×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/62/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης 370/11-12-2017 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αγίου Δημητρίου, η οποία ενέκρινε τα πρακτικά 43/2017 και 45/2017 της Επιτροπής Διαγωνισμού. Αποφασίστηκε η αποδοχή της προσφοράς μιας ένωσης φυσικών προσώπων ως νομίμου συμμετέχοντα στον Ηλεκτρονικό Ανοικτό Διαγωνισμό για την υπηρεσία «Συντήρηση και επισκευή μεταφορικών μέσων» (περίοδος 2017-2018, προϋπολογισμός 84.850,58€). Η προσφυγή στηρίζεται στην παράβαση ουσιώδους όρου της διακήρυξης, ιδιαίτερα τη μη νόμιμη χρονοσήμανση της ψηφιακής υπογραφής και την έλλειψη αναγραφής της συμμετοχής των μελών της ένωσης σε ποσοστό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επισκευή επιβατικών οχημάτων και ημιφορτηγών ≤3,5 τόνων (Ομάδα 1), με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΝΣ/ΟΙΚ.43741/ΦΝ393/2019

Σήμανση οδικού δικτύου όπου απαγορεύεται η διέλευση στα οχήματα άνω των 3,5 τόνων.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/961/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Ζητείται η ανάκληση της 114/2022 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας-πλαισίου για την «Προμήθεια ανταλλακτικών-αναλωσίμων υλικών και παροχή υπηρεσιών για την επισκευή οχημάτων του Δήμου …», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.507.257,87 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), κατά το μέρος που αφορά στις Ομάδες 1 «Ανταλλακτικά και αναλώσιμα φορτηγών άνω των 3,5 τόνων», 5 «Ανταλλακτικά και αναλώσιμα ημιφορτηγών κάτω των 3,5 τόνων», 7 «Ανταλλακτικά και αναλώσιμα χωματουργικών μηχανημάτων» και 10 «Ανταλλακτικά και αναλώσιμα σαρώθρων», με συμβαλλόμενα μέρη τον Δήμο … και την προσφεύγουσα κοινωνία κληρονόμων, μέγιστης συμβατικής αξίας  439.112,88 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).(....)Τέλος, ομοίως αβάσιμος και απορριπτέος είναι και ο προβαλλόμενος ισχυρισμός της προσφεύγουσας περί της δημιουργίας εύλογης πεποίθησης ως προς τη νόμιμη συμμετοχή της για το λόγο ότι με την 262/2021 πράξη του Στ΄ Κλιμακίου κρίθηκε ότι δεν διαπιστώθηκαν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες και δεν κωλυόταν η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης με συμβαλλόμενη την ίδια. Τούτο, διότι, ανεξαρτήτως της αυτοτέλειας εκάστης διαγωνιστικής διαδικασίας (...), ο προσυμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι έλεγχος αντικειμενικής νομιμότητας της εκάστοτε υποβαλλόμενης προς έλεγχο διαγωνιστικής διαδικασίας και κατά συνέπεια, ακόμα και αν κατά την κρίση του αρμόδιου δικαστικού σχηματισμού του δεν κωλύεται η υπογραφή μιας σύμβασης, η κρίση αυτή δεν δεσμεύει άλλο δικαστικό σχηματισμό του σε οποιαδήποτε αντίστοιχη μεταγενέστερη περίπτωση κληθεί να ασκήσει προσυμβατικό έλεγχο(....)Απορρίπτει την...προσφυγή ανάκλησης της κοινωνίας κληρονόμων με την επωνυμία «…».Αποφαίνεται ότι το σχέδιο συμφωνίας πλαισίου μεταξύ του Δήμου … και του οικονομικού φορέα «…» δεν πρέπει να υπογραφεί.


Δ13/οικ/799/2018

Έγκριση γενικών κατευθυντήριων οδηγιών, που αφορούν στην κατακόρυφη σήμανση του οδικού δικτύου, στο οποίο επιβάλλεται η απαγόρευση της κυκλοφορίας στα μηχανοκίνητα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων.


ΕΑΔΗΣΥ/75/2022

Το αντικείμενο της σύμβασης διακρίνεται σε δύο ομάδες : Ομάδα A - Συντήρηση και επισκευή Λεωφορείων - Φορτηγών -Ημιφορτηγών-Επιβατικών κ.λ.π. Ομάδα Β - Συντήρηση και επισκευή Μηχανημάτων Έργου, Σαρώθρων και Αγροτικών Μηχανημάτων του Δήμου


ΑΕΠΠ/589/2020

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή του αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διαγωνισμού, η οποία απορρίπτει την πρότασή του για τα Τμήματα 2 και 4 του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μηχανημάτων και οχημάτων, συγκεκριμένα φορτηγών έως 3,5 τόνων με καρότσα ανατροπής και φορτηγού έως 7,5 τόνων με ανατροπή και εξοπλισμό αρπάγης. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, επειδή η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν αξιολόγησε σωστά τα υποβληθέντα δικαιολογητικά και τεχνικά βιβλία, δεν συμπλήρωσε σωστά το φύλλο συμμόρφωσης, και δεν του έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει διευκρινίσεις. Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι η αποδοχή της προσφοράς του άλλου διαγωνιζόμενου έγινε κατά παράβαση των όρων της διακήρυξης.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/122/2024

Προμήθεια τριών ημιφορτηγών 4Χ4 αγροτικού τύπου και ενός ημιφορτηγού 3,5 ΤΝ ανατρεπόμενο (...) Από τις ανωτέρω διατάξεις προκύπτει ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει αρμοδιότητα διενέργειας ελέγχου νομιμότητας των συμβάσεων προμηθειών που προτίθενται να συνάψουν, πλην άλλων, και οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον η προϋπολογιζόμενη δαπάνη, άνευ ΦΠΑ, υπερβαίνει το ποσό των 300.000,00 ευρώ. Τούτο δε, στον βαθμό που δεν προκύπτει ότι ο ελεγχόμενος φορέας έχει προβεί σε τεχνητή κατάτμηση του αντικειμένου της ανάθεσης, με σκοπό την αποφυγή του προσυμβατικού ελέγχου.(...) Για τους λόγους αυτούς Αποφαίνεται ότι απαραδέκτως υποβλήθηκαν για έλεγχο νομιμότητας ενώπιον του παρόντος Κλιμακίου τα στοιχεία της διαδικασίας ανάθεσης και το σχέδιο σύμβασης 


ΑΕΠΠ/632/2019

Οι προσφεύγουσες εταιρείες αιτούνται με τις προδικαστικές προσφυγές τους την ακύρωση της απόφασης 66/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αγίου Δημητρίου, η οποία αποδέχτηκε την προσφορά του συμμετέχοντα «……………..» ως μόνου αποδεκτού και τον ανακήρυξε προσωρινό μειοδότη για την προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας (Τμήμα Β). Επίσης, ζητούν τον αποκλεισμό των εταιρειών «……………..» και «……………..» ως ανεπαρκών, καθώς και την κήρυξη της δικής τους ως νόμιμου αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια φρέσκου γάλακτος και μέσων ατομικής προστασίας για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών του προσώπων για τα έτη 2019-2020, με συνολικό προϋπολογισμό 335.083,32€ (συμπεριλ. ΦΠΑ).


ΥΠΟΘΕΣΗ C-642/2020

«Προδικαστική παραπομπή – Οδηγία 2014/24/ΕΕ – Διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων – Άρθρο 63 – Στήριξη ένωσης οικονομικών φορέων στις δυνατότητες άλλων φορέων – Δυνατότητα της αναθέτουσας αρχής να απαιτήσει την εκτέλεση ορισμένων κρίσιμων καθηκόντων από έναν συμμετέχοντα στην ένωση οικονομικών φορέων – Εθνική κανονιστική ρύθμιση κατά την οποία η επιχείρηση που εκπροσωπεί ένωση οικονομικών φορέων οφείλει να πληροί τα κριτήρια και να εκτελεί τις παροχές κατά το μεγαλύτερο μέρος τους


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/126/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και των τριών (3) σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια απορριμματοφόρων οχημάτων και οχημάτων και μηχανημάτων έργου από τον Δήμο(....)Τούτο, διότι από την προαναφερόμενη από 29.9.2021 «Βεβαίωση μη καταγγελμένων επιχειρηματικών οφειλών» της Τράπεζας …, που αυτός υπέβαλε ως δικαιολογητικό κατακύρωσης, δεν αποδεικνύεται η εκπλήρωση του προβλεπόμενου στη διακήρυξη κριτηρίου ποιοτικής επιλογής για τη χρηματοοικονομική επάρκεια να έχει αυτός βεβαιωμένη από τράπεζα πιστοληπτική ικανότητα, ήτοι δυνατότητα σύναψης οποιασδήποτε μορφής νέων δανείων χρηματοδότησης από τράπεζα, ποσού τουλάχιστον ίσου με τον προϋπολογισμό του ανωτέρω Τμήματος με ΦΠΑ, που είναι 86.800,00 ευρώ(....)Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή των τριών (3) σχεδίων συμβάσεων σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … – … και: α) της … Α.Ε. … για την προμήθεια έξι απορριμματοφόρων οχημάτων (1), και για την προμήθεια ενός διαξονικού ανατρεπόμενου  φορτηγού μικτού φορτίου 19 τόνων, ενός διαξονικού ανατρεπόμενου φορτηγού μικτού φορτίου 3,5 τόνων και ενός  καταβρεχτήρα 10 κ.μ. (2), και β) του … για την προμήθεια ενός  επουλωτικού λάκκων (3).

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/962/2022.


ΑΕΠΠ/1234/2019

Ο προσφεύγων αιτείται με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του και την ανάδειξή του ως προσωρινού αναδόχου του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την επισκευή και συντήρηση μηχανημάτων έργου (φορτωτών, σκαπτικών, οδοποιίας κλπ.) για το Τμήμα Γ του διαγωνισμού. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι πληροί τις απαιτήσεις της διακήρυξης, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υπηρεσίας ρυμουλκούμενου οχήματος, και ότι η αναθέτουσα αρχή παρέβλεψε σημαντικά στοιχεία της προσφοράς του. Επιπλέον, αμφισβητεί τη νομιμότητα της ανάδειξης του έτερου συμμετέχοντα ως προσωρινού αναδόχου, ισχυριζόμενος ότι ο τελευταίος δεν πληρούσε πλήρως τις προϋποθέσεις της διακήρυξης.