×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/603/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η αιτούσα εταιρεία με την Προδικαστική Προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης Δ16/431/22.03.2019 της αναθέτουσας αρχής, η οποία είχε δεχτεί τους φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος και των δύο παρεμβαινουσών εταιρειών για το Β΄ Στάδιο του Διαγωνισμού ΣΔΙΤ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τον «Οδικό Άξονα – Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Τμήματος […] με ΣΔΙΤ», με προϋπολογισμό πληρωμών διαθεσιμότητας καθαράς παρούσας αξίας €290.000.000 πλέον ΦΠΑ (σε τιμές 2018). Η προσφυγή ασκείται κατά της ένωσης νομικών προσώπων και της άλλης εταιρείας, με ισχυρισμούς ότι δεν πληρούν τα κριτήρια τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας που ορίζει η Πρόσκληση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/584/2019

Με τις Προδικαστικές Προσφυγές τους, οι αιτούσες ζητούν την ακύρωση της Απόφασης Δ16/432/22.03.2019 της αναθέτουσας αρχής. Αυτή η απόφαση ενέκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας του διεθνούς δημόσιου Διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης του έργου «ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ» ήτοι του «Αυτοκινητοδρόμου Κίσαμος-Χανιά-Ηράκλειο-Χερσόνησος-Άγιος Νικόλαος-Καλό Χωριό», στο Τμήμα “Χανιά – Ηράκλειο”. Η έγκριση οδήγησε στην αποδοχή των «Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος» όλων των παρεμβαινουσών εταιρειών για το επόμενο Β΄ ΣΤΑΔΙΟ του διαγωνισμού, καθώς και κάθε άλλης συναφούς, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης. Οι αιτούσες διαφωνούν με την πρόκριση των ανταγωνιστών τους σε αυτό το στάδιο.


ΕΣ.ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/305/2025

Η Πράξη 305/2025 του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης (Ι.Φ.Σ.) για το έργο «Αποκατάσταση και Εκσυγχρονισμός των δικτύων Άρδευσης του Τ.Ο.Ε.Β. Ταυρωπού», συνολικού προϋπολογισμού πληρωμών διαθεσιμότητας 105.400.000,00 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.). Η διαδικασία ανάθεσης, που υλοποιήθηκε ως Σύμπραξη Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), περιλάμβανε Α' Φάση, Διάλογο και Υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών. Το Κλιμάκιο έκρινε ότι, παρά τις μεταβολές στη σύνθεση του αναδόχου και την αντικατάσταση φορέα λόγω δυνητικού λόγου αποκλεισμού (που αντιμετωπίστηκε με ικανοποιητικά επανορθωτικά μέτρα), η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς και χωρίς ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες. Κατά συνέπεια, δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου Σύμβασης Σύμπραξης με τον ανακηρυχθέντα ανάδοχο.


ΑΕΠΠ/583/2019

Οι αιτούσες επιδιώκουν την ακύρωση της Απόφασης Δ16/432/22.03.2019 της αναθέτουσας αρχής. Με αυτή την απόφαση, εγκρίθηκε το από 26.02.2019 Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας του διεθνή δημόσιου Διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης του έργου «ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ .....» ήτοι του «.....», στο Τμήμα “.....” («Έργο Παραχώρησης»). Το έργο περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του οδικού τμήματος. Οι αιτούσες διαφωνούν με την αποδοχή των «Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος» όλων των παρεμβαινουσών εταιρειών για το επόμενο Β΄ ΣΤΑΔΙΟ του διαγωνισμού και ζητούν την ακύρωση κάθε συναφούς, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης.


ΕΣ.ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/252/2025

Η Πράξη 252/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης (ΙΦΣ) και του σχεδίου σύμβασης για το έργο «Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων Νομού Λασιθίου και Συνοδά Έργα – Φράγμα Αγ. Ιωάννη Ιεράπετρας Νομού Λασιθίου και Βασικά Έργα Αξιοποίησης Αρδευτικού Νερού». Το έργο, προϋπολογισμού 55.900.000,00 ευρώ σε πληρωμές διαθεσιμότητας, υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ. Η διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη της εταιρείας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» ως αναδόχου. Το Κλιμάκιο έκρινε ότι δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάδειξης του ΙΦΣ και ως εκ τούτου δεν κωλύεται η υπογραφή της σύμβασης σύμπραξης, υπό τον όρο της προηγούμενης κήρυξης των απαραίτητων απαλλοτριώσεων για το έργο του Φράγματος Αγ. Ιωάννη.


ΑΕΠΠ/1009/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα οικονομική ένωση αιτείται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας με αριθμό 14/755/05.06.2020, η οποία αφορά στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου του έργου «Αναβάθμιση του Οδοφωτισμού στο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Περιφέρειας» με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Το αντικείμενο της Σύμπραξης περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, χρηματοδότηση, προμήθεια/εγκατάσταση, αναβάθμιση υφιστάμενου δικτύου και τεχνική διαχείριση (συντήρηση, λειτουργία και διαχείριση) του συστήματος και των υποδομών οδοφωτισμού για χρονικό διάστημα έως 16 έτη, με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό πληρωμών διαθεσιμότητας 8.038.831,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/195/2019

Η αιτούσα επιχείρηση με την Προδικαστική Προσφυγή αίτησε την ακύρωση της Απόφασης 244/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αριστοτέλη, η οποία είχε ενέκρινε το Πρακτικό 1 του δημόσιου διαγωνισμού για την «Αποκομιδή σύμμεικτων απορριμμάτων παραλιακής ζώνης Δημοτικής Ενότητας ΣΤΑΓΕΙΡΩΝ - ΑΚΑΝΘΟΥ του ΔΗΜΟΥ ΑΡΙστοτέλη». Η αιτούσα διαμαρτυρήθηκε ότι η Απόφαση απέρριψε τον δικό της φάκελο συμμετοχής ενώ έκανε αποδεκτούς τους φακέλους των παρεμβαινουσών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την αποκομιδή οικιακών απορριμμάτων από τις παραλιες ζωνες του δήμου για ενιαία χρονική διάρκεια, με προϋπολογισμένη δαπάνη €405.486,02 (χωρίς ΦΠΑ). Η αιτούσα ισχυρίστηκε ότι οι λόγοι απόρριψης της προσφοράς της (αντιφατικές δηλώσεις και έλλειψη υπεύθυνης δήλωσης για προσωπικά δεδομένα) δεν ήταν νόμιμοι και ότι οι παρεμβαίνουσες είχαν δικαιολογητικά που δεν πληρούσαν τους όρους της διακήρυξης.


ΝΣΚ/131/2000

Γεωργικός κλήρος. Κατάτμηση. Συνοικισμοί. Πολεοδομία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Γ.Πουλάκος, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Ι.Καραγιαννοπούλου, Πάρεδρος Από της ενάρξεως ισχύος του α.ν.431/68 η διάταξη του άρθρου 31 ν.823/48 καταργήθηκε σιωπηρώς και συνεπώς και επί των κλήρων της περιοχής Ελληνικού Αττικής των ευρισκομένων εντός σχεδίου πόλεως, επιτρέπεται η κατάτμηση υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις του α.ν.431/68.


91187/2015

Καθορισμός της διάρθρωσης της Ειδικής Υπηρεσίας Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ, σύμφωνα με το άρθρο 46 του Ν. 4314/2014 .


ΑΕΠΠ/201/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση της απόφασης του Προϊσταμένου Αρχαιοτήτων Κεφαλληνίας με αριθμό Φ333/Δ1-02/Δ2/13.12.2018, η οποία αποδέχθηκε τα Πρακτικά 1 και 2 της Επιτροπής Διενέργειας διαγωνισμού. Αυτά τα πρακτικά αξιολόγησαν τους φακέλους δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικής προσφοράς, καθώς και τους φακέλους οικονομικής προσφοράς των διαγωνιζομένων. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση προθηκών και λοιπών μουσειακών κατασκευών για την Αρχαιολογική Συλλογή Σάμης, με προϋπολογισμό 245.967,74€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα αντιτείνει ότι αποκλείστηκε αδίκως επειδή το δείγμα ξύλου που κατέθεσε είχε πάχος 9mm αντί για τα 16mm που απαιτούνταν, ενώ υποστηρίζει ότι η διατύπωση της Διακήρυξης ήταν ασαφής και αμφιλεγόμενη.


ΝΣΚ/484/2012

Δημόσιοι υπάλληλοι – Καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας – Ανακήρυξη υποψηφίων βουλευτών – Υποχρέωση ή μη παραίτησης του δημοσίου υπαλλήλου πριν την ανακήρυξή του ως υποψηφίου βουλευτή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επί του ερωτήματος, αν δημόσιος υπάλληλος, που έχει τεθεί σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας, υποχρεούται να παραιτηθεί προκειμένου να ανακηρυχθεί υποψήφιος βουλευτής, διατυπώθηκαν δύο (2) γνώμες, που έλαβαν τον αυτό αριθμό ψήφων με συνέπεια το ερώτημα να παραπεμφθεί στην Ολομέλεια. Σύμφωνα με την πρώτη γνώμη, υπάρχει υποχρέωση παραίτησης, διότι η ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, η οποία διατηρείται υπό το καθεστώς της προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας, συνιστά κώλυμα εκλογιμότητας, το οποίο αίρεται με την παραίτηση. Κατά τη δεύτερη γνώμη, δεν υπάρχει υποχρέωση παραίτησης, διότι ο υπάλληλος, που έχει υπαχθεί στο παραπάνω καθεστώς, δεν έχει, στην ουσία, την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου. ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ, ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η 541/2012.