ΑΕΠΠ/311/2020
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την Προδικαστική Προσφυγή ζητείται η ακύρωση της Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής με αρ. 116/2020, η οποία αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για τη μίσθωση μηχανημάτων καθαρισμού δρόμων στον Δήμο […]. Ειδικότερα, ο προσφεύγων αμφισβητεί την έγκυρη υπογραφή του προσωρινού αναδόχου, τη μη υποβολή επικυρωμένων ασφαλιστηρίων συμβολαίων και τη δήλωση του τρίτου φορέα ως παρέχοντα στήριξη χωρίς υποβολή σχετικού ΕΕΕΣ. Οι ενστάσεις αφορούν την ωριαία δαπάνη διαμορφωτήρα και την ωριαία δαπάνη αυτοκινήτου 20 τόνων, συνολικής εκτιμώμενης αξίας 161.350,00 ευρώ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1836/2021
Με τις προδικαστικές προσφυγές ζητείται η ακύρωση της απόφασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για το έργο με εκτιμώμενη αξία 142.200.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Το έργο σχετίζεται με τη δημιουργία και λειτουργία Μονάδας Επεξεργασίας Αποβλήτων (ΜΕΑ), που περιλαμβάνει μηχανική και βιολογική επεξεργασία συμμείκτων αστικών αποβλήτων, με ετήσια δυναμικότητα τουλάχιστον 60.000 τόνων. Οι προσφεύγουσες αμφισβητούν την έγκυρη πλήρωση τεχνικών κριτηρίων και τη νόμιμη συμμετοχή των παρεμβαινόντων, με ιδιαίτερη εστίαση σε ζητήματα εμπειρίας, τεκμηρίωσης και συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης.
ΔΕΔ/Θεσ/1255/2025
Η απόφαση αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής κατά πράξης επιβολής προστίμου ύψους 100,00 € για το φορολογικό έτος 2019, που επιβλήθηκε από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων. Το πρόστιμο αφορά τη μη έγκυρη υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων για διασταύρωση πληροφοριών (ΜΥΦ). Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε ότι υπέβαλε τις καταστάσεις εμπρόθεσμα (21/3/2020) και ότι η εκκρεμότητα οφείλεται στις διαδικασίες επεξεργασίας της ΑΑΔΕ. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών απέρριψε την προσφυγή, διότι κρίνει ότι η υποχρέωση εκπληρώνεται μόνο όταν οι εγγραφές εμφανίζονται ως <<Εγκεκριμένες>>. Διαπιστώθηκε ότι μια προηγούμενη εκπρόθεσμη υποβολή του Δεκεμβρίου 2018 την οποία ο προσφεύγων δεν επιβεβαίωσε, άφησε την τρέχουσα και τις επόμενες υποβολές του 2019 σε καθεστώς εκκρεμότητας, καθιστώντας την υποβολή μη έγκυρη. Η ΔΕΔ τροποποιεί τη νομική βάση του προστίμου στο άρθρο 54 του Ν. 4987/2022 και επικυρώνει το πρόστιμο.
ΕΣ/Κλ.Τμ.7/16/2017
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΆ.Μίσθωσης επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης.(....)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη κατά το μέρος που αφορά τη δαπάνη μίσθωσης ιδιωτικού επιβατικού αυτοκινήτου (κόστος μίσθωσης, καυσίμων και διοδίων), όπως βασίμως προβάλλεται στην έκθεση διαφωνίας. Τούτο διότι, η 76/17.6.2016 εντολή μετακίνησης δεν φέρει τα απαιτούμενα νόμιμα στοιχεία, ούτε από το περιεχόμενό της αποδεικνύεται η πλήρωση των προϋποθέσεων της εν λόγω μίσθωσης. Ειδικότερα, σε αυτήν δεν αναφέρεται ότι ως μέσο μετακίνησης θα χρησιμοποιηθεί μισθωμένο ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, το κόστος της εκτιμώμενης δαπάνης, οι συγκεκριμένοι προορισμοί που, στο πλαίσιο της ανατεθείσας εντολής για την διεκπεραίωση της παραχώρησης ακινήτου στην Αγία Βαρβάρα…, έπρεπε να επισκεφθεί ο φερόμενος δικαιούχος, η έλλειψη συγκοινωνιακής σύνδεσης αυτών των προορισμών καθώς και η σύγκριση του κόστους μίσθωσης ιδιωτικού αυτοκινήτου με το κόστος χρήσης ταξί. Εξάλλου, η πλήρωση των νόμιμων προϋποθέσεων χρήσης μισθωμένου ιδιωτικού αυτοκινήτου δεν αποδεικνύεται ούτε από τη μεταγενέστερη 122/20.9.2016 απόφαση έγκρισης της σχετικής δαπάνης.
ΝΣΚ/401/2005
Αγορά επιβατικού αυτοκινήτου Δ.Χ. (ΤΑΞΙ) – τεκμαρτή δαπάνη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η αγορά επιβατικού αυτοκινήτου δημοσίας χρήσεως (ΤΑΞΙ), που συνοδεύεται και από την αγορά της άδειας κυκλοφορίας του ΤΑΞΙ, αποτελεί απόκτηση επιχειρήσεως μεταφοράς προσώπων και των αποσκευών τους, που προφανώς, αποσκοπεί στην προσπόριση κέρδους και όχι απλά και μόνο απόκτηση ενός αυτοκινήτου, ώστε να εφαρμοσθεί το τεκμήριο της περιπτώσεως (α), του άρθρου 17 του Ν 2238/1994 και δεν αποτελεί πλέον τεκμήριο αποκτήσεως περιουσιακών στοιχείων, μετά την κατάργηση της περιπτώσεως (β), του άρθρου 17 του ιδίου νόμου, με τις διατάξεις της παρ.10, του άρθρου 4 του Ν 3091/2002, με ισχύ από 1-1-2003.
ΝΣΚ/294/2003
Δήμευση αυτοκινήτου Φ.Δ.Χ. Τύχη αδείας κυκλοφορίας αυτού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η δήμευση φορτηγού αυτοκινήτου δημοσίας χρήσεως (ΦΔΧ) καθιστά ανενεργό την άδεια κυκλοφορίας αυτού και δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης του σε άλλο αυτοκίνητο.
ΑΕΠΠ/477/2018
Ο προσφεύγων ζητάει την ακύρωση των πράξεων της αναθέτουσας αρχής, συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών επιτροπής και της απόφασης αποδοχής δικαιολογητικών, καθώς και την απόρριψη των προσφορών άλλων οικονομικών φορέων και τη δική του ανάδειξη ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την καταστροφή ληγμένων φαρμάκων με αποτέφρωση και τη μεταφορά τους, με συνολικό προϋπολογισμό 244.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Οι κατηγορίες φαρμάκων περιλαμβάνουν ληγμένα φάρμακα της 'ΧΡΩΠΕΙ' (105 τόνων) και αντιϊκά/ανθελονοσιακά φάρμακα (17 τόνων). Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε ηλεκτρονικά με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.
A 79574/5488/16/2017
Ιατρικό πιστοποιητικό της παραγράφου 4 του άρθρου 95 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82) για τη χορήγηση ή ανανέωση ειδικής άδειας οδήγησης Επιβατηγού Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου και την οδήγηση ολικώς εκμισθωμένου Επιβατηγού Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) αυτοκινήτου κατά το ν. 4093/2012 (Α΄ 222)».
ΑΕΠΠ/756/2021
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που επικύρωσε τα πρακτικά του επαναληπτικού δημόσιου ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για τη Συντήρηση και επισκευή των ανελκυστήρων στα δημοτικά καταστήματα και στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου για τρία (3) έτη, με προϋπολογισμό 165.732,00€ (χωρίς ΦΠΑ 24%). Επιδιώκει να κριθούν απορριπτέας οι προσφορές δύο εταιρειών, ισχυριζόμενη ότι δεν πληρούν τους όρους της διακήρυξης, ειδικότερα ως προς: 1) την ανακριβή συμπλήρωση του ΤΕΥΔ, 2) την έλλειψη απαραίτητων πιστοποιήσεων και δικαιολογητικών για το τεχνικό προσωπικό, και 3) την υποβολή μη επικυρωμένων πιστοποιητικών ISO.
Ελσυν/Τμ 7/344/2009
Εξόφληση του 3 ου και τελικού λογαριασμού του έργου «Ασφαλτοστρώσεις δρόμων ». Νομίμως ο 2ος Α.Π.Ε. συντάχθηκε και εγκρίθηκε σε χρόνο μεταγενέστερο της λήξης της συμβατικής προθεσμίας περάτωσης του έργου και αμέσως μετά την έκδοση των οριστικών συντελεστών αναθεώρησης, καθόσον οι εν λόγω συντελεστές δεν ήταν προηγουμένως γνωστοί, ώστε να προσδιοριστεί η συνολική δαπάνη αναθεώρησης, ενώ εξάλλου, ο Πίνακας αυτός δεν περιλάμβανε πρόσθετες εργασίες που επρόκειτο να εκτελεστούν μετά τη σύνταξή του. Περαιτέρω, η αυξημένη δαπάνη του 2ου Α.Π.Ε. για την πληρωμή της αναθεώρησης δεν υπερβαίνει το τιθέμενο με τη διάταξη του άρθρου 8 παρ. 6 του ν. 1418/1984 όριο του 20% της συνολικής συμβατικής δαπάνης
ΑΕΠΠ/760/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου *********, η οποία έκανε δεκτές τις προσφορές των οικονομικών φορέων «*********», «*********» και «*********» για τη σύμβαση «Προμήθεια ανταλλακτικών, ελαστικών και επισκευαστικές εργασίες οχημάτων, αγροτικών μηχανημάτων και μηχανημάτων έργων για τα έτη 2020-2021». Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των συμμετεχόντων δεν πληρούν τις απαιτήσεις της διακήρυξης, ιδίως ως προς τη συμπλήρωση του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (Ε.Ε.Ε.Σ.), την υποβολή μη επικυρωμένων πιστοποιητικών ποιότητας ISO 9001:2015, τη χειρόγραφη συμπλήρωση φύλλων συμμόρφωσης και την ελλιπή τεκμηρίωση. Η σύμβαση είχε προϋπολογισθείση αξία 998.855,63 € (συμπ. ΦΠΑ) και υποδιαιρείται σε 9 τμήματα.