×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/456/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης 251/2018, με την οποία αναδείχθηκε η εταιρεία «...» ως οριστική ανάδοχος για τα τμήματα Α-Β του διαγωνισμού για την προμήθεια φρέσκου γάλακτος («Λοιπές Παροχές σε είδος (Γάλα)»). Η προσφυγή ζητά την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης, ισχυριζόμενη ότι η ανάδοχος δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις, με ελλείψεις στα δικαιολογητικά κατακύρωσης και πλημμέλειες στην τεχνική προσφορά, κατά παράβαση της νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος (πλήρες ή ελαφρύ) για την κάλυψη αναγκών προσωπικού, με συνολική προϋπολογισμένη δαπάνη 256.967,42 € (συμπ. ΦΠΑ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/596/2020

Η εταιρεία προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης του Δήμου που επικύρωνε την κατακύρωση της σύμβασης στον ανάδοχο για την «Προμήθεια Φρέσκου Παστεριωμένου Γάλακτος ως μέσο προστασίας δικαιούχων εργαζομένων». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια γάλακτος για τον Δήμο και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη, με προϋπολογισμό 660.564,10€ (συμπ. ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει σε καταλογισμούς παρανόμων ενεργειών κατά τη διαδικασία αξιολόγησης και υποβολής δικαιολογητικών κατακύρωσης.


ΑΕΠΠ/17/2018

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την προμήθεια φρέσκου αγελαδινού γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια πλήρους (3,5%) φρέσκου παστεριωμένου ομογενοποιημένου γάλακτος σε συσκευασία 1 λίτρου, σύμφωνα με προδιαγραφές της διακήρυξης, συμπεριλαμβανομένων εγκρίσεων εργοστασίων και θρεπτικών συστατικών. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της ήταν παράνομη, επειδή η διακήρυξη δεν διευκρίνιζε ότι απαιτείται ειδικά εμπειρία σε φρέσκο γάλα (όχι εβαπορέ), ενώ επιπλέον καταλογίζει ελλείψεις στην τεχνική προσφορά του εις βάρος της επιλεγέντος οικονομικού φορέα.


ΑΕΠΠ/1358/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητεί την ακύρωση της απόφασης του Δήμου Έδεσσας που ανέδειξε ως προσωρινή ανάδοχο για τις Ομάδες ΙΕ και ΙΣΤ (γάλα μακράς διάρκειας) την εταιρία «*********», επικαλούμενη πλημμέλεια στα δικαιολογητικά συμμετοχής - τεχνικής προσφοράς, ιδίως μη επικυρωμένη μετάφραση πιστοποιητικών ISO. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια τροφίμων (φρέσκου και παστεριωμένου γάλακτος) για νομικά πρόσωπα του Δήμου Έδεσσας με συνολική προϋπολογισθείσα αξία 117.629,80€ (χωρίς ΦΠΑ), διαιρεμένο σε 14 ομάδες.


ΑΕΠΠ/835/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Δήμου που απέρριψε τη δική της προσφορά και αναδείκνυε ως προσωρινή ανάδοχο την παρεμβαίνουσα επιχείρηση. Η προσφυγή κατατέθηκε στο πλαίσιο ενός ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος διάρκειας 5 ημερών (CPV: [...]) για την κάλυψη αναγκών του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων (2020-2022). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της (για διάρκεια 7 ημερών) ήταν παράνομη, εξισώντας τον όρο 'διάρκειας 5 ημερών' με 'τουλάχιστον 5 ημερών' σύμφωνα με το Ν.4254/2014. Επίσης, αμφισβητεί την παραδεκτή προσφορά της παρεμβαίνουσας, επειδή υποτίθεται ότι δεν πληρούσε όρους δανεισμού ικανότητας τρίτων. Η συνολική προϋπολογιζόμενη αξία της σύμβασης ανερχόταν σε 573.826,65€ (συμπ. ΦΠΑ).


ΕΑΔΗΣΥ/957/2022

Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων αιτείται να ακυρωθεί: η υπ’ αριθ. 440/2021 απόφαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου «…» κατά το μέρος που ανέδειξε την εταιρεία «…» ανάδοχο, η υπ’ αρ. 418/2021 όμοια απόφαση κατά το μέρος που έκανε αποδεκτή την προσφορά του εν λόγω οικονομικού φορέα, εκδοθείσες στο πλαίσιο της με αρ. «…» Διακήρυξης («…») περί διενέργειας ανοικτού δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού (ΕΣΗΔΗΣ «…») με αντικείμενο την ανάθεση σύμβασης για την «Προμήθεια Φρέσκου Παστεριωμένου Γάλακτος για χορήγηση στους δικαιούχους εργαζομένους του Δήμου «…» και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου του Δήμου «…»», συνολικής δαπάνης 332.624,16 πλέον Φ.Π.Α


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1409/2022

Προμήθεια φρέσκου γάλακτος για τις ανάγκες του εργατοτεχνικού προσωπικού του Δήμου.Από τη μη ανάλωση των κονδυλίων που είχαν προβλεφθεί για την αρχική σύμβαση αφού μέχρι τώρα έχουν τιμολογηθεί 74.730 λίτρα φρέσκου γάλακτος έναντι 195.264 λίτρων συνολικής ποσότητας, δεν συνάγεται πρόθεση αποφυγής εφαρμογής των διατάξεων του ν. 4412/2016, δεδομένου ότι τα υπόλοιπα 120.534 λίτρα φρέσκου γάλακτος που αντιστοιχούν στις ανάγκες του.., δεν δύνανται, λόγω της προαναφερόμενης διατάραξης της οικονομικής ισορροπίας της σύμβασης σε βάρος της αναδόχου εταιρείας, να τιμολογηθούν με την αρχική τιμή 0,78 ευρώ ανά λίτρο. Άλλωστε, δεν προβάλλεται από την Επίτροπο, ούτε αποδεικνύεται από τα στοιχεία του φακέλου που τέθηκαν υπόψη του Τμήματος, ότι υπάρχει διαθέσιμη από την ανάδοχο εταιρεία ποσότητα φρέσκου γάλακτος δυνάμενη να τιμολογηθεί με την αρχική τιμή που είχε προσφέρει η ανάδοχος εταιρεία ανά λίτρο φρέσκου γάλακτος πριν από την τροποποίηση. Τούτων δοθέντων το Τμήμα κρίνει ότι συντρέχουν οι όροι της διάταξης του άρθρου 132 παρ. 1γ΄ του ν.4412/2016 για την τροποποίηση της αρχικής 22554/18.12.2020 σύμβασης και την αυξητική αναπροσαρμογή της τιμής του συμβατικού αντικειμένου κατά 23.154,58 ευρώ, κατά τα αναφερόμενα στην 196/22.6.2022 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου.Kατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη προσφυγή, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 26/2022 πράξη της Υπηρεσίας Επιτρόπου  του Ελεγκτικού Συνεδρίου ΟΤΑ ΙΙ στο Δήμο Αγίας Παρασκευής και να υπογραφεί το σχέδιο της ελεγχόμενης σύμβασης.


ΑΕΠΠ/1301/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά να απορριφθούν οι προσφορές της πρώτης και δεύτερης παρεμβαίνουσας εταιρείας. Επιπλέον, ζητά να ανακληθεί ή να τροποποιηθεί η Απόφαση 500/17-9-2019 της Οικονομικής Επιτροπής, όσον αφορά την αποδοχή των προσφορών των δύο αυτών εταιρειών, ή, εναλλακτικά, να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη της αναθέτουσας αρχής. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια λευκού, φρέσκου, παστεριωμένου, αγελαδινού γάλακτος με 3,5% λιπαρά κατ' ελάχιστον, για τους δικαιούχους υπαλλήλους (στους οποίους παρέχονται τα Μέσα Ατομικής Προστασίας) του Δήμου και των νομικών προσώπων του, καθώς και για τις ανάγκες των παιδιών που φιλοξενούνται από τους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου και των νομικών προσώπων του για δύο (2) έτη».


ΑΕΠΠ/131/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε: (1) να κηρυχθεί έκπτωτη ή να αποκλειστεί η ανάδοχος εταιρεία «………………….» από το Τμήμα 19 της διακήρυξης (Φρέσκο γάλα για τους δικαιούχους υπαλλήλους του Δήμου Πύργου), (2) να ανατεθεί στην προσφεύγουσα, ως δεύτερη μειοδότρια, η προμήθεια του Τμήματος 19 της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια τροφίμων και γάλακτος για τις ανάγκες του Δήμου Πύργου και νομικών προσώπων του, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 140.209,09 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή στηρίχθηκε σε παραβάσεις της διακήρυξης, ιδίως ως προς τη μη προσκόμιση ένορκων βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που απαιτούνταν για την επιβεβαίωση της συμμετοχής της ανάδοχου.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/185/2018

Προμήθεια γάλακτος:. Με δεδομένα αυτά, νομίμως ο Δήμος προέβη στην προμήθεια γάλακτος, τύπου εβαπορέ, λόγω αποδεδειγμένης αντικειμενικής αδυναμίας να χορηγήσει φρέσκο γάλα. Συνεπώς, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΑΕΠΠ/739/2018

Η προσφεύγουσα επιχείρηση ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά της για τα τμήματα 2 (Αυγά-Ελαιόλαδο) και 6 (Είδη κρεοπωλείου) της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια ειδών διατροφής και διαβίωσης για άπορους δημότες, ειδών κυλικείου και παστεριωμένου γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου, με συνολικό προϋπολογισμό 464.999,77€ (συμπ. ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψή της έγινε εσφαλμένα, καθώς πληρούσε τους όρους της διακήρυξης χωρίς να απαιτείται η υποβολή Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ) για τους συνεργαζόμενους φορείς.