Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/709/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η αιτούσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε τον υπό-φάκελο «Δικαιολογητικών Συμμετοχής & Τεχνικής Προσφοράς» της. Αιτιάται ότι η απόρριψη έγινε λόγω εσφαλμένης αξιολόγησης των κριτηρίων Κ1 και Κ3, καθώς και για πλημμελή βαθμολόγηση του κριτηρίου Κ2, το οποίο θεωρεί ότι έπρεπε να είχε βαθμολογηθεί με 120. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών κατάρτισης και πιστοποίησης για 1.200 ωφελούμενους, με συνολική εκτιμώμενη αξία €870.000. Η σύμβαση περιλαμβάνει προγράμματα κατάρτισης διάρκειας 80 ωρών έκαστο και πιστοποίηση των ωφελούμενων, με υποχρεωτική συμμετοχή στις εξετάσεις για την απόκτηση πιστοποίησης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1066/2019

Η προδικαστική προσφυγή της εταιρείας «……………….» ζητά την ακύρωση, εν όλω ή εν μέρει, των όρων της διακήρυξης του ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης «Ενέργειες Συμβουλευτικής, Κατάρτισης και Πιστοποίησης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό Τομέα». Η εταιρεία βάλλει κατά όρων που αφορούν τη νομική μορφή των ενώσεων οικονομικών φορέων, τα κριτήρια χρηματοοικονομικής επάρκειας (μεγάλος κύκλος εργασιών), τα μέτρα διασφάλισης ποιότητας ISO, την αντιφατικότητα του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης, την ασάφεια και αντιφατικότητα των κριτηρίων ανάθεσης (Κ1, Κ2, Κ3, Κ4) και τη μη υποδιαίρεση της σύμβασης σε επί μέρους τμήματα βάσει φυσικού αντικειμένου, υποστηρίζοντας ότι αυτοί οι όροι παραβιάζουν την αρχή της αναλογικότητας, της ίσης μεταχείρισης και στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό, καθιστώντας ουσιαστικά αδύνατη τη συμμετοχή της.


ΕΑΔΗΣΥ/1015/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η με αριθμό πρωτ. …./28.04.2023 απόφαση του προέδρου του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής κατά το μέρος που εγκρίνει τα πρακτικά Νο 5 και Νο 6 της επιτροπής διενέργειας/αξιολόγησης του διαγωνισμού (Τμήμα 2) που αφορούν την βαθμολόγηση και αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών της ίδιας και της παρεμβαίνουσας ένωσης «…» και ειδικότερα ως προς την εσφαλμένη βαθμολόγηση των κριτηρίων Κ1, Κ2, Κ3 και Κ5. Επικουρικά ζητάει την ακύρωση της προσβαλλόμενης λόγω έλλειψης νόμιμης αιτιολογίας που αφορά την αξιολόγηση των κριτηρίων Κ2 και Κ5 β) των εγκριθέντων με την ανωτέρω απόφαση πρακτικών της επιτροπής διενέργειας διαγωνισμού, ήτοι Νο5-19/04/2023 και Νο6-24/04/2023 ως προς την εσφαλμένη βαθμολόγηση των κριτηρίων Κ1, Κ2, Κ3 και Κ5.


ΕΑΔΗΣΥ/825/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα αιτείται ν’ ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση, υπ’ αριθμό πρωτ. ..., της Υπουργού ... και ..., με τίτλο «Αποδοχή του υπ’ αριθμ.1/08‐03‐2023 Πρακτικού Ηλεκτρονικής Αποσφράγισης – Αξιολόγησης Τεχνικών Προσφορών για το έργο «...», κατά το σκέλος, που με την απόφαση αυτή εγκρίθηκε το συμπροσβαλλόμενο 1ο Πρακτικό της Ε.Δ.., και ειδικότερα: (α) κατά το μέρος που έκρινε, ότι η προσφορά της «... ΑΕ» είναι αποδεκτή, (β) κατά το μέρος που η προσφορά της προσφεύγουσας ένωσης έλαβε χαμηλή βαθμολογία, μόλις 51,18 βαθμών, αντί βαθμολογίας 95,90 βαθμών, και να τροποποιηθεί το πρακτικό αυτό, ώστε να βαθμολογηθεί προσηκόντως, όπως αιτείται, (γ) άλλως και επικουρικώς, στην περίπτωση που κριθεί, ότι είναι παραδεκτή η προσφορά του οικονομικού φορέα «... ΑΕ», να τροποποιηθεί η προσβαλλόμενη απόφαση και το σχετικό πρακτικό, ώστε να λάβει η τελευταία υποδεέστερη βαθμολογία 25 Βαθμών και δη βαθμολογία μηδέν (0) στο Κριτήριο Κ1, βαθμολογία 50 στο κριτήριο Κ2 και στο κριτήριο Κ3.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/581/2023

Υλοποίηση δράσεων συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης:Με δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η σκοπούμενη τροποποίηση ως προς την μερική αλλαγή της μεθόδου θεωρητικής κατάρτισης των ωφελούμενων προσώπων στο πλαίσιο του Έργου της από 23.2.2022 σύμβασης, καθώς και η τροποποίηση στο συμβατικό χρονοδιάγραμμα (παράταση τρεισήμισι περίπου μηνών), παρίστανται νόμιμες, καθώς πληρούνται οι ουσιαστικές προϋποθέσεις των διατάξεων του άρθρου 132 παρ. 1 περ. γ΄ του ν. 4412/2016 περί επιτρεπτής τροποποίησης δημόσιας σύμβασης κατά την εκτέλεσή της. Ειδικότερα, η ανάγκη μερικής αλλαγής του τρόπου κατάρτισης οφείλεται στις ως άνω διαλαμβανόμενες αντικειμενικές δυσχέρειες διενέργειας του συνόλου του έργου της θεωρητικής κατάρτισης διά ζώσης (μεγάλη γεωγραφική διασπορά των ατόμων με αναπηρία που σε συνδυασμό και με τη βαρύτητα της αναπηρίας καθιστούν ανέφικτη τη διά ζώσης κατάρτιση), οι οποίες δεν μπορούσαν να προβλεφθούν από την αναθέτουσα αρχή κατά την δημοπράτηση της σύμβασης, αφού, όπως αναφέρεται και στη διακήρυξη, σε επίπεδο χώρας δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή που να προσδιορίζει με απόλυτα μετρήσιμα στοιχεία τον πληθυσμό των ατόμων με αναπηρία ή και χρόνιες παθήσεις και δεν υπάρχει μελέτη που να έχει διερευνήσει/χαρτογραφήσει σε βάθος τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού των νέων με αναπηρία και, ως εκ τούτου, οι εν λόγω αντικειμενικές δυσχέρειες έγιναν γνωστές το πρώτον κατά την εκτέλεση της σύμβασης, ήτοι όταν προσδιορίστηκε το σύνολο των ωφελούμενων προσώπων. Οι ως άνω συνθήκες κατέστησαν αναγκαία και την παράταση του χρονοδιαγράμματος της σύμβασης, προκειμένου να ολοκληρωθεί ομαλώς το έργο της κατάρτισης των ωφελούμενων προσώπων. Περαιτέρω, με τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις δεν μεταβάλλεται η συνολική φύση της αρχικής σύμβασης, ούτε, εξάλλου, προκαλείται κάποια πρόσθετη δαπάνη [βλ. τιμή ανθρωποώρας δια ζώσης κατάρτισης: 5,84 ευρώ (βάσει οικονομικής προσφοράς αναδόχου) και τιμή ανθρωποώρας τηλεκατάρτισης 5,44 ευρώ]. 



ΑΕΠΠ/949/2019

Η προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής (αριθμ. 170/26-06-2019) που αφορά τη διαγωνιστική διαδικασία για την εκπόνηση μελέτης πολεοδομικού και τοπογραφικού χαρακτήρα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκπόνηση μελέτης με εκτιμώμενη αξία 847.575,45 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), η οποία περιλαμβάνει τοπογραφικές, πολεοδομικές και γεωλογικές μελέτες. Η προσφυγή επικεντρώνεται στη δήθεν εσφαλμένη βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς της προσφεύγουσας, ιδίως στα κριτήρια αξιολόγησης (Κ1, Κ2, Κ3), καθώς και σε υποτιθέμενη άνιση μεταχείριση σε σύγκριση με άλλους διαγωνιζόμενους.


ΕΑΔΗΣΥ/83/2024

Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του δεύτερου προσφεύγοντος, ενώ ο δεύτερος προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της ίδιας απόφασης ως προς τη βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών του και της ένωσης οικονομικών φορέων στα κριτήρια Κ1, Κ2 και Κ3. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά το έργο «…» με συνολική εκτιμώμενη αξία 7.005.700,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, το οποίο αναρτήθηκε στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.) στις 30.06.2023.


ΑΕΠΠ/238/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της απαιτεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Μεγαρέων, η οποία προέβη σε βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών για την εκπόνηση της μελέτης «Μελέτες Κυριακούλειου πολιτιστικού κέντρου», εκτιμώμενης αξίας 90.143,05€ πλέον ΦΠΑ. Ισχυρίζεται ότι η βαθμολόγηση της προσφοράς της ήταν ελλιπώς αιτιολογημένη και ότι υπήρξε αδικαιολόγητη διαφορά στη βαθμολογία μεταξύ της δικής της προσφοράς και αυτής της έτερης συμμετέχουσας εταιρείας, ιδίως στα κριτήρια Κ1, Κ2 και Κ3. Επιδιώκει την επανεξέταση των προσφορών με συγκριτική αξιολόγηση και επαρκή αιτιολογία.


Αριθμ. 10141/2012

Σύστημα Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης των αποφοίτων Ι.Ε.Κ.  ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ α) Στο Φ.Ε.Κ. 3056/18−11−2012 (τεύχος Β΄) διορθώνεται το εσφαλμένο: «10141/ΙΑ», στο ορθό: «10141».   Ν.4186/2013, ΦΕΚ-193 Α/17-9-2013,άρθρο  38,Παρ.3: Από τη δημοσίευση των αποφάσεων της παρ. 5 του άρθρου 25 του ν. 4186/2013 καταργούνται: η αριθμ. 10141/ΙΑ/2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Οικονο­μικών «Σύστημα Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης των αποφοίτων Ι.Ε.Κ.» (Β΄3056), καθώς και η θητεία των μελών και του γραμματέα της Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Κ., η οποία συγκροτήθηκε με την αριθμ. ΓΠ/2389/2013 από­φαση του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Φ.Ε.Κ. 26 τ. Υπαλλήλων Ειδικών Θέσεων και Οργάνων Διοίκησης Φορέων του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα/24.1.2013) Εκδόθηκε η Αριθμ. 2944/2014 (ΦΕΚ 1098 Β/30-04-2014) : Σύστημα Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης των αποφοίτων των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.)


ΑΕΠΠ/1348/2021

Η προσφεύγουσα ένωση οικονομικών φορέων αίτησε την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντα φορέα (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης) που έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος, ισχυριζόμενη ότι η τεχνική προσφορά του παρεμβαίνοντος έλαβε 93 και 95 βαθμούς στα κριτήρια Κ2 και Κ3 αντίστοιχα, παρά το γεγονός ότι δεν είχε υποβάλλει την απαιτούμενη υπεύθυνη δήλωση για συμμετοχή εκπροσώπου στις συναντήσεις με την Τεχνική Υπηρεσία, όπως απαιτεί ο όρος 20.3β της διακήρυξης. Η σύμβαση αφορά την εκπόνηση Γενικού Σχεδίου Ύδρευσης (Master Plan) για τον Δήμο, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.


ΑΕΠΠ/1417/2020

Στις προδικαστικές προσφυγές ζητείται η ακύρωση της Απόφασης Διευθυντή της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «Εκπόνηση Προκαταρκτικής Μελέτης, Προμελέτης και Μ.Π.Ε. για την κατασκευή νέου λιμένα στη …», με εκτιμώμενη αξία 574.847,28 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσφεύγοντες ενώνουν εισηγουμένων παράνομης σύνθεσης του οργάνου αξιολόγησης, εσφαλμένων και αναιτιολόγητων βαθμολογικών κρίσεων σε διάφορα κριτήρια (Κ1, Κ2, Κ3, Κ4), καθώς και υποβαθμολόγησης των δικών τους προσφορών έναντι άλλων διαγωνιζομένων. Η ΑΕΠΠ κρίνει εν μέρει δεκτούς τους ισχυρισμούς και ακυρώνει την προσβαλλόμενη απόφαση, με επαναποστολή της υπόθεσης για νέα ορθή βαθμολογική αξιολόγηση.