×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/29/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 9921/06.11.2018 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια, εγκατάσταση, προσαρμογή – παραμετροποίηση συστήματος λογισμικού Enterprise Resource Planning, καθώς και την παροχή υπηρεσιών μετάπτωσης δεδομένων, πιλοτικής λειτουργίας, εγγύησης και συντήρησης για τις ανάγκες λειτουργίας του Δήμου Αθηναίων (CPV: 72212451-5)», με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 1.800.000,00€ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της τεχνικής της προσφοράς έγινε παράνομα, ενώ οι προσφορές άλλων συμμετεχόντων που έγιναν δεκτές δεν συμμορφώνονταν με τους όρους της Διακήρυξης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

14520/ΔΙΟΕ/2014

Τροποποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «Enterprise Greece»

ΑΕΠΠ/1278/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης κατακύρωσης της δημόσιας σύμβασης, η οποία αφορά την «Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Μισθοδοσίας, με βάση έτοιμο πακέτο λογισμικού, παροχή υπηρεσιών μετάπτωσης δεδομένων, εκπαίδευση χρηστών και παροχή υπηρεσιών Συντήρησης και Τεχνικής Υποστήριξης για 31 μήνες με δυνατότητα παράτασης για 1 έτος». Επιπλέον, αιτείται και χορήγηση προσωρινών μέτρων. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι δεν του χορηγήθηκε παράταση υποβολής προσφορών, γεγονός που οδήγησε στη μη συμμετοχή του στη διαδικασία, παρά τις διαμαρτυρίες του.


ΠΟΛ 1228/2011

Διαδικασία μετάπτωσης δεδομένων επιχειρήσεων και υποβολή δηλώσεων μεταβολής και διακοπής εργασιών μετά την έναρξη λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Μεγάλων Επιχειρήσεων

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1715/2023

Προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε παραγωγική λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος κυβερνοασφάλειας(...) Με τα δεδομένα αυτά, το Δικαστήριο διαπιστώνει ότι: α) το αντικείμενο της ελεγχόμενης σύμβασης που συνίσταται στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και θέση σε παραγωγική λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος κυβερνοασφάλειας, καθώς και στην αναβάθμιση των δυνατοτήτων δικτύου για τις ανάγκες του Δήμου Αθηναίων, εμπεριέχεται στις δράσεις των άρθρων 2.10 και 2.8 της αναφερόμενης στο υποβληθέν για έλεγχο σχέδιο σύμβασης Α.Π. 215858/20.07.2023 προγραμματικής σύμβασης που αφορούν στην «αναβάθμιση υποδομής κυβερνοασφάλειας του Δήμου Αθηναίων σε επίπεδο υλικού, λογισμικού και αρχιτεκτονικής» και στη «διάθεση, συντήρηση, επισκευή, και αναβάθμιση του μηχανογραφικού εξοπλισμού για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου Αθηναίων», αντιστοίχως, β) η σύναψη της προγραμματικής αυτής σύμβασης έχει κριθεί νόμιμη με την 388/2023 πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, γ) τόσο η διάρκεια της ως άνω προγραμματικής σύμβασης που ανέρχεται σε 24 μήνες από την υπογραφή της, όσο και ο προϋπολογισμός των δράσεων 2.8 και 2.10 αυτής (συνολικά 1.800.000,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ) καλύπτουν τη διάρκεια της ελεγχόμενης σύμβασης (8 μήνες από την υπογραφή της) και τον προϋπολογισμό αυτής (1.315.000,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ), αντιστοίχως, και δ) έχει ήδη εκδοθεί για την υλοποίηση της ως άνω προγραμματικής σύμβασης η 173539/12.6.2023 σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης. Με βάση τα ανωτέρω και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις 5 έως 7, το Δικαστήριο κρίνει περαιτέρω ότι νομίμως εντάχθηκε η ελεγχόμενη σύμβαση στο αντικείμενο της ως άνω προγραμματικής σύμβασης, έστω και αν αυτή συνήφθη μετά τη δημοπράτηση της ελεγχόμενης σύμβασης, καθόσον με τον τρόπο αυτό επιλύεται το ζήτημα της εξασφάλισης της χρηματοδότησης της τελευταίας που ανέκυψε λόγω της λήξης της διάρκειας στις 30.9.2023 της προβλεφθείσας στη οικεία διακήρυξη Α.Π. 070809/31.3.2020 προγραμματικής σύμβασης (πρβλ. ΕλΣυν VI Τμ. 3236/2013, 4169/2015, 2225/2016, Ελ Κλ. 121/2016), και ότι τεκμηριώνεται επαρκώς η ύπαρξη βεβαίας και εξασφαλισμένης χρηματοδότησης για την εκτέλεση της ελεγχόμενης σύμβασης, χωρίς τούτο να αναιρείται από το γεγονός ότι η ως άνω Α.Π. 215858/20.7.2023 προγραμματική σύμβαση δεν αναφερόταν στη διακήρυξη και στα έγγραφα της ελεγχόμενης σύμβασης. Κατά συνέπεια, όπως βασίμως προβάλλεται με την υπό κρίση προσφυγή, δεν συντρέχει ο διαπιστούμενος με την προσβαλλόμενη πράξη διακωλυτικός της υπογραφής της ελεγχόμενης σύμβασης λόγος.Για τους λόγους αυτούςΔέχεται την από 18.10.2023 (ΑΒΔ 3436/18.10.2023) προσφυγή ανάκλησης της ανώνυμης αναπτυξιακής εταιρείας Ο.Τ.Α. με την επωνυμία «…» και τον διακριτικό τίτλο «…Α.Ε.». Ανακαλεί την 33/2023 πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Υπηρεσία Επιτρόπου ΟΤΑ ΙΙΙ στον Δήμο Αθηναίων.  




ΥΚΟΙΣΟ/113727/2023

Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για τη χωρική και χρονική επέκταση της πιλοτικής λειτουργίας του προγράμματος «Κομβίον Πανικού» (Panic Button).


111847/2022

Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων της πιλοτικής λειτουργίας του Προγράμματος «ΚΟΜΒΙΟΝ ΠΑΝΙΚΟΥ» (Panic Button), σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν. 4995/2022 (Α’ 216).


49490/2023

Παράταση και Επέκταση της Πιλοτικής Εφαρμογής Τηλεργασίας δυνάμει της απόφασης Προέδρου της υπό στοιχεία ΕΕΤΤ 48349/16.06.2023, με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού της λειτουργίας της.


ΥΚΟΙΣΟ/32277/2024

Τροποποίηση της υπ' αρ. 113727/29-12-2023 κοινής υπουργικής απόφασης «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για τη χωρική και χρονική επέκταση της πιλοτικής λειτουργίας του Προγράμματος "ΚΟΜΒΙΟΝ ΠΑΝΙΚΟΥ" (Panic Button)» (Β' 7607).


ΕΑΔΗΣΥ/168/2025

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης που έκανε δεκτές τις προσφορές των εταιρειών «πρώτης παρεμβαίνουσας» και «δεύτερη παρεμβαίνουσας» για τον ανοικτό δημόσιο διαγωνισμό με αντικείμενο την «...» (δεν αναφέρεται συγκεκριμένα το αντικείμενο, αλλά η προϋπολογισμένη αξία της σύμβασης ήταν €5.790.000 χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των δύο παρεμβαινουσών είχαν σοβαρά ελλείμματα και δεν συμμορφώνονταν με τους όρους του διαγωνισμού, όπως η μη συμπλήρωση υπολογισμών για τη Β΄ φάση σχεδιασμού ή η έλλειψη απαιτούμενων σχεδίων και τεχνικών προδιαγραφών.


48349/2023

Επέκταση της Πιλοτικής Εφαρμογής Τηλεργασίας δυνάμει της υπ’ αρ. 1066/18/20-02-2023 απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού της λειτουργίας της.