×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/541/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ένωση εταιριών ζητά την ακύρωση δύο αποφάσεων της αναθέτουσας αρχής (με αριθμούς πρωτοκόλλου 128848-04.12.2020 και 3089-13.01.2021) που αφορούν τη σύναψη Συμφωνίας Πλαίσιο για την «Προμήθεια Η/Υ και Οθονών για τις ανάγκες δημόσιων φορέων» με προϋπολογισμό 23.018.412,18€ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσβαλλόμενες αποφάσεις αφορούν την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρείας «…», η οποία, κατά τον προσφέροντα, έγινε κατά παράβαση διατάξεων του νόμου και των όρων της διακήρυξης. Η προσφυγή τεκμηριώνει τρεις κύριους λόγους: 1) μη νόμιμη αποδοχή εσφαλμένου Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (Ε.Ε.Ε.Σ.), 2) έλλειψη απόδειξης οικονομικής επάρκειας της παρεμβαίνουσας, και 3) μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές (ειδικά για το καλώδιο του πολυπρίζου). Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει προμήθεια Η/Υ και οθονών για δημόσιους φορείς, με υποδιαίρεση σε επτά τμήματα ανά γεωγραφική ενότητα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/78/2022

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Με δεδομένα αυτά και την 125762/19.11.2021 βεβαίωση του ως άνω Γενικού Γραμματέα ότι δεν εκκρεμούν ένδικα μέσα (βοηθήματα) κατά των πράξεων της ανωτέρω διαγωνιστικής διαδικασίας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του ελεγχόμενου σχεδίου συμφωνίας πλαίσιο κατά το μέρος που αφορά στο Τμήμα 1 (προμήθεια 3.780 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 1.290 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 1.975 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 1.848 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων των Υπουργείων Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Δικαιοσύνης και του ΟΑΕΠ, που εδρεύουν στην Γεωγραφική Ενότητα Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης), στο Τμήμα 2 (προμήθεια 1.640 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 384 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 1.395 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 679 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων των Υπουργείων Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Δικαιοσύνης, που εδρεύουν στην Γεωγραφική Ενότητα Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου και Ιονίων Νήσων), στο Τμήμα 3 (προμήθεια 3.763 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 777 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 2.166 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 2.188 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων των  Υπουργείων που εδρεύουν στην Γεωγραφική Ενότητα Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Πελοποννήσου), στο Τμήμα 4 (προμήθεια 2.876 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 1.892 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 2.798 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 1.809 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων των Υπουργείων Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Δικαιοσύνης, που εδρεύουν στην Γεωγραφική Ενότητα Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης, Πειραιά και Νήσων Αττικής), στο Τμήμα 5 (προμήθεια 4.732 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 918 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 3.702 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 1.476 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων των Υπουργείων Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Δικαιοσύνης και του ΟΑΕΠ, που εδρεύουν στην Γεωγραφική Ενότητα Αττικής) και στο Τμήμα 7 (προμήθεια 3.000 τεμαχίων Η/Υ τυπικών, 3.000 τεμαχίων Η/Υ απαιτήσεων, 1.500 τεμαχίων επίπεδων οθονών Η/Υ τύπου led 21,5 ιντσών και 1.500 τεμαχίων οθονών Η/Υ τύπου led 23 ιντσών για τις ανάγκες υπηρεσιών της ΕΛΑΣ - Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, που εδρεύουν στην Αττική).


ΑΕΠΠ/540/2021

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση των υπ' αριθ. πρωτ. 128848/4.12.2020 και 3089/13.1.2021 Αποφάσεων της Διεύθυνσης του Υπουργείου, στο μέρος που αυτές δέχονται τα δικαιολογητικά συμμετοχής, τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές της εταιρείας «[…]» και την ανακήρυξή της ως προσωρινής αναδόχου σε όλα τα Τμήματα της Συμφωνίας Πλαίσιο. Η Συμφωνία Πλαίσιο αφορά την προμήθεια Η/Υ και Οθονών για τις ανάγκες Δημόσιων Φορέων, συνολικής εκτιμώμενης αξίας χωρίς ΦΠΑ 23.018.412,18 € για 3 έτη, με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής. Η διακήρυξη υποδιαιρείται σε επτά (7) Τμήματα για το σύνολο των τεσσάρων ειδών ανά Τμήμα, όπου κάθε τμήμα αντιστοιχεί σε έναν διακριτό συστημικό αριθμό διαγωνισμού στο ΕΣΗΔΗΣ και μια Γεωγραφική ή Διοικητική Ενότητα.


ΑΕΠΠ/1253/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό Φ.600.163/19/22824/Σ.1999/19-05-2021, η οποία αφορούσε την κατακύρωση της σύμβασης για την «Προμήθεια νωπών οπωροκηπευτικών προς κάλυψη αναγκών των Σχηματισμών και Μονάδων της περιοχής ευθύνης της αναθέτουσας αρχής και των Μονάδων της». Η σύμβαση είχε συνολική εκτιμώμενη αξία περίπου 200.000,00€ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφυγή βασίζεται σε τρεις κύριους λόγους: (1) η παρεμβαίνουσα δεν υπέβαλε επικαιροποιημένο έγγραφο για την μη αναστολή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, (2) υπέβαλε μη ολοκληρωμένη σύμβαση ως απόδειξη τεχνικής επάρκειας, και (3) οι υπεύθυνες δηλώσεις της παρεμβαίνουσας ήταν ελλιπείς ως προς την αναγραφή της ιδιότητας του υπογράφοντος. Η προσφυγή τεκμηριώνει ότι αυτές οι παραλείψεις συνιστούν ουσιώδη παράβαση των όρων της διακήρυξης και των διατάξεων του Ν. 4412/2016.


ΑΕΠΠ/208/2020

Η προσφεύγουσα επιχείρηση ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασηs της Οικονομικής Επιτροπήs του Δήμου, η οποία αφορά τη συνολική σύμβαση για την «Αντικατάσταση κουφωμάτων σε σχολεία του Δήμου». Η σύμβαση είχε προϋπολογισμό 478.610,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ και υποδιαιρούνταν σε τρεις ομάδες: Ομάδα Α (Υαλοστάσια αλουμινίου συρόμενα, ανοιγόμενα, σταθερά), Ομάδα Β (Διπλοί θερμομονωτικοί, ηχομονωτικοί, ανακλαστικοί υαλοπίνακες) και Ομάδα Γ (Προστατευτικές επενδύσεις θυρόφυλλων). Η προσφυγή στηρίζεται σε δύο κύριους λόγους: (1) μη σωστή συμπλήρωση του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (Ε.Ε.Ε.Σ.) από την παρεμβαίνουσα επιχείρηση και (2) μη συμμόρφωση των προϊόντων της με τις τεχνικές προδιαγραφές ως προς τις διαστάσεις των φύλλων.


ΑΕΠΠ/1329/2020

Με την Προδικαστική Προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που απέρριψε την προσφορά της στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την 'Προμήθεια προσωπικών Η/Υ και οθονών, πολυμηχανημάτων και εκτυπωτικών μηχανημάτων με σετ τόνερ και αναλωσίμων εκτυπωτικών μηχανημάτων'. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν άδικη, καθώς η Διακήρυξη περιείχε ασάφειες και εσωτερικές αντιφάσεις σχετικά με τη μορφή υποβολής της οικονομικής προσφοράς. Ζητά την ακύρωση της απόφασης, την αποσφράγιση του υποφακέλου της οικονομικής προσφοράς και την αναγνώριση της ως προσωρινού αναδόχου, αφού είχε υποβάλει τη χαμηλότερη τιμή (59.029,59€ χωρίς ΦΠΑ) για το Τμήμα 1 του διαγωνισμού.


ΑΕΠΠ/812/2019

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμ. 979/28.05.2019 του Συμβουλίου Διεύθυνσης του αναθέτοντα φορέα (ΕΛ.ΤΑ.), η οποία αφορά την ανάδειξη της παρεμβαίνουσας ως οριστικής ανάδoχου στον ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό κάτω των ορίων με αντικείμενο την «Παροχή υπηρεσιών διανομής σε μονάδες που λειτουργούν στη γεωγραφική ενότητα της Κρήτης» και συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 383.225,81€. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η ανάδειξη της παρεμβαίνουσας είναι παράνομη, καθώς τα υποβληθέντα δικαιολογητικά δεν αποδεικνύουν επαρκώς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, ούτε την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκειά της.


ΕΑΔΗΣΥ/184/2025

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης του ... που εγκρίνει τα πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης των αποτελεσμάτων, ιδίως ως προς την αποδοχή του εσφαλμένου και πλημμελώς αιτιολογημένου ύψους της τελικής βαθμολογίας της τεχνικής προσφοράς της σε σύγκριση με την βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση υπηρεσιών σε θέματα διαχείρισης προσωπικών δεδομένων, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 913.000,00 €. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η αναθεώρηση της βαθμολογίας της παρεμβαίνουσας από 100,44 σε 108,04 βαθμούς επηρέασε δυσμενώς τη σύγκρισή της, υποστηρίζοντας ότι η δική της βαθμολογία έπρεπε να ήταν υψηλότερη.


ΑΕΠΠ/523/2019

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αριθμό πρωτ. Δ11/Ε/5293/1836, η οποία απέρριψε την τεχνική προσφορά του για την προμήθεια οθονών απεικόνισης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια οθονών απεικόνισης για συστήματα δεδομένων με εκτιμώμενη αξία 111.290,40 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικαλείται ότι η απόρριψη της προσφοράς του βασίστηκε σε λανθασμένη ερμηνεία του όρου 2.3.8 των τεχνικών προδιαγραφών, ο οποίος αφορά την υποβολή κατάστασης χρηστών των προσφερόμενων οθονών. Επισημαίνει ότι η προσφορά του πληρούσε τις απαιτήσεις, καθώς περιλάμβανε κατάσταση χρηστών από τη Γερμανία που χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο μοντέλο οθόνης, και ότι η απόρριψη παραβίαζε τις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης.


ΑΕΠΠ/679/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που επέτρεψε τη συμμετοχή της παρεμβαίνουσας εταιρείας στα επόμενα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για την εκτέλεση του έργου «ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ» με προϋπολογισμό 2.000.100,00 € (συν ΦΠΑ 24%). Η προσφυγή βασίζεται κυρίως στην αντίρρηση ότι τα δικαιολογητικά της παρεμβαίνουσας (Ε.Ε.Ε.Σ.) δεν ήταν νόμιμα υπογεγραμμένα ψηφιακά, παρά την απαίτηση της διακήρυξης, καθώς και σε ζητήματα σχετικά με την τεκμηρίωση των τρίτων οικονομικών φορέων στους οποίους στηρίζεται η παρεμβαίνουσα.


ΑΕΠΠ/258/2021

Η προδικαστική προσφυγή ασκήθηκε από την ανώνυμη εταιρεία «*******» κατά της απόφασης με την οποία απορρίφθηκε το Πρακτικό Αξιολόγησης Οικονομικών Προσφορών της Επιτροπής Διαγωνισμού και απορρίφθηκε η οικονομική προσφορά της προσφεύγουσας, ενώ έγινε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των κτιρίων του Ιδρύματος για διάρκεια ενός έτους με δικαίωμα παράτασης ενός τριμήνου, με προϋπολογισμό 1.762.500,00€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώθηκε στην ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά της προσφεύγουσας λόγω εσφαλμένου υπολογισμού του αριθμού των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης, καθώς και στην αμφισβήτηση της νομιμότητας της αποδοχής της προσφοράς της παρεμβαίνουσας.