×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/395/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα αίτησε την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 3702/7ο/16-01-2020 του Διοικητικού Συμβουλίου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την προμήθεια Πληροφοριακού Συστήματος Καταθετικών Προϊόντων και λοιπών εφαρμογών και μετέπειτα ματαίωσε τη διαγωνιστική διαδικασία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την ανάδειξη αναδόχου για την ανάπτυξη και παραμετροποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος που θα βελτίωνε τις υπηρεσίες του Ταμείου, θα ενίσχυε τη χρηματοπιστωτική δραστηριότητα σε online περιβάλλον, θα διευκόλυνε τη διασύνδεση με άλλους φορείς και θα προλαμβάνε το ξέπλυμα βρόμικου χρήματος.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Α1142/2025

Διασύνδεση και διαλειτουργικότητα του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος της ΑΑΔΕ με την ονομασία «Ενιαία θυρίδα Εξωτερικού Εμπορίου (E-TradeSingleWindow)»


ΝΣΚ/391/2004

Νομιμότητα ή μη συμμετοχής ανώνυμης εταιρείας σε διαγωνισμό προμήθειας, εγκατάστασης και παραμετροποίησης Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η συμμετοχή της εταιρείας ".... AE" στον διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος ΑΤΕ για την προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση εξοπλισμού και λογισμικού του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος αυτού, παραβιάζει τις αρχές της ίσης μεταχειρίσεως των διαγωνιζομένων και του υγιούς ανταγωνισμού.


οικ. 14813 ΕΞ 2024

Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των πράξεων έγκρισης και χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης και λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος «e- Διέλευσις - Ορισμός Παρόχου Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΠΣ) - Καθορισμός θεμάτων εφαρμογής της μονοαπευθυντικής διαδικασίας υποβολής αιτήσεων έγκρισης ή χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης καθώς και τεχνικών προδιαγραφών που απαιτούνται για τη διασύνδεση και διαλειτουργικότητα του πληροφοριακού συστήματος με τον «Χάρτη Ευρυζωνικότητας και Μητρώο Δικτύων» (Χ.Ε.Μ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με το Ενιαίο Σημείο Πληροφόρησης της περ. ιβ) του άρθρου 2 του ν. 4463/2017 (Α’ 42).


ΑΕΠΠ/421/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά: α) να ανακληθεί ή ακυρωθεί η με αρ. 1576/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής "..." κατά το μέρος που έγινε δεκτή, αξιολογήθηκε και υπερβαθμολογήθηκε η τεχνική προσφορά της εταιρείας "..." και υποβαθμολογήθηκε η τεχνική προσφορά της προσφεύγουσας, β) να απορριφθεί η τεχνική προσφορά της εταιρείας "..." και γ) να υπερβαθμολογηθεί η προσφορά της προσφεύγουσας ένωσης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Της ...». Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία ενός συνόλου υπηρεσιών βασισμένο στις αρχές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, στη διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και του πληροφοριακού συστήματος της "...". Αυτό θα προάγει τη διαφάνεια της Δημόσιας Διοίκησης, την ταχύτερη εξυπηρέτηση συναλλασσόμενων (πολιτών/επιχειρήσεων/δημοσίων υπηρεσιών), την ταχύτερη διεκπεραίωση υποθέσεων, την αύξηση της ιχνηλασιμότητας και την υποστήριξη λήψης αποφάσεων. Το αντικείμενο περιλαμβάνει σχεδιασμό, υλοποίηση, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και λειτουργία συστήματος ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, το οποίο θα περιέχει υποσυστήματα για ολιστική αντιμετώπιση του θέματος, καθώς και δημιουργία ψηφιακών υπηρεσιών για βελτιστοποιημένες, μοντελοποιημένες και ψηφιοποιημένες διαδικασίες. Πρέπει να εξασφαλίζεται η συνεργασία, διασύνδεση και διαλειτουργικότητα των επιμέρους υποσυστημάτων.


ΕΑΔΗΣΥ/1634/2023

Η προσφεύγουσα ένωση αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας Αρχής με αριθμό θέματος ... και του Πρακτικού Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού (30.08.2023), σχετικά με τη σύναψη σύμβασης για την υλοποίηση έργου με αντικείμενο τη δημιουργία ενός πληροφοριακού συστήματος με έμφαση στη διαλειτουργικότητα, διασύνδεση με άλλα συστήματα, αυτοματοποίηση διοικητικών διαδικασιών και διακίνηση ηλεκτρονικών εγγράφων. Επιπλέον, ζητεί τη διαπίστωση παραβίασης όρων διακήρυξης, την απόρριψη της προσφοράς της αντιφερούσας λόγω ελλείψεων (όπως μη καταχώρηση ΕΕΕΣ για υπεργολάβους και ανεπαρκής περιγραφής τεχνικών λύσεων) και τη δίκαιη βαθμολόγηση της δικής της προσφοράς.


ΑΕΠΠ/1071/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της διακήρυξης επειδή περιέχει ουσιώδεις ασάφειες και ελλείψεις ως προς το αντικείμενο της σύμβασης. Συγκεκριμένα, η σύμβαση αφορά την προμήθεια, εγκατάσταση και υποστήριξη πληροφοριακού συστήματος για τα εργαστήρια του νοσοκομείου (LIS), συμπεριλαμβάνοντας τη διασύνδεση με άλλα συστήματα, την ηλεκτρονική παραγγελία εξετάσεων και την επισκόπηση αποτελεσμάτων. Η προσφυγή αναφέρει ελλείψεις ως προς τον αριθμό των αδειών χρήσης, τα απαιτούμενα λογισμικά και εξοπλισμό, τα συστήματα διασύνδεσης, την κωδικοποίηση εξετάσεων, τις υποχρεώσεις εγγύησης και τεχνικής υποστήριξης, καθώς και την έλλειψη προθεσμίας παράδοσης. Ζητείται η ακύρωση της διακήρυξης και επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού.


ΓΔΑΠΛΠΣ/4008228/2018

Λειτουργία Πληροφοριακού Συστήματος - Κέντρου Λήψης Σημάτων για την Παρακολούθηση Διακίνησης Καυσίμων.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/70/2019

Παροχή υπηρεσιών συντήρησης - υποστήριξης Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) :..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά σε προηγούμενες σκέψεις (ΙΙΓ), το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως ανατέθηκαν απευθείας οι ανωτέρω υπηρεσίες, η ετήσια αξία των οποίων υπερβαίνει το νόμιμο όριο της απευθείας ανάθεσης, στην εταιρεία ...... δεδομένου ότι από τα στοιχεία του φακέλου δεν αποδεικνύεται ότι συντρέχουν οι προβλεπόμενες στις διατάξεις του άρθρου 32 παρ.2β περ. γγ του ν.4412/2016 προϋποθέσεις. Και τούτο διότι, λαμβανομένου ιδίως υπόψη α) της .../2007 σύμβασης που συνήφθη μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της Ένωσης Εταιρειών «.....», «...» και «....» με αντικείμενο την αγορά πληροφοριακών συστημάτων λογισμικού και εξοπλισμού και την παροχή όλων των απαιτούμενων υπηρεσιών για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, διασύνδεση και υποστήριξη λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας της Διοίκησης Περιφέρειας ... (5η Υ.Π.Ε. ... και ...), που αφορούσε και το Γενικό Νοσοκομείο ... και ιδίως το άρθρο 15 αυτής, στο οποίο αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι (...) με την οριστική παραλαβή του έργου τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας μεταβιβάζονται από τον Ανάδοχο αυτοδίκαια στην Εταιρεία και στον Κύριο του Έργου (...) και ότι (...) ο Ανάδοχος θα παράσχει βεβαίωση ότι δίνεται η δυνατότητα και το δικαίωμα στον Κύριο του Έργου να αναθέσει μελλοντικά τη συντήρηση και αναβάθμιση της λειτουργικότητας του λογισμικού, απαλλάσσοντας τον ανάδοχο από την ευθύνη για τα θέματα που άπτονται από την ανάπτυξη της νέας εφαρμογής και μετά (...)» και β) την ….2015 απόφαση της Κοινωνίας της Πληροφορίας με την οποία αποφασίστηκε η οριστική παραλαβή του έργου, δεν αποδεικνύεται επαρκώς και με πειστικότητα ότι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος, που βρίσκεται σε παραγωγική λειτουργία στο Νοσοκομείο, ανήκουν στη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία και ως εκ τούτου ότι δικαιολογείται η προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για την ανωτέρω αιτία. Το γεγονός δε ότι στο άρθρο 12 της επίμαχης σύμβασης συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης προβλέπεται ρητά ότι αποκλειστικός δικαιούχος δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί του προϊόντος είναι ο ανάδοχος δεν επαρκεί δεδομένου ότι ο όρος αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνεται στους όρους της οικείας σύμβασης ανάθεσης της δημιουργίας του εν λόγω προγράμματος. Επομένως, ελλείψει της απαιτούμενης αιτιολογίας περί της συνδρομής των προϋποθέσεων της παρ. 2β περ. γγ του άρθρου 32 του ν.4412/2016, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο πρώτος λόγος διαφωνίας είναι βάσιμος. Περαιτέρω, βασίμως προβάλλει ο αναπληρωτής Επίτροπος ότι από τα επισυναπτόμενα στο χρηματικό ένταλμα δικαιολογητικά δεν προκύπτει σαφής προσδιορισμός και καθορισμός της ποσότητας των επίμαχων υπηρεσιών με αναφορά, και στοιχειώδη, έστω, εκτίμηση του προϋπολογισθέντος κόστους (π.χ. με αναφορά σε συγκεκριμένες εργατοώρες). Τούτο, διότι η παντελής αυτή έλλειψη τεκμηρίωσης αντίκειται στις παρατεθείσες στη σκέψη ΙV διατάξεις του ν. 4412/2016, που υποχρεώνουν τις αναθέτουσες αρχές σε σαφή καθορισμό του είδους, της ποσότητας και του τρόπου υπολογισμού της προϋπολογιζόμενης δαπάνης των υπηρεσιών. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


26460/2022

Καθορισμός λειτουργίας πληροφοριακού συστήματος για το Μητρώο Επιμελητών και την Δράση «Νταντάδες της Γειτονιάς».


2/63769/0026/2018

"Παροχή οδηγιών για την πληρωμή λογαριασμών ΔΕΗ μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣΔΠ)" (ΑΔΑ:ΩΚ7ΨΗ-Ο0Δ)