιπτώσεις τη χρήση μικτών (όχι βαρέων) ενσήμων (25,06% αντί 27,21%).


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)209/2014

ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Δήμο σε ιδιώτη για την εκτέλεση εργολαβίας σχετικά με την επισκευή και συντήρηση φωτισμού σε κοινόχρηστους χώρους του Δήμου, καθόσον οι υπηρεσίες αυτές που είχαν προεχόντως χαρακτήρα εργασιών, αφορούσαν σε αντικείμενο υπαγόμενο στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του προσωπικού του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού - Μηχανολογικών Έργων Κοινοχρήστων Χώρων και Κτιρίων του Δήμου, ενώ επιπλέον επρόκειτο, για συνήθεις, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας,  εργασίες, δυνάμενες να εκτελεστούν από το υπάρχον προσωπικό, χωρίς να απαιτούνται προς τούτο ειδικές γνώσεις και εμπειρία (άρθρο 209 παρ. 4 και 9 του ΚΔΚ, που προστέθηκε με το άρθρο 20 παρ. 13 του ν. 3731/2008, ΦΕΚ Α΄ 263/2008 και 35130/739/9.8.2010 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ΦΕΚ Β΄ 1291/2010). Αόριστος ο ισχυρισμός περί μη υπάρξεως κατάλληλων μηχανημάτων στο Δήμο.


ΑΕΠΠ/120/2017

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει την εν μέρει ακύρωση και τροποποίηση της διακήρυξης του διαγωνισμού για υπηρεσίες καθαρισμού κτιρίων (CPV 90911200-8), ειδικά στους όρους Α1, Α2, Β1 και Β2, καθώς και την αντικατάσταση του κριτηρίου κατακύρωσης από τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής σε αποκλειστικά την τιμή. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, με έμφαση στην ποιότητα, την οργάνωση του προσωπικού, τους πόρους και τις διαδικασίες διαχείρισης της ποιότητας και του περιβάλλοντος.


ΑΕΠΠ/216/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ανάκληση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΓΝΑ «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» με αριθμό 178/15-11-2017, η οποία εγκρίνει τη σύναψη 280 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (12 μηνών) για υπηρεσίες καθαριότητας κτιρίων, περιβάλλοντος χώρου και καθαρισμού ακάθαρτου ιματισμού. Επιπλέον, ζητεί τη διακοπή της διαδικασίας έως τη δικαστική απόφαση για τη συμβατότητα του άρθρου 63 του Ν. 4330/2016 με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Οι ισχυρισμοί αφορούν παραβίαση αρχών της ΕΕ, έλλειψη δημοσίου διαγωνισμού και οικονομικό συμφέρον της προσφεύγουσας, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό και ήταν ανάδοχος σε προηγούμενο διαγωνισμό του νοσοκομείου για παρόμοιες υπηρεσίες.


ΑΕΠΠ/215/2018

Στην προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της Απόφασης Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών, η οποία αποφάσισε τη σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με 56 άτομα για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, αντί της διεξαγωγής δημόσιου διαγωνισμού. Αντικείμενο της σύμβασης είναι οι υπηρεσίες καθαρισμού κτιρίων και παραρτημάτων του νοσοκομείου (CPV: 90911200-8). Επιπλέον, ζητείται η ακύρωση κάθε σχετικής πράξης, συμπεριλαμβανομένης της Ανακοίνωσης ΣΟΧ, καθώς και η καταδίκη της παραλείψεως διενέργειας διεθνούς ανοικτού δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού, προστατεύοντας έτσι την αρχή της χρηστής διοίκησης και της αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας.


ΑΕΠΠ/182/2020

Η προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έγκρινε το πρακτικό αξιολόγησης των δικαιολογητικών και αποδέχθηκε τις προσφορές των εταιρειών παρεμβαινουσών, επειδή θεωρεί ότι παραβιάζονται ουσιώδεις όροι της διακήρυξης και της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαρισμού (CPV: 90911200-8) του Γενικού Νοσοκομείου και άλλων δομών του, συνολικής επιφάνειας 33.000 m2, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 1.150.000 ευρώ με ΦΠΑ για διάρκεια δύο ετών. Η προσφυγή θεμελιώνεται σε παραβιάσεις όπως ελλιπή δικαιολογητικά, μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές και μη έγκυρα πιστοποιητικά.


ΑΕΠΠ/76/2021

Το αντικείμενο της σύμβασης που ήταν υπό διαγωνισμό είναι η «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις κτιριακές εγκαταστάσεις όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες της…», με προϋπολογισμένη δαπάνη 750.000,00 € (συμπεριλ. ΦΠΑ). Ο προσφεύγων, που κατέλαβε την τρίτη θέση στον διαγωνισμό, ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που κρίνει αποδεκτές τις προσφορές των άλλων διαγωνιζομένων και ανακηρύσσει ως προσωρινό ανάδοχο τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Οι λόγοι της προσφυγής αφορούν παραλείψεις στις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. μη υποβολή πιστοποιητικών ISO, λανθασμένος υπολογισμός τετραγωνικών μέτρων καθαρισμού ανά εργαζόμενο) και παράβαση κριτηρίων του διαγωνισμού, με αποτέλεσμα τη μη νόμιμη αποδοχή των προσφορών των ανταγωνιστών.


ΑΕΠΠ/1284/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της διακήρυξης για τον Ανοιχτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με αντικείμενο την ανάδειξη αναδόχου για 'Υπηρεσίες Φύλαξης Εγκαταστάσεων του Δήμου'. Επιχειρηματολογεί ότι οι όροι του διαγωνισμού είναι παράνομοι, περιορίζουν τον ανταγωνισμό, παραβιάζουν την αρχή της ίσης μεταχείρισης και καθιστούν αδύνατη τη συμμετοχή της. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνουν απαιτήσεις για προηγούμενη εμπειρία αποκλειστικά με ΟΤΑ, τεχνικές προδιαγραφές που δεν σχετίζονται με το αντικείμενο της σύμβασης και υποκοστολόγηση του προϋπολογισμού.