×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/445/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 14/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε το 4ο Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού και απέρριψε την οικονομική της προσφορά, αποκλείοντάς την έτσι από τον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας, ανακύκλωσης και λειτουργίας χώρου υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) για τον Δήμο, με εκτιμώμενη αξία 777.646,26€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και διάρκεια δύο έτη με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της ως «ασυνήθιστα χαμηλής» ήταν παράνομη, καθώς η διατύπωση της διακήρυξης δημιουργούσε σύγχυση σχετικά με τον τρόπο υποβολής των οικονομικών προσφορών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1198/2021

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της παράλειψης του Ενιαίου Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων να κοινοποιήσει στην προσφεύγουσα εταιρεία όλες τις πληροφορίες που ζητήθηκαν με αιτήματα στις 20.04.2021 και 28.04.2021, σχετικά με τον διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου κατασκευής και πενταετούς λειτουργίας της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων & ΧΥΤΥ. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την κατασκευή του έργου, την προμήθεια κινητού μηχανολογικού εξοπλισμού, τη λειτουργία για 5 έτη, τη δοκιμαστική λειτουργία, την εκπόνηση μελετών και προγραμμάτων ποιότητας, καθώς και τη διαχείριση απορριμμάτων και υπολειμμάτων. Ζητείται επίσης η ακύρωση κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης.


ΑΕΠΠ/84/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση των άρθρων 22.Γ περ. β' και 22.Ε της Διακήρυξης, οι οποίοι αφορούν την απαίτηση ειδικής οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας καθώς και τα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η κατασκευή έργου επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων (ΑΣΑ) με συνολική δυναμικότητα 35.600 τόνων ετησίως, συμπεριλαμβανομένων υποδομών, μονάδων μηχανικής και βιολογικής επεξεργασίας, ενεργειακής αξιοποίησης καθώς και Χώρου Υγειονομικής Ταφής (ΧΥΤΥ). Η προσφυγή εκκίνησε λόγω περιόδου λειτουργίας 60 μηνών και υποστηρίζει ότι οι όροι της Διακήρυξης περιορίζουν άδικα τον ανταγωνισμό και παραβιάζουν αρχές διαφάνειας και αναλογικότητας.


ΑΕΠΠ/1199/2020

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης με αρ. 193/14-7-2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ ΑΣΘΕΝΩΝ (EMR)» με εκτιμώμενη αξία 47.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο αποκλεισμός του βασίστηκε στην αποδοκιμασία της προσφοράς του, καθώς, σύμφωνα με την αναθέτουσα αρχή, δεν πληρούσε την προδιαγραφή για ψηφιοποίηση του τρόπου παραγγελίας εξετάσεων και ανάκτησης αποτελεσμάτων μέσω του ίδιου του συστήματος (LIS) και όχι μέσω διασύνδεσης. Ο προσφεύγων αντίκειται σε αυτόν τον αποκλεισμό, υποστηρίζοντας ότι η τεχνική του προσφορά κατέβαλλε τις απαιτούμενες προδιαγραφές, ενώ η διαφορά στις διατυπώσεις μεταξύ των τμημάτων της σύμβασης δημιουργούσε σύγχυση.


ΑΕΠΠ/1263/2020

Η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία προσφεύγει κατά της διακήρυξης του Δήμου για την «Προμήθεια λοιπού μηχανολογικού εξοπλισμού και Προμήθεια μηχανημάτων έργου και λοιπού εξοπλισμού». Αιτείται η ακύρωση ή μεταρρύθμιση της διακήρυξης, επειδή οι όροι της δεν επιτρέπουν την υποβολή προσφοράς για μεμονωμένα είδη της σύμβασης, αλλά απαιτούν υποβολή για όλα τα είδη μαζί, με αποτέλεσμα να αποκλείεται η συμμετοχή της. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την προμήθεια: (1) Πολυμηχανήματος αρθρωτού τύπου για διαχείριση χώρου κοιμητηρίου, (2) Αυτόνομου Ρυμουλκούμενου Κλαδοτεμαχιστή για συλλογή υπολειμμάτων κλαδέματος δέντρων και (3) Τρίκυκλου ηλεκτροκίνητου οχήματος ανακύκλωσης με φωτοβολταϊκά πάνελ. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αυτή η αδικαιολόγητη απαίτηση περιορίζει τον ανταγωνισμό και δυσχεραίνει τη συμμετοχή της.


ΑΕΠΠ/1565/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής με αρ. 669/15.07.2021, με την οποία αποκλείστηκε από τη διαδικασία, καθώς και της σχετικής απόφασης με αρ. 778/2021, με την οποία ο παρεμβαίνων ανεδείχθη προσωρινός ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες διαχείρισης φυτικών υπολειμμάτων με εκτιμώμενη αξία 1.275.442,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικαλείται ότι παρέθετε ήδη σύμβαση με τρίτη εταιρεία για τη διαχείριση των υπολειμμάτων, αλλά η Οικονομική Επιτροπή τον απέρριψε λόγω μη σωστής δήλωσης στήριξης σε τρίτους και μη υποβολής απαιτούμενων εγγράφων (ΕΕΕΣ/ΤΕΥΔ) για τον συνεργάτη.


ΑΕΠΠ/534/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της διακήρυξης του Δήμου [....] με αντικείμενο τη «Λειτουργία Κινητής Μονάδας Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης Νομού [....] 2018-2020», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 4.419.800,00 € (χωρίς ΦΠΑ). Προσβάλλει συγκεκριμένους όρους της διακήρυξης, ισχυριζόμενη ότι είναι ασαφείς, αόριστοι και δημιουργούν αδικαιολόγητες δυσχέρειες, καθώς δεν επιτρέπουν την κατάρτιση ανταγωνιστικής προσφοράς. Ειδικότερα, ασκείται κριτική για τη σύγχυση μεταξύ κριτηρίων επιλογής και ανάθεσης, την ασάφεια των κριτηρίων αξιολόγησης της τεχνικής προσφοράς και την έλλειψη απαραίτητων τεχνικών προδιαγραφών, με αποτέλεσμα να δίνεται αδικαιολόγητη ευχέρεια στον Δήμο κατά την αξιολόγηση και να δημιουργείται κίνδυνος μη ισότιμης ανταγωνιστικής διαδικασίας.


6875/72447/2014

Διαδικασίες σχετικά με τον επίσημο έλεγχο των υπολειμμάτων γεωργικών φαρμάκων, πάνω και μέσα σε πρωτογενή τρόφιμα φυτικής προέλευσης(ΑΔΑ: ΒΙΥ1Β-4Τ5)

4518/113271/2024  «Διαδικασίες σχετικά με τον επίσημο έλεγχο των υπολειμμάτων γεωργικών φαρμάκων, πάνω και μέσα σε πρωτογενή τρόφιμα φυτικής προέλευσης»  ΑΔΑ:ΨΗ9Θ4653ΠΓ-ΣΟΗ


Σκοπός της παρούσας εγκυκλίου είναι η επικαιροποίηση των διαδικασιών σχετικά με τον επίσημο  έλεγχο υπολειμμάτων γεωργικών φαρμάκων πάνω και μέσα σε πρωτογενή τρόφιμα φυτικής 

προέλευσης, λαμβάνοντας υπόψη νέες κατευθυντήριες οδηγίες της Ε.Ε., καθώς και εθνικές  νομοθετικές διατάξεις. Από την ημερομηνία ανάρτησής της στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, αντικαθιστά τη με αριθ. 

6875/72447/3-6-2014 εγκύκλιο.


ΕΣ/ΤΜ.6/1359/2020

Λειτουργία κινητής μονάδας μηχανικής ανακύκλωσης και κομποστοποίησης..ζητείται η ανάκληση της 229/2020 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου​..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις σκέψεις 2 και 3 της παρούσας, οι προβαλλόμενοι με την αίτηση ανάκλησης και την υπέρ αυτής παρέμβαση, υπό στοιχ. Α και Β, λόγοι παρίστανται βάσιμοι, καθώς:Ενόψει του εξειδικευμένου χαρακτήρα της προς ανάθεση υπηρεσίας, με αντικείμενο τη λειτουργία και συντήρηση της Μονάδας Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης (ΜΟΜΑΚ) του Νομού ... και τη διάθεση του υπολείμματος στο ΧΥΤΥ, για 2 έτη (ή 3, σε περίπτωση ενεργοποίησης του δικαιώματος προαίρεσης), η οποία περιλαμβάνει την επεξεργασία 110.000 τόνων (ή 165.000 τόνων, σε περίπτωση ενεργοποίησης του δικαιώματος προαίρεσης) οικιακών απορριμμάτων του Νομού αυτού, και με στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος, όπως το αντικείμενο αυτό εξειδικεύεται στην τεχνική περιγραφή (βλ. άρθρα 5-7 αυτής), η στελέχωση της ομάδας έργου, η οποία ορίστηκε στη διακήρυξη ως κριτήριο για τον έλεγχο της τεχνικής και επαγγελματικής καταλληλότητας των υποψηφίων (άρθρο 2.2.6 περ. γ της διακήρυξης), παρίσταται, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες και τη φύση της συγκεκριμένης σύμβασης, οι τεχνικές απαιτήσεις της οποίας είναι υψηλές, ανεξαρτήτως της λειτουργίας της μονάδας και της εκτέλεσης των προηγούμενων προαναφερόμενων συμβάσεων, κριτήριο πρόσφορο και για την αξιολόγηση της προσφοράς της εν λόγω υπηρεσίας. Συνεπώς, νομίμως τέθηκε και ως κριτήριο ανάθεσης (άρθρο 2.3.1 της διακήρυξης), καθώς η στελέχωση της ομάδας έργου (με μηχανικούς ΠΕ και ΤΕ με την απαιτούμενη εμπειρία) συνάπτεται άρρηκτα με τον τρόπο παροχής της συγκεκριμένης προς ανάθεση υπηρεσίας, αποτελώντας προϋπόθεση για την ποιοτική εκτέλεσή της, και, ως εκ τούτου, είναι πρόσφορο κριτήριο για τον εντοπισμό της πλέον συμφέρουσας προσφοράς, το οποίο αποδεκτώς συνεκτιμάται για τον εντοπισμό και τη βαθμολόγηση αυτής (πρβλ. Ε.Σ. VI Τμ. 558/2014). (...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, πρέπει η κρινόμενη αίτηση και η υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση να γίνουν δεκτές, παρέλκουσας της  εξέτασης των λόγων περί συγγνωστής πλάνης και δημοσίου συμφέροντος, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 229/2020 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και να επιτραπεί να υπογραφεί το σχέδιο σύμβασης μεταξύ του αιτούντος Δήμου ... και της παρεμβαίνουσας ένωσης εταιρειών  «...», με αντικείμενο την εκτέλεση της υπηρεσίας «Λειτουργία κινητής μονάδας μηχανικής ανακύκλωσης και κομποστοποίησης Νομού ... 2018-2020». Αντίγραφο, τέλος, του σχεδίου φυλάσσεται στη Γραμματεία του Τμήματος.


14257/398021/2023

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 8503/94606/30.7.2013 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός παραβόλων για τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα και τον έλεγχο των υπολειμμάτων αυτών» (Β’ 2016). 


1942/32113/2019

Τροποποίηση της 8503/94606/30.7.2013 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός παραβόλων για τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα και τον έλεγχο των υπολειμμάτων αυτών» (ΦΕΚ Β΄ 2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει