×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/504/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης 122/07-05-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Αλεξανδρούπολης, με την οποία ενεκρίθη το πρακτικό του διαγωνισμού για τον προσωρινό ανάδοχο του έργου 'Κατασκευή Δικτύων Αποχέτευσης και Ε.Ε.Λ. Μάκρης του Δήμου Αλεξανδρούπολης'. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η κατασκευή υδραυλικών έργων σε προϋπολογισμό 4.404.673,41€. Επιπλέον, ζητήθηκε η αναγνώριση της ακυρότητας της προσφοράς της Ένωσης Οικονομικών Φορέων λόγω πλημμελούς ψηφιακής υπογραφής, η οποία θεωρήθηκε μη έγκυρη σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 910/2014.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

36791/2025

Ορισμός της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων (Ε.Υ.Δ.Ε.) Κατασκευής Υδραυλικών και Λιμενικών Υποδομών της Γ.Δ. Υδραυλικών, Λιμενικών και Κτηριακών Υποδομών της Γ.Γ. Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ως Αναθέτουσα Αρχή και Προϊσταμένη Αρχή για τις μελέτες και τα έργα που απαιτούνται για την κατασκευή του νέου λιμένα στη Νήσο Θήρα.


ΑΕΠΠ/455/2020

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση της υπ’ αριθ. 20/2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απέρριψε τις προσφορές τους και ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο την παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Κατασκευή νέας Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) του οικισμού …», συνολικής προυπολογιστικής αξίας 4.540.322,58 ευρώ, που περιλαμβάνει την εκπόνηση οριστικής μελέτης, την κατασκευή έργων πολιτικού μηχανικού, την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, τη θέση σε λειτουργία και τις δοκιμές ολοκλήρωσης.


ΕΑΔΗΣΥ/893/2024

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας Αρχής (Διοικητικού Συμβουλίου του ...), η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και την ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή του έργου '...' με εκτιμώμενη αξία 5.564.516,13 ευρώ (συν ΦΠΑ 24%). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου. Η προσφεύγουσα επιχειρηματολογεί ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας ήταν απορριπτέα λόγω πλημμελούς Πίνακα Συμμόρφωσης και ελλιπούς Τεχνικής Έκθεσης, καθώς και λόγω εσφαλμένης συμπλήρωσης του ΕΕΕΣ.


ΝΣΚ/199/2003

Αρμοδιότητα υπηρεσίας για καταβολή στην ΕΥΔΑΠ πρόσθετης χρηματοδότησης, κατ’ άρθρο 50 του Ν 3105/2003.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, για την διεξαγωγή των απαραίτητων ενεργειών προκειμένου να καταβληθεί στην ΕΥΔΑΠ η πρόσθετη χρηματοδότηση, κατά τις διατάξεις του άρθρου 26 παρ.2 του Ν 2939/2001, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν 3105/2003, για την κατασκευή υδραυλικών έργων στην Περιφέρεια Αττικής, είναι η Διεύθυνση Υδραυλικών Έργων Περιφέρειας Αττικής (Δ10) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων.


ΑΕΠΠ/456/2020

Οι προσφεύγουσες εταιρείες αιτούνται την ακύρωση της υπ’ αριθ. 20/2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά τον διαγωνισμό για την 'Κατασκευή νέας Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) του οικισμού […]'. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την εκπόνηση οριστικής μελέτης και μελέτης εφαρμογής, την κατασκευή έργων πολιτικού μηχανικού, την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, τη θέση σε λειτουργία και τις δοκιμές ολοκλήρωσης, καθώς και τη δοκιμαστική λειτουργία του έργου για έξι μήνες. Οι προσφεύγουσες ισχυρίζονται ότι η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής είναι μη νόμιμη λόγω παραβιάσεων στη διαδικασία και ατόφιας αποκλεισμού των προσφορών τους.


ΔΕΔ/Θεσ/566/2025

Η Απόφαση της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών 566/04-04-2025 απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή κατά των οριστικών πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού ΦΠΑ και επιβολής προστίμου (υπ’ αριθμ. ........ / 14-11-2024) των φορολογικών περιόδων 2018 και 2019, που εκδόθηκαν από το 2ο ΕΛΚΕ Θεσσαλονίκης. Οι προσβαλλόμενες πράξεις επέβαλαν συνολική φορολογική οφειλή 85.788,19€ για το 2018 και 256,65€ για το 2019. Ο έλεγχος έκρινε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής καθαρής αξίας 153.206,00€ για το 2018, καθώς διαπιστώθηκαν συναλλακτικά ανύπαρκτες επιχειρήσεις-προμηθευτές. Απορρίφθηκαν όλοι οι ισχυρισμοί του προσφεύγοντος, συμπεριλαμβανομένων αυτών περί ακυρότητας της εντολής ελέγχου και πλημμελούς αιτιολογίας των εικονικών συναλλαγών. Η τελική φορολογική υποχρέωση επικυρώθηκε στο αρχικό ποσό.


ΕΑΔΗΣΥ/719/2024

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Αναθέτουσας Αρχής με αριθμό .../21-02-2024, η οποία ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα ως προσωρινή ανάδοχο για το έργο κατασκευής του φράγματος «...» με εκτιμώμενη αξία 25.403.225,81 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την κατασκευή υδραυλικών έργων, σήραγγας εκτροπής, υπερχειλιστή, οδοποιίας και συναφών έργων. Η προσφυγή επικεντρώνεται στην καταγγελία παραβίασης της διαδικασίας αξιολόγησης ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών, ιδίως ως προς τη νομιμότητα της αποδοχής της τροποποιημένης αιτιολόγησης της παρεμβαίνουσας που οδήγησε σε μη υλοποιήσιμη/ζημιογόνα προσφορά.


ΑΕΠΠ/895/2019

Η αιτούσα (οικονομικός φορέας) με την Προδικαστική Προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης 170/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αλεξανδρούπολης, η οποία ενέκρινε τον (υπο)φάκελο «Δικαιολογητικών Κατακύρωσης» της παρεμβαίνουσας ένωσης οικονομικών φορέων, αναδεικνύοντάς την οριστική ανάδοχο για το δημόσιο έργο «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΡΙΣΤΗΝΟΥ – Κατασκευή Θερμικού Σταθμού και Δικτύων της θέρμανσης αγροτικών θερμοκηπίων εγκαταστάσεων και κτηρίων». Το έργο αφορά την κατασκευή θερμικού σταθμού και δικτύων τηλεθέρμανσης με χρήση γεωθερμικής ενέργειας για θέρμανση δημοτικών κτηρίων και θερμοκηπίων στους οικισμούς Άνθεια και Αρίστηνο, με προϋπολογισμό €6.229.005,78 και προθεσμία εκτέλεσης 18 μήνες. Η προσφυγή επικαλείται λανθασμένες δηλώσεις στο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) από μέλος της ένωσης, καθώς και μη συνταγμένα κατά τα κείμενα δικαιολογητικά (ιδιόχειρες αντί ψηφιακές υπογραφές).


ΑΕΠΠ/921/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης 121/2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε την απόρριψη της προσφοράς της στον διαγωνισμό για την ανάθεση της σύμβασης υπηρεσιών 'Λειτουργία και συντήρηση της Ε.Ε.Λ. ......'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών λειτουργίας, συντήρησης, υγιεινολογικής παρακολούθησης και χρηματοοικονομικά βιώσιμης λειτουργίας της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) για ισοδύναμο πληθυσμό, με διάρκεια 12 μηνών και προϋπολογισμένη αξία 568.000€.


ΑΕΠΠ/764/2020

Η προσφυγή ασκήθηκε για την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που έκανε δεκτή την προσφορά της ένωσης εταιρειών «ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ», καθώς θεωρήθηκε ότι η προσφορά της παρέβαλε ουσιώδεις όρους του διαγωνισμού, ιδίως ως προς την τήρηση περιβαλλοντικών όρων και τεχνικών προδιαγραφών. Ζητήθηκε επιπλέον η αναστολή της εκτέλεσης της προσβαλλόμενης πράξης μέχρι την έκδοση της οριστικής απόφασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την εκπόνηση μελέτης και την κατασκευή έργων επεξεργασίας λυμάτων, προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού, καθώς και τη δωδεκάμηνη δοκιμαστική λειτουργία τους.