ΑΕΠΠ/198/2019
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά της για το Τμήμα 7 (Φρέσκα Οπωρολαχανικά) και έκανε δεκτές τις προσφορές των άλλων δύο συμμετεχόντων οικονομικών φορέων. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου Παύλου Μελά και των Νομικών του Προσώπων, με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 1.299.177,64€. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι ο αποκλεισμός της ήταν παράνομος και ότι οι δεκθείσες προσφορές παραβίαζαν τους όρους της Διακήρυξης, καθώς δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις για το απαιτούμενο πιστοποιητικό HACCP του παραγωγού.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/22/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση των προσβαλλόμενων πράξεων που αφορούν τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες του Δήμου Παύλου Μελά, ειδικά για το Τμήμα 6 (Φρέσκα Οπωρολαχανικά). Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να λάβει υπόψη το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης ως κριτήριο κατακύρωσης, όπως ορίζει η διακήρυξη, και όχι την χαμηλότερη προσφερόμενη τιμή. Η προσφυγή αφορά τη διόρθωση της κατατάξεις των προσφορών, ώστε η προσφορά της προσφεύγουσας, που είχε μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης (34,10%) σε σχέση με την προσωρινή ανάδοχο (33%), να προταχθεί και να αναδειχθεί τελικά ως ανάδοχος του διαγωνισμού.
ΕΣ/ΚΛ.Ε/219/2023
Νομιμότητα του σχεδίου προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Παύλου Μελά και του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» («....»), για την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Δίκτυο ομβρίων περιοχής Νικόπολης Δήμου Παύλου Μελά».(...)Κατά συνέπεια, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου προγραμματικής σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της, με την επισήμανση ότι οποιαδήποτε σύμβαση, που θα τροποποιεί την ελεγχόμενη, δύναται να συναφθεί μόνον υπό την προϋπόθεση της τήρησης των διατάξεων περί υπαγωγής της στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου προγραμματικής σύμβασης, μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Παύλου Μελά και του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. – Αναπτυξιακός ΟΤΑ», για την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Δίκτυο ομβρίων περιοχής Νικόπολης Δήμου Παύλου Μελά», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 3.850.000,00 ευρώ, και του υποέργου 3 με τίτλο «Έργα διευθέτησης ρέματος Ευκαρπίας στη Δ.Ε. Ευκαρπίας του Δήμου Παύλου Μελά», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.650.000,00 ευρώ, του έργου με τίτλο «Έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», με την αναφερόμενη στο σκεπτικό (σκέψη 11) της παρούσας επισήμανση.
132095 ΕΞ 2023
Καθορισμός επιχορήγησης των πληγέντων από τις πλημμύρες της 19ης Σεπτεμβρίου 2019 σε περιοχές των Δήμων Λαγκαδά και Παύλου Μελά της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ενίσχυση ήσσονος σημασίας).
ΔΑΕΦΚ/4493/Α325/2015/2016
Οριοθέτηση περιοχών και χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τις πλημμύρες της 18ης Ιουνίου 2015 σε περιοχές των Δήμων Παύλου Μελά και Ωραιοκάστρου της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Αριθμ. 214237/2022
Συμπλήρωση - τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
103182/2022
Συμπλήρωση τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
240020/2022
Συμπλήρωση - τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
ΑΕΠΠ/944/2018
Ο Προσφεύγων ασκεί Προδικαστική Προσφυγή για την ακύρωση της πράξης απόρριψης των προσφορών του από τον Δήμο Παύλου Μελά, η οποία αφορούσε τη δημόσια σύμβαση προμήθειας υλικών καθαριότητας και ευπρεπισμού. Συγκεκριμένα, ζητεί: (α) την αποδοχή της προσφυγής, (β) την ακύρωση του πρακτικού και της απόφασης που απέρριψαν τις προσφορές του για τις Ομάδες Α (Απορρυπαντικά & Σαπούνια), Β (Χαρτικά) και Γ (Διάφορα Είδη Ευπρεπισμού), (γ) την αποδοχή των προσφορών του, και (δ) την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια αγαθών με συνολική εκτιμώμενη αξία 115.817,25 ευρώ (άνευ ΦΠΑ), οι οποίες περιλάμβαναν προϊόντα σύμφωνα με ευρωπαϊκούς κανονισμούς, με σήμανση CE και πιστοποιημένα ISO (για τις Ομάδες Α και Β).
ΑΕΠΠ/368/2019
Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 52/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Παύλου Μελά, η οποία αφορά στον δημόσιο διαγωνισμό με αντικείμενο την 'Προμήθεια υλικών καθαριότητας και ευπρεπισμού Δήμου Παύλου Μελά, Δημοτικής Επιχείρησης ΙΡΙΣ και Σχολικών Επιτροπών' με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 152.426,75€ πλέον ΦΠΑ. Ειδικότερα, η προσφυγή στοχεύει στην ακύρωση της ανάδειξης της παρεμβαίνουσας ως οριστικής αναδόχου για το Τμήμα 2 (Χαρτικά) της σύμβασης, το οποίο έχει προϋπολογισμό 53.907,50€ πλέον ΦΠΑ. Οι ισχυρισμοί της αφορούν τη μη προσκόμιση έγκαιρων δικαιολογητικών κατακύρωσης από την παρεμβαίνουσα, τα οποία έπρεπε να καλύπτουν τη φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα κατά τη στιγμή υποβολής της προσφοράς, καθώς και τη μη τήρηση των όρων της Διακήρυξης σχετικά με τους λόγους αποκλεισμού.
ΑΕΠΠ/371/2019
Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης 51/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Παύλου Μελά, η οποία απέρριψε την προσφορά του για το Τμήμα 12 (Έτοιμο φαγητό) στο πλαίσιο της Διακήρυξης 45920/17.10.2018 για προμήθεια τροφίμων. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια τροφίμων για τις υπηρεσίες του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων, με συνολική προϋπολογισμένη δαπάνη 1.299.177,64€ (συμπλ. ΦΠΑ). Ειδικότερα για το Τμήμα 12, η προϋπολογισμένη δαπάνη ανερχόταν σε 222.128,64€. Ο προσφεύγων υποστήριζε ότι ο αποκλεισμός του από τη διαδικασία ήταν άδικος, καθώς η πρόβλεψη για υποβολή εκθέσεων ελέγχου του ΕΦΕΤ δεν προβλεπόταν να εφαρμόζεται σε περιπτώσεις μη διενέργειας ελέγχου, ενώ η Διακήρυξη δεν προέβλεπε εναλλακτική λύση (π.χ. υπεύθυνη δήλωση).